Što je online podrška?
Online podrška je internetski oblik isporuke korisničke podrške. Danas je vrlo popularan oblik za kontaktiranje kompanije, popularniji od posjeta kompaniji ili telefonskog poziva. Online podrška je također dio upravljanja odnosa s kupcima.
Najveća je prednost online podrške korisnička podrška koja je dostupna 24 sata dnevno. Korisnici ili posjetitelji web stranice mogu jednostavno kontaktirati korisničkog predstavnika kada dođe do problema ili kada imaju nekih pitanja vezano uz proizvod ili uslugu.
Frequently asked questions
Što je online podrška?
Online podrška je online oblik pružanja korisničke podrške i pomaganja korisnicima da riješe različite probleme. Može se implementirati putem, na primjer, e-pošte, društvenih mreža ili čavrljanja uživo. Također vam omogućava da vidite mišljenje korisnika i pomognete u izgradnji odnosa s njima.
Trebate li nuditi online podršku?
Ako želite da vaša kompanija ima vrijednost na tržištu, trebate pružati online podršku. Korisnici sad više vole koristiti online komunikacijske kanale nego telefon. Kako biste zadovoljili njihova očekivanja, dobro je omogućiti što je više moguće komunikacijskih kanala, uključujući i online.
Mogu li koristiti LiveAgent za pružanje online podrške?
Da, naravno. LiveAgent je softver koji podržava sve vrste korisničke podrške. Zahvaljujući tome, možete upravljati svim komunikacijskim kanalima na jednom mjestu, tj. e-poštom, društvenim mrežama, čavrljanjem preko video veze te čavrljanjem uživo. Također nudi mogućnost kreiranja baze znanja. Imate pristup izvještajima i povijesti razgovora što vam pomaže da imate učinkovitu online podršku.
- Predlošci za pozivni centar (Kopirajte i koristite) | LiveAgent
- Unaprijedite marketing - LiveAgent
- Podrška na društvenim mrežama (Objašnjeno)
- Smanjite stopu napuštanja kolica za kupnju - LiveAgent
- Građevinarstvo i nekretnine | LiveAgent
- Web chat na mreži (Explained)
- Besplatni predlošci e-pošte za akviziciju kupaca | LiveAgent
- Chat podrška (Objašnjeno)