Što su informacije o kupcima?
Ime, telefonski broj, adresa e-pošte, adresa tvrtke, narudžbe i još mnogo toga. To su podaci o kupcima koje svaka tvrtka mora pohraniti kako bi pružila savršenu korisničku podršku. Tvrtke mogu pratiti različite informacije o kupcima.
Svaka tvrtka također mora znati koje su želje njenih kupaca ili na koji način može premašiti njihova očekivanja. To može povećati prodaju, prihode i povećati zadovoljstvo kupaca. Više informacija znači bolju korisničku službu i rast vašeg poslovanja.
Learn more about Contacts and Contact fields in LiveAgent.
Frequently Asked Questions
Što su informacije o kupcima?
Informacije o kupcu su podaci koje o njemu imamo u sustavu. Obično su to ime i prezime, telefonski broj, adresa e-pošte, adresa tvrtke, povijest narudžbi itd. Ove su informacije potrebne svakoj tvrtki.
Gdje se u LiveAgentu pohranjuju informacije o kupcima?
Informacije o kupcima u LiveAgentu pohranjene su u bazi podataka unutar ploče agenta. Da biste ih provjerili, idite na odjeljak 'Kupci'. Tamo ćete pronaći sve potrebne informacije o dostupnim klijentima. Na ovaj način možete poboljšati svoju korisničku službu.
Kako osigurati informacije o kupcima?
Pohrana osjetljivih podataka o korisnicima znači da oni moraju biti pravilno osigurani. Kako biste ih dobro zaštitili, ne zaboravite prikupiti samo podatke koje stvarno trebate. Neka softver koji koristite za komunikaciju s klijentom bude ažuran - obično imaju ugrađene odgovarajuće tehnologije enkripcije. Sljedeći je korak ograničiti dostupnost korisničkih podataka samo na osobe kojima su one zaista potrebne. Svijest tima o tome kako postupati s podacima također je iznimno važna.
Predlošci obrazaca help desk zahtjeva
Obrasci zahtjeva za Help desk trebaju biti kratki i sadržavati samo najvažnije polja poput podataka o kupcu i polje za opisivanje zahtjeva. Jezik u obrascu mora biti jednostavan, bez tehničkog žargona ili složenih rečenica. Odgovor na zahtjev kupca treba biti što brži moguć, a vrijeme odgovora se može razlikovati ovisno o raznim uvjetima poput broja agenata u timu i količine zahtjeva. Agenti za korisničku službu trebaju težiti odgovoriti na zahtjeve kupaca odmah.