Što je front line?
Front Line je Vaš tim koji se izravno obračunava s korisnicima u svakodnevnoj rutini. Front Line poznat je i kao Vaš tim usmjeren prema korisnicima. To je jedna od najvažnijih i najdelikatnijih komponenti Vaše tvrtke, iz dva osnovna razloga. Prvo, on predstavlja Vašu tvrtku strancu, kratak je i njegovi članovi su Vaš imidž.
Drugo, vaši budući i sadašnji klijenti ovise o njihovim vještinama rukovanja korisnicima. Imidž i ugled vašeg poslovanja u potpunosti ovise o front line-u. Članovi front line-a trebaju biti nezaboravni i treba biti lako komunicirati s njima, jer se korisnik mora osjećati lagodno.
Frequently Asked Questions
Što je front line?
Front Line je tim za korisničke usluge koji svakodnevno ima izravan kontakt s korisnicima. To je jedan od najvažnijih elemenata tvrtke, jer je oni predstavljaju pred korisnicima, imaju utjecaj na imidž i stvaran utjecaj na prodaju. Stoga je izuzetno važno da zaposlenici u front line budu ljudi s visokim komunikacijskim vještinama.
Koja je važnost front line-a?
Front line je od velike važnosti jer je često prvo i glavno mjesto kontakta između korisnika i robne marke. To ima ogroman utjecaj na korisnikove odluke o kupnji, kao i na njihovo zadovoljstvo kontaktom s robnom markom. Trebali bi brzo i profesionalno riješiti probleme korisnika, podržati ih u donošenju odluka, izgraditi odnos s korisnicima i nadahnuti njihovu lojalnost.
Možete li dodati agente na front line u LiveAgent-u?
Agenti koji izravno kontaktiraju korisnika nalaze se na prvoj liniji, pa je to, naravno, moguće u LiveAgent-u. Ovisno o svojim pravima, agenti imaju određene pristupe sustavu koji im omogućuju poduzimanje određenih radnji i mogućnosti.
Expert’s note
Front line je vaš tim usmjeren prema korisnicima i jedna od najvažnijih komponenti vaše tvrtke. Nezaboravni članovi front line-a stvaraju pozitivan imidž i osiguravaju lojalnost kupaca.
Kako kreirati pozivnice za chat u LiveAgent-u
Kreirajte i postavite pozivnice za chat u LiveAgent-u kako biste povećali angažman klijenata i prodaju. Iskoristite prednosti personalizirane podrške i brzog odgovaranja na pitanja kupaca. Besplatni video vodič nudi korake za postavljanje pozivnica za chat.
Kako kreirati odjele u LiveAgent-u
Kreiranje odjela u LiveAgent-u olakšava organizaciju i upravljanje interakcijama s klijentima, povećavajući učinkovitost i zadovoljstvo klijenata. Vodič pokriva postavke odjela, dodjeljivanje agenata i tiketa određenim odjelima, kao i kreiranje prilagođenih odjela. Besplatno isprobajte LiveAgent.
LiveAgent helpdesk softver i live chat
LiveAgent je ultimativni helpdesk softver koji pruža sveobuhvatno rješenje za upravljanje korisničkom podrškom. Pomaže poduzećima uskladiti komunikaciju putem svih kanala i poboljšati zadovoljstvo klijenata.
Kako postaviti SLA u LiveAgent-u
Naučite kako postaviti SLA u LiveAgent-u za ciljeve brzine odgovora i rješavanja. SLA omogućuje višu razinu usluge i pravila za rukovanje tiketima. Besplatno isprobajte LiveAgent i poboljšajte zadovoljstvo korisnika.