CRM softver omogućuje lak pristup podacima svakom zaposleniku, upravljanje kontaktima, dokumentima i ponudama te integraciju e-pošte. Najbolje prakse uključuju odabir pravog softvera, osposobljavanje zaposlenika i korištenje automatizacije. Važno je provjeriti jesu li svi potrebni podaci i informacije u CRM-u.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!
OptiTELECOM je portugalski VoIP operator koji pruža IP rješenja za telefonske centre. Pružanje izuzetne korisničke usluge je ključno za poslovanje, a O2 Business Services je najveći pružatelj integriranih telekomunikacijskih usluga u Češkoj i Slovačkoj. Integracija s LiveAgent-om omogućuje jednostavnu implementaciju VoIP brojeva. Besplatno isprobajte 14-dnevno besplatno probno razdoblje.
Kreirajte prodajne, marketinške i odjele za tehničku podršku. Ubrzajte odgovore korištenjem predefiniranih poruka. Segmentirajte klijente po interesima, dobi, nacionalnosti. Pružite transkripte chata putem emaila. Odmah dobijte povratne informacije nakon svake interakcije s klijentima. Nadzirite rad agenata i poboljšajte iskustvo klijenata. Customize widgete za kontakt obrasce, chat i pozivnice. Generirajte izvještaje o radu agenata i dostupnosti. Integrirajte LiveAgent s drugim softverskim rješenjima. Pružamo 24/7 korisničku podršku.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.