Hosted pozivni centar softversko je rješenje koje obrađuje dolazne i odlazne pozive, kao i IVR interakcije kroz jedan sustav. Sustavi hosted pozivnih centara izvrsne su alternative tradicionalnim pozivnim centrima jer su zasnovani na webu i isplativi. Nema potrebe brinuti o održavanju poslužitelja, kupnji hardvera ili instaliranju vanjskog softvera.
Zašto biste trebali koristiti hostirani pozivni centar?
Izvrsna telefonska podrška temelj je svakog uspješnog poslovanja. Iako tradicionalni pozivni centri polako zastarijevaju i zamjenjuju ih softveri pozivnog centra ili hostirani pozivni centri.
Zapravo, prema CFI grupi, 76% svih potrošača preferira telefonsku podršku u odnosu na digitalna rješenja poput e -maila, obrazaca za kontakt i društvenih mreža. Stoga je važno udovoljiti većini svojih klijenata pružanjem brzih, prilagođenih i upućenih telefonskih usluga.
Najjednostavniji i najisplativiji način za to je ulaganje u hosted softver za pozivni centar.
Kako možete koristiti hosted pozivni centar?
Pozivni centar poput LiveAgent svojim korisnicima nudi mnoštvo modernih i profesionalnih značajki pozivnog centra, uključujući:
- Dolazni pozivi
- Odlazni pozivi
- Interni pozivi
- IVR tehnologija
- Red čekanja za pozive
- Automatski povratni poziv
- Praćeni transfer
- Automatsko preusmjeravanje poziva / automatska distribucija poziva (ACD)
- Video pozivi
- Neograničene snimke poziva
- Više podržanih uređaja za pozive (uključujući i softfone)
![Mockup-call centar poveznica](https://www.liveagent.hr/wp/urlslab-download/fae669adc9a4791ef1f2cd6f6bb7a3f5/Mockup-Call-center-connection.png)
Osim toga, mnogi hostirani pozivni centri pružaju i dodatne značajke kao što su:
- Ugrađeni CRM softver
- Multichannel ticketing
- Interna/eksterna baza znanja
- Robusno izvještavanje, analitika poziva i praćenje vremena
- I mnogo više!
Hosted pozivni centar moderna je tehnologija koja ne zahtijeva dodatnu aplikaciju treće strane za funkcioniranje. Zapravo, rješenja pozivnog centra izgrađena su kako bi povećali učinkovitost tijeka rada i uštedu troškova, pa tako uključuju sve značajke i prednosti tradicionalnog help desk softvera.
![praćeni transfer poziva](https://www.liveagent.hr/wp/urlslab-download/1d93731299cd7cfc93a2d97cb62f76c5/Screenshot-2021-01-21-at-10.29.43-1024x561.png)
Koje su prednosti korištenja hosted pozivnih centara?
Poboljšano zadovoljstvo kupaca
Imajući dobro organiziran hosted softver za pozivni centar zajedno s IVR izbornicima i automatskim povratnim pozivima može poboljšati zadovoljstvo korisnika. Kupci žele opcije kada je u pitanju čekanje. Također žele biti obaviješteni o tome kamo su usmjereni i dobiti pomoć čak i ako osoba na koju se prebacuju nije tu da im pomogne.
Sveobuhvatno hosted call centar rješenje poput LiveAgent -a u vašem arsenalu najbolje je što možete učiniti da učinite svoje korisnike zadovoljnim.
![](https://www.liveagent.hr/wp/urlslab-download/39fd3a40d08d0749aab576f5b157e7fc/customer-satisfaction-ratings-by-channel-1024x738.jpg)
Brže vrijeme rješavanja upita
Posjedovanje pozivnog centra s hostom koji je opremljen IVR sustavom može vam pomoći da poboljšate vrijeme rješavanja. Osnaživanjem svojih klijenata da odaberu s kojim odjelom žele razgovarati, eliminirate posrednika koji obično podigne slušalicu, sasluša što klijent treba i tek onda usmjerava pozivatelja do odgovarajućeg odjela ili predstavnika.
Velike uštede
Hosted pozivni centri koštaju djelić cijene tradicionalnog pozivnog centra. Jedino što morate platiti je mjesečna pretplata i vaš VOIP telefonski broj. Plaćate samo za korištenje u stvarnom vremenu. Ne postoje dodatne naknade po minuti niti skrivene naknade.
Osim toga, nema potrebe plaćati najam, skupi hardver, električnu energiju i drugo. Pozivnom centru se također može pristupiti s bilo kojeg računala ili pametnog telefona s pristupom internetu.
![](https://www.liveagent.hr/wp/urlslab-download/7333c9be10681ea56e02fffa9b8323fa/analytics-reporting-customer-support-tool-1024x584.png)
Poboljšana učinkovitost kupaca
Hosted call centri poput LiveAgent opremljeni su dodatnim značajkama i integracijama koje mogu poboljšati učinkovitost agenta. Budući kako vaši agenti mogu pristupiti svim korisničkim podacima sa svog sučelja, neće morati gubiti vrijeme na traženje prošlih razgovora, podataka za kontakt i sl.
![](https://www.liveagent.hr/wp/urlslab-download/5747afb5cdc66dd9f496b7210e48ad62/Group-586-1024x999.png)
Veća fleksibilnost
Hosted call centri pružaju vašim agentima slobodu i fleksibilnost. Rad od kuće ili na daljinu potpuno je izvediva opcija. Vaši agenti više neće morati sjediti u uredu ili ispred računala. Ne moraju čak ni imati određeni uređaj. Oni jednostavno mogu proslijediti pozive na svoje osobne uređaje i odgovarati na pozive u pokretu. Ne zvuči li to sjajno?
Kako možete postaviti hostirani pozivni centar u LiveAgentu?
LiveAgent-ov hosted pozivni centar može biti postavljen u nekoliko minuta
1. Prijavite se na svoj LiveAgent račun i kliknite Call
2. Kliknite Brojevi
3. Pritisnite narančasti gumb Kreiraj
![](https://www.liveagent.hr/wp/urlslab-download/319a761fad5e3e0d1d715933eb1177a2/numbers-1024x449.png)
4. Odaberite VOIP davatelja (VOIP davatelja od kojeg ste kupili svoj telefonski broj)
![](https://www.liveagent.hr/wp/urlslab-download/c28de4345112ec6287ca62aeff7eebbe/providers-1024x531.png)
5. Unesite ime (može biti bilo što, služi kako biste se sjetili koji je to broj)
6. Odaberite odjel u koji će se preusmjeravati dolazni pozivi na ovaj telefonski broj
7. Unesite prefiks za odlazne pozive
8. Potvrdite okvir Snimi pozive ako želite snimiti sve dolazne/odlazne pozive s ovog telefonskog broja
9. Upišite svoje vjerodajnice od svog VOIP davatelja (ime hosta, korisničko ime, lozinka)
![](https://www.liveagent.hr/wp/urlslab-download/48f9ec0c2e698e5adcb6e113858791c7/call-info-1024x674.png)
10. Kliknite Dodaj
Ako je telefonski broj uspješno dodan i aktivan, pored njega će biti zelena točka.
11. Zatim kliknite gumb Uredi, a zatim IVR.
![IVR](https://www.liveagent.hr/wp/urlslab-download/3c13256fc8eb6397c6e4f4d78ec15209/IVR-1024x570.png)
Postavite svoje IVR/poruke dobrodošlice pomoću ovog vodiča IVR (poruke dobrodošlice/offline poruke).
12. Kada završite s postavljanjem IVR -a, kliknite Konfiguracija
13. Kliknite Poziv
14. Kliknite Postavke
![](https://www.liveagent.hr/wp/urlslab-download/ab3051a042920a1d3e9df28e62532420/settings-calls-1024x961.png)
15. Promijenite postavke prema svojim željama i kliknite Spremi
16. Pomoću ovog vodiča dodajte hardverske i softverske telefone na ekranu Uređaji
17. Zatim proslijedite ovaj vodič svojim agentima kako bi mogli postaviti željene uređaje za odgovaranje na pozive
Kako to izgleda/funkcionira u praksi?
LiveAgent-ov hosted pozivni centar fleksibilan je, skalabilan i može mu se pristupiti s bilo kojeg računala ili telefona s pristupom internetu. Može ga koristiti više korisnika odjednom i prilagoditi ga vašim poslovnim potrebama. Sustav je pristupačan, jednostavan za korištenje i ima pouzdano vrijeme rada. Kako to funkcionira provjerite u videu ispod.
![Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent](https://www.liveagent.hr/wp/urlslab-download/ccf6c7072e32363b8fcf8a65a924e778/hqdefault.jpg)
Don't wait any longer to improve your customer support.
Try LiveAgent's hosted call center solution today and see the difference it can make for your business!
Pogledajte video o hostiranom pozivnom centru
Softver hostiranog pozivnog centra i softver službe za pomoć LiveAgent dizajnirani su kako bi tvrtkama olakšali upravljanje odnosima s klijentima. Omogućuju tvrtkama svih veličina da iskoriste značajke pozivnog centra punog opsega, uključujući automatizirane upite, usmjeravanje poziva i CRM integraciju. Uz hostirani pozivni centar, pozivi se preusmjeravaju agentima u oblaku, tako da tvrtke mogu postaviti pozivni centar velikih razmjera bez potrebe za dodatnim hardverom ili osobljem. Softver službe za pomoć LiveAgent dizajniran je za pojednostavljenje korisničke usluge i olakšavanje agentima upravljanja upitima i pritužbama kupaca. Sa značajkama kao što su upravljanje ulaznicama, upozorenja o neodgovorenim kartama i praćenje pogrešaka, pomaže agentima i timovima da brzo i točno odrede prioritete i odgovore na upite klijenata.
![Youtube video: What’s a Hosted Contact Center?](https://www.liveagent.hr/wp/urlslab-download/26bc0bae3a20c44c878490dd0541b825/hqdefault.jpg)
Frequently Asked Questions
Što je hostirani pozivni centar?
Hostirani pozivni centar softversko je rješenje koje upravlja dolaznim i odlaznim pozivima, kao i IVR interakcijama kroz jedan sustav.
Zašto bih trebao koristiti hostirani pozivni centar?
Hostirani sustavi pozivnih centara odlična su alternativa tradicionalnim pozivnim centrima jer su web-temeljeni i isplativi. Nema potrebe brinuti se o održavanju poslužitelja, kupnji hardvera ili instaliranju vanjskog softvera.
Koje su značajke uključene u hostirani pozivni centar?
Ulazni pozivi, odlazni pozivi, interni pozivi, tehnologija IVR (Interactive Voice Response), čekanje poziva, automatski povratni pozivi, praćeni prijenosi, automatsko usmjeravanje poziva/automatska distribucija poziva (ACD), videopozivi, neograničene snimke poziva. >
Kako hostirani pozivni centar može koristiti vašem poslovanju?
Hostirani pozivni centar može poboljšati zadovoljstvo vaših klijenata, poboljšati vrijeme odgovora, poboljšati učinkovitost agenata, smanjiti režijske troškove i dati vama i vašim agentima veću fleksibilnost.
Postavke pozivnog centra – dizajn i struktura
Ako ste znatiželjni u vezi pozivnih centara, ne tražite dalje. Naučite sve o postavljanju pozivnog centra, te dizajnu i strukturi u ovom članku LiveAgent Akademije
Pozivni centar za dolazne pozive
LiveAgent nudi različite usluge, uključujući dolazni pozivni centar s naprednim značajkama poput IVR-a i inteligentnog usmjeravanja poziva. Softver omogućuje tvrtkama učinkovito upravljanje dolaznim pozivima i pružanje visoke razine korisničke usluge. Osim toga, nudimo i video pozive i neograničeno snimanje poziva.
Preporučuje se revidiranje politika i procedura poduzeća te korištenje analize govora i nadzora kvalitete kako bi se unaprijedila efikasnost rješavanja poziva. Kontaktni centri su evolucija pozivnih centara, rješavajući sve komunikacijske kanale. Višekanalno korisničko iskustvo ključno je za uspjeh u poslovanju, a analiza govora i nadzor kvalitete pomažu u prepoznavanju trendova interakcije s klijentima. Oznake za pozive su važne za organizaciju pozivnog centra i poboljšanje korisničkog iskustva. Automatizacija pozivnog centra može poboljšati tijek rada agenata i korisničko iskustvo te smanjiti troškove korisničke službe.