Chat podrška je oblik sinkrone razmjene poruka između agenata korisničke podrške i klijenata koji su istovremeno online. Obično se nalazi na web stranicama u obliku pop-up dijaloga. Važno je održavati točnost gramatike i pravopisa, te pružati najbrži mogući odgovor. Agenti se trebaju obraćati klijentu imenom kako bi se klijent osjećao posvećenim. Softver koji se koristi za ovu svrhu može biti i samoposlužan.
LiveAgent je softver koji omogućuje live web chat za komunikaciju s korisnicima u stvarnom vremenu. Pruža brze odgovore na upite klijenata, olakšava rješavanje korisničkih problema i omogućuje praćenje angažmana i analizu performansi. Pružajući live chat podršku, tvrtke mogu poboljšati korisničko iskustvo i povećati konverzije.
Kako dodati gumb za live chat na Vašu web stranicu
Live chat je postao ključni kanal korisničke podrške za web stranice. Integracija softvera za live chat omogućuje brzu pomoć korisnicima i povećava angažman, zadovoljstvo korisnika i prodaju. Odabir pravog dobavljača, postavljanje gumba za chat i prilagođavanje widgeta ključni su koraci za uspješnu integraciju live chata. Proaktivne pozivnice za chat, unaprijed pripremljeni odgovori i pravilan trening agenata također su važni za optimizaciju live chata.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.