LiveAgent nudi više od 175 korisnih značajki, najbrži widget za chat uživo na tržištu, pozivni centar, pa čak i pokrivenost komunikacijskih kanala poput Instagrama i Vibera, sve upakirano u jedan moćan paket.
Unošenje promjene je jednostavno! Nudimo potpomognutu migraciju s LiveChata na LiveAgent koja će uvesti sve vaše podatke. Besplatno je i traje samo 5 minuta.
Prolazak podataka kroz stroj...
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Značajke | Liveagent
Isprobajte najbolju alternativu za korisničku podršku besplatno! Nije potrebna kreditna kartica.
|
LiveChat
|
---|---|---|
Tiketi
Sadrži alat za upravljanje koji obrađuje i katalogizira zahtjeve za korisničku pomoć.
|
LiveAgent nudi tikete u planu tiketa po cijeni od 15 dolara po agentu mjesečno.
|
LiveChat nudi tikete u planu za 19 dolara po agentu mjesečno.
|
Live Chat
Widget za chat u stvarnom vremenu koji možete postaviti na bilo koju web stranicu.
|
LiveAgent nudi Live Chat u paketu Ticket + Chat za 29 dolara po agentu mjesečno.
|
LiveChat offers Live Chat in plan for $19/agent/month.
|
Pozivni centar
Pozivni centar koji se može koristiti za upućivanje i primanje poziva pomoću automatske distribucije poziva.
|
LiveAgent nudi pozivni centar.
|
LiveChatne nudi pozivni centar.
|
Samoposluživanje
Značajka koja vam omogućuje izgradnju portala za kupce za koji se vaši kupci mogu registrirati za pristup svojim prošlim kartama i sadržaju baze znanja.
|
LiveAgent nudi samoposlužni portal u planu tiketa za 15 dolara po agentu mjesečno.
|
LiveChat nudi samoposlužni portal u planu za 19 dolara po agentu mjesečno.
|
Facebook
Facebook integracija koja dohvaća sve komentare i spominje te ih pretvara u ulaznice. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene softvera za pomoć službama za društvene medije.
|
LiveAgent nudi integraciju Facebooka u paket tiketa uz dodatnu naknadu od 39 dolara mjesečno po akcijskom paketu ili u paketu All inclusive bez dodatnih naknada.
|
LiveChat nudi Facebook integraciju u planu za 19 dolara po agentu mjesečno.
|
Twitter
Twitter integracija koja dohvaća sva spominjanja i komentare i pretvara ih u ulaznice. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na tweetove izravno iz softvera.
|
LiveAgent nudi integraciju Twitter-a.
|
LiveChat ne nudi integraciju Twitter-a.
|
Instagram
Integracija Instagrama koja dohvaća sve komentare i spominje ih i pretvara u ulaznice. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene softvera za pomoć službama za društvene medije.
|
LiveAgent nudi integraciju Instagram-a.
|
LiveChat ne nudi integraciju Instagram-a.
|
Viber
Viber integracija koja dohvaća sve poruke i pretvara ih u ulaznice. Integracija također omogućava korisnicima da odgovore i emitiraju Viber poruke izravno iz softvera za pomoć društvenim mrežama.
|
LiveAgent nudi integraciju Viber-a.
|
LiveChat ne nudi integraciju Viber-a.
|
Baza znanja
Spremište znanja koje sadrži ključne informacije, uključujući vodiče za rješavanje problema, često postavljana pitanja i članke s uputama.
|
LiveAgent nudi bazu znanja u planu tiketa za 15 dolara po agentu mjesečno.
|
LiveChat nudi bazu znanja u planu za 19 dolara po agentu mjesečno.
|
Korisnički forum
Internetska rasprava za vaše kupce koja se nalazi izravno unutar vaše baze znanja.
|
LiveAgent nudi forum za kupce u planu tiketa za 15 dolara po agentu mjesečno.
|
LiveChat nudi forum kupaca u planu za 19 dolara po agentu mjesečno.
|
Automatizacija i pravila
Tijekovi rada koje možete automatizirati kako biste eliminirali ponavljajuće zadatke.
|
LiveAgent nudi automatizaciju i pravila u planu tiketa za 15 dolara po agentu mjesečno.
|
LiveChat nudi automatizaciju i pravila u planu za 19 dolara po agentu mjesečno.
|
API
Skup funkcija koje omogućuju zajednički rad različitih aplikacija.
|
LiveAgent nudi API funkcije u planu tiketa za 15 dolara po agentu mjesečno.
|
LiveChat nudi API funkcije u planu za 19 USD mjesečno.
|
Interaktivni glasovni odgovor (IVR)
Tehnologija koja dolaznim pozivima omogućuje navigaciju telefonskim sustavom prije razgovora s ljudskim operatorom.
|
LiveAgent nudi IVR značajke.
|
LiveChat ne nudi IVR značajke.
|
Video pozivi
Poziv koji sadrži video, sličan pozivima na Skype-u, Zoom-u ili Facetime-u.
|
LiveAgent nudi video pozive.
|
LiveChat ne nudi video pozive.
|
Neograničena povijest
Tiketi ne ističu niti se brišu - možete ih pogledati u bilo kojem trenutku.
|
LiveAgent nudi neograničenu povijest u planu tiketa za 15 dolara po agentu mjesečno.
|
LiveChat nudi neograničenu povijest u planu za 19 dolara po agentu mjesečno.
|
Neograničene web stranice
Softver možete koristiti na neograničenom broju web stranica.
|
LiveAgent nudi neograničene web stranice u planu tiketa za 15 dolara po agentu mjesečno.
|
LiveChat nudi neograničene web stranice u planu za 19 dolara po agentu mjesečno.
|
Neograničeni gumbi za chat
Na svoje web stranice možete postaviti neograničen broj gumba za chat.
|
LiveAgent nudi neograničene gumbe za chat u paketu Ticket + Chat za 29 dolara po agentu mjesečno.
|
LiveChat nudi neograničene gumbe za chat u planu za 19 dolara po agentu mjesečno.
|
Neograničeni tiketi/pošte
Možete dobiti neograničen broj e-mailova i tiketa.
|
LiveAgent nudi neograničene tikete/mailove u planu ulaznica za 15 dolara po agentu mjesečno.
|
LiveChat nudi neograničene tikete/mailove u planu za 19 dolara po agent mjesečno.
|
Neograničeno snimanje poziva
Snimite svaki upućeni ili primljeni poziv i reproducirajte snimku u bilo kojem trenutku.
|
LiveAgent nudi neograničeno snimanje poziva.
|
LiveChat ne nudi neograničeno snimanje poziva.
|
Neograničena podrška 24/7
Korisnička podrška nudi se 24/7, bez ograničenja broja upita koje možete poslati.
|
LiveAgent nudi neograničenu podršku 24/7 u planu tiketa za 15 dolara po agentu mjesečno.
|
LiveChat nudi neograničenu podršku 24/7 u planu za 19 dolara po agentu mjesečno.
|
Pored mnogih drugih značajki, LiveAgent također podržava integraciju pozivnog centra. Postavljanje je brzo i jednostavno!
Preko 175+ značajki kako bi Vam rad bio lakši i ugodniji.
LiveAgent je odlična ponuda po razumnoj cijeni. Odaberite jedan od naša tri plaćena plana ili odaberite zasebne značajke kako biste prilagodili svoj help desk
LiveAgent pruža Vašoj korisničkoj podršci potrebnu slobodu. Prepun značajki i sposoban integrirati gotovo sve, od e-pošte, chata uživo i pozivnog centra do društvenih medija poput Facebooka, Twittera i Instagrama.
I sve je to po prihvatljivoj cijeni. Naši planovi cijena prilagođeni su baš Vašim potrebama. A u slučaju da Vam treba nešto dodatno, možete kupiti pojedinačne značajke po poštenoj cijeni.
Chat uživo je značajka koja mora biti odgovarajuća, brza i omogućiti Vama i Vašim klijentima komunikaciju u trenutku. Widget za chat LiveAgent-a uistinu je najbrži od svih, brzina prikazivanja chata iznosi 2,5 sekunde. Rezultate ispitivanja možete pogledati i sami.
LiveAgent nudi tri cjenovna plana koja Vam neće isprazniti novčanik. Sve su prepune korisnih značajki, a možete i kupiti zasebne značajke u slučaju da želite dodati nešto dodatno u svoj plan.
Provjerite ih i pogledajte koji je najbolji za Vaše poslovanje.
LiveAgent se oslanja na više komunikacijskih kanala i računa. Pouzdani tiketni sustav organizira sve, od e-pošte, razgovora uživo i telefonskih poziva do društvenih mreža poput Facebooka, Twittera i Instagrama. Na taj način imate sve pokriveno i sortirano na jednom mjestu.
Provjerite kakvi smo u usporedbi s LiveChat-om na temelju recenzija kupaca na Capterri
“Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert
Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik
“Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron
“Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam
“Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad
“Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga
“Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal
“I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison
LiveAgent je najpregledaniji i najbolje ocijenjen help desk softver za mala i srednja poduzeća u 2019. i 2020. godini. Pridružite se tvrtkama poput Huaweija, BMW-a, Yamahe i Sveučilišta Oxford u pružanju korisničke podrške svjetske klase.
Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!
Radoznali ste vidjeti kako se mjerimo s drugim popularnim rješenjima za chat uživo? Pogledajte naše stranice za usporedbu i otkrijte sve što imamo u ponudi.
LiveAgent je jednostavan za upotrebu, pristupačan softver službe za pomoć koji vam pomaže da bolje upravljate upitima svojih kupaca. Također povećava stope pretvorbe, zadovoljstvo kupaca i poboljšava cjelokupni CX.
LiveAgent pruža cjelovito rješenje službe za pomoć, koje uključuje chat uživo, e-poštu, telefon, integracije društvenih medija, bazu znanja i još mnogo toga.
LiveAgent je jednostavan i pouzdan softver za korisničku podršku. Može se prilagoditi vašim potrebama i koristiti na više jezika.
Tražite alternativu za Extend?
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.
TražiteConnectWise alternativu?
LiveAgent je pionirski softver koji nudi mogućnosti live chata i korisničke službe. Od 2021. godine, LiveAgent je najbolje ocijenjeno i najrecenziranije rješenje za korisničku službu na tržištu, koristi ga preko 150 milijuna korisnika i 40 000 poduzeća širom svijeta. LiveAgent pomaže u kreiranju nezaboravnog korisničkog iskustva, povećava zadovoljstvo i vrijednost kupaca te ostvaruje veću prodaju zadržavanjem vjernosti kupaca.
Tražite li alternativu za Helpshift?
LiveAgent je alat za komunikaciju s klijentima koji je pohvaljen od strane mnogih korisnika zbog ubrzavanja komunikacije, poboljšanja korisničke službe te stimuliranja agenata za pružanje bolje i brže podrške. Korisnici su također izrazili zadovoljstvo cijenom i funkcionalnošću LiveAgent-a, uz porast stope konverzije i zadovoljstva korisnika. Mnogi korisnici preporučuju LiveAgent kao vrlo dobro rješenje za podršku, komunikaciju i povećanje prodaje.
Tražite li boljualternativu za LivePerson?
Kupcima se može povećati zadovoljstvo korištenjem sjajnih ljudi i izvrsnog softvera te pravim alatima. LiveAgent nudi različite opcije za pružanje korisničke podrške, uključujući chat uživo, e-poštu, pozivanje centra i društvene mreže, a sve se to može pratiti putem pouzdanog sustava ticketa. Korisnici se mogu povezati sa svojim kupcima ili potencijalnim klijentima putem njihovih omiljenih kanala. LiveAgent je dostupan za prodajni tim ili agent za podršku.
Kompanije širom svijeta hvale LiveAgent kao sjajno rješenje za komunikaciju sa klijentima. Izvještaji kažu da je LiveAgent jednostavan za upotrebu, poboljšava produktivnost i uslugu korisnicima, čineći ih sretnima i rezultirajući većom stopom povrata. Kompanije tvrde da je LiveAgent jednostavno najbolji izbor u svom cjenovnom rang, sa izvrsnim portalom koji optimizira korisničku službu i potiče agente da pružaju bolju podršku. Način korištenja LiveAgent-a štedi vrijeme i poboljšava stopu konverzije.
LiveAgent je alat za komunikaciju s klijentima koji povećava zadovoljstvo korisnika i prodaju. Korisnici imaju pozitivno iskustvo s podrškom i vremena odziva se poboljšalo za 60%. Stopa konverzije kupaca je porasla za 325% nakon aktivne upotrebe LiveAgent-a. Alat se jednostavno koristi i poboljšava produktivnost. Preporučuje se svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.
Zahvaljujemo vam na registraciji na LiveAgent.
Poslati ćemo vam poruku na vašu e-mail adresu koja sadrži vaše podatke za prijavu čim vaš račun bude instaliran.
Ukoliko pričekate ovdje nekoliko minuta, čim instalacija završi moći će te pristupiti vašem računu izravno odavde.
Kada proces bude gotov, poslati ćemo vam vaše podatke za prijavu u inbox.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma