Hosted pozivni centar softversko je rješenje koje obrađuje dolazne i odlazne pozive, kao i IVR interakcije kroz jedan sustav. Sustavi hosted pozivnih centara izvrsne su alternative tradicionalnim pozivnim centrima jer su zasnovani na webu i isplativi. Nema potrebe brinuti o održavanju poslužitelja, kupnji hardvera ili instaliranju vanjskog softvera.
Zašto biste trebali koristiti hostirani pozivni centar?
Izvrsna telefonska podrška temelj je svakog uspješnog poslovanja. Iako tradicionalni pozivni centri polako zastarijevaju i zamjenjuju ih softveri pozivnog centra ili hostirani pozivni centri.
Zapravo, prema CFI grupi, 76% svih potrošača preferira telefonsku podršku u odnosu na digitalna rješenja poput e -maila, obrazaca za kontakt i društvenih mreža. Stoga je važno udovoljiti većini svojih klijenata pružanjem brzih, prilagođenih i upućenih telefonskih usluga.
Najjednostavniji i najisplativiji način za to je ulaganje u hosted softver za pozivni centar.
Kako možete koristiti hosted pozivni centar?
Pozivni centar poput LiveAgent svojim korisnicima nudi mnoštvo modernih i profesionalnih značajki pozivnog centra, uključujući:
- Dolazni pozivi
- Odlazni pozivi
- Interni pozivi
- IVR tehnologija
- Red čekanja za pozive
- Automatski povratni poziv
- Praćeni transfer
Automatsko preusmjeravanje poziva /automatska distribucija poziva (ACD)
- Video pozivi
- Neograničene snimke poziva
- Više podržanih uređaja za pozive (uključujući i softfone)

Osim toga, mnogi hostirani pozivni centri pružaju i dodatne značajke kao što su:
- Ugrađeni CRM softver
- Interna/eksterna baza znanja
- Robusno izvještavanje, analitika poziva i praćenje vremena
- I mnogo više!
Hosted pozivni centar moderna je tehnologija koja ne zahtijeva dodatnu aplikaciju treće strane za funkcioniranje. Zapravo, rješenja pozivnog centra izgrađena su kako bi povećali učinkovitost tijeka rada i uštedu troškova, pa tako uključuju sve značajke i prednosti tradicionalnog help desk softvera.

Koje su prednosti korištenja hosted pozivnih centara?
Poboljšano zadovoljstvo kupaca
Imajući dobro organiziran hosted softver za pozivni centar zajedno s IVR izbornicima i automatskim povratnim pozivima može poboljšati zadovoljstvo korisnika. Kupci žele opcije kada je u pitanju čekanje. Također žele biti obaviješteni o tome kamo su usmjereni i dobiti pomoć čak i ako osoba na koju se prebacuju nije tu da im pomogne.
Sveobuhvatno hosted call centar rješenje poput LiveAgent -a u vašem arsenalu najbolje je što možete učiniti da učinite svoje korisnike zadovoljnim.

Brže vrijeme rješavanja upita
Posjedovanje pozivnog centra koji je opremljen IVR sustavom može vam pomoći u smanjenju vremena potrebnog za rješavanje upita. Ovlašćujući svoje klijente da odaberu odjel s kojim trebaju razgovarati, eliminirate posrednika koji obično podigne slušalicu, posluša što mu je potrebno i tek tada usmjerava pozivatelja do odgovarajućeg odjela ili predstavnika.
Velike uštede
Hosted pozivni centri koštaju djelić cijene tradicionalnog pozivnog centra. Jedino što morate platiti je mjesečna pretplata i vaš VOIP telefonski broj. Plaćate samo za korištenje u stvarnom vremenu. Ne postoje dodatne naknade po minuti niti skrivene naknade.
Osim toga, nema potrebe plaćati najam, skupi hardver, električnu energiju i drugo. Pozivnom centru se također može pristupiti s bilo kojeg računala ili pametnog telefona s pristupom internetu.

Poboljšana učinkovitost kupaca
Hosted call centri poput LiveAgent opremljeni su dodatnim značajkama i integracijama koje mogu poboljšati učinkovitost agenta. Budući kako vaši agenti mogu pristupiti svim korisničkim podacima sa svog sučelja, neće morati gubiti vrijeme na traženje prošlih razgovora, podataka za kontakt i sl.

Veća fleksibilnost
Hosted call centri pružaju vašim agentima slobodu i fleksibilnost. Rad od kuće ili na daljinupotpuno je izvediva opcija. Vaši agenti više neće morati sjediti u uredu ili ispred računala. Ne moraju čak ni imati određeni uređaj. Oni jednostavno mogu proslijediti pozive na svoje osobne uređaje i odgovarati na pozive u pokretu. Ne zvuči li to sjajno?
Kako možete postaviti hostirani pozivni centar u LiveAgentu?
LiveAgent-ov hosted pozivni centar može biti postavljen u nekoliko minuta
1. Prijavite se na svoj LiveAgent račun i kliknite Call
2. Kliknite Brojevi
3. Pritisnite narančasti gumb Kreiraj

4. Odaberite VOIP davatelja (VOIP davatelja od kojeg ste kupili svoj telefonski broj)

5. Unesite ime (može biti bilo što, služi kako biste se sjetili koji je to broj)
6. Odaberite odjel u koji će se preusmjeravati dolazni pozivi na ovaj telefonski broj
7. Unesite prefiks za odlazne pozive
8. Potvrdite okvir Snimi pozive ako želite snimiti sve dolazne/odlazne pozive s ovog telefonskog broja
9. Upišite svoje vjerodajnice od svog VOIP davatelja (ime hosta, korisničko ime, lozinka)

10. Kliknite Dodaj
Ako je telefonski broj uspješno dodan i aktivan, pored njega će biti zelena točka.
11. Zatim kliknite gumb Uredi, a zatim IVR.

Postavite svoje IVR/poruke dobrodošlice pomoću ovog vodiča IVR (poruke dobrodošlice/offline poruke).
12. Kada završite s postavljanjem IVR -a, kliknite Konfiguracija
13. Kliknite Poziv
14. Kliknite Postavke

15. Promijenite postavke prema svojim željama i kliknite Spremi
16. Pomoću ovog vodiča dodajte hardverske i softverske telefone na ekranu Uređaji
17. Zatim proslijedite ovaj vodič svojim agentima kako bi mogli postaviti željene uređaje za odgovaranje na pozive
Kako to izgleda/funkcionira u praksi?
LiveAgent-ov hosted pozivni centar fleksibilan je, skalabilan i može mu se pristupiti s bilo kojeg računala ili telefona s pristupom internetu. Može ga koristiti više korisnika odjednom i prilagoditi ga vašim poslovnim potrebama. Sustav je pristupačan, jednostavan za korištenje i ima pouzdano vrijeme rada. Kako to funkcionira provjerite u videu ispod.

Frequently asked questions
Što je hostirani pozivni centar?
Hostirani pozivni centar softversko je rješenje koje upravlja dolaznim i odlaznim pozivima, kao i IVR interakcijama kroz jedan sustav.
Zašto bih trebao koristiti hostirani pozivni centar?
Hostirani sustavi pozivnih centara odlična su alternativa tradicionalnim pozivnim centrima jer su web-temeljeni i isplativi. Nema potrebe brinuti se o održavanju poslužitelja, kupnji hardvera ili instaliranju vanjskog softvera.
Koje su značajke uključene u hostirani pozivni centar?
Ulazni pozivi, odlazni pozivi, interni pozivi, tehnologija IVR (Interactive Voice Response), čekanje poziva, automatski povratni pozivi, praćeni prijenosi, automatsko usmjeravanje poziva/automatska distribucija poziva (ACD), videopozivi, neograničene snimke poziva.
>Kako hostirani pozivni centar može koristiti vašem poslovanju?
Hostirani pozivni centar može poboljšati zadovoljstvo vaših klijenata, poboljšati vrijeme odgovora, poboljšati učinkovitost agenata, smanjiti režijske troškove i dati vama i vašim agentima veću fleksibilnost.
Expert note
Hostirani pozivni centri su web-temeljeni, isplativi i izvrsna alternativa tradicionalnim pozivnim centrima te važni za pružanje brze i kvalitetne telefonske podrške klijentima.

Tekst naglašava važnost poboljšanja korisničke podrške kroz jednostavniji jezik, kraće pozdrave i obavještavanje o vremenu čekanja. Ističe se LiveAgent kao dobar alat za korisničku podršku i spominju se funkcionalnosti, integracije te alternative. Preporučuje se revidiranje politika i procedura za rješavanje poziva te korištenje analize govora i nadzora kvalitete. Navedeni su predlošci pozivnog centra za izgradnju čvrstih odnosa s kupcima. Također se navodi besplatno probno razdoblje i podrška, kao i kontakti za prodaju i newsletter.
Call centers can benefit from advanced phone systems, efficient call processing, and reliable help desk software to provide top-notch customer service. The right phone system will have advanced features, multiple routing options, and ensure security standards are met. To ensure efficiency, call center agents should have access to desktop computers or laptops, headsets with noise-canceling microphones, and VoIP/SIP phones. Call center software and help desk software can help manage and streamline daily processes, improve query resolutions, and increase efficiency.
Predlošci za odgovor na pitanje o radnom vremenu
Planiranje korisničke službe na društvenim medijima donosi mnoge prednosti poput nižih troškova i brže komunikacije. Radno vrijeme predstavnika korisničke službe treba biti jasno istaknuto, a odgovori na upite trebaju biti logički organizirani. Predlošci za odgovore uključuju informaciju o radnom vremenu te ponudu alternativnih kanala za neposredniju pomoć poput live chata. Najčešća pitanja uključuju odgovor na potrebu istaknutog radnog vremena na društvenoj mreži i tipično radno vrijeme korisničke službe na društvenim medijima.
Što je tehnologija pozivnog centra?
Tehnologija pozivnog centra igra važnu ulogu u korisničkoj podršci, a trendovi u tehnologiji pozivnih centara uključuju cloud bazirana rješenja, omnikanalni pristup i samoposlužne alate. LiveAgent nudi kombinaciju chat-a, ticketinga i automatizacije za izvrsnu korisničku podršku. Preporučuje se unaprijediti efikasnost rješavanja poziva kroz revidiranje politika i procedura poduzeća te osnaživanje agenata za samostalno rješavanje problema. Softverska rješenja za pozivni centar omogućuju dodatne prednosti u korisničkoj podršci.