Besplatna proba

Hosted pozivni centar

Hosted pozivni centar softversko je rješenje koje obrađuje dolazne i odlazne pozive, kao i IVR interakcije kroz jedan sustav. Sustavi hosted pozivnih centara izvrsne su alternative tradicionalnim pozivnim centrima jer su zasnovani na webu i isplativi. Nema potrebe brinuti o održavanju poslužitelja, kupnji hardvera ili instaliranju vanjskog softvera.

Zašto biste trebali koristiti hostirani pozivni centar?

Izvrsna telefonska podrška temelj je svakog uspješnog poslovanja. Iako tradicionalni pozivni centri polako zastarijevaju i zamjenjuju ih softveri pozivnog centra ili hostirani pozivni centri.

Zapravo, prema CFI grupi, 76% svih potrošača preferira telefonsku podršku u odnosu na digitalna rješenja poput e -maila, obrazaca za kontakt i društvenih mreža. Stoga je važno udovoljiti većini svojih klijenata pružanjem brzih, prilagođenih i upućenih telefonskih usluga.

Najjednostavniji i najisplativiji način za to je ulaganje u hosted softver za pozivni centar.

Kako možete koristiti hosted pozivni centar?

Pozivni centar poput LiveAgent svojim korisnicima nudi mnoštvo modernih i profesionalnih značajki pozivnog centra, uključujući:

  • Dolazni pozivi
  • Odlazni pozivi
  • Interni pozivi
  • IVR tehnologija
  • Red čekanja za pozive
  • Automatski povratni poziv
  • Praćeni transfer
  • Automatsko preusmjeravanje poziva/automatska distribucija poziva
  • Video pozivi
  • Neograničene snimke poziva
  • Više podržanih uređaja za pozive (uključujući i softfone)
Mockup-call centar poveznica

Osim toga, mnogi hostirani pozivni centri pružaju i dodatne značajke kao što su:

  • Ugrađeni CRM softver
  • Multichannel ticketing
  • Interna/eksterna baza znanja
  • Robusno izvještavanje, analitika poziva i praćenje vremena
  • I mnogo više!

Hosted pozivni centar moderna je tehnologija koja ne zahtijeva dodatnu aplikaciju treće strane za funkcioniranje. Zapravo, rješenja pozivnog centra izgrađena su kako bi povećali učinkovitost tijeka rada i uštedu troškova, pa tako uključuju sve značajke i prednosti tradicionalnog help desk softvera.

praćeni transfer poziva

Koje su prednosti korištenja hosted pozivnih centara?

Poboljšano zadovoljstvo kupaca

Imajući dobro organiziran hosted softver za pozivni centar zajedno s IVR izbornicima i automatskim povratnim pozivima može poboljšati zadovoljstvo korisnika. Kupci žele opcije kada je u pitanju čekanje. Također žele biti obaviješteni o tome kamo su usmjereni i dobiti pomoć čak i ako osoba na koju se prebacuju nije tu da im pomogne.

Sveobuhvatno hosted call centar rješenje poput LiveAgent -a u vašem arsenalu najbolje je što možete učiniti da učinite svoje korisnike zadovoljnim.

Hosted pozivni centar
Korisnici nisu zadovoljni tradicionalnim pozivnim centrima. Umjesto toga koristite virtualni pozivni centar!

Brže vrijeme rješavanja upita

Posjedovanje pozivnog centra koji je opremljen IVR sustavom može vam pomoći u smanjenju vremena potrebnog za rješavanje upita. Ovlašćujući svoje klijente da odaberu odjel s kojim trebaju razgovarati, eliminirate posrednika koji obično podigne slušalicu, posluša što mu je potrebno i tek tada usmjerava pozivatelja do odgovarajućeg odjela ili predstavnika.

Stand out from your competitors with a strong
customer
service
culture

Velike uštede

Hosted pozivni centri koštaju djelić cijene tradicionalnog pozivnog centra. Jedino što morate platiti je mjesečna pretplata i vaš VOIP telefonski broj. Plaćate samo za korištenje u stvarnom vremenu. Ne postoje dodatne naknade po minuti niti skrivene naknade.

Osim toga, nema potrebe plaćati najam, skupi hardver, električnu energiju i drugo. Pozivnom centru se također može pristupiti s bilo kojeg računala ili pametnog telefona s pristupom internetu.

Hosted pozivni centar
Poboljšajte performanse hostiranog pozivnog centra s vremenom

Poboljšana učinkovitost kupaca

Hosted call centri poput LiveAgent opremljeni su dodatnim značajkama i integracijama koje mogu poboljšati učinkovitost agenta. Budući kako vaši agenti mogu pristupiti svim korisničkim podacima sa svog sučelja, neće morati gubiti vrijeme na traženje prošlih razgovora, podataka za kontakt i sl.

Hosted pozivni centar

Veća fleksibilnost

Hosted call centri pružaju vašim agentima slobodu i fleksibilnost. Rad od kuće ili na daljinu potpuno je izvediva opcija. Vaši agenti više neće morati sjediti u uredu ili ispred računala. Ne moraju čak ni imati određeni uređaj. Oni jednostavno mogu proslijediti pozive na svoje osobne uređaje i odgovarati na pozive u pokretu. Ne zvuči li to sjajno?

Kako možete postaviti hostirani pozivni centar u LiveAgentu?

LiveAgent-ov hosted pozivni centar može biti postavljen u nekoliko minuta

1. Prijavite se na svoj LiveAgent račun i kliknite Call

2. Kliknite Brojevi

3. Pritisnite narančasti gumb Kreiraj

Hosted pozivni centar

4. Odaberite VOIP davatelja (VOIP davatelja od kojeg ste kupili svoj telefonski broj)

Hosted pozivni centar

5. Unesite ime (može biti bilo što, služi kako biste se sjetili koji je to broj)

6. Odaberite odjel u koji će se preusmjeravati dolazni pozivi na ovaj telefonski broj

7. Unesite prefiks za odlazne pozive

8. Potvrdite okvir Snimi pozive ako želite snimiti sve dolazne/odlazne pozive s ovog telefonskog broja

9. Upišite svoje vjerodajnice od svog VOIP davatelja (ime hosta, korisničko ime, lozinka)

Hosted pozivni centar

10. Kliknite Dodaj

Ako je telefonski broj uspješno dodan i aktivan, pored njega će biti zelena točka.

11. Zatim kliknite gumb Uredi, a zatim IVR.

IVR

Postavite svoje IVR/poruke dobrodošlice pomoću ovog vodiča IVR (poruke dobrodošlice/offline poruke).

12. Kada završite s postavljanjem IVR -a, kliknite Konfiguracija

13. Kliknite Poziv

14. Kliknite Postavke

Hosted pozivni centar

15. Promijenite postavke prema svojim željama i kliknite Spremi

16. Pomoću ovog vodiča dodajte hardverske i softverske telefone na ekranu Uređaji

17. Zatim proslijedite ovaj vodič svojim agentima kako bi mogli postaviti željene uređaje za odgovaranje na pozive

Kako to izgleda/funkcionira u praksi?

LiveAgent-ov hosted pozivni centar fleksibilan je, skalabilan i može mu se pristupiti s bilo kojeg računala ili telefona s pristupom internetu. Može ga koristiti više korisnika odjednom i prilagoditi ga vašim poslovnim potrebama. Sustav je pristupačan, jednostavan za korištenje i ima pouzdano vrijeme rada. Kako to funkcionira provjerite u videu ispod.

Frequently asked questions about hosted call centers

What is a hosted call center?

A hosted call center is a software solution that handles inbound and outbound calling, as well as IVR interactions through a single system.

Why should I use a hosted call center?

Hosted call center systems are great alternatives to traditional call centers because they’re web-based and cost-efficient. There’s no need to worry about maintaining servers, buying hardware, or installing external software.

What features are included in a hosted call center?

Inbound calling, Outbound calling, Internal calls, IVR (Interactive Voice Response) technology, Call queuing, Automatic callbacks, Attended transfers, Automatic call routing / automatic call distribution (ACD), Video calls, Unlimited call recordings

How can a hosted call center benefit your business?

A hosted call center can improve your customer’s satisfaction, improve response times, improve agent efficiency, reduce overhead costs, and give you and your agents more flexibility.

Isprobajte LiveAgent već danas​

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

3,000+ recenzija Trustpilot GetApp G2 Crowd

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo