Kwik Charger
  • Scenariji korištenja
  • Kwik Charger

Kwik Charger

Kwik Charger je izvorno nastao u New Yorku kada su nova tehnološka otkrića u mobilnoj industriji omogućila iznimno brzo punjenje novih Iphone-a.

Nakon tisuće sati istraživanja, razvoja i certificiranja — kreirali smo Kwik Charger kako bi omogućili brzo punjenje svima onima koji to žele. U 2014., naš je proizvod napokon prošao sve testove za internacionalnu certifikaciju na svim razinama.

“Jako je ugodno čuti kako radnici u podršci vole raditi s LiveAgent rješenjem te kako nema većih pritužbi kad su u pitanju lakoća korištenja i sveukupno iskustvo s našim rješenjem”

TOvaj je proizvod namijenjen svim ljudima koji kada stave puniti svoj mobitel nestrpljivo čekaju da se baterija napuni za 1%. Nadamo se kako ovaj proizvod radi razliku u vašem životu jednako kao što to čini u našem. Slobodno nam se javite ukoliko imate bilo kakvih komentara, pitanja ili priča o uspjehu dok ste koristili naš proizvod!

Ovaj mladi startup vrlo brzo je shvatio kako Gmail više nije dovoljno dobro rješenje za njih te kako trebaju podignuti njihovu korisničku podršku na veću razinu. Srećom, LiveAgent se našao kako bi pružio Kwickcharger-u sve što im je potrebno kako bi pružali odličnu uslugu. U ožujku 2016., odluka je donesena – idemo punom parom naprijed i implementirajmo vrhunsko help desk rješenje.

Korištenje LiveAgent-a podiglo je našu korisničku podršku na višu razinu

Imati brzu, dostupnu i ugodnu korisničku podršku je apsolutno nužno. Ova tvrdnja ima na još većoj važnosti ako je vaš core business načinjen oko ekosustava Apple proizvoda, poduzeća koje nudi najbolje korisničko iskustvo na svijetu. Korisnici očekuju jednaku razinu kvalitete čak i od hrabrih tvoraca dodataka kao što su Kwikcharger.

Kwikcharger currently has 38 agents working on support and serving more than 46,000 customers from 127 countries (!) Ono što je još impresivnije je broj upita na koje Kwikcharger-ovi predstavnici odgovore svakog mjeseca – skoro 15 000… što je ništa manje nego impresivno. Email je i dalje njihov glavni kanal podrške, međutim mnogo koriste i našu funkcionalnost pozivnog centra, s više od 1 300 poziva svaki mjesec.

Live chat je još jedan rastući izvor upita s više od 600 chat sesija mjesečno.

Vođenje eCommerce biznisa na globalnoj razini je ludo zahtjevno. Ipak, prema LiveAgent-ovom ugrađenom sustavu rangiranja, ostvareno zadovoljstvo klijenata je točno 73.22%. Također, ne zaboravimo činjenicu kako Kwikcharger korisnička podrška radi cijelo vrijeme; 24/7.

Pitali smo Kwikcharger što se promijenilo otkada su počeli koristiti LiveAgent. “Pomoglo nam je unaprijediti našu uslugu i način rada. Organiziraniji smo i imamo potpuni pregled performansi svih naših agenata. Plus, sve upita sprema na jedno mjesto. I ne zaboravimo naprednu analitiku.” Rekao je Min Chou. “Kad pričao o funkcionalnostima, volimo koristiti tagove, biti u mogućnosti jasno definirati zaduženja i zatim raditi kompleksne izvještaje.” dodao je Min Chou.

To je odlično za sada, no što je s budućim izazovima? Kwikcharger nikada ne traži lagana i jeftina rješenja i postavlja ispred sebe zahtjevne, ali jasne ciljeve za unapređivanje korisničke podrške. Koji izazovi su onda pred njima?

“Naš je cilj implementirati brže i bolje iskustvo korisničke podrške, koje je u mogućnosti odgovoriti u nekoliko sati nakon što je upit zaprimljen te imati 24-satnu podršku putem telefona i chata također.”

Želimo vam svu sreću ovog svijeta! Imate sve alate koji vam trebaju kako biste ostvarili vaše ciljeve.

Pogledajte ostale priče

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x