SolidTrust Pay je sustav plaćanja e-novčanikom koji podržava uplate i isplate tvrtke. SolidTrust je narastao tako da obuhvaća sve države na svijetu. SolidTrust svojim trgovcima i članovima nudi potrebnu fleksibilnost, uključujući transakcije putem kartičnih proizvoda, bankovnog transfera, bankovne žice, internetskog bankarstva i čekova u stvarnom vremenu.
“Prelazak na LiveAgent je bio veliki korak naprijed.”
SolidTrust Pay + LiveAgent
SolidTrust Pay je tražio moderniji softver koji zadovoljava ticket volume pruža sve zahtjevane značajke – chat, tickete i sveobuhvatnu bazu znanja. Istražujući njihove mogućnosti, pronašli su Live Agent koji pruža sve tražene značajke, skupa s nekim novim i uzbudljivim, po povoljnoj cijeni. Također su zadovoljni što možemo kontaktirati podršku LiveAgent-a 24 sata/dan.
Što se mijenja nakon implementacije LiveAgent-a
“Sada na našoj web stranici imamo integrirani centar za podršku. Također možemo primati glasovne pozive izravno iz našeg centra za podršku. Kupci sada mogu stvoriti vlastiti račun podrške za brzi i lak pregled i upravljanje vlastitim ticketima.”
Najomiljenije značajke
Uživamo u detaljnim, trenutnim izvješćima agenta. Nadzorno osoblje uživa u mogućnosti da u svakom trenutku vidi produktivnost svakog agenta. Kupci mogu stvoriti vlastiti profil podrške, uključujući vlastitu fotografiju – to nam je omogućilo da uspostavimo prisniji kontakt s našim klijentima.
Također uživamo u mogućnosti prevođenja ticketa unutar sustava, umjesto da moramo kopirati i zalijepiti tijelo ticketa na drugog online prevoditelja.
Povratne informacije kupaca
Naše osoblje za podršku uživa u značajci Nagrada / Ukor. Nagrađivanje od strane kupaca je presudan faktor da se zaposlenici osjećaju cijenjenim od strane kupaca, a sposobnost da vide negativne komentare omogućila je osoblju da vidi kako se mogu poboljšati.
SolidTrust Pay ciljevi
Ciljevi STP-a su pružanje brze, učinkovite i sveobuhvatne podrške kupcima, kao i osiguravanje pozitivnog korisničkog iskustva dok pregledavaju članke iz svoje baze znanja ili zahtijevaju pomoć agenta.
“Primanje povratnih informacija kupaca presudno je ako želimo uspjeti.”