Važno je da vaša tvrtka izgleda i djeluje profesionalno u mnogim aspektima, uključujući e-poštu. Možda se čini da prosljeđivanje e-pošte je glavni prioritet kada je u pitanju prezentacija branda, ali ako razmislite, to čini veliku razliku. Vjerujete li e-porukama s adresa koje ne izgledaju službeno? Većina ljudi ne vjeruje i zato je prosljeđivanje e-pošte važan aspekt svakog help desk softvera.

Kako funkcionira prosljeđivanje e-pošte?
Kada stvorite LiveAgent račun kao što je yourdomainname.ladesk.com, dodijelit će vam se e-adresa za podršku koja izgleda kao support@mail.yourdomainname.ladesk.com. Bilo koja e-poruka poslana na ovu adresu e-pošte automatski će se pretvoriti u Tiket.
Jednostavno rečeno, LiveAgent značajka prosljeđivanja e-pošte omogućit će vam da odmah počnete odgovarati na e-poruke (putem poslužitelja e-pošte koji ima ime vaše domene), umjesto da čekate dok se svaka e-poruka ne dohvati i preuzme iz vaše pristigle pošte. To je sve moguće zahvaljujući DNS postavkama, TXT SPF unosima ili korištenjem vlastitog SMTP poslužitelja.
Postavljanje brzog prosljeđivanja

Evo kako možete postaviti prosljeđivanje e-pošte u LiveAgentu:
- Prijavite se na LiveAgent
- Kliknite na Konfiguracija (ikona zupčanika na lijevoj traci izbornika)
- Kliknite na E-pošta
- Kliknite na Računi e-pošte
- Kliknite na Dodaj račun e-pošte
- Odaberite Drugo
- Kliknite na Postavi prosljeđivač e-pošte
- Upišite adresu e-pošte s koje želite prosljeđivati e-poštu
- Idite na postavke e-pošte i postavite adresu za prosljeđivanje kao support@mail.LiveAgentLive.ladesk.com. Ako niste sigurni kako to učiniti, molimo kontaktirajte administratora svog poslužitelja ili hosting tvrtku da vam postavi takvo prosljeđivanje pošte.
- Odaberite vrstu slanja. U ovom koraku morate odlučiti želite li koristiti naše poslužitelje za slanje e-pošte ili vlastiti SMTP za slanje e-pošte. Preporučuje se korištenje vlastitog SMTP-a jer bi neki pružatelji usluga mogli doći na crnu listu naših poslužitelja zbog broja e-poruka koje šaljemo. Ako se odlučite za naše poslužitelje, morat ćete postaviti SPF zapise na domeni računa e-pošte.
- Kada završite s postavljanjem, pritisnite gumb Spremi i sustav će pokušati poslati testnu e-poruku na adresu e-pošte koju ste dodali, koristeći postavke koje ste odabrali. Poanta testa je utvrditi hoće li se e-pošta proslijediti natrag na LiveAgent.
Resursi iz baze znanja
Za više informacija, rješavanje problema ili upute za postavljanje SPF DNS-a pogledajte naš članak o prosljeđivanju e-pošte u našoj bazi znanja.
Forward emails at light speed
Appear more professional with our email forwarding feature. Try it today. No credit card required.