Prosljeđivanje e-pošte

Važno je da vaša tvrtka izgleda i djeluje profesionalno u mnogim aspektima, uključujući e-poštu. Možda se čini da prosljeđivanje e-pošte je glavni prioritet kada je u pitanju prezentacija branda, ali ako razmislite, to čini veliku razliku. Vjerujete li e-porukama s adresa koje ne izgledaju službeno? Većina ljudi ne vjeruje i zato je prosljeđivanje e-pošte važan aspekt svakog help desk softvera.

Proslijedite e-poruke na svoj LiveAgent
Proslijedite e-poruke na svoj LiveAgent

Kako funkcionira prosljeđivanje e-pošte?

Kada stvorite LiveAgent račun kao što je yourdomainname.ladesk.com, dodijelit će vam se e-adresa za podršku koja izgleda kao support@mail.yourdomainname.ladesk.com. Bilo koja e-poruka poslana na ovu adresu e-pošte automatski će se pretvoriti u Tiket.

Jednostavno rečeno, LiveAgent značajka prosljeđivanja e-pošte omogućit će vam da odmah počnete odgovarati na e-poruke (putem poslužitelja e-pošte koji ima ime vaše domene), umjesto da čekate dok se svaka e-poruka ne dohvati i preuzme iz vaše pristigle pošte. To je sve moguće zahvaljujući DNS postavkama, TXT SPF unosima ili korištenjem vlastitog SMTP poslužitelja.

Dodajte račun e-pošte
Prosljeđivanje e-pošte

Postavljanje brzog prosljeđivanja

Povezivanje računa e-pošte

Evo kako možete postaviti prosljeđivanje e-pošte u LiveAgentu:

  1. Prijavite se na LiveAgent
  2. Kliknite na Konfiguracija (ikona zupčanika na lijevoj traci izbornika)
  3. Kliknite na E-pošta
  4. Kliknite na Računi e-pošte
  5. Kliknite na Dodaj račun e-pošte
  6. Odaberite Drugo
  7. Kliknite na Postavi prosljeđivač e-pošte
  8. Upišite adresu e-pošte s koje želite prosljeđivati ​​e-poštu
  9. Idite na postavke e-pošte i postavite adresu za prosljeđivanje kao support@mail.LiveAgentLive.ladesk.com. Ako niste sigurni kako to učiniti, molimo kontaktirajte administratora svog poslužitelja ili hosting tvrtku da vam postavi takvo prosljeđivanje pošte.
  10. Odaberite vrstu slanja. U ovom koraku morate odlučiti želite li koristiti naše poslužitelje za slanje e-pošte ili vlastiti SMTP za slanje e-pošte. Preporučuje se korištenje vlastitog SMTP-a jer bi neki pružatelji usluga mogli doći na crnu listu naših poslužitelja zbog broja e-poruka koje šaljemo. Ako se odlučite za naše poslužitelje, morat ćete postaviti SPF zapise na domeni računa e-pošte.
  11. Kada završite s postavljanjem, pritisnite gumb Spremi i sustav će pokušati poslati testnu e-poruku na adresu e-pošte koju ste dodali, koristeći postavke koje ste odabrali. Poanta testa je utvrditi hoće li se e-pošta proslijediti natrag na LiveAgent.
Prosljeđivanje-značajka-LiveAgent
Postavljanje prosljeđivanja

Resursi iz baze znanja

Za više informacija, rješavanje problema ili upute za postavljanje SPF DNS-a pogledajte naš članak o prosljeđivanju e-pošte u našoj bazi znanja.

Forward emails at light speed

Appear more professional with our email forwarding feature. Try it today. No credit card required.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo