Što su popisi kupaca?
Popis kupaca predstavlja dio vaših kupaca na temelju zadanih kriterija. To može biti lista vaših prethodnih kupaca ili popis trenutnih kupaca. Takvi popisi mogu se koristiti za promociju ili za praćenje kupaca.
U LiveAgentu možete izraditi vlastite popise kupaca na temelju vaših zadanih kriterija.
Frequently asked questions
Što su popisi kupaca?
Popis kupaca je grupa kupaca koja je definirana na temelju posebnih kriterija. Takvi kriteriji mogu biti, na primjer, trenutni kupci ili kupci koji su obavili kupnju tijekom nekog određenog razdoblja. U LiveAgentu možete napraviti vlastite popise kupaca.
Kako pristupiti popisima kupaca u LiveAgentu?
Agenti s odgovarajućim dopuštenjima imaju pristup određenim popisima kupaca u LiveAgentu. Ako ste redovni agent, imate pristup popisima kupaca. Ako imate veća dopuštenja, možete provjeriti i druge popise. Sve možete pronaći na kartici Klijenti, unutar ploče agenta.
Je li moguće uređivati popise kupaca u LiveAgentu?
Po potrebi možete urediti popise klijenata kojima imate pristup u LiveAgentu. Važno je prilagoditi ih i osvježiti jer vam to olakšava rad.
Answer Delivery Status Indicator
The answer delivery status indicator in LiveAgent tickets provides information on the status of email replies, including if they were sent, scheduled, delayed, or not delivered. Administrators and owners can access detailed email response information for a specific time period. If an answer is not delivered, a delivery report can be viewed to determine the issue.
Email on Acid help desk kontakti
Email on Acid je platforma koju koriste email marketari, razvojni programeri i organizacije kako bi optimizirali svoje emailove. Možete ih kontaktirati putem emaila, live chata ili telefonskih poziva. Također imaju bazu znanja i podršku na društvenim medijima.