Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Bezbroj načina za poboljšanje s
jednim alatom

Prednosti dijeljenog poštanskog pretinca uz malu pomoć LiveAgent-a

  • ✓ Bez troškova postavljanja    
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
Koriste ga
logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
helpdesk software animation
Use case scenarios

Najbolji dijeljeni poštanski pretinac u gradu

Nadgledanje više email računa za upite korisnika je iscrpljujuće i često kontraproduktivno. Upiti budu izgubljeni, zaboravljeni ili neodgovoreni jer su raštrkani kroz više email računa različitih agenata službe.

Kako bi dobili potpuni pregled email zahtjeva vaše korisničke službe, više ljudi treba imati pristup jednom mailu i tu dijeljeni poštanski pretinac dolazi u pomoć.

Povežite sve svoje emailove iz usluga kao što su Microsoft Outlook, Office 365, Gmail ili neke druge i iskoristite pozitivne strane dijeljenog poštanskog pretinca.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
Create-Ticket

Što je dijeljeni poštanski pretinac?

Dijeljena ulazna pošta je dio našeg rješenja za korisničku podršku i tiketing. Gledajte je kao pametniju verziju vašeg Gmaila.

Svaki od vaših agenata podrške ima svoj unikatni pristupni proces, međutim, jednom kada se prijave u ulaznu poštu, svi imaju pristup istoj upravljačkoj ploči. Svi mogu vidjeti sve dolazne tikete, tko odgovara na što i što se treba rješavati odmah.

Ulazna pošta automatski organizira sve upite u odjele, niže tikete u ovisnosti o prioritetima i dodjeljuje odgovornosti individualnim agentima.

Kako dijeljeni poštanski pretinac može poboljšati konverziju?

Zadovoljstvo korisnika je u bliskoj korelaciji s njihovim angažmanom, stopama konverzije i prihodom. Što su vaši klijenti zadovoljniji, to bolje za vaše poslovanje. Pružanjem brze, personalizirane i stručne usluge vašim klijentima, poboljšat ćete angažman klijenata, prihod i stope konverzije.

Shared inbox improving the conversion rates

Prednosti dijeljene ulazne pošte

Statistic icon

Njeguje suradnju

Omogućuje vašim agentima podrške zajednički rad na kompliciranim zahtjevima. Jedan agent može nastaviti gdje je drugi stao, jer se svaki napredak u rješavanju sprema, te agenti mogu jedni drugima ostavljati interne bilješke i chatove, čak i obavljati interne pozive

Increase icon

Poboljšava produktivnost

Vaši agenti neće morati trošiti svoje dragocjeno vrijeme na nadzor različitih računa i prebacivanje između uređaja. Dakle, mogu provoditi više vremena pružajući personaliziranu i stručnu uslugu vašim klijentima.

Web icon

Čuva podatke na sigurnom

Svaki agent ima unikatni pristup i potreba za nadzorom više računa je eliminirana. Dijeljena ulazna pošta je najsigurnije rješenje za vaše poduzeće i vaše klijente.

Problematic sharing of information

Problem: Dijeljenje informacija

Kako vaše poduzeće raste, stvara više profita, ali i više zahtjeva za podršku, pitanja o proizvodu i općenitih upita. Prije je bio slučaj da jedna osoba u organizaciji bude odgovorna za odgovaranje na emailove. Kada ona ode na odmor, pristupne informacije su se predavale agentu koji ju je mijenjao. Međutim, to je dovodilo do zbrke i nesporazuma zbog manjka konteksta i transparentnosti.

Zvuči poznato? Imamo rješenje!

Rješenje: Jedna dijeljena ulazna pošta

LiveAgent nudi napredne značajke koje vam pomažu u rješavanju zahtjeva klijenata iz jedne upravljačke ploče na brz i efikasan način.

Solution lies in shared inbox
Ready to switch to LiveAgent

Tražite bolji, dijeljeni poštanski pretinac?

LiveAgent je najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen SMB softver korisničke podrške u 2020. Ostanite bliski s vašim klijentima i pomozite im brže uz LiveAgent.

Razlozi zašto kompanije prelaze na LiveAgent

  • “Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert

  • Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik

  • “Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron

  • “Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam

  • “Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad

  • “Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga

  • “Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal

  • “I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison

Što čini naš softver za korisničku podršku pravim izborom?

Most reviewed and number 1

Najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen

LiveAgent je najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen softver korisničke podrške za mala poduzeća u 2019 – 2020.

Preferred by 21k businesses

Preferira ga 21 tisuća poduzeća

Preko 21.000 poduzeća u raznim industrijama je izabralo LiveAgent za potrebe svoje korisničke podrške.

Packed with features

Dolazi s 180+ značajki

Sa 180+ značajki, 40+ integracija i bezbrojnim prilagodbama, ovaj alat se lako prilagođava potrebama vašeg poslovanja.

Cloud based and secure help desk

Cloud-based i siguran

Potpuno cloud-based, siguran, lak za postaviti i koristiti. Započnite koristiti LiveAgent u par minuta.

Transparentne i povoljne cijene

Uzmite naše profesionalno rješenje za korisničku podršku po fiksnoj mjesečnoj cijeni, bez skrivenih troškova ili dugoročnog obvezivanja. Prijavite se za 14-dnevni besplatni probni period i dobijte puni pristup svim dostupnim značajkama.

Što čekate? Isprobajte naš dijeljeni poštanski pretinac već danas!

Package Name

Tiket+chat

Idealno za mala i srednja poduzeća

$29 /mj
Package Name

Sve uključeno

Idealno za poduzeća svih veličina i velike korporacije

$39 /mj

You Will Be in Good Hands!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Što je dijeljena ulazna pošta?

Dijeljena ulazna pošta je odlično rješenje za suradnju korisničku podršku i nadzor. Omogućuje agentima zajednički rad u okruženju u kojem mogu razgovarati međusobno, dijeliti ideje, rješavati probleme u realnom vremenu i nadgledati aktivnosti klijenata.

Koje su poslovne prednosti dijeljene ulazne pošte?

Dijeljena ulazna pošta unutar LiveAgent-a omogućuje da više agenata radi iz iste upravljačke ploče. Kao rezultat, to povećava zadovoljstvo klijenata i zadržavanje korisnika, te poboljšava tijek rada agenata .

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo