Povećana učinkovitost i niži troškovi podrške omogućuju agentima proaktivnu prodaju. Softver kontaktnog centra pruža više prilika za prodaju uz sveobuhvatne podatke o kupcima. LiveAgentov višekanalni softver smanjuje vrijeme odziva i pruža podršku kroz samoposlužni portal. Pruža bogate značajke za podršku i omogućava brzo rješavanje problema.
LiveAgent nudi alate za komunikaciju i personalizirani sadržaj te podršku za integracije, korisna za e-trgovinu. Pruža poboljšanu podršku korisnicima MSP-a, omogućuje različite kanale komunikacije i bilješke za agente. Također, pruža savjete za pružanje kvalitetne korisničke usluge putem društvenih medija i analizu najboljih brendova. Posjeduje i funkcionalnosti poput VoIP telefonskih sustava, samoposlužnog softvera i softvera za upravljanje emailovima.
Postanite partner LiveAgent-a i iskoristite sve prednosti koje nudi. Softver za korisničku službu, VoIP telefonski sustavi, samoposlužni softver, i još mnogo toga. Isprobajte sve komunikacijske kanale i dogovorite demo. Sva prava pridržana. Uvjeti korištenja, politika sigurnosti i privatnosti. Naša web stranica koristi kolačiće. Otkrijte pogodnosti LiveAgent-a putem jedan na jedan poziva.
Preusmjeravanje na temelju vještina
Preusmjeravanje na temelju vještina omogućuje distribuciju poziva agentima s odgovarajućim vještinama. Omnikanalno preusmjeravanje obuhvaća više komunikacijskih kanala, poboljšavajući zadovoljstvo klijenata i efikasnost agenata. Uvođenje ove strategije distribucije može poboljšati KPI-je i biti korisno za kontakt centre svih veličina i industrija.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.