Satur
  • Scenariji korištenja
  • Satur

Satur

Bezbrižno na put oko svijeta sa Saturom – već 100 godina

Tradicija i stabilnost

Pružamo vam nezaboravna iskustva putovanja već 100 godina. Rezidencijalne ture i obilasci Europe te egzotičnih destinacija, krstarenja, skijanje i wellness čine zadovoljnima već 5 generacija naših klijenata.

90 000 klijenata

Točno toliko zadovoljnih klijenata bira iz našeg bogatog izbora odmora i putuje s nama svake godine da se opuste ili istražuju.

150 članova tima

Širok tim profesionalnih delegata, vodiča, animatora i savjetnika za putovanje će se pobrinuti za vaš bezbrižan odmor.

7 dana tjedno

Najšira mreža od 43 podružnice, 600 ugovornih partnera, info linija, live chat i web stranica omogućuju nam da budemo uz vas kad god vaši planovi za putovanje započnu.

Satur djeca

Tim pomno odabranih i profesionalnih animatora osvaja srca djece svake sezone. Zadovoljstvo klijenata koji koriste Planet Fun obiteljski klub dosegnulo je 96%.

…sve uz pomoć i odličnu kooperaciju sa LiveAgent-om.

Sveobuhvatna komunikacija na jednom mjestu

U prošlosti, koristili smo LiveAgent primarno kao chat alat za online komunikaciju s klijentima putem web stranice. Poslije smo počeli aktivnije koristiti ovu aplikaciju za komunikaciju s odabranim email adresama, gdje smo trebali imati pregled zahtjeva i njihovih rješenja. Naša kompanija SATUR ima najveću vlastitu prodajnu mrežu od svih agencija u Slovačkoj i bilo je samo pitanje vremena prije nego što prikupimo prodavače iz cijele Slovačke na jednom mjestu putem njihovih email adresa.

Trenutno možemo lako pratiti povijest kompletne komunikacije sa svakim klijentom. Ovo pruža našem prodajnom timu važne informacije o svim upitima i pitanjima s kojima su se naši klijenti susreli te nam također pomaže nadzirati uspješnost naših prodavača u rješavanju upita.

…naša interna komunikacija također ima pravila

Naša organizacijska struktura je prilično opsežna i imamo više odjela koji imaju potrebu za dnevnom komunikacijom. Stoga smo odlučili napraviti internu komunikaciju najefikasnijom mogućom te smo kreirali račune za svakog kolegu iz pojedinačnih odjela. Između ostalog, interni chat je također vrlo popularan.

LiveAgent je i baza znanja za naše kolege

U vrijeme korona krize, bili smo prisiljeni promijeniti način internog treninga i dijeljenja dinamički promjenjivih informacija potrebnih za svakodnevni rad naših kolega. Odabrali smo više opcija, kao što su intranet, dijeljenje dokumenata, elektronski priručnici i ostalo. Na kraju, odluka je pala da koristimo “bazu znanja” u LiveAgent aplikaciji i naši operatori ne mogu prestati hvaliti ovu metodu. Sve informacije su dostupne na jednom mjestu, s mogućnošću pune tekstualne pretrage, a metoda ažuriranja ovih podataka je vrlo jednostavna i možemo snabdjeti naše kolege diljem Slovačke s aktualnim informacijama svaki dan.

Jozef Granec, SATUR

Pogledajte ostale priče

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x