Pravi izbor za obrazovne i nevladine organizacije

Potpuno podesiv, fleksibilan & prilagodljiv Vašim potrebama.

  • ✓ Bez naknade za postavljanje    
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
  • ✓ Nije potrebna kreditna kartica    
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo

30%

Ostvarite više prihoda

Stvorite nezaboravno korisničko iskustvo koje će povećati prihod.

97%

Povećajte zadovoljstvo

Oduševite svoje kupce munjevitim odgovorima.

16×

Povećajte korisničku vrijednost

Ostvarite veću prodaju održavajući svoje korisnike lojalnima Vašem brendu.

Business background

Softver za pomoć obrazovnim i nevladinim organizacijama

Usredotočite se na pozitivan utjecaj svoje institucije na društvo ili okoliš s LiveAgent-om, najpregledanijim i najbolje ocijenjenim softverom za pomoć za mala i srednja poduzeća u 2020. Ostanite bliži svojim partnerima i napravite promjenu zajedno.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Handle many requests at the same time with LiveAgent

Uštedite vrijeme uvođenjem automatizacije

Obrazovne i nevladine organizacije obično su zainteresirani za izgradnju snažnih osobnih odnosa , jer tu djeluju. Međutim, dobra je ideja da pokrivaju svoje osobne aktivnosti LiveAgent-om kako bi uštedjeli svoje operativne vremenske resurse. Kombinacija sve njihove komunikacije, uključujući kanale društvenih medija, chat uživo i obrasce za kontakt, od vitalnog je značaja za poboljšanje njihovog poslovanja. Uz to, divimo se njihovom naporu da ovaj svijet učine boljim!

Pojednostavite komunikaciju sa svojim dionicima

Nikada ne gubite trag svog prethodnog razgovora sa sadašnjim i potencijalnim dionicima. Zahvaljujući univerzalnoj pristigloj pošti i moćnom pretraživanju, možete pronaći točno pravu tiketu koja Vam treba. Započnite razgovor u chatu, nastavite u tiketu, pa čak i nazovite na kraju – sve na istom mjestu!

Person collecting multiple pieces of paper into one net
Woman responding to text while walking

Brže odgovorite na zahtjeve

Odmah potražite odgovore na svoja pitanja i odmah srušite jezičnu barijeru. Možete čak dobiti i prikaz tipkanja u stvarnom vremenu koji će Vam pomoći da pripremite prave odgovore u pravo vrijeme. Krećete li se često između mjesta? Nema problema, LiveAgent Vam nudi mobilne aplikacije da biste ostali u kontaktu gdje god se nalazili. Vaši će studenti biti šokirani Vašom brzinom! Znate: E=mc2!

Modernizirajte korisničku podršku

Uspostavite svoju instituciju kao modernu razmišljajuću, pristupačnu i pametnu organizaciju i izgradite korisnu internetsku prisutnost usmjerenu na kupca. Povežite se s potencijalnim učenicima i njihovim roditeljima ili privucite nove donatore pomoću chata uživo.

Right tools to increase sales

Sretni korisnici su najbolji korisnici

Nudimo recepcionarske usluge migracije iz većine popularnih help desk rješenja.

Kakve će koristi imati obrazovne i nevladine od primjene LiveAgent-a?

Povećano zadovoljstvo

Dajte svojim kupcima slobodu da Vas kontaktiraju na bilo kojem kanalu koji im se sviđa – bilo da se radi o chatu uživo, e-pošti, telefonu ili društvenim mrežama.

Poboljšana učinkovitost

Automatizirajte svakodnevne i ponavljajuće zadatke kako biste se mogli usredotočiti na njegovanje korisničkih odnosa.

Vodite primjerom

Postanite lider u industriji korisničkih usluga poboljšavajući korisničko zadovoljstvo, vrijeme odziva i produktivnost.

5 star rating

Najviši sigurnosni standardi

LiveAgent nudi najnovije sigurnosne standarde s najnovijim zahtjevima. Vaša je privatna komunikacija sigurna i šifrirana, nalazi se u EU, SAD ili Azijskim centrima podataka na temelju Vaših želja. LiveAgent je također u potpunosti usklađen s GDPR-om i slijedi najnovije i najbolje primjere iz prakse u SaaS industriji.

Učinkovito upravljanje resursima

Financijski i ljudski resursi jedan su od najvažnijih dijelova svake neprofitne organizacije. Nikada ne gubite vrijeme svojih volontera ili sudionika rukujući s nekoliko pretinaca e-pošte ili drugim kanalima i radije ga uložite u to da učinak Vaših projekata postane veći. Oslanjanje na LiveAgent može značajno poboljšati izvedbu i uspjeh vaše vizije.

Woman ordering at the table
Person holding a pen in the hand

Korisnička podrška je dostupna 24/7/365

Poslovni partneri i kupci žele odmah dobiti pristup informacijama o projektima, financijskom doprinosu ili utjecajima vaših aktivnosti, bez obzira na vrijeme, dan ili mjesto. Stvaranje jednostavnog, ali nevjerojatno vrijednog korisničkog portala s često postavljanim pitanjima, forumima zajednice ili nekoliko različitih kategorija i članaka može im pomoći da stalno dobivaju prave informacije. Ovo također štedi vrijeme Vaših agenata jer kupci imaju mogućnost samostalnog traženja odgovora.

Pogledajte zašto tvrtke odabiru LiveAgent

  • “Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert

  • Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik

  • “Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron

  • “Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam

  • “Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad

  • “Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga

  • “Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal

  • “I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison

Najjeftinije rješenje za help desk

LiveAgent-ovi besplatni plan nudi besplatnu bazu znanja među ostalim značajkama. Uz plaćeni plan možete dobiti još više po razumnoj cijeni.

$9 mjesec

Small business

  • Neograničena povijest tiketa
  • 3 email addresses
  • 3 contact forms
  • 1 API key
$29 mjesec

Medium business

  • Everything in Small, plus
  • 10 email addresses
  • 3 live chat buttons
  • Departments management
$0 mjesec

Besplatno

  • 7 dana povijesti tiketa
  • 1 email adresa
  • 1 chat gumb
  • 1 contact form

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Kako softver za pomoć može pomoći vašoj nevladinoj organizaciji?

Softver za pomoć pomaže u upravljanju zahtjevima kupaca. Pruža alate za upravljanje, dodjeljivanje i određivanje prioriteta ulaznica i rješavanje složenih brže.

Što je nevladina organizacija?

NVO je kratica za nevladinu organizaciju, što znači organizaciju koja nije dio vlade. Oni se uglavnom ne bave nikakvim političkim aktivnostima, već se usredotočuju na humanitarni i pomoć.

Zašto bi obrazovna ustanova trebala koristiti softver službe za pomoć?

Softver za pomoć obrazovnoj ustanovi pomaže im u rješavanju problema i upita, a studentima i nastavnicima omogućava lak pristup njihovim informacijama.

Related Articles to Obrazovanje i nevladine organizacije
Želite li prijeći s Helpshifta na drugi softver za pružanje korisničke podrške? Pogledajte LiveAgent i saznajte da li je pravi izbor za Vas.

Tražite li alternativu za Helpshift?

LiveAgent je alat za komunikaciju s klijentima koji je pohvaljen od strane mnogih korisnika zbog ubrzavanja komunikacije, poboljšanja korisničke službe te stimuliranja agenata za pružanje bolje i brže podrške. Korisnici su također izrazili zadovoljstvo cijenom i funkcionalnošću LiveAgent-a, uz porast stope konverzije i zadovoljstva korisnika. Mnogi korisnici preporučuju LiveAgent kao vrlo dobro rješenje za podršku, komunikaciju i povećanje prodaje.

LiveAgent je broj jedan help desk softver za male tvrtke u 2022. Započnite besplatno probno razdoblje i odmah proširite svoje poslovanje!

Help desk softver za male tvrtke

LiveAgent nudi višekanalni pristup za agente koji omogućuje povećanje korisničkog zadovoljstva i smanjenje troškova. Osim toga, plaćate samo za značajke koje su vam potrebne, bez ograničenja.

Istraživanje pokazuje kako 39% potrošača više voli podršku putem telefona u odnosu na druge komunikacijske kanale. Pomoću liveagent-a možete postaviti virtualni pozivni centar u vašem help desk-u. Jednostavno upravljajte dolaznom komunikacijom s kupcima, poboljšajte performanse tima za podršku i generirajte više prodaje.

Softver za dolazne pozive call centra

Korištenje softvera pozivnog centra s korisnim značajkama može dovesti do većeg zadovoljstva korisnika, povećanja prodaje i konzistentnog uslužnog iskustva za agente. Integrirani IVR može pojednostaviti komunikaciju, a trenutni pristup informacijama o pozivima omogućuje nadogradnju i unakrsnu prodaju proizvoda kupcima. LiveAgent nudi sveobuhvatni softver za call centre.

Povećajte zadovoljstvo kupaca s LiveAgent-om i ugrađenim alatom za mjerenje zadovoljstva kupaca - Nicereply.

Jesu li vaši korisnici zadovoljni s vašom korisničkom uslugom?

Širok spektar značajki (uključujući automatizirano usmjeravanje ticketa, upravljanje SLA, mogućnosti timske suradnje i trenutni pristup sveobuhvatnim informacijama o kupcima) omogućuju brzu i personaliziranu podršku, povećavajući ocjenu zadovoljstva kupaca. Ove značajke povećavaju učinkovitost tima za podršku.

Privucite pažnju klijentele vaše agencije i pružite instant podršku posjetiteljima vaše web stranice s najbržim live chat softverom na tržištu.

Live chat softver za agencije

Live chat predstavlja moćan alat za razne vrste agencija, kao što su digitalne, promocijske, društvene mreže i putničke agencije, freelanceri te sve ostale koje se bave izgradnjom brenda. Kroz upotrebu live chata, agencije mogu poboljšati komunikaciju s potencijalnim klijentima, unaprijediti svoju marketinšku strategiju, povećati ROI, te bolje upravljati računima klijenata. LiveAgent nudi prilagodljive opcije za agencije, kako bi prilagodile alat svojim potrebama.

Tražite Groove alternativu? LiveAgent je savršeno help-desk rješenje s više od 179 značajki i preko 40 integracija.

Tražite Groove alternativu?

Korisnici su isprobali razne platforme za podršku poput Zendesk, Freshdesk, i LiveZilla te zaključili da najbolje rješenje nudi LiveAgent zbog njegovih dobro osmišljenih modula, mobilne podrške, pristupačnosti, velike podrške, i značajki. Iako je Zendesk popularan, Live Agent nudi bolju funkcionalnost i podršku za korisnike, uz pristupačnu cijenu i neograničen broj zamjenskih e-adresa.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo