Što je online služba za korisnike?
Online pomoć koja odgovara na zahtjeve i pitanja klijenata. To je online pomoć koju tvrtka pruža svojim klijentima koji koriste njihove proizvode. Korisnička podrška koristi određene alate za pomoć klijentima. To su obično chat uživo, telefonski pozivi, e-mailovi ili društvene mreže.
Frequently Asked Questions
Kako definirate online službu za korisnike?
Online korisnička podrška je svaka usluga koja pomaže klijentima u rješavanju problema i služi za podršku klijentu. To se može dogoditi putem e-pošte, chata uživo ili društvenih mreža.
Koje su osnove online službe za korisnike?
Temelj online službe za korisnike prvenstveno je dostupnost komunikacijskih kanala, kao i učinkovitost i kvaliteta odgovora koji se pružaju. Osim toga, vještine tima za korisničku podršku iznimno su važne, kako za komunikaciju tako i za rad sa softverom, što je također ključno.
Kako možete poboljšati online službu za korisnike pomoću LiveAgent-a?
Online služba za korisnike može se razviti s LiveAgent-om. To je softver za korisničku službu koji Vam omogućuje integraciju mnogih komunikacijskih kanala na jednom mjestu. Kao rezultat toga, agent se ne mora prebacivati između programa i zahtjeva. Ovo automatizira njegov rad. LiveAgent također nudi mogućnost stvaranja predložaka e-pošte, stvaranja makronaredbi i baza znanja. Osim toga, imate pristup izvješćima i analizama koje Vam omogućuju kontinuiranu analizu kvalitete korisničke usluge.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!