Bilješke su korisna značajka za sve agente koji žele organizirati svoje tikete i imati podsjetnike na određene tikete ili klijente.
LiveAgent nudi mogućnost dodavanja privatnih bilješki u tiket koje su vidljive samo agentima, a ne podnositelju zahtjeva ili bilo kojim drugim krajnjim korisnicima koji su možda bili navedeni kao primatelji na tiketu. To vam omogućuje interno dijeljenje napretka ili prijavljivanje novosti i ažuriranja za buduću upotrebu. Možete čak i prenijeti tiket s internom bilješkom drugom agentu.
Primjer
Vaš je kupac problem objasnio u šest dugih e-poruka, a vi ga možete sažeti u jednu bilješku i prenijeti ga programerima koji će to riješiti. Oni neće morati čitati sve e-poruke kupca (što bi bilo trošenje vremena), jer im je vaš sažetak problema u dodanoj bilješci dovoljan.
Need a reminder? Use a note!
Create private notes and use them as reminders for yourself or your colleagues. Try it today for free. No credit card required.
Resursi iz baze znanja
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.