Što je online podrška?
Online podrška je internetski oblik isporuke korisničke podrške. Danas je vrlo popularan oblik za kontaktiranje kompanije, popularniji od posjeta kompaniji ili telefonskog poziva. Online podrška je također dio upravljanja odnosa s kupcima.
Najveća je prednost online podrške korisnička podrška koja je dostupna 24 sata dnevno. Korisnici ili posjetitelji web stranice mogu jednostavno kontaktirati korisničkog predstavnika kada dođe do problema ili kada imaju nekih pitanja vezano uz proizvod ili uslugu.
Frequently asked questions
Što je online podrška?
Online podrška je online oblik pružanja korisničke podrške i pomaganja korisnicima da riješe različite probleme. Može se implementirati putem, na primjer, e-pošte, društvenih mreža ili čavrljanja uživo. Također vam omogućava da vidite mišljenje korisnika i pomognete u izgradnji odnosa s njima.
Trebate li nuditi online podršku?
Ako želite da vaša kompanija ima vrijednost na tržištu, trebate pružati online podršku. Korisnici sad više vole koristiti online komunikacijske kanale nego telefon. Kako biste zadovoljili njihova očekivanja, dobro je omogućiti što je više moguće komunikacijskih kanala, uključujući i online.
Mogu li koristiti LiveAgent za pružanje online podrške?
Da, naravno. LiveAgent je softver koji podržava sve vrste korisničke podrške. Zahvaljujući tome, možete upravljati svim komunikacijskim kanalima na jednom mjestu, tj. e-poštom, društvenim mrežama, čavrljanjem preko video veze te čavrljanjem uživo. Također nudi mogućnost kreiranja baze znanja. Imate pristup izvještajima i povijesti razgovora što vam pomaže da imate učinkovitu online podršku.
Expert note
Online podrška je ključni oblik isporuke korisničke podrške putem interneta. Nudi 24-satnu dostupnost i pruža jednostavan način kontakta s korisničkim predstavnicima.

eToro je vodeća platforma za socijalno trgovanje koja nudi ulaganja u dionice i kriptovalute. Za podršku korisnicima, postoji mogućnost kontakta putem e-pošte, pozivnog centra i podrške za društvene mreže. Također postoji baza znanja za samoposlužnu podršku. Adresa e-pošte je support@etoro.com. Ne postoji chat uživo. Kontakt telefon je 1-888-271-8365.
U tekstu se opisuju važne funkcionalnosti kontaktnih centara, kao i primjena čat podrške u pružanju personalizirane i stručne korisničke podrške. Također se ističe važnost alata za chat koji omogućuju tvrtkama da budu pristupačnije svojim kupcima te kako korištenje takvih alata ima konkurentsku prednost i najisplativiji je način pretvaranja posjetitelja web stranice u kupce. LiveAgent je jedan od primjera alata za chat s prilagođivim opcijama usmjeravanja, dizajnom prozora za chat i galerijom gumba za chat, te funkcijama kao što su mobilni chat, razgovor s više korisnika i povratne informacije putem chata.
Zaprimanje zahtjeva za podršku preko telefona
U ovom tekstu se govori o važnosti analize govora i nadzora kvalitete kako bi se prepoznali trendovi interakcije s klijentima u pozivnom centru. Također se preporučuje unapređenje rješavanja poziva kroz revidiranje politika i procedura te osnaživanje agenata za samostalno rješavanje problema. LiveAgent je softversko rješenje koje nudi dispozicije poziva i pravilno obučene zaposlenike za rješavanje složenijih zahtjeva. Važno je pratiti izvedbu centra i koristiti analizu govora za unapređenje odnosa s kupcima.
Tekst opisuje različite alate i načine podrške korisnika, uključujući online aplikaciju za chat, aplikaciju za pozivni centar i chat podršku. Važno je održavati točnost gramatike i pravopisa te personalizirati odgovore kako bi se klijent osjećao posvećenim. LiveAgent nudi funkcionalnosti za poboljšanje poslovanja po povoljnoj cijeni. Također se naglašava važnost pružanja personaliziranih odgovora i izbjegavanje upotrebe akronima ili skraćenica.