Cotswold Web
  • Scenariji korištenja
  • Cotswold Web

Cotswold Web

Napravili smo LiveAgent od nule kako bismo ga prilagodili da bude u potpunosti univerzalan. Bez obzira na to u kojoj industriji radite i koliko je velika vaša kompanija, LiveAgent treba po svojoj prirodi omogućiti besprijekorno iskustvo. Studio za dizajn Cotswold Web još je jedan primjer koliko dobro naša filozofija funkcionira u stvarnosti.

Ekipa iz studija Cotswold Web pridružila se u ožujku 2016. Trenutno pružaju podršku za više od 400 vrlo zahtjevnih korisnika u 4 zemlje sa šest zaposlenika. Rad na podršci za kompaniju koja se bavi web dizajnom potpuno se razlikuje od e-trgovina ili drugih vrsta internetske prodaje.

Jako smo svjesni ove činjenice pa smo upitali što je specifično za vašu podršku? Što vas razlikuje od konkurencije? “Smatram da je to mogućnost da odgovorimo na kompleksne i teške upite s informiranim / promišljenim odgovorima.” izjavio je osnivač Richard Jaques.

Rješavanje korisničkih zadataka i pružanje kompleksnih, ali razumljivih odgovora nije jednostavan zadatak. No, tim za podršku još uvijek uspijeva riješiti gotovo 600 zahtjeva za podršku mjesečno. Količina je jedno, ali što je s kvalitetom? Cotswold Web očito nešto dobro radi kada ima razinu zadovoljstva korisnika preko 98%. Svaka čast!

LiveAgent nije prvi softver korisničke službe koji su koristili otkad Cotswoldweb postoji. Kompanija je odlučila migrirati na naše rješenje sa sustava HelpScout. Zašto su tako odlučili?

“Imamo puno više fleksibilnosti uz puno manje troškove. To je dobitna kombinacija – rekao je Richard Jaques.”

“Čavrljanje uživo uz sustav zahtjeva za podršku u jednom proizvodu je odlično, te jednostavnost postavljanja uz izvrsnu razinu mogućnosti konfiguracija. Obično ovo dvoje ne ide jedno s drugim, i smatram da je razina stupnja zrelosti LiveAgent-a impresivna.” Dodao je. Opet imamo razloga biti ponosni i još posvećeniji svojim korisnicima.

A koje značajke najviše vole?

“Volimo mogućnost stvaranja obrazaca što je vrlo jednostavno. Također, za mene je kao rukovoditelja vrlo korisno što mogu jednostavno ograničiti pristup ovisno o odjelu. Koristimo “igrifikaciju“, natječući se za dobivanje značaka za „istražitelja“ i sl. Zabavno :)“

LiveAgent želi biti jednostavan za korištenje i intuitivan. Prema onome što nam je Cotswold Web rekao, uradili smo dobar posao. Je li LiveAgent poboljšao vašu korisničku podršku? “DA – zahtjevi za podršku ne izgledaju kao zahtjevi za podršku u LiveAgent-u. Odgovori izgledaju kao normalna e-pošta i to nam vrlo važno jer se LiveAgent može koristiti za prodaju i podršku.” rekao je Richard. A što je s impresijama vašeg tima za podršku? “Da je to najbolji sustav zahtjeva za podršku i čavrljanja koji smo koristili.”

“Primijetili smo da veliki dobavljač koristi LiveAgent i pomislili smo da ako ga oni koriste da mora biti dobar. Započeli smo s probnom verzijom softvera i otkrili smo da je to vrlo razvijen proizvod u usporedbi s ostalima koje smo koristili. Zbilja smo zadivljeni i zbog cijene je to bila prava stvar.”

Pri odabiru novog softvera za službu za korisnike, rukovoditelji u kompaniji Cotswold Web dobro su se pripremili. “Isprobali smo različite razine, od probnih verzija do šestomjesečnog korištenja u cijelom timu sljedećeg softvera: Help Scout, Zendesk, Teamwork Desk i Freshdesk. Svi su oni dobri, ali nisu ni približno kao LiveAgent zbog sljedećeg:

  • zrelost softvera

  • kompleksnost softvera

  • jednostavnost korištenja

  • trošak

U potpunosti se slažemo.

Richard Jaques – Osnivač kompanije @ Costwold Web

Pogledajte ostale priče

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x