Što je online služba za korisnike?
Online pomoć koja odgovara na zahtjeve i pitanja klijenata. To je online pomoć koju tvrtka pruža svojim klijentima koji koriste njihove proizvode. Korisnička podrška koristi određene alate za pomoć klijentima. To su obično chat uživo, telefonski pozivi, e-mailovi ili društvene mreže.
Frequently asked questions
Kako definirate online službu za korisnike?
Online korisnička podrška je svaka usluga koja pomaže klijentima u rješavanju problema i služi za podršku klijentu. To se može dogoditi putem e-pošte, chata uživo ili društvenih mreža.
Koje su osnove online službe za korisnike?
Temelj online službe za korisnike prvenstveno je dostupnost komunikacijskih kanala, kao i učinkovitost i kvaliteta odgovora koji se pružaju. Osim toga, vještine tima za korisničku podršku iznimno su važne, kako za komunikaciju tako i za rad sa softverom, što je također ključno.
Kako možete poboljšati online službu za korisnike pomoću LiveAgent-a?
Online služba za korisnike može se razviti s LiveAgent-om. To je softver za korisničku službu koji Vam omogućuje integraciju mnogih komunikacijskih kanala na jednom mjestu. Kao rezultat toga, agent se ne mora prebacivati između programa i zahtjeva. Ovo automatizira njegov rad. LiveAgent također nudi mogućnost stvaranja predložaka e-pošte, stvaranja makronaredbi i baza znanja. Osim toga, imate pristup izvješćima i analizama koje Vam omogućuju kontinuiranu analizu kvalitete korisničke usluge.
- Služba za korisničku podršku (Objašnjeno)
- Savjeti za službu za korisnike društvenih mreža(+Integracije)
- Online podrška (Objašnjenje)
- Web chat na mreži (Explained)
- Automatizirana služba za korisnike (+Vodič) | LiveAgent
- Što su help desk značajke za društvene mreže? | LiveAgent
- Alat za chat (Objašnjeno)
- Korisnik (Objašnjenje)