HubSpot-ov Service Hub je izvrstan softver koji koristi tikete, chat uživo i chat botove. Service Hub je idealan za tvrtke s velikim proračunima koje već koriste HubSpot-ov Service Hub i prodaju. Međutim, ako tražite povoljnu alternativu Service Hub-u, razmislite o LiveAgent-u.
LiveAgent je potpuno opremljen softver za pomoć koji će istovremeno povećati produktivnost vašeg korisničkog tima, povećati zadovoljstvo kupaca i uštedjeti novac. LiveAgent je poslužio preko 15.000 tvrtki i 150 milijuna krajnjih korisnika širom svijeta. Pridružite im se u pružanju korisničke podrške svjetske klase. Mi to činimo jednostavnim.
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Saznajte čime se LiveAgent izdvaja od ostalih alternativa
LiveAgent povećava zadovoljstvo kupaca & poboljšava stope pretvorbe.
Smanjite radno vrijeme svojih agenata i riješite više upita kupaca zahvaljujući našoj univerzalnom sandučetu za pristiglu poštu.
S više od 179 help desk značajki, pružanje podrške će biti veoma jednostavno.
Značajke | Liveagent
Besplatno isprobajte najbolju alternativu korisničke podrške! Nije potrebna kreditna kartica. | HubSpot Service Hub |
---|---|---|
Tiketni sustav
Sadrži alat za upravljanje koji obrađuje i katalogizira zahtjeve za korisničku podršku. | LiveAgent nudi tikete u tiketnom sustavu za 15 USD po agentu/mjesečno. | HubSpot Service Hub nudi tiketni sustav u planu za oko 28 USD po agentu/mjesečno. |
Live Chat
Widget za chat u stvarnom vremenu koji možete postaviti na bilo koju web stranicu. | LiveAgent nudi Chat uživo u Ticket+Chat planu za 29 USD/agenta/mjesečno. | HubSpot Service Hub nudi Chat uživo u planu za oko 28 USD/agenta/mjesečno. |
Call Center
Pozivni centar koji se može koristiti za upućivanje i primanje poziva pomoću automatske distribucije poziva. | LiveAgent nudi Call Center u All-inclusive planu za 39 USD/agenta/mjesečno. | HubSpot Service Hub nudi Call Center u planu za oko 46 USD/agenta/mjesečno. |
Self-Service
Značajka koja vam omogućuje da izgradite korisnički portal za koji se vaši korisnici mogu registrirati za pristup prošlim ulaznicama i sadržaju baze znanja. | LiveAgent nudi portal za samoposluživanje u planu karata za 15 USD/agenta/mjesečno. | HubSpot Service Hub nudi portal za samoposluživanje u planu za oko 28 USD/agenta/mjesečno. |
Facebook
Facebook integracija koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u karte. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija. | LiveAgent nudi integraciju s Facebookom. | HubSpot Service Hub ne nudi integraciju s Facebookom. |
Twitter
Integracija Twittera koja prikuplja sva spominjanja i komentare te ih pretvara u karte. Integracija također omogućuje korisnicima da na Tweetove odgovaraju izravno iz softvera. | LiveAgent nudi integraciju Twittera. | HubSpot Service Hub ne nudi integraciju Twittera. |
Instagram
Integracija Instagrama koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u karte. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija. | LiveAgent nudi integraciju s Instagramom. | HubSpot Service Hub ne nudi integraciju s Instagramom. |
Viber
Viber integracija koja dohvaća sve poruke i pretvara ih u karte. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovaraju i emitiraju Viber poruke izravno iz softvera za pomoć društvenih medija. | LiveAgent nudi integraciju Vibera. | HubSpot Service Hub ne nudi integraciju Vibera. |
Baza znanja
Spremište znanja koje sadrži bitne informacije, uključujući vodiče za rješavanje problema, česta pitanja i članke s uputama. | LiveAgent nudi bazu znanja u planu karata za 15 USD po agentu mjesečno. | HubSpot Service Hub nudi bazu znanja u planu za oko 90 USD/agenta/mjesečno. |
Forum za kupce
Mrežna ploča za raspravu za vaše klijente koja se nalazi izravno u vašoj bazi znanja. | LiveAgent nudi forum za korisnike u planu karata za 15 USD po agentu mjesečno. | HubSpot Service Hub nudi forum kupaca u planu za oko 28 USD/agenta/mjesečno. |
Automatizacija i pravila
Tokovi rada koje možete automatizirati kako biste uklonili zadatke koji se ponavljaju. | LiveAgent nudi automatizaciju i pravila u planu ulaznica za 15 USD/agenta/mjesečno. | HubSpot Service Hub nudi automatizaciju i pravila u planu za oko 28 USD/agenta/mjesečno. |
API
Skup funkcija koje omogućuju rad različitih aplikacija zajedno. | LiveAgent nudi API funkcije u planu ulaznica za 15 USD/agenta/mjesečno. | HubSpot Service Hub nudi API funkcije u planu za oko 28 USD/agenta/mjesečno. |
Interaktivni glasovni odgovor (IVR)
Tehnologija koja dolaznim pozivateljima omogućuje navigaciju telefonskim sustavom prije razgovora s ljudskim operaterom. | LiveAgent nudi IVR značajke. | HubSpot Service Hub ne nudi IVR značajke. |
Video pozivi
Poziv koji sadrži video, sličan Skype, Zoom ili Facetime pozivima. | LiveAgent nudi video pozive. | HubSpot Service Hub ne nudi video pozive. |
Neograničena povijest
Ulaznice ne istječu niti se brišu - možete ih pogledati u bilo kojem trenutku. | LiveAgent nudi neograničenu povijest u planu karata za 15 USD/agenta/mjesečno. | HubSpot Service Hub nudi neograničenu povijest u planu za oko 28 USD/agenta/mjesečno. |
Neograničeno mnogo web stranica
Softver možete koristiti na neograničenom broju web stranica. | LiveAgent nudi neograničene web stranice u planu ulaznica za 15 USD/agenta/mjesečno. | HubSpot Service Hub nudi neograničene web stranice u planu za oko 28 USD/agenta/mjesečno. |
Neograničeni gumbi za chat
Na svoje web stranice možete postaviti neograničen broj gumba za chat. | LiveAgent nudi neograničeno mnogo gumba za chat u planu karata za 15 USD/agenta/mjesečno. | HubSpot Service Hub nudi neograničene gumbe za chat u planu za oko 28 USD/agenta/mjesečno. |
Neograničeno ulaznica/mailova
Možete primati neograničen broj poruka e -pošte i ulaznica. | LiveAgent nudi neograničeno ulaznica/mailova u planu ulaznica za 15 USD/agenta/mjesečno. | HubSpot Service Hub nudi neograničene karte/mailove u planu za oko 28 USD/agenta/mjesečno. |
Neograničeno snimanje poziva
Snimite svaki upućeni ili primljeni poziv i reproducirajte snimku u bilo kojem trenutku. | LiveAgent nudi neograničeno snimanje poziva. | HubSpot Service Hub ne nudi neograničeno snimanje poziva. |
Neograničena podrška 24 sata dnevno
Korisnička podrška dostupna je 24 sata dnevno bez ograničenja broja upita koje možete poslati. | LiveAgent nudi neograničenu 24/7 podršku u planu karata za 15 USD po agentu mjesečno. | HubSpot Service Hub nudi neograničenu 24/7 podršku u planu za oko 28 USD/agenta/mjesečno. |
Dobivanje najbolje vrijednosti za Vaš novac presudno je kada tražite odličan help desk softver. Zbog toga LiveAgent nudi 4 paketa po kompetitivnim cijenama. Osnovni paketi sadrže hibridni tok tiketa, unified omni-channel inbox, reporting, pravila automatizacije, , gamifikacije i još mnogo toga! S LiveAgent-om dobivate više za manje – pa ako tražite potpuno opremljenu alternativu Service Hub-u, isprobajte LiveAgent. Započnite svoje besplatno 14-dnevno probno razdoblje već danas. Nije potrebna kreditna kartica.
Ako tražite alternativu za Service Hub, a brzina Vam je važna, LiveAgent bi mogao biti ono što tražite. LiveAgent se hvali s najbržim widgetom za chat na tržištu — prikazuje chat za samo 2,5 sekunde.
Dodatak za brzi chat pravi je put ako posjetitelja web stranice želite učinkovito pretvoriti u kupca. Prema eMarketer-ovom izvještaju, 35% posjetitelja web stranica izvršilo je internetsku kupnju nakon korištenja chata uživo.
Naš softver je dostupan na više jezika. LiveAgent je dostupan u 43 različitih prijevoda(neki samo djelomično) i podržava widgete prilagodljive jezicima. Ne dopustite da strani jezici stvore prepreku između Vas i Vaših korisnika. Mi Vas čuvamo.
LiveAgent je najpregledaniji i najbolje ocijenjen help desk softver za SMB u 2020. godini. Zbog toga je izvrsna alternativa Service Hub-u. LiveAgent štedi Vaše vrijeme i novac, tako da se možete usredotočiti na ono što je važno — na izgradnju značajnih odnosa sa svojim korisnicima.
Provjerite kako se uspoređujemo s HubSpot-ovim servisnim čvorištem na temelju recenzija kupaca na Capterra-i.
“Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert
Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik
“Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron
“Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam
“Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad
“Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga
“Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal
“I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison
Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!
Radoznali ste vidjeti kako se mjerimo s drugim popularnim rješenjima? Pogledajte naše stranice za usporedbu i otkrijte sve što imamo u ponudi.
TražiteConnectWise alternativu?
Koristite Campaign CRM za zadržavanje klijenata. Training i podrška su ključni za održavanje zadovoljnih korisnika. LiveAgent pruža podršku kroz različite kanale.
Tražite li alternativu za Helpshift?
LiveAgent je svijetli primjer sveobuhvatnog i učinkovitog alata za podršku koji pomaže u poboljšanju korisničkog iskustva i povećanju prodaje.
Trebate poboljšati svoju korisničku službu?
Bihevioralni dizajn koristi bihevioralnu ekonomiju za stvaranje proizvoda koji poboljšavaju život ljudi kroz bolje odluke i ciljeve. Postavljanje korisničke usluge kao prioriteta ključno je za uspjeh. Obuka o iskustvu korisnika i komunikacija su važni za zadovoljstvo i zadržavanje klijenata. Izrađujemo vaš LiveAgent s različitim komunikacijskim kanalima.
Tražite alternativu za TeamSupport?
Povećajte produktivnost i smanjite vrijeme rada agenata uz LiveAgent. Iskoristite bogate značajke i povoljne cijene za prilagodbu usluge korisnicima. Poboljšajte korisničku podršku s moćnom alternativom TeamSupport.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma