Tražite Tidio alternativu?

Otkrijte zašto je LiveAgent najbolja Tidio alternativa na tržištu.

  • ✓ No setup fee    
  • ✓ Customer service 24/7    
  • ✓ No credit card required    
  • ✓ Otkažite bilo kada
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Zasitili ste se vašeg help desk softvera?

Prebacite se na naš softver za višekanalnu komunikaciju s klijentima i neka vas vaši klijenti kontaktiraju putem njihovih omiljenih kanala. Popravite interakcije sa svojim klijentima uz email tiketing, live chat, društvene medije, pozivni center ili bazu znanja.

Sve je dostupno unutar jednog ujedinjenog sustava napravljenog za laku upotrebu. Započnite svoj besplatni probni period danas i poboljšajte zadovoljstvo korisnika još više uz LiveAgent.

  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Uštedite više s LiveAgentom

Tidio vs LiveAgent

Značajke Liveagent Tidio
Ticketing
Sadrži alat za upravljanje koji obrađuje i katalogizira zahtjeve za korisničku podršku.
LiveAgent nudi ticketing.
Tidio ne nudi ticketing.
Live Chat
Widget za chat u stvarnom vremenu koji možete postaviti na bilo koju web stranicu.
LiveAgent nudi Live Chat u Ticket planu za 29USD/Agent/Mjesec.
nudi Live Chat u Ticket planu za 46USD/Agent/Mjesec.
Pozivni centar
Pozivni centar koji se može koristiti za upućivanje i primanje poziva pomoću automatske distribucije poziva.
LiveAgent nudi pozivni centar.
Tidio ne nudi pozivni centar.
Samousluživanje
Značajka koja vam omogućuje da izgradite korisnički portal za koji vaši klijenti mogu ponovno prikupljati pristup svojim prošlim ticketima i sadržaju baze znanja.
LiveAgent nudi samouslužni portal.
Tidio ne nudi samouslužni portal.
Facebook
Facebook integracija koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Facebook integraciju.
Tidio ne nudi Facebook integraciju.
Twitter
Integracija Twittera koja prikuplja sva spominjanja i komentare te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da na Tweetove odgovaraju izravno iz softvera.
LiveAgent nudi Twitter integraciju.
Tidio ne nudi Twitter integraciju.
Instagram
Integracija Instagrama koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Instagram integraciju.
Tidio ne nudi Instagram integration.
Viber
Viber integracija koja dohvaća sve poruke i pretvara ih u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovaraju i emitiraju Viber poruke izravno iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Viber integraciju.
Tidio ne nudi Viber integraciju.
Baza znanja
Spremište znanja koje sadrži bitne informacije, uključujući vodiče za rješavanje problema, česta pitanja i članke s uputama.
LiveAgent nudi bazu znanja.
Tidio ne nudi bazu znanja.
Forum za korisnike
Mrežna ploča za raspravu za vaše klijente koja se nalazi izravno u vašoj bazi znanja.
LiveAgent nudi korisnički forum.
Tidio ne nudi korisnički forum.
Automatizacija i pravila
Tokovi rada koje možete automatizirati kako biste uklonili zadatke koji se ponavljaju.
LiveAgent nudi automatizaciju i pravila.
Tidio ne nudi automatizaciju i pravila.
API
Skup funkcija koje omogućuju rad različitih aplikacija zajedno.
LiveAgent nudi API funkcije u Ticket planu za 15USD/Agent/Mjesec.
Tidio nudi API funkcije u planu za 46USD/Agent/Mjesec.
Interaktivni glasovni odgovor (IVR)
Tehnologija koja dopušta dolaznim pozivateljima da navigiraju telefonskim sustavom prije razgovora s ljudskim operaterom.
LiveAgent nudi IVR.
Tidio ne nudi IVR.
Video pozivi
Poziv koji sadrži video zapis, sličan Skype, Zoom ili Facetime pozivima.
LiveAgent nudi video pozive.
Tidio ne nudi video pozive.
Neograničena povijest
Ticketi ne ističu niti se brišu - možete ih pogledati u bilo kojem trenutku.
LiveAgent nudi neograničenu povijest u planu po $15/agent/mjesec.
Tidio nudi neograničenu povijest u planu po $46/agent/mjesec.
Neograničen broj web stranica
Softver možete koristiti na neogranićenom broju web stranica.
LiveAgent nudi neograničen broj web stranica u Ticket planu za 15USD/agent/mjesec.
Tidio nudi neograničen broj web stranica u Ticket planu za 46USD/agent/mjesec.
Neograničeno chat dugmadi
Možete postaviti neograničen broj chat dugmadi na vašu web stranicu
LiveAgent nudi neograničen broj chat dugmadi u Ticket+Chat planu za 29USD/agent/mjesec.
Tidio nudi neograničen broj chat dugmadi u Ticket+Chat planu za 46USD/agent/mjesec.
Neograničeno ticketa/e-mailova
Možete zaprimiti neograničen broj ticketa i/ili e-mailova.
LiveAgent nudi neograničen broj ticketa i e-mailova.
Tidio ne nudi neograničen broj ticketa i e-mailova.
Neograničeno snimanje poziva
Snimite svaki upućeni ili primljeni poziv i reproducirajte snimku u bilo kojem trenutku.
LiveAgent nudi neograničeno snimanje poziva.
Tidio ne nudi neograničeno snimanje poziva.
Neograničena 24/7 podrška
Korisnička podrška dostupna je 24 sata dnevno bez ograničenja broja upita koje možete poslati.
LiveAgent nudi neograničenu 24/7 podršku u Ticketing planu za 15 USD/agent/mjesec.
Tidio nudi neograničenu 24/7 podršku u planu za 46 USD/agent/mjesec.

Rješavajte chatove kao profesionalac s našom chat platformom

Rješavajte korisničke upite putem više kanala

Tidio chat je odličan alat za korisničku podršku. Međutim, neke korisničke podrške se ne mogu osloniti samo na chat za pružanje odlične korisničke podrške. Zato LiveAgent nudi email tiketing, live chat, pozivni centar, korisnički portal, Viber i društvene medijeFacebook, Twitter i Instagram.

Izgradite bolji odnos sa svojim klijentima i omogućite im da vas kontaktiraju sa svake bitne online lokacije. Isprobajte već danas i vidite kako možete poboljšati svoju korisničku podršku s multikanalnim tiketingom.

Reports in Help desk software - LiveAgent

Platforma korisničke podrške sa inteligentnim usmjeravanjem poruka

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Animated Gifs in help desk ticket answers - LiveAgent

Upravljanje korisničkim iskustvom je lakše

LiveAgent je podržan naprednim značajkama za svaki alat i komunikacijski kanal koji imate u svom planu. Upravljajte svojim kontaktima i koristite napredne filtere kako bi razvrstali dolaznu poštu od strane vaših klijenata. Kreirajte prilagođenu IVR arhitekturu za vaš pozivni centar.

Napravite prilagođeni chat i gumbe za poziv ili prilagodite stil svog brenda i članaka u vašem korisničkom portalu. Pogledajte potpuni popis značajki da vidite što sve možete koristeći LiveAgent.

Vizionarski softver

Jeste li znali?

Osnovan 2006, LiveAgent je prvi na tržištu nudio live chat i mogućnosti korisničke podrške. Od 2023, LiveAgent je najbolje ocijenjeno i najviše puta recenzirano rješenje za korisničku službu na tržištu, te uslužuje više od 150 milijuna korisnika i 40.000 poduzeća diljem svijeta.

30%

Ostvarite više prihoda

Kreirajte pamtljiva korisnička iskustva koja podižu vaš prihod.

97%

Poboljšajte zadovoljstvo

Obradujte svoje klijente munjevito brzim odgovorima.

16×

Povećajte vrijednost klijenata

Ostvarite više prodaja zadržavajući vjernost klijenata prema vašem brendu.

Možemo vam pokazati fascinantna iskustva korisnika

Razumijemo da je pružanje korisničke težak posao kada nema nikog da vam pomogne. Zato je naša korisnička podrška dostupna 24/7 za svakoga tko želi naučiti nešto novo ili treba pomoć u rješavanju problema.

LiveAgent ima puno sretnih klijenata, a i vi to možete postati. Započnite vaš besplatni probni period danas i pogledajte kako mi to radimo ili bacite pogled na naše ocjene i vidite zašto klijenti prelaze na LiveAgent.

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.

  • Centar jezika Antalya Consulting

    Rustem Gimaev

    Centar jezika Antalya Consulting

    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.

Peter Komornik

LiveAgent kombinira odličan live chat, tiketing i automatizaciju koja nam omogućuje pružanje izvrsne podrške našim klijentima.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Spremni isprobati našu platformu za korisničku podršku?

Poboljšajte vaše konverzacije s klijentima već danas i započnite svoj besplatni 30-dnevni probni period. Bez obaveza i bez ikakvih informacija o kreditnoj kartici. Želite li saznati više? Pogledajte našu web stranicu i pretražite je kako bi dobili više informacija o LiveAgent-u. Pogledajte i naš video vodič da vidite LiveAgent u akciji.

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna
Related Articles to Tidio alternativa
LiveAgent je softver za korisničku službu koji osigurava besplatne račune i povjerenje korisnika. Dostupne su različite funkcionalnosti i integracije.

LiveAgent priča o uspjehu: Sli.do

LiveAgent je softver za korisničku službu koji osigurava besplatne račune i povjerenje korisnika. Dostupne su različite funkcionalnosti i integracije.

LiveAgent webinari pružaju korak-po-korak upute za postavljanje live chat značajke prema specifičnim potrebama poduzeća.

LiveAgent Webinar 3: Live chat i pozivnice za chat

LiveAgent webinari pružaju korak-po-korak upute za postavljanje live chat značajke prema specifičnim potrebama poduzeća.

LiveAgent nudi nagrade i značke za podršku korisnicima. Ova značajka povećava brzinu rješavanja problema i zadržava klijente.

Kako postaviti nagrade i značke u LiveAgent-u

LiveAgent nudi nagrade i značke za podršku korisnicima. Ova značajka povećava brzinu rješavanja problema i zadržava klijente.

Paula Kennedy, liderica industrije korisničkog iskustva, promiče mentorstvo i podršku ženama na putu prema uspjehu. Inovacije kao što su AI mijenjaju pristup korisnika i pružaju priliku za poboljšanje CX-a.

Inovacija i strategija oko korisničkog iskustva

Paula Kennedy, liderica industrije korisničkog iskustva, promiče mentorstvo i podršku ženama na putu prema uspjehu. Inovacije kao što su AI mijenjaju pristup korisnika i pružaju priliku za poboljšanje CX-a.

Softver za korisničku službu, VoIP telefonski sustavi, Samoposlužni softver, Softver pozivnog centra, Sustav za upravljanje pritužbama, Softver za korisnički portal. Pridružite se LiveAgent-u i iskoristite sve komunikacijske kanale.

Kako aktivirati vaš Instagram plugin u LiveAgent-u

Softver za korisničku službu, VoIP telefonski sustavi, Samoposlužni softver, Softver pozivnog centra, Sustav za upravljanje pritužbama, Softver za korisnički portal. Pridružite se LiveAgent-u i iskoristite sve komunikacijske kanale.

Ako želite imati izvanrednu korisničku službu, trebate se fokusirati na gradnju vjernih i dugoročnih odnosa, ne samo na prodaju.

Najbolja korisnička služba

Alati za poboljšanje proizvoda kroz osnovnu komunikaciju s klijentima. Izuzetna korisnička usluga vodi vjernosti klijenata i ponovnom poslovanju. ChatGPT je jezični model umjetne inteligencije koji poboljšava korisničku podršku.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo