![Partly testimonial](https://www.liveagent.com/app/uploads/2019/10/partly-1.jpg)
Partly
Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.
Predlošci pozivnog centra koje grade čvrste odnose s korisnicima
Rješavanje poziva u call centru može se unaprijediti revizijom politika i procedura te korištenjem analize govora. Do treniranja zaposlenika za rješavanje problema i kreiranja personaliziranih skripti, što rezultira izvrsnom korisničkom uslugom. Važno je biti empatičan prema klijentima i pokazati razumijevanje za njihove probleme. Praćenje izvedbe centra je također važno. Skripta pozivnog centra može povećati dosljednost u komunikaciji s klijentima te pružiti kvalitetnu korisničku uslugu.
Pružite odličnuuslugu korisnicima.
LiveAgent je vrlo cijenjen proizvod za podršku korisnicima s mnogo pozitivnih komentara korisnika. Korisnici ističu brze reakcije podrške, kategoriziranje prirode tiketa i statističko praćenje potreba kupaca. LiveAgent pomaže poboljšati produktivnost i kvalitetu korisničke podrške, povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju, te smanjiti vrijeme odziva.
LiveAgent je softver za korisničku službu koji je brz, moćan i jednostavan za korištenje. Pruža podršku portalu za podršku, prebacivanju podataka te omogućuje integraciju i alternativne opcije. Osim toga, LiveAgent nudi podršku za VoIP telefonski sustav, samoposlužni softver, softver pozivnog centra i sustav za upravljanje pritužbama. Tvrtka iza LiveAgent-a također nudi blog, akademiju, rječnik, webinare i kalkulator troškova. LiveAgent je razvijen od strane Quality Unit, LLC.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.