Prelazite s NovoCall-a na LiveAgent?

Razmišljate o prebacivanju podataka s Novocall-a na svoj novi LiveAgent? Naši agenti za podršku rado će vam pomoći da sigurno i lako prebacite svoje podatke. Nazovite nas i počnite prebacivati svoje podatke već danas!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Data migration from one solution to another

Mi obavljamo transfer podataka!

Kontaktirajte nas i dopustite da vam pomognemo. Naši agenti za podršku odgovorit će na sva vaša pitanja oko prijenosa podataka i pomoći vam prebaciti sve što je potrebno na vaš novi LiveAgent račun. Za to vrijeme, opustite se dok mi brinemo o svemu.

Želite li sami prenijeti podatke?

Naše osoblje trenutno radi na dodatku (pluginu) za prebacivanje s Novocall-a. Pratite nas za više informacija!

Migrate data to LiveAgent on your own

Koji biste tip podataka željeli prenijeti s Novocall-a?

Ljudi

Prebacite s lakoćom agente, administratore, krajnje korisnike i kupce.

Oznake

Prebacite sve oznake vaših odjela i tiketa.

Tiketi

Prebacite tikete, priloge, korisnička polja i polja za tikete.

Jeste li spremni prijeći s Novocall-a na LiveAgent?

Pogledajte neke od pogodnosti koje ćete dobiti nakon prelaska na LiveAgent

Customer providing review for service on mobile phone

Izvanredna korisnička usluga

24/7 podrška od strane naših agenata. Tu smo kad god nas trebate.

Ultimate omni-channel help desk software experience

Ultimativno help desk rješenje

Korisni alati, više od 175 značajki i preko 40 integracija. Imamo sve što trebate.

Person collecting papers into the net

Povećajte uštedu i povrat ulaganja

Nabavite besplatno LiveAgent zauvijek ili odaberite jedan od naša tri plaćena plana.

Multilingual support in LiveAgent

Odaberite svoj jezik

Odaberite jedan od 43 prijevoda. LiveAgent također podržava i prilagodljive widgete za jezik.

Danas prebacite svoje podatke s Novocall-a

LiveAgent je najrecenziraniji i najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020. Pridružite se tvrtkama poput Huawei-a, BMW-a i Yamahe u pružanju prvoklasne podrške svojim kupcima.

Naziv Paketa

Tiket

Za male tvrtke i poduzetnike

$15 /mj
Isprobajte ga
Naziv Paketa

Tiket+chat

Najbolje rješenje za mala i srednja poduzeća i velike kompanije

$29 /mj
Isprobajte ga

Migrirate sa drugog softvera?

Besplatno prenesite podatke s bilo kojeg od dolje navedenih pružatelja softverskih rješenja. Prebacite se već danas. Mi vas pokrivamo!

AirCall Birdseed Bitrix24 CallHub CallPage Channels Chaport Crisp Customerly Dashly Drift Extend Freshdesk Front Genesys Gist Gmail Gorgias Groove HappyFox HelpShift Helprace HelpScout HelpCrunch HubSpot Service Hub Intercom Jira Kayako Kustomer LeadDesk LiveCall LiveChat LiveHelpNow LivePerson Lucep Novocall Olark osTicket OTRS Outlook PureChat Qonvo Samanage SmartsUpp SolarWinds SpiceWorks SupportBee Tawk TeamSupport Teamwork Desk Verloop Vision Vocalcom Zendesk Zendesk Talk Zoho Desk Zopim
Related Articles to Migracija s Novocall-a
Razumijevanje vaših kupaca, koje se temelji na njihovom ponašanju, njihovim sklonostima, njihovom iskustvu s vašom tvrtkom, koje su koristili za donošenje odluka.

Uvidi u korisnike

Uvidi u korisnike su ključni za bolje razumijevanje potreba kupaca i izgradnju dugoročnih odnosa te usmjeravanje marketinških i prodajnih aktivnosti. Implementirajte ih za uspjeh tvrtke.

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Kako dodati live chat u Open Cart store

Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.

Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.

Ne slušajte vaše klijente – umjesto toga, uradite ovo | Kristen Berman | TEDxBerlin

Tehnika bihevioralnog dizajna uključuje razumijevanje ponašanja ljudi i identifikaciju psiholoških sklonosti kako bi se stvorile značajne promjene u ponašanju proizvoda i usluga. To može poboljšati učinkovitost i potaknuti inovacije u raznim industrijama.

Chat korisničke službe pruža chat u stvarnom vremenu za klijente za razgovor s predstavnicima korisnika. To je jedan od alata za najbržu komunikaciju.

Chat usluga

Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku

Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.

Podprocesor je procesor podataka treće strane, angažiran od LiveAgent-a, koji ima ili će potencijalno imati pristup ili procesuirati podatke usluge.

LiveAgent podprocesori

LiveAgent pruža usluge komunikacije putem različitih kanala, a koristi podprocesore i podugovaratelje za osiguranje sigurnosti podataka. Također posjeduje servere u SAD-u i Europi, te koristi Twillio za VoIP usluge.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x