Što agent za dolazne prodaje radi?
Agenti za dolazne prodaje prodaju proizvode ili usluge kompanije potencijalnim kupcima. Oni obično rade u pozivnim centrima za dolazne pozive ili drugim sjedištima tvrtke gdje pričaju s dolaznim potencijalnim klijentima kako bi ih pretvorili u mušterije. Svako poduzeće ima jedinstven pristup prodaji i različite prodajne strategije. Međutim, u većini slučajeva, prodajno osoblje rješava telefonske pozive i usmjerava klijente u prodajni lijevak prema odluci o kupnji.
Glavna odgovornost prodajnog tima je sklapanje dogovora s novim klijentima i njegovanje odnosa s postojećim. Odgovornosti specijalista dolazne prodaje uključuju prodajno pozivanje potencijalnih klijenata koji su prethodno zvali, ali i odgovaranje na pitanja klijenata, rješavanje njihovih pritužbi i pomoć u pružanju odlične korisničke usluge.
Još jedan važan dio procesa dolazne prodaje je osoblje korisničke službe koje je komunikativno i puno podrške.
Dužnosti predstavnika za dolazne prodaje nisu gotove nakon konverzije potencijalnog klijenta u mušteriju. Važno je uzeti vremena za popratne pozive prema potencijalnim klijentima, kako bi dalje njegovali vezu s njima. Povrh toga, vrelik dio napora i dužnosti agenta dolaznih prodaja uključuje dodatnu prodaju. Sve to ne samo da poboljšava zadržavanje vaših klijenata, nego i pomaže poboljšati vjernost klijenata.
Koje vještine treba imati agent za dolazne prodaje?
Uloga agenta za dolazne prodaje dolazi s nekim zahtjevima i vještinama koje morate imati kako bi bili uspješni u poslu.
Ovo su neke od najznačajnijih vještina koje bi predstavnik za dolazne prodaje trebao imati.
Odlične komunikacijske vještine – trebate moći voditi informativne i angažirajuće razgovore s klijentima.
Akstivno slušanje – je ključno za odlične stope zadovoljstva klijenata, posebno putem telefona.
Upravljanje vremenom – ako učinkovito upravljate vremenom, možete graditi značajne veze s vašim klijentima i sklopiti više dogovora.
Organizacijske vještine – svakodnevno balansirate s više zadataka i radite s više računa.
Rješavanje problema – morate biti prilagodljivi za različite situacije.
Rješavanje sukoba – vaša sposobnost rješavanja svih sukoba koji se mogu pojaviti izravno utječe na vaše prilike za prodaju.
Tehnološke vještine – u ovoj ulozi se od vas može zahtijevati da radite s različitim vrstama tehnologije.
Vještine suradnje – ključno je da ste timski igrač.
Međuljudske vještine – morate moći pružiti odlično iskustvo prodaje kroz sveukupno putovanje kupca.
Nemojte zaboraviti da jednom kada se zaposlite kao prodajni predstavnik, trebate naučiti sve o proizvodima i uslugama vaše kompanije. Brzo učenje je visokovrijedna vještina, ali ne zaboravite da većina poduzeća ima dostupnu bazu znanja za svoje osoblje, tako da ne morate zapamtiti sve odjednom.
Još jedan integralni dio procesa dolaznih, kao i odlaznih prodaja je pouzdan softver za korisničko iskustvo koji ima značajke kao što je tiketing sustav, pozivni centar, CRM, korisnički portal i slično. LiveAgent helpdesk softver je odlična opcija za poduzeća koja žele rasti i istovremeno imati organizirane interne operacije i zadovoljne klijente.
Boost your inbound sales with LiveAgent
Get the right solution for your inbound sales campaigns. Utilize every important communication channel backed up by features that help you every step of the way.
Frequently Asked Questions
Tko ja agent za dolazne prodaje?
Agent za dolazne prodaje je osoba koja prima dolazne pozive kako bi potaknula prodaju. Oni obično komuniciraju s klijentima putem telefona i usko surađuju s drugim internim odjelima kao što su briga o korisnicima, marketinški timovi ili tehnička podrška kako bi pružili odličnu korisničku uslugu.
Koliko agent za dolazne prodaje zarađuje?
To prilično ovisi o kompaniji za koju prodajni predstavnik radi. Međutim, prosječna plaća agenta za dolazne prodaje je obično u rasponu od $50,000 - $300,000 godišnje.
Izuzetna korisnička usluga ključna je za poslovanje, a uslužni softver poput Google Workspace i LiveAgenta može poboljšati produktivnost i zadovoljstvo kupaca. Dobre vještine korisničke podrške uključuju pažljivo slušanje, personalizirano rješavanje problema, empatiju i jasnu komunikaciju. Tehnička podrška putem Interneta ili telefonom također je važna za povećanje zadovoljstva korisnika.
Životopis za korisničku podršku
Formatiranje životopisa za posao u službi za korisnike je važno. Kombinirajte kronološko i funkcionalno formatiranje, izbjegavajte fotografije i budite kratki. Početak karijere u korisničkoj podršci može biti dobro plaćen i pružiti prenosive vještine i radno iskustvo. Uključite komunikacijske vještine, softverske vještine, poznavanje industrije i situacije iz života u svoj životopis. Upravljačke vještine, značajna postignuća i vještine izvan poslovnog područja su važne za menadžerske pozicije. Prijelaz na posao u korisničkoj podršci zahtijeva fokus na prenosive vještine, volontersko iskustvo i isticanje postignuća.
Kontrolni popis za obuku agenata korisničke službe
LiveAgent's CRM software and help desk tools are being used to train and assess the performance of new customer service agents. It is important for new agents to work independently during their first regular shift to demonstrate their knowledge and skill. After the probationary period, managers should evaluate the agent's performance to provide feedback and identify areas for improvement. Soft skills, such as active listening and empathy, are important for building long-term relationships with customers. Proper training for customer service employees is key to providing excellent support and maintaining customer loyalty.
Pružanje izuzetne korisničke usluge ključno je za poslovanje. Uslužni softver poput Google Workspace i LiveAgenta poboljšava komunikaciju, upravljanje resursima i podršku korisnicima. Dobre vještine korisničke podrške uključuju pažljivo slušanje, personalizirano rješavanje problema, empatiju i jasnu komunikaciju.