Prednosti dijeljenog poštanskog pretinca uz malu pomoć LiveAgent-a
Prolazak podataka kroz stroj...
Završavanjem registracije, ja prihvaćam uvjeti korištenja i Politika privatnosti.
Dijeljena ulazna pošta je dio našeg rješenja za korisničku podršku i tiketing. Gledajte je kao pametniju verziju vašeg Gmaila. Svaki od vaših agenata podrške ima svoj unikatni pristupni proces, međutim, jednom kada se prijave u ulaznu poštu, svi imaju pristup istoj upravljačkoj ploči. Svi mogu vidjeti sve dolazne tikete, tko odgovara na što i što se treba rješavati odmah. Ulazna pošta automatski organizira sve upite u odjele, niže tikete u ovisnosti o prioritetima i dodjeljuje odgovornosti individualnim agentima.
Zadovoljstvo korisnika je u bliskoj korelaciji s njihovim angažmanom, stopama konverzije i prihodom. Što su vaši klijenti zadovoljniji, to bolje za vaše poslovanje. Pružanjem brze, personalizirane i stručne usluge vašim klijentima, poboljšat ćete angažman klijenata, prihod i stope konverzije.
Omogućuje vašim agentima podrške zajednički rad na kompliciranim zahtjevima. Jedan agent može nastaviti gdje je drugi stao, jer se svaki napredak u rješavanju sprema, te agenti mogu jedni drugima ostavljati interne bilješke i chatove, čak i obavljati interne pozive
Vaši agenti neće morati trošiti svoje dragocjeno vrijeme na nadzor različitih računa i prebacivanje između uređaja. Dakle, mogu provoditi više vremena pružajući personaliziranu i stručnu uslugu vašim klijentima.
Svaki agent ima unikatni pristup i potreba za nadzorom više računa je eliminirana. Dijeljena ulazna pošta je najsigurnije rješenje za vaše poduzeće i vaše klijente.
Kako vaše poduzeće raste, stvara više profita, ali i više zahtjeva za podršku, pitanja o proizvodu i općenitih upita. Prije je bio slučaj da jedna osoba u organizaciji bude odgovorna za odgovaranje na emailove. Kada ona ode na odmor, pristupne informacije su se predavale agentu koji ju je mijenjao. Međutim, to je dovodilo do zbrke i nesporazuma zbog manjka konteksta i transparentnosti. Zvuči poznato? Imamo rješenje!
LiveAgent nudi napredne značajke koje vam pomažu u rješavanju zahtjeva klijenata iz jedne upravljačke ploče na brz i efikasan način.
LiveAgent je najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen SMB softver korisničke podrške u 2020. Ostanite bliski s vašim klijentima i pomozite im brže uz LiveAgent.
“Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert
Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik
“Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron
“Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam
“Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad
“Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga
“Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal
“I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison
LiveAgent je najviše puta ocijenjen i najbolje ocijenjen softver korisničke podrške za mala poduzeća u 2019 – 2020.
Preko 21.000 poduzeća u raznim industrijama je izabralo LiveAgent za potrebe svoje korisničke podrške.
Sa 180+ značajki, 40+ integracija i bezbrojnim prilagodbama, ovaj alat se lako prilagođava potrebama vašeg poslovanja.
Potpuno cloud-based, siguran, lak za postaviti i koristiti. Započnite koristiti LiveAgent u par minuta.
Dobijte naše profesionalno help desk rješenje po fiksnoj mjesečnoj cijeni, bez skrivenih troškova ili dugoročnih obaveza. Prijavite se za besplatni 14-dnevni probni period kako bi dobili potpuni pristup svim dostupnim značajkama. Što čekate? Isprobajte naš dijeljeni poštanski pretinac već danas!
Most Popular
Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!
Dijeljena ulazna pošta je odlično rješenje za suradnju korisničku podršku i nadzor. Omogućuje agentima zajednički rad u okruženju u kojem mogu razgovarati međusobno, dijeliti ideje, rješavati probleme u realnom vremenu i nadgledati aktivnosti klijenata.
Dijeljena ulazna pošta unutar LiveAgent-a omogućuje da više agenata radi iz iste upravljačke ploče. Kao rezultat, to povećava zadovoljstvo klijenata i zadržavanje korisnika, te poboljšava tijek rada agenata .
Zahvaljujemo vam na registraciji na LiveAgent.
Poslati ćemo vam poruku na vašu e-mail adresu koja sadrži vaše podatke za prijavu čim vaš račun bude instaliran.
Ukoliko pričekate ovdje nekoliko minuta, čim instalacija završi moći će te pristupiti vašem računu izravno odavde.
Kada proces bude gotov, poslati ćemo vam vaše podatke za prijavu u inbox.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma