Partly
Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.
Predlošci pozivnog centra koje grade čvrste odnose s korisnicima
Rješavanje poziva u call centru može se unaprijediti revizijom politika i procedura te korištenjem analize govora. Do treniranja zaposlenika za rješavanje problema i kreiranja personaliziranih skripti, što rezultira izvrsnom korisničkom uslugom. Važno je biti empatičan prema klijentima i pokazati razumijevanje za njihove probleme. Praćenje izvedbe centra je također važno. Skripta pozivnog centra može povećati dosljednost u komunikaciji s klijentima te pružiti kvalitetnu korisničku uslugu.
Pružite odličnuuslugu korisnicima.
LiveAgent je vrlo cijenjen proizvod za podršku korisnicima s mnogo pozitivnih komentara korisnika. Korisnici ističu brze reakcije podrške, kategoriziranje prirode tiketa i statističko praćenje potreba kupaca. LiveAgent pomaže poboljšati produktivnost i kvalitetu korisničke podrške, povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju, te smanjiti vrijeme odziva.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.