Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Prosljeđivanje e-pošte

Važno je da vaša tvrtka izgleda i djeluje profesionalno u mnogim aspektima, uključujući e-poštu. Možda se čini da prosljeđivanje e-pošte je glavni prioritet kada je u pitanju prezentacija branda, ali ako razmislite, to čini veliku razliku. Vjerujete li e-porukama s adresa koje ne izgledaju službeno? Većina ljudi ne vjeruje i zato je prosljeđivanje e-pošte važan aspekt svakog help desk softvera.

Proslijedite e-poruke na svoj LiveAgent
Proslijedite e-poruke na svoj LiveAgent

Kako funkcionira prosljeđivanje e-pošte?

Kada stvorite LiveAgent račun kao što je yourdomainname.ladesk.com, dodijelit će vam se e-adresa za podršku koja izgleda kao support@mail.yourdomainname.ladesk.com. Bilo koja e-poruka poslana na ovu adresu e-pošte automatski će se pretvoriti u Tiket.

Jednostavno rečeno, LiveAgent značajka prosljeđivanja e-pošte omogućit će vam da odmah počnete odgovarati na e-poruke (putem poslužitelja e-pošte koji ima ime vaše domene), umjesto da čekate dok se svaka e-poruka ne dohvati i preuzme iz vaše pristigle pošte. To je sve moguće zahvaljujući DNS postavkama, TXT SPF unosima ili korištenjem vlastitog SMTP poslužitelja.

Dodajte račun e-pošte
Prosljeđivanje e-pošte

Postavljanje brzog prosljeđivanja

Povezivanje računa e-pošte

Evo kako možete postaviti prosljeđivanje e-pošte u LiveAgentu:

  1. Prijavite se na LiveAgent
  2. Kliknite na Konfiguracija (ikona zupčanika na lijevoj traci izbornika)
  3. Kliknite na E-pošta
  4. Kliknite na Računi e-pošte
  5. Kliknite na Dodaj račun e-pošte
  6. Odaberite Drugo
  7. Kliknite na Postavi prosljeđivač e-pošte
  8. Upišite adresu e-pošte s koje želite prosljeđivati ​​e-poštu
  9. Idite na postavke e-pošte i postavite adresu za prosljeđivanje kao support@mail.LiveAgentLive.ladesk.com. Ako niste sigurni kako to učiniti, molimo kontaktirajte administratora svog poslužitelja ili hosting tvrtku da vam postavi takvo prosljeđivanje pošte.
  10. Odaberite vrstu slanja. U ovom koraku morate odlučiti želite li koristiti naše poslužitelje za slanje e-pošte ili vlastiti SMTP za slanje e-pošte. Preporučuje se korištenje vlastitog SMTP-a jer bi neki pružatelji usluga mogli doći na crnu listu naših poslužitelja zbog broja e-poruka koje šaljemo. Ako se odlučite za naše poslužitelje, morat ćete postaviti SPF zapise na domeni računa e-pošte.
  11. Kada završite s postavljanjem, pritisnite gumb Spremi i sustav će pokušati poslati testnu e-poruku na adresu e-pošte koju ste dodali, koristeći postavke koje ste odabrali. Poanta testa je utvrditi hoće li se e-pošta proslijediti natrag na LiveAgent.
Prosljeđivanje-značajka-LiveAgent
Postavljanje prosljeđivanja

Resursi iz baze znanja

Za više informacija, rješavanje problema ili upute za postavljanje SPF DNS-a pogledajte naš članak o prosljeđivanju e-pošte u našoj bazi znanja.

Forward emails at light speed

Appear more professional with our email forwarding feature. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo