Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Umorni ste od Vašeg softvera za pomoć?

Otkrijte zašto je LiveAgent najbolja Dixa alternativa na tržištu.

  • ✓ Bez naknade za postavljanje    
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
  • ✓ Nije potrebna kreditna kartica    
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
Help desk software comparison
Alternatives background

Tražite Dixa alternativu?

Otkrijte LiveAgent – softver za korisničku službu s puno značajki koje mogu pokriti više komunikacijskih kanala i društvenih medija. Ostanite u kontaktu sa svojim korisnicima pomoću e-pošte, chata uživo, pozivnog centra, korisničkog portala, Vibera i društvenih mreža. Saznajte više o LiveAgentu ili započnite besplatno 14-dnevno probno razdoblje da biste stekli iskustvo.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

Dixa vs LiveAgent

Značajke Liveagent Dixa
Ticketing
Sadrži alat za upravljanje koji obrađuje i katalogizira zahtjeve za korisničku podršku.
LiveAgent nudi ticketing.
Dixa nudi ticketing.
Live Chat
Widget za chat u stvarnom vremenu koji možete postaviti na bilo koju web stranicu.
LiveAgent nudi Live Chat.
Dixa nudi Live Chat.
Pozivni centar
Pozivni centar koji se može koristiti za upućivanje i primanje poziva pomoću automatske distribucije poziva.
LiveAgent nudi pozivni centar.
Dixa nudi pozivni centar.
Samousluživanje
Značajka koja vam omogućuje da izgradite korisnički portal za koji vaši klijenti mogu ponovno prikupljati pristup svojim prošlim ticketima i sadržaju baze znanja.
LiveAgent nudi samouslužni portal.
Dixa ne nudi samouslužni portal.
Facebook
Facebook integracija koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Facebook integraciju.
Dixa nudi Facebook integraciju.
Twitter
Integracija Twittera koja prikuplja sva spominjanja i komentare te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da na Tweetove odgovaraju izravno iz softvera.
LiveAgent nudi Twitter integraciju.
Dixa ne nudi Twitter integraciju.
Instagram
Integracija Instagrama koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Instagram integraciju.
Dixa ne nudi Instagram integration.
Viber
Viber integracija koja dohvaća sve poruke i pretvara ih u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovaraju i emitiraju Viber poruke izravno iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Viber integraciju.
Dixa ne nudi Viber integraciju.
Baza znanja
Spremište znanja koje sadrži bitne informacije, uključujući vodiče za rješavanje problema, česta pitanja i članke s uputama.
LiveAgent nudi bazu znanja.
Dixa ne nudi bazu znanja.
Forum za korisnike
Mrežna ploča za raspravu za vaše klijente koja se nalazi izravno u vašoj bazi znanja.
LiveAgent nudi korisnički forum.
Dixa ne nudi korisnički forum.
Automatizacija i pravila
Tokovi rada koje možete automatizirati kako biste uklonili zadatke koji se ponavljaju.
LiveAgent nudi automatizaciju i pravila.
Dixa nudi automatizaciju i pravila.
API
Skup funkcija koje omogućuju rad različitih aplikacija zajedno.
LiveAgent nudi API funkcije.
Dixa nudi API funkcije.
Interaktivni glasovni odgovor (IVR)
Tehnologija koja dopušta dolaznim pozivateljima da navigiraju telefonskim sustavom prije razgovora s ljudskim operaterom.
LiveAgent nudi IVR.
Dixa nudi IVR.
Video pozivi
Poziv koji sadrži video zapis, sličan Skype, Zoom ili Facetime pozivima.
LiveAgent nudi video pozive.
Dixa ne nudi video pozive.
Neograničena povijest
Ticketi ne ističu niti se brišu - možete ih pogledati u bilo kojem trenutku.
LiveAgent nudi neograničenu povijest u planu po $15/agent/mjesec.
Dixa nudi neograničenu povijest u planu po $15/agent/mjesec.
Neograničen broj web stranica
Softver možete koristiti na neogranićenom broju web stranica.
LiveAgent nudi neograničen broj web stranica.
Dixa nudi neograničen broj web stranica.
Neograničeno chat dugmadi
Možete postaviti neograničen broj chat dugmadi na vašu web stranicu
LiveAgent nudi neograničen broj chat dugmadi.
Dixa nudi neograničen broj chat dugmadi.
Neograničeno ticketa/e-mailova
Možete zaprimiti neograničen broj ticketa i/ili e-mailova.
LiveAgent nudi neograničen broj ticketa i e-mailova.
Dixa nudi neograničen broj ticketa i e-mailova.
Neograničeno snimanje poziva
Snimite svaki upućeni ili primljeni poziv i reproducirajte snimku u bilo kojem trenutku.
LiveAgent nudi neograničeno snimanje poziva.
Dixa nudi neograničeno snimanje poziva.
Neograničena 24/7 podrška
Korisnička podrška dostupna je 24 sata dnevno bez ograničenja broja upita koje možete poslati.
LiveAgent nudi neograničenu 24/7 podršku.
Dixa nudi neograničenu 24/7 podršku.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Rukovanje interakcijom s kupcem putem više kanala

Iznimna korisnička usluga trebala bi doći s više mjesta koja su prikladna za Vaše kupce . Srećom, možete se nositi s kvalitetnom korisničkom uslugom iz jednog tiketnog sustava. Rukujte tiketama iz e-pošte i pozivima, postavite svojwidget za chat uživo i povežite Facebook , Twitter, Instagram , i Viber . Sve je pod jednim krovom kako bi i trebalo biti, tako da se Vaši agenti mogu usredotočiti na veću pomoć bez prebacivanja između aplikacija.

Namjenski alat za korisničke usluge koji rješava sve

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Pružite korisničko zadovoljstvo putem više društvenih mreža

Društveni mediji postaju sve bolji i brži alati za korisničku pomoć agentima za podršku. Zbog toga su integracije Facebook i Facebook Messenger ugrađene u LiveAgent tako da jednostavno možete povezati svoj račun. Isto vrijedi i za Twitte i instagram. Nađite se na društvenim mrežama putem jednostavnog tiketnog sustava, upravljajte svojim postovima, odgovarajte na komentare i jednostavno radite više s bilo kog mjesta.

Connect Facebook with Help desk software - LiveAgent

Upravljanje tiketima na društvenim mrežama u jednom sučelju

Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Razgovor u stvarnom vremenu s intuitivnim značajkama

Brže riješite probleme s kupcima pomoću pravog rješenja za korisničku podršku. Dobijte nevjerojatne korisničke povratne informacije zahvaljujući najbržem widgetu za chat uživo na tržište.Chat uživo jedan je od najboljih alata za korisničku podršku, a LiveAgent ga podržava s ključnim značajkama za osigurajte nesmetano iskustvo . Provjerite punu listu značajki za chat uživo i pogledajte što čini izvrsnim za korisničku satifkaciju.

Brže rješavajte upite kupaca pomoću našeg chata uživo

Iskoristite vrhunsku brigu o klijentima koju nudi naš tim za korisničku podršku

Obavljamo razgovore s kupcima 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, kako bismo osigurali da svima možemo pomoći u bilo koje vrijeme .Nazovite nas, ćaskajte s nama putem chata ili nam pošaljite e-poruku kada Vam treba naša pomoć za rješavanje problema ili kada želite saznati nešto novo o LiveAgentu. Također se možete obratiti našem support portal koji je ispunjen korisnim člancima o našem rješenju za kupce

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent

Uštedite više s LiveAgentom

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Centar jezika Antalya Consulting

    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.

Peter Komornik

LiveAgent kombinira izvrsni chat uživo, tiketni sustav i automatizaciju koji nam omogućuju pružanje iznimne podrške našim kupcima.

Peter Komornik, CEO
logo slido black

Spremni za LiveAgent?

Pogledajte video za obilazak da biste vidjeli što još LiveAgent može učiniti ili započnite naše besplatno 14-dnevno probno razdoblje da biste to iskusili iz prve ruke. Također možete pogledati naše pristupačne cjenovne planove, prikladne za tvrtke mnogih veličina i djelatnosti. Pridružite se LiveAgent-u danas i poboljšajte produktivnost dvojih agenata pomoću našeg rješenja za pomoć.

Biti će te u dobrim rukama

Znate li što je zajedničko Huaweiju, BMW-u, Yamahi i O2? Dobro ste pogodili … LiveAgent!

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green

FAQ

Koje su Dixa alternative?

Postoje brojne mogućnosti kada je riječ o Dixa alternativama, a LiveAgent je jedna od njih. Nudi višekanalni tiketni sustav koji upravlja svim važnim kanalima kupaca koje suvremeni odjel za pomoć treba da bi uspješno došao do svojih kupaca.

Što LiveAgent čini dobrom Dixa alternativom?

LiveAgent se ističe u višekanalnim ulaznicama. Obuhvaća e-poštu, chat uživo, telefonske pozive, korisnički portal i društvene medije - Facebook, Instagram i Twitter. Također možete povezati Viber.

Koje su prednost LiveAgent-a kao Dixa alternative?

LiveAgent nudi više komunikacijskih kanala za bolju cijenu, tako da ne morate isprazniti svoj novčanik.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo