Kako kreirati pozivnice za chat u LiveAgent-u
Kreirajte i postavite pozivnice za chat u LiveAgent-u kako biste povećali angažman klijenata i prodaju. Iskoristite prednosti personalizirane podrške i brzog odgovaranja na pitanja kupaca. Besplatni video vodič nudi korake za postavljanje pozivnica za chat.
LiveAgent helpdesk softver i live chat
LiveAgent je ultimativni helpdesk softver koji pruža sveobuhvatno rješenje za upravljanje korisničkom podrškom. Pomaže poduzećima uskladiti komunikaciju putem svih kanala i poboljšati zadovoljstvo klijenata.
Prednosti live chata i kako ga koristiti
Prednosti live chata uključuju brze odgovore na upite klijenata, angažman s više klijenata istovremeno i praćenje angažmana korisnika. Transkripti razgovora pomažu u poboljšanju kvalitete usluge. Isprobajte besplatno na ladesk.com.
Chat podrška je oblik sinkrone razmjene poruka između agenata korisničke podrške i klijenata koji su istovremeno online. Obično se nalazi na web stranicama u obliku pop-up dijaloga. Važno je održavati točnost gramatike i pravopisa, te pružati najbrži mogući odgovor. Agenti se trebaju obraćati klijentu imenom kako bi se klijent osjećao posvećenim. Softver koji se koristi za ovu svrhu može biti i samoposlužan.
LiveAgent je softver koji omogućuje live web chat za komunikaciju s korisnicima u stvarnom vremenu. Pruža brze odgovore na upite klijenata, olakšava rješavanje korisničkih problema i omogućuje praćenje angažmana i analizu performansi. Pružajući live chat podršku, tvrtke mogu poboljšati korisničko iskustvo i povećati konverzije.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.