Tražite alternativu za recepciju?

Korisnička podrška važan je dio svakog uspješnog poslovanja. I, zaista možete učiniti čuda s pravim softverom. Želite li drugačije rješenje za svoj help desk?

Isprobajte LiveAgent već danas i pogledajte zašto je to pravi izbor za vas. Pouzdan sustav tiketiranja, višekanalna komunikacija i velik izbor značajki i integracija ono je što LiveAgent čini pravim rješenjem.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo

Budite ispred svojih korisnika bilo gdje.
Idite uživo. Uz LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Moćna alternativa za recepciju

Poboljšajte svoju službu za korisnike s pravim softverom. LiveAgent je help desk rješenje koje vam omogućuje da svoju komunikaciju još više povežete sa svim relevantnim kanalima. E-pošta, chat uživo, društvene mreže (Facebook, Instagram i Twitter), pozivni centar i baza znanja spremni su i stoje vam na raspolaganju.

Svime se upravlja putem pouzdanog sustava tiketa, tako da ne treba brinuti zbog neuredne komunikacije. Sve se sortira automatski, kako bi i trebalo biti.

Najbrži chat uživo

Chat uživo jedan je od najboljih i najkorisnijih alata koje agent može koristiti za komunikaciju sa svojim kupcima. Sve se vrti oko neposredne komunikacije, tako da ona mora biti brza.

LiveAgent ima najbrži chat uživo na tržištu, s brzinom prikazivanja chata od 2,5 sekunde. Nadalje, možete vidjeti što kupci tipkaju prije nego što pritisnu “pošalji”. Sada uistinu možete pružiti brzu podršku i biti u toku sa svakom situacijom.

The fastest live chat on the market

3 razloga zašto tvrtke prelaze na LiveAgent

Poboljšano zadovoljstvo

LiveAgent poboljšava korisničko zadovoljstvo i povećava stope konverzije.

Povećana produktivnost

Smanjite vrijeme rada svojih agenata i riješite više korisničkih upita zahvaljujući našem univerzalnom ulaznom pretincu.

Obiluje značajkama

Više od 175 help desk značajki za ugodniji i lakši rad.

Do more customer support for less money

Najbolji alati, fer cijena

Odličan softver za korisničku podršku ne mora nužno biti skup. Umjesto toga nabavite alate koji su vam potrebni po razumnoj cijeni.

LiveAgent ima tri plana s prihvatljivim cijenama koji su prepuni alata, značajki i integracija kako bi vaš radni proces bio gladak i lagan. Sve što trebate je odabrati onu koja najviše odgovara vašem poslovanju. Pogledajte naše plaćene planove i saznajte više.

Jeste li spremni isprobati drugi softver?

Jeste li se odlučili prebaciti? LiveAgent je najrecenziraniji i najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020. Budite bliži svojim kupcima i brže im pomozite uz LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Provjerite zašto tvrtke prelaze na LiveAgent

  • “Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert

  • Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik

  • “Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron

  • “Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam

  • “Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad

  • “Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga

  • “Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal

  • “I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Alternativa za recepciju
Videos - Liveagent Helpdesk Softver I Live Chat

LiveAgent helpdesk softver i live chat

Videos - Liveagent Helpdesk Softver I Live Chat

Tražite li alternativu za Helprace? Jeste li provjerili LiveAgent? Bacite pogled na sve prednosti koje nudi i saznajte zašto je LiveAgent najbolja alternativa.

Tražite alternativu za Helprace?

LiveAgent je visoko preporučeno rješenje za podršku koje ubrzava komunikaciju s klijentima i pomaže povećanju zadovoljstva korisnika i prodaje.

Podignite svoj help desk na višu razinu s e-poštom, chatom uživo, društvenim mrežama, pozivnim centrom i bazom znanja, a sve to unutar jednog softvera.

Tražite li alternativu za Lucep?

Važnost pozitivne komunikacije i empatije u korisničkoj službi naglašena je radi održavanja zadovoljstva i izbjegavanja gubitka klijenata. LiveAgent je preporučen softver za tiketing s naprednim značajkama.

LiveAgent pruža preko 175 funkcionalnosti i 40 integracija po odličnoj cijeni. Provjerite zašto biste trebali prebaciti se s HelpCrunch na LiveAgent.

Tražite alternativu za HelpCrunch?

Pomoću LiveAgent-a poduzeća mogu optimizirati korisničku podršku, automatizirati odgovore na pozive i smanjiti vrijeme čekanja. Iskoristite prednosti email predložaka i podršku na društvenim mrežama za unapređenje poslovnih procesa i angažmana klijenata.

LiveAgent je isplativiji u usporedbi s drugim help desk rješenjima i ima više od 175 help desk značajki i preko 40 integracija. Pogledajte više.

Tražite alternativu za LiveHelpNow?

LiveAgent je najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020, s klijentima kao što su Huawei, BMW i Yamaha. Isprobajte ga besplatno!

Ako tražite moćnu alternativu za Kayako, razmislite o LiveAgent-u. Ima najbrži widget za chat na tržištu i više od 179 korisnih značajki za help desk.

Tražite alternativu za Kayako?

LiveAgent je višejezični help desk softver za mala i srednja poduzeća. Pristajanje na manje nije potrebno kada se možete osloniti na LiveAgent.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo