Online služba za korisnike

Što je online služba za korisnike?

Online pomoć koja odgovara na zahtjeve i pitanja klijenata. To je online pomoć koju tvrtka pruža svojim klijentima koji koriste njihove proizvode. Korisnička podrška koristi određene alate za pomoć klijentima. To su obično chat uživo, telefonski pozivi, e-mailovi ili društvene mreže.

Frequently asked questions

Kako definirate online službu za korisnike?

Online korisnička podrška je svaka usluga koja pomaže klijentima u rješavanju problema i služi za podršku klijentu. To se može dogoditi putem e-pošte, chata uživo ili društvenih mreža.

 

Koje su osnove online službe za korisnike?

Temelj online službe za korisnike prvenstveno je dostupnost komunikacijskih kanala, kao i učinkovitost i kvaliteta odgovora koji se pružaju. Osim toga, vještine tima za korisničku podršku iznimno su važne, kako za komunikaciju tako i za rad sa softverom, što je također ključno.

 

Kako možete poboljšati online službu za korisnike pomoću LiveAgent-a?

Online služba za korisnike može se razviti s LiveAgent-om. To je softver za korisničku službu koji Vam omogućuje integraciju mnogih komunikacijskih kanala na jednom mjestu. Kao rezultat toga, agent se ne mora prebacivati između programa i zahtjeva. Ovo automatizira njegov rad. LiveAgent također nudi mogućnost stvaranja predložaka e-pošte, stvaranja makronaredbi i baza znanja. Osim toga, imate pristup izvješćima i analizama koje Vam omogućuju kontinuiranu analizu kvalitete korisničke usluge.

 

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo