Softver službe za pomoć agencijama
LiveAgent je rješenje za upravljanje komunikacijom s klijentima koje često koriste agencijske tvrtke. Implementacija višekanalnog rješenja pomaže klijentima da smanje širenje podataka na internetu. Pomoću složenog help desk rješenja moguće je uštedjeti vrijeme rada na ponavljajućim zadacima.
Softver za pomoć obrazovnim i nevladinim organizacijama
Modernizirajte korisničku podršku svoje institucije uz pristupačnu i pametnu organizaciju te korisnu internetsku prisutnost usmjerenu na kupce. Potencijalne učenike i roditelje privucite uz chat uživo, a nove donatore uz modernu razmišljajuću strategiju. Sretne korisnike najbolji su korisnici, a mi nudimo recepcionarske usluge migracije iz popularnih help desk rješenja. Saznajte detaljnije.
Budite uz svoje klijente cijelo vrijeme
Agenti korisničke podrške bi trebali pružati personaliziranje obrasce klijentima i izbjegavati upotrebu akronima ili skraćenica. Predefinirani odgovori trebaju biti prilagođeni svakom klijentu kako bi se stvorio osjećaj da je tim podrške posvećen njima. LiveAgent je alat za podršku koji je pomogao tvrtkama da povećaju zadovoljstvo korisnika i prodaju, a nudi besplatno isprobivanje. Alati za chat pomažu tvrtkama da budu pristupačnije svojim kupcima putem brzog razgovora u stvarnom vremenu, a LiveAgent nudi različite opcije za chat i podršku te funkcionalnosti za bolje poslovanje s povoljnom cijenom.
Help desk softver za male tvrtke
Kako biste imali uspješan start-up, važno je biti pristupačan i dostupan putem različitih kanala kao što su redovna pošta, telefonski pozivi i online chat. Svaki kontakt s potencijalnim kupcima ili investitorima je važan, stoga se preporučuje korištenje softvera za optimizaciju svakodnevnih zadataka putem automatizacije. To će uštedjeti vrijeme koje se može uložiti u važnije dijelove poslovanja. Saznajte više o ovim alatima.
Tražite li besplatni softver za upravljanje kupcima?
CRM sustav omogućuje segmentiranje kupaca, pregled prošlih podataka i uglađeniju komunikaciju s kupcima. Besplatni softver za upravljanje kupcima objedinjuje e-mail, pozive, korisnički portal i chat komunikaciju u jedan inbox s izvješćima, prilagođenim oznakama i mogućnosti dijeljenja ticketa. LiveAgent je alternativa za Olark i CallPage.
U ovom tekstu se govori o najboljim praksama korisničke podrške koje mogu poboljšati kvalitetu poslovanja i iskustvo korisnika. To uključuje odabir pravog softvera, jednu točku kontakta za korisnike, automatiziranje procesa korisničke službe, uključivanje sporazuma o razini usluge, kreiranje posvećenih grupa unutar korisničke podrške i izradu korisničkog samoposlužnog portala. Softver za pomoć u tvrtkama može biti savršeno rješenje za zadržavanje korisnika i povećanje produktivnosti. LiveAgent nudi besplatni softver za bazu znanja i jedan je od top 20 ponuđača samoposlužnog softvera za klijente.
Zahvaljujemo vam na registraciji na LiveAgent.
Poslati ćemo vam poruku na vašu e-mail adresu koja sadrži vaše podatke za prijavu čim vaš račun bude instaliran.
Ukoliko pričekate ovdje nekoliko minuta, čim instalacija završi moći će te pristupiti vašem računu izravno odavde.
Kada proces bude gotov, poslati ćemo vam vaše podatke za prijavu u inbox.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma