Aquasprouts
  • Scenariji korištenja
  • Aquasprouts

AquaSprouts

AquaSprouts stvara inovacije i uzbuđenje za akvaponiku dostupnu svima. Vjerujemo da akvaponika može biti kamen temeljac budućih prehrambenih sustava, jer smanjuje otpad i svugdje omogućuje ljudima da proizvode čistu, zdravu hranu za sebe i svoju zajednicu. Znamo da su obrazovanje i praktični pristup ključ uspjeha nove tehnologije. AquaSprouts je s nama od studenog 2015. god. i ima 5 agenata za podršku koji rade puno radno vrijeme, pružajući korisne savjete kupcima iz više od 10 zemalja

Zadovoljstvo kupaca od 96,5% je impresivno. Ovaj broj impresionira još više činjenicom da osoblje za podršku AquaSprouts-a svakog mjeseca obradi više od 500 složenih upita.Što se tiče kanala podrške, dobra stara e-pošta je ono na što se “zelena” tvrtka oslanja većinu vremena. 

Međutim, oni također koriste sve pogodnosti koje donosi komunikacija u stvarnom vremenu putem chata uživo. Agenti prolaze kroz više od 100 sesija chata uz izuzetnu podršku e-pošte. LiveAgent nije prvi softver za pomoć koji je AquaSprouts koristio do sada. Prije migracije na našu platformu, tvrtka je koristila trenutnog tržišnog lidera ZenDesk. Ova mala činjenica čini njihovo konačno opredjeljenje za LiveAgent još uzbudljivijim.

Jako smo ponosni kada tvrtke angažirane na polju održive energije odaberu naše rješenje. Pomoći planeti Zemlji i cijeloj ljudskoj rasi je plemenit cilj za koji se treba boriti bez kompromisa ili rezerve.

Često su bitne sitnice. Naš klijent AquaSprouts pokazuje svijetu da nešto tako jednostavno kao što je briga o vašem akvariju i ribama igra važnu ulogu u ovom svijetu. Bilo gdje dalje od vašeg doma, ureda ili čak u učionici, AquaSprouts pokazuje jedinstvenu perspektivu akvarija.

“Naš uspjeh gradimo pružajući cjelovito iskustvo. Trudimo se da kupci budu zadovoljni. To se ne može učiniti bez briljantnog rješenja službe za pomoć koju pruža naš voljeni LiveAgent.”

Što se promijenilo nakon implementacije LiveAgent-a?

Pa, tko je kvalificiraniji za odgovor na ovo pitanje od samog voditelja korisničke službe AquaSprout-a? … “Sve je na jednom mjestu! Ranije smo morali koristiti više aplikacija ili platiti više za integracije. LiveAgent nam omogućuje da pružimo najbolju moguću korisničku uslugu, bez previše troškova ili žrtvovanja osnovnog alata. “

“Također radije otvaramo LiveAgent račun agentima i ostalim članovima osoblja, jer je dodavanje novih korisnika vrlo povoljno. Tim također koristi interne tickete za bolji rad s udaljenim članovima.”

U kojim značajkama najviše uživaju?

Ima ih puno kao u LiveAgent-u, ali evo da navedem nekoliko najčešće korištenih:

  • Neograničeno rukovanje/maskiranje e-pošte
  • Potpuno prilagođena CSS baza znanja
  • Chat uživo + prilagođeni chat okviri/tipke
  • Video / glasovni chat izravno s web stranice
  • Korisnički forumi – Upravljanje društvenim mrežama
  • Tim za podršku je izvrstan

“Lako možemo ostati na vrhu svakog komunikacijskog kanala s jednog zaslona. Posvuda smo gdje su naši kupci! Naglasio je Jack Ikard.”

Prema voditelju korisničke službe, LiveAgent je postao ključna imovina. “Ne bismo mogli smisliti bolji softver za podršku koji ima TAKO PUNO značajki uključenih u jednu direktnu cijenu.”

Što je s krivuljom učenja? Koliko je teško priviknuti se na LiveAgent?

“Lako! Nije bilo krivulje učenja, sve je postavljeno vrlo logično.”

Posljednje, ali definitivno ne i nebitno: Zašto ste počeli koristiti LiveAgent?

“Budući da je naš godišnji plan besplatnog starta sa Zendeskom završavao, bili smo odlučni u pronalaženju softvera koji bi nam omogućio da dobijemo najviše za naš novac. LiveAgent je ispunio sve zahtjeve.”

Pragmatično i proračunsko opredjeljenje je pravo. Da završimo, dodajte samo jednu točku oko koje treba razmisliti. Unatoč svoj marketinškoj snazi ​​voljenih marki u području korisničke podrške, možda je najbolje što možete učiniti potražiti alternativu.

Ne znači da se morate zadovoljiti inferiornim proizvodom. Zapravo je obrnuto – najbolji odabir za vas može biti skriveno blago koje pronađete kada kliknete na treću vezu u redu Google pretraživanja, a ne prvu.

Jack Ikard – Voditelj korisničke službe @AquaSprouts

Pogledajte ostale priče

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x