Otkrijte LiveAgent – softver za korisničku službu s puno značajki koje mogu pokriti više komunikacijskih kanala i društvenih medija. Ostanite u kontaktu sa svojim korisnicima pomoću e-pošte, chata uživo, pozivnog centra, korisničkog portala, Vibera i društvenih mreža. Saznajte više o LiveAgentu ili započnite besplatno 30-dnevno probno razdoblje da biste stekli iskustvo
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Značajke | Liveagent
Isprobajte najbolje alternativu za korisničku podršku besplatno. Kreditna kartica nije potrebna. | Dixa |
---|---|---|
Ticketing
Sadrži alat za upravljanje koji obrađuje i katalogizira zahtjeve za korisničku podršku. | LiveAgent nudi ticketing. | Dixa nudi ticketing. |
Live Chat
Widget za chat u stvarnom vremenu koji možete postaviti na bilo koju web stranicu. | LiveAgent nudi Live Chat. | Dixa nudi Live Chat. |
Pozivni centar
Pozivni centar koji se može koristiti za upućivanje i primanje poziva pomoću automatske distribucije poziva. | LiveAgent nudi pozivni centar. | Dixa nudi pozivni centar. |
Samousluživanje
Značajka koja vam omogućuje da izgradite korisnički portal za koji vaši klijenti mogu ponovno prikupljati pristup svojim prošlim ticketima i sadržaju baze znanja. | LiveAgent nudi samouslužni portal. | Dixa ne nudi samouslužni portal. |
Facebook
Facebook integracija koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija. | LiveAgent nudi Facebook integraciju. | Dixa nudi Facebook integraciju. |
Twitter
Integracija Twittera koja prikuplja sva spominjanja i komentare te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da na Tweetove odgovaraju izravno iz softvera. | LiveAgent nudi Twitter integraciju. | Dixa ne nudi Twitter integraciju. |
Instagram
Integracija Instagrama koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija. | LiveAgent nudi Instagram integraciju. | Dixa ne nudi Instagram integration. |
Viber
Viber integracija koja dohvaća sve poruke i pretvara ih u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovaraju i emitiraju Viber poruke izravno iz softvera za pomoć društvenih medija. | LiveAgent nudi Viber integraciju. | Dixa ne nudi Viber integraciju. |
WhatsApp
Integracije WhatsAppa s pomoćnim centrima omogućuju korisnicima da odgovaraju na sve WhatsApp poruke unutar sustava za višekanalno upravljanje zahtjevima (ticketing system) i da ih tretiraju kao bilo koji drugi tiket za podršku korisnicima. | LiveAgent nudi WhatsApp integraciju. | Dixa nudi WhatsApp integraciju. |
Baza znanja
Spremište znanja koje sadrži bitne informacije, uključujući vodiče za rješavanje problema, česta pitanja i članke s uputama. | LiveAgent nudi bazu znanja. | Dixa ne nudi bazu znanja. |
Forum za korisnike
Mrežna ploča za raspravu za vaše klijente koja se nalazi izravno u vašoj bazi znanja. | LiveAgent nudi korisnički forum. | Dixa ne nudi korisnički forum. |
Automatizacija i pravila
Tokovi rada koje možete automatizirati kako biste uklonili zadatke koji se ponavljaju. | LiveAgent nudi automatizaciju i pravila. | Dixa nudi automatizaciju i pravila. |
API
Skup funkcija koje omogućuju rad različitih aplikacija zajedno. | LiveAgent nudi API funkcije. | Dixa nudi API funkcije. |
Interaktivni glasovni odgovor (IVR)
Tehnologija koja dopušta dolaznim pozivateljima da navigiraju telefonskim sustavom prije razgovora s ljudskim operaterom. | LiveAgent nudi IVR. | Dixa nudi IVR. |
Video pozivi
Poziv koji sadrži video zapis, sličan Skype, Zoom ili Facetime pozivima. | LiveAgent nudi video pozive. | Dixa ne nudi video pozive. |
Neograničena povijest
Ticketi ne ističu niti se brišu - možete ih pogledati u bilo kojem trenutku. | LiveAgent nudi neograničenu povijest. | Dixa nudi neograničenu povijest. |
Neograničen broj web stranica
Softver možete koristiti na neogranićenom broju web stranica. | LiveAgent nudi neograničen broj web stranica. | Dixa nudi neograničen broj web stranica. |
Neograničeno chat dugmadi
Možete postaviti neograničen broj chat dugmadi na vašu web stranicu | LiveAgent nudi neograničen broj chat dugmadi. | Dixa nudi neograničen broj chat dugmadi. |
Neograničeno ticketa/e-mailova
Možete zaprimiti neograničen broj ticketa i/ili e-mailova. | LiveAgent nudi neograničen broj ticketa i e-mailova. | Dixa nudi neograničen broj ticketa i e-mailova. |
Neograničeno snimanje poziva
Snimite svaki upućeni ili primljeni poziv i reproducirajte snimku u bilo kojem trenutku. | LiveAgent nudi neograničeno snimanje poziva. | Dixa nudi neograničeno snimanje poziva. |
Neograničena 24/7 podrška
Korisnička podrška dostupna je 24 sata dnevno bez ograničenja broja upita koje možete poslati. | LiveAgent nudi neograničenu 24/7 podršku. | Dixa nudi neograničenu 24/7 podršku. |
Iznimna korisnička usluga trebala bi doći s više mjesta koja su prikladna za Vaše kupce . Srećom, možete se nositi s kvalitetnom korisničkom uslugom iz jednog tiketnog sustava. Rukujte tiketama iz e-pošte i pozivima, postavite svoj widget za chat uživo i povežite Facebook, Twitter,Instagram i Viber jak. Sve je pod jednim krovom kako bi i trebalo biti, tako da se Vaši agenti mogu usredotočiti na veću pomoć bez prebacivanja između aplikacija.
Društveni mediji postaju sve bolji i brži alati za korisničku pomoć agentima za podršku. Zbog toga su integracije Facebook i Facebook Messenger ugrađene u LiveAgent tako da jednostavno možete povezati svoj račun. Isto vrijedi i za Twitter i Instagram. Nađite se na društvenim mrežama putem jednostavnog tiketnog sustava, upravljajte svojim postovima, odgovarajte na komentare i jednostavno radite više s bilo kog mjesta.
Brže riješite probleme s kupcima pomoću pravog rješenja za korisničku podršku. Dobijte nevjerojatne korisničke povratne informacije zahvaljujući najbržem widgetu za chat uživo na tržište. Chat uživo jedan je od najboljih alata za korisničku podršku, a LiveAgent ga podržava s ključnim značajkama za osigurajte nesmetano iskustvo . Provjerite punu listu značajki za chat uživo i pogledajte što čini izvrsnim za korisničku satifkaciju.
Obavljamo razgovore s kupcima 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, kako bismo osigurali da svima možemo pomoći u bilo koje vrijeme. Nazovite nas, ćaskajte s nama putem chata ili nam pošaljite e-poruku kada Vam treba naša pomoć za rješavanje problema ili kada želite saznati nešto novo o LiveAgentu. Također se možete obratiti našem support portal koji je ispunjen korisnim člancima o našem rješenju za kupce.
Roman Bosch
Partly
Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.
Viviane Carter
CSI Products
Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.
Christian Lange
Lucky-Bike
Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.
Jens Malmqvist
Projure
Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.
Catana Alexandru
Websignal
Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!
Sissy Böttcher
Study Portals
Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...
Peter Koning
TypoAssassin
Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom
Aranzazu F
Factorchic
Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...
Martin Drugaj
Atomer
Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.
Ivan Golubović
AVMarket
To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.
Rustem Gimaev
Centar jezika Antalya Consulting
Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.
Alexandra Danišová
Nay
MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.
David Chandler
Volterman
Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.
LiveAgent kombinira izvrsni chat uživo, tiketni sustav i automatizaciju koji nam omogućuju pružanje iznimne podrške našim kupcima.
Peter Komornik, CEO
Pogledajte video za obilazak da biste vidjeli što još LiveAgent može učiniti ili započnite naše besplatno 30-dnevno probno razdoblje da biste to iskusili iz prve ruke. Također možete pogledati naše pristupačne cjenovne planove, prikladne za tvrtke mnogih veličina i djelatnosti. Pridružite se LiveAgent-u danas i poboljšajte produktivnost dvojih agenata pomoću našeg rješenja za pomoć.
Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!
Tražite li alternativu za Rocket.Chat?
LiveAgent je rješenje za podršku korisnicima koje generira prihod, poboljšava zadovoljstvo kupaca i povećava vrijednost klijenata. Pruža pozitivno iskustvo i 24/7 podršku.
LiveAgent je softver za korisničku službu, voIP telefonski sustav, samoposlužni softver, softver za upravljanje pritužbama, korisnički portal i softver za upravljanje emailovima. Osim toga, nudi i integracije, funkcionalnosti plaćanja te podršku kroz portal za podršku. LiveAgent također ima nagrade i certifikate, partnerstva s voIP partnerima te mogućnost postati partner. Uz sve to, LiveAgent nudi različite mogućnosti testiranja softvera, kao i resursnu bazu s rječnikom i akademijom. Uz to, nudi i podršku preko društvenih kanala i newsletter.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma