Prebacite se na naš softver za višekanalnu komunikaciju s klijentima i neka vas vaši klijenti kontaktiraju putem njihovih omiljenih kanala. Popravite interakcije sa svojim klijentima uz email tiketing, live chat, društvene medije, pozivni center ili bazu znanja.
Sve je dostupno unutar jednog ujedinjenog sustava napravljenog za laku upotrebu. Započnite svoj besplatni probni period danas i poboljšajte zadovoljstvo korisnika još više uz LiveAgent.
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Značajke | Liveagent
Isprobajte najbolje alternativu za korisničku podršku besplatno. Kreditna kartica nije potrebna.
|
Tidio
|
---|---|---|
Ticketing
Sadrži alat za upravljanje koji obrađuje i katalogizira zahtjeve za korisničku podršku.
|
LiveAgent nudi ticketing.
|
Tidio ne nudi ticketing.
|
Live Chat
Widget za chat u stvarnom vremenu koji možete postaviti na bilo koju web stranicu.
|
LiveAgent nudi Live Chat u Ticket planu za 29USD/Agent/Mjesec.
|
nudi Live Chat u Ticket planu za 46USD/Agent/Mjesec.
|
Pozivni centar
Pozivni centar koji se može koristiti za upućivanje i primanje poziva pomoću automatske distribucije poziva.
|
LiveAgent nudi pozivni centar.
|
Tidio ne nudi pozivni centar.
|
Samousluživanje
Značajka koja vam omogućuje da izgradite korisnički portal za koji vaši klijenti mogu ponovno prikupljati pristup svojim prošlim ticketima i sadržaju baze znanja.
|
LiveAgent nudi samouslužni portal.
|
Tidio ne nudi samouslužni portal.
|
Facebook
Facebook integracija koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija.
|
LiveAgent nudi Facebook integraciju.
|
Tidio ne nudi Facebook integraciju.
|
Twitter
Integracija Twittera koja prikuplja sva spominjanja i komentare te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da na Tweetove odgovaraju izravno iz softvera.
|
LiveAgent nudi Twitter integraciju.
|
Tidio ne nudi Twitter integraciju.
|
Instagram
Integracija Instagrama koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija.
|
LiveAgent nudi Instagram integraciju.
|
Tidio ne nudi Instagram integration.
|
Viber
Viber integracija koja dohvaća sve poruke i pretvara ih u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovaraju i emitiraju Viber poruke izravno iz softvera za pomoć društvenih medija.
|
LiveAgent nudi Viber integraciju.
|
Tidio ne nudi Viber integraciju.
|
Baza znanja
Spremište znanja koje sadrži bitne informacije, uključujući vodiče za rješavanje problema, česta pitanja i članke s uputama.
|
LiveAgent nudi bazu znanja.
|
Tidio ne nudi bazu znanja.
|
Forum za korisnike
Mrežna ploča za raspravu za vaše klijente koja se nalazi izravno u vašoj bazi znanja.
|
LiveAgent nudi korisnički forum.
|
Tidio ne nudi korisnički forum.
|
Automatizacija i pravila
Tokovi rada koje možete automatizirati kako biste uklonili zadatke koji se ponavljaju.
|
LiveAgent nudi automatizaciju i pravila.
|
Tidio ne nudi automatizaciju i pravila.
|
API
Skup funkcija koje omogućuju rad različitih aplikacija zajedno.
|
LiveAgent nudi API funkcije u Ticket planu za 15USD/Agent/Mjesec.
|
Tidio nudi API funkcije u planu za 46USD/Agent/Mjesec.
|
Interaktivni glasovni odgovor (IVR)
Tehnologija koja dopušta dolaznim pozivateljima da navigiraju telefonskim sustavom prije razgovora s ljudskim operaterom.
|
LiveAgent nudi IVR.
|
Tidio ne nudi IVR.
|
Video pozivi
Poziv koji sadrži video zapis, sličan Skype, Zoom ili Facetime pozivima.
|
LiveAgent nudi video pozive.
|
Tidio ne nudi video pozive.
|
Neograničena povijest
Ticketi ne ističu niti se brišu - možete ih pogledati u bilo kojem trenutku.
|
LiveAgent nudi neograničenu povijest u planu po $15/agent/mjesec.
|
Tidio nudi neograničenu povijest u planu po $46/agent/mjesec.
|
Neograničen broj web stranica
Softver možete koristiti na neogranićenom broju web stranica.
|
LiveAgent nudi neograničen broj web stranica u Ticket planu za 15USD/agent/mjesec.
|
Tidio nudi neograničen broj web stranica u Ticket planu za 46USD/agent/mjesec.
|
Neograničeno chat dugmadi
Možete postaviti neograničen broj chat dugmadi na vašu web stranicu
|
LiveAgent nudi neograničen broj chat dugmadi u Ticket+Chat planu za 29USD/agent/mjesec.
|
Tidio nudi neograničen broj chat dugmadi u Ticket+Chat planu za 46USD/agent/mjesec.
|
Neograničeno ticketa/e-mailova
Možete zaprimiti neograničen broj ticketa i/ili e-mailova.
|
LiveAgent nudi neograničen broj ticketa i e-mailova.
|
Tidio ne nudi neograničen broj ticketa i e-mailova.
|
Neograničeno snimanje poziva
Snimite svaki upućeni ili primljeni poziv i reproducirajte snimku u bilo kojem trenutku.
|
LiveAgent nudi neograničeno snimanje poziva.
|
Tidio ne nudi neograničeno snimanje poziva.
|
Neograničena 24/7 podrška
Korisnička podrška dostupna je 24 sata dnevno bez ograničenja broja upita koje možete poslati.
|
LiveAgent nudi neograničenu 24/7 podršku u Ticketing planu za 15 USD/agent/mjesec.
|
Tidio nudi neograničenu 24/7 podršku u planu za 46 USD/agent/mjesec.
|
Chat usluga je brza i pouzdana opcija za komunikaciju s klijentima. LiveAgent-ov live chat je najbrži na tržištu, s brzinom prikazivanja chata od 2.5 sekunde. Također je podržan odličnim značajkama koje mogu povećati angažman kupaca i produktivnost agenata.
Pregled tipkanja u realnom vremenu vam omogućuje da vidite što vaši klijenti pišu i prije nego to pošalju, dok proaktivne chat pozivnice ohrabruju klijente da vas kontaktiraju. Pogledajte puni popis značajki ili ih isprobajte sami./p>
Tidio chat je odličan alat za korisničku podršku. Međutim, neke korisničke podrške se ne mogu osloniti samo na chat za pružanje odlične korisničke podrške. Zato LiveAgent nudi email tiketing, live chat, pozivni centar, korisnički portal, Viber i društvene medije – Facebook, Twitter i Instagram.
Izgradite bolji odnos sa svojim klijentima i omogućite im da vas kontaktiraju sa svake bitne online lokacije. Isprobajte već danas i vidite kako možete poboljšati svoju korisničku podršku s multikanalnim tiketingom.
LiveAgent je podržan naprednim značajkama za svaki alat i komunikacijski kanal koji imate u svom planu. Upravljajte svojim kontaktima i koristite napredne filtere kako bi razvrstali dolaznu poštu od strane vaših klijenata. Kreirajte prilagođenu IVR arhitekturu za vaš pozivni centar.
Napravite prilagođeni chat i gumbe za poziv ili prilagodite stil svog brenda i članaka u vašem korisničkom portalu. Pogledajte potpuni popis značajki da vidite što sve možete koristeći LiveAgent.
Vizionarski softver
Osnovan 2006, LiveAgent je prvi na tržištu nudio live chat i mogućnosti korisničke podrške. Od 2023, LiveAgent je najbolje ocijenjeno i najviše puta recenzirano rješenje za korisničku službu na tržištu, te uslužuje više od 150 milijuna korisnika i 40.000 poduzeća diljem svijeta.
Kreirajte pamtljiva korisnička iskustva koja podižu vaš prihod.
Obradujte svoje klijente munjevito brzim odgovorima.
Ostvarite više prodaja zadržavajući vjernost klijenata prema vašem brendu.
Razumijemo da je pružanje korisničke težak posao kada nema nikog da vam pomogne. Zato je naša korisnička podrška dostupna 24/7 za svakoga tko želi naučiti nešto novo ili treba pomoć u rješavanju problema.
LiveAgent ima puno sretnih klijenata, a i vi to možete postati. Započnite vaš besplatni probni period danas i pogledajte kako mi to radimo ili bacite pogled na naše ocjene i vidite zašto klijenti prelaze na LiveAgent.
Roman Bosch
Partly
Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.
Christine Preusler
HostingAdvice
LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.
Karl Dieterich
Covomo
LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.
Hendrik Henze
HEWO Internetmarketing
LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.
Razvan Sava
Webmaster Deals
Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.
Taras Baca
XperienceHR
Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.
Andrej Ftomin
TAZAR Group
Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.
Matt Janaway
The Workplace Depot
Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.
Viviane Carter
CSI Products
Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.
Christian Lange
Lucky-Bike
Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.
Jens Malmqvist
Projure
Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.
Catana Alexandru
Websignal
Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.
Jan Wienk
All British Casino
Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.
Allan Bjerkan
Norske Automaten
LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!
Sissy Böttcher
Study Portals
Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...
Peter Koning
TypoAssassin
Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom
Aranzazu F
Factorchic
Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.
Rick Nuske
MyFutureBusiness
Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.
Vojtech Kelecsenyi
123-Nakup
LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.
Rafael Kobalyan
Betconstruct
Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...
Martin Drugaj
Atomer
Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.
Ivan Golubović
AVMarket
To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.
Rustem Gimaev
Centar jezika Antalya Consulting
Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...
Randy Bryan
tekRESCUE
LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.
Timothy G. Keys
Marietta Corporation
Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.
Mihaela Teodorescu
eFortuna
Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.
Hilda Andrejkovičová
TrustPay
Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.
Alexandra Danišová
Nay
MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.
Samuel Smahel
m:zone
LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.
David Chandler
Volterman
Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.
LiveAgent kombinira odličan live chat, tiketing i automatizaciju koja nam omogućuje pružanje izvrsne podrške našim klijentima.
Peter Komornik, CEO
Poboljšajte vaše konverzacije s klijentima već danas i započnite svoj besplatni 30-dnevni probni period. Bez obaveza i bez ikakvih informacija o kreditnoj kartici. Želite li saznati više? Pogledajte našu web stranicu i pretražite je kako bi dobili više informacija o LiveAgent-u. Pogledajte i naš video vodič da vidite LiveAgent u akciji.
Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!
LiveAgent priča o uspjehu: Sli.do
LiveAgent je softver za korisničku službu koji osigurava besplatne račune i povjerenje korisnika. Dostupne su različite funkcionalnosti i integracije.
LiveAgent Webinar 3: Live chat i pozivnice za chat
LiveAgent webinari pružaju korak-po-korak upute za postavljanje live chat značajke prema specifičnim potrebama poduzeća.
Kako postaviti nagrade i značke u LiveAgent-u
LiveAgent nudi nagrade i značke za podršku korisnicima. Ova značajka povećava brzinu rješavanja problema i zadržava klijente.
Inovacija i strategija oko korisničkog iskustva
Paula Kennedy, liderica industrije korisničkog iskustva, promiče mentorstvo i podršku ženama na putu prema uspjehu. Inovacije kao što su AI mijenjaju pristup korisnika i pružaju priliku za poboljšanje CX-a.
Kako aktivirati vaš Instagram plugin u LiveAgent-u
Softver za korisničku službu, VoIP telefonski sustavi, Samoposlužni softver, Softver pozivnog centra, Sustav za upravljanje pritužbama, Softver za korisnički portal. Pridružite se LiveAgent-u i iskoristite sve komunikacijske kanale.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma