Što je prosljeđivanje e-pošte?
Prosljeđivanje e-pošte Vam omogućuje prosljeđivanje e-pošte s adrese e-pošte Vaše domene na drugu adresu e-pošte. Na primjer, možete koristiti svoju osobnu e-adresu (ime@domena.com) za prosljeđivanje bilo koje e-pošte na svoju Gmail adresu, Hotmail adresu itd.
Prosljeđivanje e-pošte se koristi i za preusmjeravanje e-pošte na određenu e-adresu. Ovo je korisno za poslovne ljude koji imaju nekoliko računa e-pošte. Različite adrese e-pošte mogu se dati različitim klijentima. Pomoći će klijentima čitati e-poštu na jednom serveru, ali bi bila poslana na različite adrese e-pošte. Spriječit će poplavu e-pošte u poštanskom sandučiću.
Frequently Asked Questions
Kako funkcionira prosljeđivanje e-pošte?
Preusmjeravanje e-pošte je postupak ponovnog slanja e-pošte koja je dostavljena na određenu adresu, na drugu adresu ili na više uzastopnih adresa e-pošte. Tako se e-pošta premješta na novo odredište. Ovaj se izraz također koristi za prijenos e-pošte na server i na klijenta.
Koja je uloga prosljeđivanja e-pošte?
Svrha prosljeđivanja poruke e-pošte je prvenstveno brz prijenos cijele poruke osobi koja bi joj trebala imati pristup, kojoj trebaju ti podaci ili kojoj su joj dostavljene relevantne informacije. Prosljeđivanjem e-pošte možete imati pristup svoj korespondenciji.
Da li LiveAgent nudi značajku prosljeđivanja e-pošte?
LiveAgent nudi prosljeđivanje e-pošte. Ovo je važno olakšavanje rada svakog agenta, zahvaljujući kojem se izrađuju tiketi za svakog klijenta, koje se lako mogu prenijeti između pojedinih agenata, a to osigurava kontinuitet komunikacije.
Predlošci e-pošte za akviziciju
Tekst se odnosi na e-poštu i njezinu važnost u marketingu. Predstavljeni su primjeri emailova s vezama za korisničke vodiče o određenoj temi te se naglašava važnost instrumenata za komunikaciju putem e-pošte. Također se opisuju strategije za stvaranje baze aktivnih pretplatnika te se daje savjet o čišćenju baze podataka kako bi se poboljšala brzina listanja. Tekst također sugerira korištenje predložaka za obnavljanje e-pošte.
Predlošci e-pošte dobrodošlice
Slanje emaila zahvale klijentima i uključivanje relevantnog kupona može povećati angažman kupaca, a autentične rukom pisane zahvalnice mogu poboljšati lojalnost kupaca. Važno je biti transparentan i, ako postoje problemi, ponuditi rješenje kako bi se održao dobar odnos s kupcima. Predlošci e-pošte za potvrdu narudžbe daju primjere za pisanje emailova, a LiveAgent program nudi prilagodljive predloške e-maila koje treba pisati s pozitivnim tonom i dodati privitke po potrebi. Dobrodošli emailovi su važni za izgradnju dugoročnih odnosa s novim klijentima, a samo 57,7% brendova šalje takve e-pošte.
Predlošci e-pošte za ažuriranje proizvoda
Tekst sadrži različite e-pošte za promociju proizvoda/usluga. Predloženi su predlošci e-pošte za ažuriranje proizvoda, dobrodošlice, sažetaka te automatskih e-pošta poslije kupnje. E-pošte za ažuriranje proizvoda mogu pomoći u održavanju konkurentnosti i zadovoljstva kupaca, a pružaju i priliku za promociju premium značajki. Predloženi su predlošci za e-pošte za izdavanje novih značajki, a naglašava se važnost personalizacije i uključivanja važnih informacija. U tekstu se također spominju savjeti za stvaranje učinkovitih e-pošta za ažuriranje proizvoda.