Tražite Hiver alternativu?

Otkrijte zašto je LiveAgent najbolja Hiver alternativa na tržištu.

  • ✓ Nema troškova instalacije    
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna    
  • ✓ Možete ga otkazati bilo kad
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Umorni ste od vašeg softvera za korisničku podršku?

Premjestite svoju dijeljenu ulaznu poštu u višekanalno rješenje za tiketing i korisničku podršku. LiveAgent rješava više komunikacije s klijentima koristeći tiketing sustav koji ujedinjuje više kanala. Unaprijedite svoju korisničku podršku s više email računa, live chatom,društvenim medijima, pozivnim centrom ili korisničkim portalom. Pružite prvoklasnu korisničku uslugu i efikasno rješavajte više poslovne komunikacije. Započnite naš besplatni 14-dnevni robni period danas i iskusite LiveAgent.
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
  • Umorni ste od vašeg softvera za korisničku podršku? - LiveAgent is a fully equipped help-desk and live-chat software. LiveAgent enables you to streamline all your communication channels into one universal inbox which can be accessed by your customer support team.
  • Umorni ste od vašeg softvera za korisničku podršku? - LiveAgent boasts the fastest chat widget on the market and has over 150M end-users worldwide. LiveAgent harnesses the power of a universal inbox, real-time live chat, built-in call center and a robust customer service portal.
  • Umorni ste od vašeg softvera za korisničku podršku? - Collaboration Software - Knowledge Management - Category Leaders

Uštedite više s LiveAgentom

Hiver vs LiveAgent

Značajke Liveagent Hiver
Ticketing
Sadrži alat za upravljanje koji obrađuje i katalogizira zahtjeve za korisničku podršku.
LiveAgent nudi ticketing.
Hiver ne nudi ticketing.
Live Chat
Widget za chat u stvarnom vremenu koji možete postaviti na bilo koju web stranicu.
LiveAgent nudi Live Chat.
Hiver ne nudi Live Chat.
Pozivni centar
Pozivni centar koji se može koristiti za upućivanje i primanje poziva pomoću automatske distribucije poziva.
LiveAgent nudi pozivni centar.
Hiver ne nudi pozivni centar.
Samousluživanje
Značajka koja vam omogućuje da izgradite korisnički portal za koji vaši klijenti mogu ponovno prikupljati pristup svojim prošlim ticketima i sadržaju baze znanja.
LiveAgent nudi samouslužni portal.
Hiver ne nudi samouslužni portal.
Facebook
Facebook integracija koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Facebook integraciju.
Hiver ne nudi Facebook integraciju.
Twitter
Integracija Twittera koja prikuplja sva spominjanja i komentare te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da na Tweetove odgovaraju izravno iz softvera.
LiveAgent nudi Twitter integraciju.
Hiver ne nudi Twitter integraciju.
Instagram
Integracija Instagrama koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Instagram integraciju.
Hiver ne nudi Instagram integration.
Viber
Viber integracija koja dohvaća sve poruke i pretvara ih u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovaraju i emitiraju Viber poruke izravno iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Viber integraciju.
Hiver ne nudi Viber integraciju.
Baza znanja
Spremište znanja koje sadrži bitne informacije, uključujući vodiče za rješavanje problema, česta pitanja i članke s uputama.
LiveAgent nudi bazu znanja.
Hiver ne nudi bazu znanja.
Forum za korisnike
Mrežna ploča za raspravu za vaše klijente koja se nalazi izravno u vašoj bazi znanja.
LiveAgent nudi korisnički forum.
Hiver ne nudi korisnički forum.
Automatizacija i pravila
Tokovi rada koje možete automatizirati kako biste uklonili zadatke koji se ponavljaju.
LiveAgent nudi automatizaciju i pravila u Ticket planu po 15 USD/agent/mjesec.
Hiver nudi automatizaciju i pravila u Ticket planu po 29 USD/agent/mjesec.
API
Skup funkcija koje omogućuju rad različitih aplikacija zajedno.
LiveAgent nudi API funkcije.
Hiver ne nudi API funkcije.
Interaktivni glasovni odgovor (IVR)
Tehnologija koja dopušta dolaznim pozivateljima da navigiraju telefonskim sustavom prije razgovora s ljudskim operaterom.
LiveAgent nudi IVR.
Hiver ne nudi IVR.
Video pozivi
Poziv koji sadrži video zapis, sličan Skype, Zoom ili Facetime pozivima.
LiveAgent nudi video pozive.
Hiver ne nudi video pozive.
Neograničena povijest
Ticketi ne ističu niti se brišu - možete ih pogledati u bilo kojem trenutku.
LiveAgent nudi neograničenu povijest u planu po $15/agent/mjesec.
LiveAgent nudi neograničenu povijest u planu po $15/agent/mjesec.
Neograničen broj web stranica
Softver možete koristiti na neogranićenom broju web stranica.
LiveAgent nudi neograničen broj web stranica.
Hiver ne nudi neograničen broj web stranica.
Neograničeno chat dugmadi
Možete postaviti neograničen broj chat dugmadi na vašu web stranicu
LiveAgent nudi neograničen broj chat dugmadi.
Hiver ne nudi neograničen broj chat dugmadi.
Neograničeno ticketa/e-mailova
Možete zaprimiti neograničen broj ticketa i/ili e-mailova.
LiveAgent nudi neograničen broj ticketa i e-mailova.
Hiver ne nudi neograničen broj ticketa i e-mailova.
Neograničeno snimanje poziva
Snimite svaki upućeni ili primljeni poziv i reproducirajte snimku u bilo kojem trenutku.
LiveAgent nudi neograničeno snimanje poziva.
Hiver ne nudi neograničeno snimanje poziva.
Neograničena 24/7 podrška
Korisnička podrška dostupna je 24 sata dnevno bez ograničenja broja upita koje možete poslati.
LiveAgent nudi neograničenu 24/7 podršku u Ticketing planu za 15 USD/agent/mjesec.
Hiver nudi neograničenu 24/7 podršku u planu za 15 USD/agent/mjesec.
Forward emails to your LiveAgent

S lakoćom rješavajte dolazne emailove

Umorni ste od prijavljivanja na više emailova i prebacivanja između prozora? Počnite koristiti rješenje koje ujedinjuje sve mailove klijenata u jednu ulaznu poštu. LiveAgent-ov tiketing sustav može podnijeti više nego Gmail ili Outlook, a i možete povezati email račune od različitih pružatelja usluge. Podržan je s naprednim filtriranjem i ostalim odličnim značajkama tako da se možete fokusirati na pružanje najboljeg korisničkog iskustva. Pogledajte puni popis tiketing značajki koje LiveAgent nudi.

Jedna platforma napravljena za timsku produktivnost

Poboljšajte izvrsnost svoje službe s dodatnim kanalima

Pružite besprijekornu uslugu klijentima s različitim setovima alata koji rješavaju svaki važan korisnički komunikacijski kanal. Obavite posao uz platformu korisničke službe koja ima email tiketing, live chat, pozivni centar, korisnički portal, Viber i društvene medijeFacebook, Instagram i Twitter. Stvorite moćan tijek rada između svih kanala i pokažite svojim klijentima personalizirano iskustvo usluge.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Odgovarajte klijentima koristeći popularne kanale s LiveAgent-om

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Dobijte najbrži dostupni chat widget

Live chat je fascinantan alat za pružanje brze korisničke podrške zahvaljujući widgetu smještenom na vašoj web stranici. LiveAgent ima najbrži live chat widget na tržištu što čini dopisivanje s klijentima glatkim i brzim. Također je podržan sa značajkama kao što su pregled tipkanja u realnom vremenu, proaktivne chat pozivnice i mnoge druge koje omogućuju naprednu funkcionalnost. Prilagodite svoj brending tako da pristaje vašem poslu i pružite personaliziranu uslugu svima, s čovjekom na prvom mjestu.

Dodajte live chat widget s modernim značajkama u vašu korisničku podršku

Postanite sretni korisnik i učinite svoje korisnike sretnima

Mi vodimo brigu o svim našim klijentima i činimo sve kako bi im pružili izvrsnu korisničku uslugu. Naš tim korisničke podrške je spreman pomoći vam s bilo kakvim problemima ili vam pružiti informaciju kada je trebate. Možete nas kontaktirati 24/7 putem emaila, live chata ili nas jednostavno nazovite. Slobodno pogledajte i naš korisnički portal koji je pun korisnih članaka o LiveAgent-u.
Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.

  • Centar jezika Antalya Consulting

    Rustem Gimaev

    Centar jezika Antalya Consulting

    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.

Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličan live chat, tiketingi automatizaciju koja nam omogućuje pružanje izvrsne podrške našim klijentima.

Peter Komornik, CEO
black Slido logo
Youtube video:

Spremni se prebaciti na drukčiji softver za dijeljenu ulaznu poštu?

Poboljšajte produktivnost vaših agenata već danas s našim višekanalnim tiketing sustavom. Jednostavno započnite vaš besplatni 14-dnevni probni period i pokušajte raditi s LiveAgent setom alata. Ako želite vidjeti sve što može, bacite pogled na video obilazak u kojem pokrivamo većinu značajki i njihovo korištenje. Prebacite se na LiveAgent danas i pružajte podršku klijentima preko svih važnijih kanala.

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Koje su Hiver alternative?

Hiver ima puno alternativa, ali samo mali broj njih vam može pružiti višekanalni tiketing sustav, hrpu značajki i integracija za poštenu cijenu. LiveAgent ima to sve i možete ga koristiti za rješavanje email konverzacije, live chata, pozivnog centra, društvenih medija i korisničkog portala.

Što čini LiveAgent dobrom Hiver alternativom?

LiveAgent se može koristiti za ujedinjenje više email računa od više email pružatelja usluge. Nije važno koristite li Gmail, Outlook ili neku drugu uslugu, možete ih sve povezati u jedno rješenje.

Koje su prednosti Hiver alternative - LiveAgent-a?

Pristupačni cjenovni planovi i više izbora za korisničku komunikaciju. Izaberite kanale koji vam trebaju za stupanje u kontakt s više klijenata. Pružite više od email tiketing podrške i dobijte više kontrole i raznovrsnosti u svojoj korisničkoj podršci.

Kako je dijeljena ulazna pošta različita od dijeljenih email računa?

Upravljanje s više email računa zahtijeva konstantno prebacivanje i usmjeravanje pažnje na nove emailove. Dijeljena ulazna pošta znači da možete ujediniti sve email račune u jedno mjesto, dobivajući bolju kontrolu nad dolaznim mailovima, pružajući brže odgovore klijentima i štedeći vrijeme.

Kako će dijeljena ulazna pošta povećati produktivnost mog tima?

Dijeljena ulazna pošta znači manje vremena potrošenog na prebacivanje između ulaznih pošti i pružanje bržih odgovora vašim klijentima ili kolegama. LiveAgent-ova dijeljena ulazna pošta uključuje inteligentne opcije za dodjelu tiketa, jednako raspodjeljujući odgovornost među agentima.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo