Kako postaviti vremenska pravila u LiveAgent-u
Otvorite besplatni račun u LiveAgent-u i optimizirajte operacije korisničke službe s vremenskim pravilima. Automatizirajte zadatke i poboljšajte svakodnevno radno opterećenje. Besplatno kreirajte račun i saznajte više.
LiveAgent Webinar 1: Uvod i opći pregled
LiveAgent Webinar pruža uvide i savjete za poboljšanje zadovoljstva korisnika i optimizaciju radnih procesa podrške. Namijenjen je poduzećima za učinkovito upravljanje operacijama korisničke podrške. Besplatno isprobajte!
Softver LiveAgent pruža višekanalnu korisničku podršku te se može isprobati besplatno. Trošak postavljanja i vođenja help desk centra ovisi o veličini tvrtke, proračunu za korisničku podršku i vrsti softvera. Važno je istražiti tržište kako biste pronašli najbolju opciju. Višekanalna podrška je ključna za pružanje izvrsne korisničke usluge. Postoji četiri razine podrške za službu za korisničku podršku. Meka znanja poput pažljivosti, empatije, slušanja i jasne komunikacije su važnija od tehničkih vještina.
Budite dostupni uz softver za kontaktni centar.
Povećana učinkovitost i niži troškovi podrške omogućuju agentima proaktivnu prodaju. Softver kontaktnog centra pruža više prilika za prodaju uz sveobuhvatne podatke o kupcima. LiveAgentov višekanalni softver smanjuje vrijeme odziva i pruža podršku kroz samoposlužni portal. Pruža bogate značajke za podršku i omogućava brzo rješavanje problema.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.