Tražite alternativu za recepciju?

Korisnička podrška važan je dio svakog uspješnog poslovanja. I, zaista možete učiniti čuda s pravim softverom. Želite li drugačije rješenje za svoj help desk?

Isprobajte LiveAgent već danas i pogledajte zašto je to pravi izbor za vas. Pouzdan sustav tiketiranja, višekanalna komunikacija i velik izbor značajki i integracija ono je što LiveAgent čini pravim rješenjem.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Budite ispred svojih korisnika bilo gdje.
Idite uživo. Uz LiveAgent.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Moćna alternativa za recepciju

Poboljšajte svoju službu za korisnike s pravim softverom. LiveAgent je help desk rješenje koje vam omogućuje da svoju komunikaciju još više povežete sa svim relevantnim kanalima. E-pošta, chat uživo, društvene mreže (Facebook, Instagram i Twitter), pozivni centar i baza znanja spremni su i stoje vam na raspolaganju.

Svime se upravlja putem pouzdanog sustava tiketa, tako da ne treba brinuti zbog neuredne komunikacije. Sve se sortira automatski, kako bi i trebalo biti.

Najbrži chat uživo

Chat uživo jedan je od najboljih i najkorisnijih alata koje agent može koristiti za komunikaciju sa svojim kupcima. Sve se vrti oko neposredne komunikacije, tako da ona mora biti brza.

LiveAgent ima najbrži chat uživo na tržištu, s brzinom prikazivanja chata od 2,5 sekunde. Nadalje, možete vidjeti što kupci tipkaju prije nego što pritisnu “pošalji”. Sada uistinu možete pružiti brzu podršku i biti u toku sa svakom situacijom.

The fastest live chat on the market

3 razloga zašto tvrtke prelaze na LiveAgent

Poboljšano zadovoljstvo

LiveAgent poboljšava korisničko zadovoljstvo i povećava stope konverzije.

Povećana produktivnost

Smanjite vrijeme rada svojih agenata i riješite više korisničkih upita zahvaljujući našem univerzalnom ulaznom pretincu.

Obiluje značajkama

Više od 175 help desk značajki za ugodniji i lakši rad.

Do more customer support for less money

Najbolji alati, fer cijena

Odličan softver za korisničku podršku ne mora nužno biti skup. Umjesto toga nabavite alate koji su vam potrebni po razumnoj cijeni.

LiveAgent ima tri plana s prihvatljivim cijenama koji su prepuni alata, značajki i integracija kako bi vaš radni proces bio gladak i lagan. Sve što trebate je odabrati onu koja najviše odgovara vašem poslovanju. Pogledajte naše plaćene planove i saznajte više.

Jeste li spremni isprobati drugi softver?

Jeste li se odlučili prebaciti? LiveAgent je najrecenziraniji i najbolje ocijenjeni help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2020. Budite bliži svojim kupcima i brže im pomozite uz LiveAgent.

Ready to switch to LiveAgent

Provjerite zašto tvrtke prelaze na LiveAgent

Želite nas usporediti s drugim platformama?

Zanima vas kako stojimo u usporedbi s drugim popularnim help desk rješenjima? Provjerite našu stranicu s usporedbama i pogledajte što imamo za ponuditi.

    Related Articles to Alternativa za recepciju
    Softver kontaktnog centra LiveAgent omogućuje vam usmjeravanje svih vaših komunikacijskih kanala s kupcima u jednu objedinjenu pristiglu poštu.

    Softver kontaktnog centra

    Povećana učinkovitost i niži troškovi podrške omogućuju agentima proaktivnu prodaju. Softver kontaktnog centra pruža više prilika za prodaju uz sveobuhvatne podatke o kupcima. LiveAgentov višekanalni softver smanjuje vrijeme odziva i pruža podršku kroz samoposlužni portal. Pruža bogate značajke za podršku i omogućava brzo rješavanje problema.

    Monday je multifunkcionalni softver stvoren da Vam pomogne u organizaciji posla. Integrirajte Monday u LiveAgent i stvorite učinkovit tijek rada zaposlenika.

    Monday

    Monday je višenamjensko rješenje za poslovanja koje omogućuje upravljanje projektima, odnosima s korisnicima, oglasnim kampanjama i praćenju bug-ova. Integracija s LiveAgent-om olakšava praćenje novosti i ažuriranja. Prednost je učinkovitost bez prebacivanja između sučelja.

    Ako želite imati izvanrednu korisničku službu, trebate se fokusirati na gradnju vjernih i dugoročnih odnosa, ne samo na prodaju.

    Najbolja korisnička služba

    LiveAgent nudi alate za komunikaciju i personalizirani sadržaj te podršku za integracije, korisna za e-trgovinu. Pruža poboljšanu podršku korisnicima MSP-a, omogućuje različite kanale komunikacije i bilješke za agente. Također, pruža savjete za pružanje kvalitetne korisničke usluge putem društvenih medija i analizu najboljih brendova. Posjeduje i funkcionalnosti poput VoIP telefonskih sustava, samoposlužnog softvera i softvera za upravljanje emailovima.

    Krajnji korisnici su ljudi koji su odgovorni za generiranje zahtjeva korisnika iz bilo kojeg izvora, kao što su centar za pomoć, Facebook, e-pošta itd.

    Krajnji korisnik

    Dobra korisnička usluga, korisnički odnosi i uvidi u korisnike ključni su za uspjeh tvrtke. Krajnji korisnici su odgovorni za generiranje zahtjeva korisnika. LiveAgent pruža softver za podršku i tehnologije za poboljšanje korisničke podrške.

    Ograničeni centar za pomoć ograničava korisnicima prijavu kako bi predali zahtjeve za pomoć ili odgovarali na njih. Bez ograničavanja svog centra za pomoć pomoći će vam da ostanete usredotočeni.

    Ograničeni centar za pomoć

    Postanite partner LiveAgent-a i iskoristite sve prednosti koje nudi. Softver za korisničku službu, VoIP telefonski sustavi, samoposlužni softver, i još mnogo toga. Isprobajte sve komunikacijske kanale i dogovorite demo. Sva prava pridržana. Uvjeti korištenja, politika sigurnosti i privatnosti. Naša web stranica koristi kolačiće. Otkrijte pogodnosti LiveAgent-a putem jedan na jedan poziva.

    Saznajte više o preusmjeravanju na temelju vještina. Dubinski razumijte koncepte korisničke podrške uz jednostavna objašnjenja profesionalaca.

    Preusmjeravanje na temelju vještina

    Preusmjeravanje na temelju vještina omogućuje distribuciju poziva agentima s odgovarajućim vještinama. Omnikanalno preusmjeravanje obuhvaća više komunikacijskih kanala, poboljšavajući zadovoljstvo klijenata i efikasnost agenata. Uvođenje ove strategije distribucije može poboljšati KPI-je i biti korisno za kontakt centre svih veličina i industrija.

    Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

    Start Free Trial x