Tražite alternativu za Drift?

Jeste li u potrazi za alternativnim načinom komunikacije sa svojim kupcima kako biste ih uvjerili da kupe vaš proizvod i kako biste im pružili podršku?

LiveAgent je pravo rješenje za vašu tvrtku. Pružite podršku putem e-maila, brzih chatova uživo, društvenih mreža, pozivnog centra ili baze znanja. LiveAgent ima više od 175 funkcionalnosti, preko 40 integracija i sučelje koje će vam pomoći unaprijediti workflow. Čitajte dalje kako biste saznali više!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo

Bit korisničke službe su odnosi s kupcima.
Pružajte uslugu svojim kupcima s LiveAgent-om.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Person deciding between two solutions

Moćna alternativa za Drift

Dajte svojoj korisničkoj podršci drugačije rješenje i pružite svojim kupcima više mogućnosti kada je u pitanju komunikacija između vas i njih.

Nadalje, u jednom paketu dobivate sve što vam treba. Ne trebate plaćati zasebne alate. S našim planovima možete odabrati točno one koji su vam potrebni i iskoristiti ih u punoj mjeri.

Najbrži widget za live chat

Live Chat važan je alat za pružanje korisničke podrške. Budući da se radi o trenutnoj komunikaciji, brzina bi trebala biti glavni prioritet.

LiveAgent ima najbrži widget za chat uživo na tržištu, s brzine prikaza chata u 2,5 sekunde. Ne možete dobiti ništa brže od toga. Nemojte dopustiti da vaši korisnici čekaju i pretvorite ih u kupce koji plaćaju.

The fastest live chat on the market

4 razloga zašto poduzeća prelaze na LiveAgent

Obiluje funkcionalnostima

Preko 175+ značajki za olakšavanje i ugodniji tijek vašeg rada.

Pristupačne cijene

LiveAgent nudi mnogo za prihvatljivu cijenu. Odaberite jedan od naša tri plaćena plana ili odaberite zasebne funkcionalnosti kako biste prilagodili svoj help desk.

Povećana produktivnost

Smanjite radno vrijeme svojih agenata i riješite više upita kupaca zahvaljujući našem univerzalnom inbox-u.

Do more customer support for less money

Sve u sklopu jedne cijene

Nema potrebe zasebno kupovati e-mail,live chat ili bilo koje druge značajke. Sve možete dobiti u jednom paketu s izvrsnom cijenom. Odaberite jedan od tri plaćena plana programa LiveAgent koji su prepuni alata, značajki i integracija kako bi vam olakšali tijek rada.

Spremni ste se prebaciti?

Pružite svojim zaposlenicima vrhunsko rješenje za pružanje podrške.

LiveAgent je najrecenziraniji i najbolje ocijenjen softver za pomoć korisnicima MSP-a u 2020. Budite bliži svojim kupcima i brže im pomozite s LiveAgent-om.

Ready to switch to LiveAgent

Provjerite zašto se poduzeća prebacuju na LiveAgent

Želite nas usporediti s drugim live chat softverom?

Zanima vas kakvi smo u usporedbi s drugim popularnim rješenjima za live chat? Pogledajte naše stranice za usporedbu i otkrijte sve što imamo u ponudi.

    Related Articles to Alternativa za Drift
    Otvorite besplatni račun u LiveAgent-u i optimizirajte operacije korisničke službe s vremenskim pravilima. Automatizirajte zadatke i poboljšajte svakodnevno radno opterećenje. Besplatno kreirajte račun i saznajte više.

    Kako postaviti vremenska pravila u LiveAgent-u

    Otvorite besplatni račun u LiveAgent-u i optimizirajte operacije korisničke službe s vremenskim pravilima. Automatizirajte zadatke i poboljšajte svakodnevno radno opterećenje. Besplatno kreirajte račun i saznajte više.

    Pozovite posjetitelje svoje web stranice na chat uživo s vašim agentima. LiveAgent pruža razne Pozivnice. Pročitajte više o njima i isprobajte ih sada u LiveAgent-u.

    Galerija chat pozivnica

    Kupci su zadovoljniji s softverima za live chat poput Tidio, Podiuma, Zendeska, Zoho Deska i Freshdeska. Cijene i značajke ovih softvera se razlikuju.

    LiveAgent Webinar pruža uvide i savjete za poboljšanje zadovoljstva korisnika i optimizaciju radnih procesa podrške. Namijenjen je poduzećima za učinkovito upravljanje operacijama korisničke podrške. Besplatno isprobajte!

    LiveAgent Webinar 1: Uvod i opći pregled

    LiveAgent Webinar pruža uvide i savjete za poboljšanje zadovoljstva korisnika i optimizaciju radnih procesa podrške. Namijenjen je poduzećima za učinkovito upravljanje operacijama korisničke podrške. Besplatno isprobajte!

    Dozvole se distribuiraju zajedno s ulogama. Dodijelite im ovlaštenja samo za radnje koje su važne za njihov posao, s ograničenjima.

    Dozvole

    U LiveAgent-u, dozvole omogućuju prilagodbu pristupa za agente i članove tima, ograničavajući ih na relevantne poslove i kontroliranu interakciju s korisnicima. Oznake, pravila i upravljanje agentima također poboljšavaju produktivnost i korisničko iskustvo.

    Web help desk, skraćeno WHD, je tehnologija koja pruža službu za pomoć - upravljanje tiketama. Omogućuje korisnicima olakšano upravljanje korisničkom službom

    Web help desk

    Softver LiveAgent pruža višekanalnu korisničku podršku te se može isprobati besplatno. Trošak postavljanja i vođenja help desk centra ovisi o veličini tvrtke, proračunu za korisničku podršku i vrsti softvera. Važno je istražiti tržište kako biste pronašli najbolju opciju. Višekanalna podrška je ključna za pružanje izvrsne korisničke usluge. Postoji četiri razine podrške za službu za korisničku podršku. Meka znanja poput pažljivosti, empatije, slušanja i jasne komunikacije su važnija od tehničkih vještina.

    Softver kontaktnog centra LiveAgent omogućuje vam usmjeravanje svih vaših komunikacijskih kanala s kupcima u jednu objedinjenu pristiglu poštu.

    Softver kontaktnog centra

    Povećana učinkovitost i niži troškovi podrške omogućuju agentima proaktivnu prodaju. Softver kontaktnog centra pruža više prilika za prodaju uz sveobuhvatne podatke o kupcima. LiveAgentov višekanalni softver smanjuje vrijeme odziva i pruža podršku kroz samoposlužni portal. Pruža bogate značajke za podršku i omogućava brzo rješavanje problema.

    Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

    Start Free Trial x