Agent za dolazne prodaje

Što agent za dolazne prodaje radi?

Agenti za dolazne prodaje prodaju proizvode ili usluge kompanije potencijalnim kupcima. Oni obično rade u pozivnim centrima za dolazne pozive ili drugim sjedištima tvrtke gdje pričaju s dolaznim potencijalnim klijentima kako bi ih pretvorili u mušterije. Svako poduzeće ima jedinstven pristup prodaji i različite prodajne strategije. Međutim, u većini slučajeva, prodajno osoblje rješava telefonske pozive i usmjerava klijente u prodajni lijevak prema odluci o kupnji.

Glavna odgovornost prodajnog tima je sklapanje dogovora s novim klijentima i njegovanje odnosa s postojećim. Odgovornosti specijalista dolazne prodaje uključuju prodajno pozivanje potencijalnih klijenata koji su prethodno zvali, ali i odgovaranje na pitanja klijenata, rješavanje njihovih pritužbi i pomoć u pružanju odlične korisničke usluge.

Još jedan važan dio procesa dolazne prodaje je osoblje korisničke službe koje je komunikativno i puno podrške.

Dužnosti predstavnika za dolazne prodaje nisu gotove nakon konverzije potencijalnog klijenta u mušteriju. Važno je rezervirati vrijeme za popratne pozive klijentu, kako bi dalje njegovali vezu s njima. To ne samo da poboljšava zadržavanje vaših klijenata, nego i pomaže poboljšati vjernost klijenata.

Vjernost klijenata i njihovo zadržavanje - Baza znanja - LiveAgent

Koje vještine treba imati agent za dolazne prodaje?

Uloga agenta za dolazne prodaje dolazi s nekim zahtjevima i vještinama koje morate imati kako bi bili uspješni u poslu.

Ovo su neke od najznačajnijih vještina koje bi predstavnik za dolazne prodaje trebao imati.

  • Odlične komunikacijske vještine – trebate moći imati informativne i angažirajuće razgovore s klijentima.

  • Aktivno slušanje – ključno je za odlične stope zadovoljstva klijenata, posebno putem telefona.

  • Upravljanje vremenom – ako efikasno upravljate svojim vremenom, možete izgraditi značajne veze s vašim klijentima i sklopiti više dogovora.

  • Organizacijske vještine – balansirate s više zadataka i radite s više računa svakodnevno.

  • Rješavanje problema – morate biti prilagodljivi različitim situacijama.

  • Rješavanje sukoba. – vaša sposobnost rješavanja svih sukoba na koje možete naići izravno utječe na vaše prilike za prodaju.

  • Tehnološke vještine – u ovoj ulozi se može zahtijevati od vas da radite s različitim tipovima tehnologije.

  • Vještine suradnje – važno je biti timski igrač

  • Međuljudske vještine – morate moći pružiti odlično prodajno iskustvo tijekom cijelog kupovnog putovanja.

Nemojte zaboraviti da jednom kada se zaposlite kao prodajni predstavnik, trebate naučiti sve o proizvodima i uslugama vaše kompanije. Brzo učenje je visokovrijedna vještina, ali ne zaboravite da većina poduzeća ima dostupnu bazu znanja za svoje osoblje, tako da ne morate zapamtiti sve odjednom.

LiveAgent baza znanja

Još jedan integralni dio procesa dolaznih, kao i odlaznih prodaja je pouzdan softver za korisničko iskustvo koji ima značajke kao što je tiketing sustav, pozivni centar, CRM, korisnički portal i slično. LiveAgent helpdesk softver je odlična opcija za poduzeća koja žele rasti i istovremeno imati organizirane interne operacije i zadovoljne klijente.

Boost your inbound sales with LiveAgent

Get the right solution for your inbound sales campaigns. Utilize every important communication channel backed up by features that help you every step of the way.

Frequently asked questions

Tko ja agent za dolazne prodaje?

Agent za dolazne prodaje je osoba koja prima dolazne pozive kako bi potaknula prodaju. Oni obično komuniciraju s klijentima putem telefona i usko surađuju s drugim internim odjelima kao što su briga o korisnicima, marketinški timovi ili tehnička podrška kako bi pružili odličnu korisničku uslugu.

Koliko agent za dolazne prodaje zarađuje?

To prilično ovisi o kompaniji za koju prodajni predstavnik radi. Međutim, prosječna plaća agenta za dolazne prodaje je obično u rasponu od $50,000 - $300,000 godišnje.

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo