Predlošci emailova za traženje povratnih informacija od klijenata i poboljšanje kvalitete proizvoda i usluga. Uključuju upitnike i ankete za ocjenu timske podrške, proizvoda i zajedničkih projekata. Personalizirani email predlošci pomažu u izgradnji odnosa s klijentima.
U današnjem digitalnom dobu morate tretirati svoje klijente kao da su vam partneri. Ne trošite puno vremena na čavrljanje, nego slušajte svoje klijente! Vaši trenutni i potencijalni klijenti vam mogu dati dosta informacija koje će vam pomoći povećati prodaju, generirati visokokvalitetne moguće kupce i jednostavno poboljšati vjernost klijenata.
Kako bi to uspjeli, možete koristiti jedan od najobičnijih i najefikasnijih kanala za komunikaciju – imenom email.
Možda mislite, “Dobro, nama prilično dobro ide s našim email marketingom”. Moguće, ali uvijek ima mjesta za napredak. Zašto ne iskoristiti emailove za jačanje svojih veza s kontaktima na vašem popisu tako da budu duže vjerni i postanu aktivniji? Postoji određena vrsta emaila koja se zove email zahtjev za povratnim informacijama i može vam pomoći u interakciji i građenju značajnih veza s potencijalnim i postojećim klijentima.
Email zahtjev za povratnim informacijama je jednostavan i kreativan način angažiranja vaših klijenata i dobivanja povratnih informacija, što vam može pomoći poboljšati buduće marketinške poruke, kao i vaš proizvod.
Prije detalja, nužno je objasniti zašto je prikupljanje povratnih informacija od vaših klijenata toliko važno. Dugo vremena kompanije nisu ulagale vrijeme ni resurse na upoznavanje svojih klijenata.
To je greška jer traženje mišljenja klijenata vam omogućava da saznate više o ljudima koji su voljni kupiti vaš proizvod. Na primjer, to uključuje koje su njihove potrebe i kako ih ispuniti.
Dakle, osnovna ideja iza traženja povratnih informacija je dobiti vrijedne informacije iz prve ruke koje će vam pomoći poboljšati i razviti vaše poslovanje, proizvode ili usluge još više.
Traženjem povratnih informacija od vaših trenutnih klijenata možete saznati jesu li zadovoljni, što se može popraviti i koje njihove potrebe nisu zadovoljene.
Analiziranje svih ovih informacija i zaključivanje će vam omogućiti:
Dakle, kako ćete upitati svoje klijente za povratne informacije? Korištenjem dobrog starog emaila.
I wanted to reach out to let you know that working with you on [project] has been a pleasure!
I was wondering if you’d be willing to share your thoughts on our recent project so we can get to know your opinion and act upon it.
If you want to help us improve our [product/service], follow this link [link to a feedback form] and share a few words about our project and your experience working with us.
Again, it’s been a pleasure working for you and your team.
Best,
[name & company]
Hey [name],
How would you rate the support you received from our customer service team?
Good, I’m satisfied
Bad, I’m unsatisfied
Here’s a reminder of what your ticket was about:
[ insert ticket]
We hope we did a good job!
Best,
[name & company]
We are constantly striving to improve, and we’d love to hear from you about the following [company] products:
Rate your [purchased product no. 1]
[a scale from 1 to 5]
Rate your [purchased product no. 2]
[a scale from 1 to 5]
Your feedback helps us improve and reach more great customers like you.
Always yours,
[company] team
Thanks for your time on [date], it was great working with you, and I’m glad we could complete your project.
When we complete projects with outstanding customers, we like to finish up by asking for their opinions and suggestions about how we, [company], can improve.
If you have a few minutes, we’d love to get feedback on your experience.
Follow this link to access the feedback form [link to a feedback form].
In the meantime, please reach out if you have any questions.
Best wishes,
[name & company]
Now that you’ve had a chance to try [product/service], we’d love to know what you think about it.
Follow this link to record some video feedback [link], or simply write a review.
Tell us about the features you enjoyed, how you use [product/service], and anything else that comes to mind!
We appreciate your help.
As always, feel free to reach out if you have any questions.
Best,
[name & company]
Prije nego krenete postavljati pitanja, objasnite koliko je važno za vas da dodate vrijednost svom proizvodu ili usluzi. Recite svojim klijentima da želite naučiti iz njihovog iskustva kako bi mogli nastaviti poboljšavati se i osigurati dobru uslugu i u budućnosti.
Objasnite koliko to unaprijed cijenite i dajte vašim klijentima do znanja da razumijete da je njihovo vrijeme dragocjeno, pa ćete zato stvarno cijeniti bilo koju povratnu informaciju koju podijele s vama.
Odgovor na ovo pitanje će vam pomoći identificirati sve dobre stvari koje radite.
Ova točka je ključna. Radi se o pitanju klijenata koji dio kupovine/usluge im se nije svidio.
Obratite posebnu pažnju na te odgovore. Ako ne reagirate na savjet, nećete imati nikakav izgovor ako se nešto slično dogodi s ostalim klijentima.
To zbilja ovisi o specifikacijama vašeg proizvoda ili usluge. Nemojte čekati predugo jer će vaši klijenti vjerojatno zaboraviti iskustvo koje su imali s vašom kompanijom (osim ako je bilo baš negativno). Slanje email zahtjeva za povratnim informacijama do pet dana nakon kupnje je dobra ideja.
Da, trebate brinuti o iskustvu svih vaših klijenata i ne ignorirati one koji su izrazili negativno mišljenje o vašem proizvodu ili usluzi. Bilo koja negativna povratna informacija treba biti detaljno analizirana i na nju se treba reagirati kako bi poboljšali svoje proizvode ili usluge.
Ready to put our feedback request templates to use?
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated help desk software for small to medium-sized businesses. Try it today with our free 14-day trial. No credit card required.
Email predlošci za povratne informacije
Tekst govori o važnosti e-mail marketinga u dobivanju potencijalnih klijenata. Navode se primjeri email predložaka za sakupljanje povratnih informacija, kao i predlošci za email prodaje i odgovore na korisničke upite. Povratne informacije su važne za poboljšanje poslovanja i povećanje prodaje. Potrebno je odgovarati na online recenzije kako bi se održalo zadovoljstvo korisnika. E-mail ostaje najmoćniji alat za marketing i prodaju.
Softver za korisničku podršku, poput LiveAgent-a, može pomoći u poboljšanju tržišnog imidža tvrtke. Implementacija ovog softvera može povećati zadovoljstvo klijenata te olakšati migraciju s drugih rješenja korisničke podrške. Emailovi poslije kupnje imaju najveće stope otvaranja i klikanja od svih email marketinških kampanja, a organizacije trebaju imati dobar način za pružanje podrške svojim klijentima kako bi smanjile osjećaj disonance nakon kupnje. Također se objašnjava kako prikupiti svjedočanstva i recenzije kupaca za izgradnju kredibiliteta i povjerenja. Važno je biti proaktivan i prilagoditi pitanja specifičnom poslovanju kako bi se dobila kvalitetna svjedočanstva.
Email predlošci za povećanje cijene
Tekst opisuje povećanje cijena u B2B i B2C sektoru te savjete za obavještavanje klijenata o istom. Predstavljeni su predlošci e-mailova za obavještavanje o povećanju cijena te nakon poziva i kupnje. Također, naglašena je važnost referalnog marketinga i ponuđeno 10 predložaka e-mailova s preporukama. Članak govori o važnosti kvalitetne korisničke usluge i nudi savjete za njeno poboljšanje. Predstavljeni su i predlošci e-mailova za ponovno povezivanje s klijentima.
Automatski emailovi poslije kupnje mogu povećati angažman klijenata, generirati veći broj ponovljenih prodaja i pomoći u smanjenju osjećaja disonance nakon kupovine. Studije slučaja su važne u procesu kupovine za mala i velika poduzeća. Popratni emailovi nakon poziva mogu biti učinkoviti u promoviranju proizvoda ili usluga. Bez obzira na strategiju, organizacije trebaju imati dobar način za pružanje podrške klijentima kako bi osigurale dugoročne odnose i napredak u poslovanju.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.