Tražite Bitrix24 alternativu?

Saznajte zašto je LiveAgent najbolja alternativa za Bitrix24 na tržištu.

  • ✓ Bez naknade za postavljanje
  • ✓ Korisnička služba 24/7
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna
  • ✓ Mogućnost otkazivanja u bilo kojem trenutku
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Dosadio vam je vaš help desk softver?

Želite se prebaciti na posebni softver za korisničku podršku? LiveAgent vas podržava. Pružajte podršku preko e-pošte, čavrljanja uživo, društvenih mreža, baze znanja i pozivnog centra. S više od 175 značajki i 40 integracija možete se usredotočiti na korisničku podršku kao nikada prije.

Pojednostavite vašu službu za korisnike pomoću odgovarajućeg softvera i migrirajte sa sustava Bitrix24 na LiveAgent u nekoliko minuta. Nudimo vam potpomognutu migraciju sa sustava Bitrix24 koja će importirati sve svoje podatke sa sustava Bitrix24 na LiveAgent. Besplatno je i traži samo 5 minuta.

Razmotrite LiveAgent.
Softver za korisničku podršku na više kanala.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Uštedite više uz LiveAgent

Bitrix24 vs LiveAgent usporedba

Značajke LiveAgent Bitrix24
Tiketing
Sadrži upravljački alat koji procesuira i katalogizira zahtjeve korisničke službe.
LiveAgent nudi tiketing.
Bitrix24 nudi tiketing.
Live Chat
Chat widget u realnom vremenu koji možete postaviti na bilo koju stranicu.
LiveAgent nudi live chat.
Bitrix24 nudi live chat.
Pozivni centar
Pozivni centar koji se može koristiti za pozivanje i primanje poziva koristeći automatsku distribuciju poziva.
LiveAgent nudi pozivni centar.
Bitrix24 nudi pozivni centar.
Samoposluga
Značajka koja vam omogućava izgradnju korisničkog portala na koji se vaši klijenti mogu registrirati i dobiti pristup prošlim tiketima i sadržaju baze znanja.
LiveAgent nudi samoposlužni portal.
Bitrix24 nudi samoposlužni portal.
Facebook
Facebook integracija koja prikuplja sve komentare i spominjanja i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima odgovaranje na sve komentare i spominjanja na društvenim medijima izravno iz softvera za korisničku podršku.
LiveAgent nudi Facebook integraciju.
Bitrix24 nudi Facebook integraciju.
Twitter
Twitter integracija koja prikuplja sve komentare i spominjanja i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima odgovaranje na tvitove izravno iz softvera.
LiveAgent nudi Twitter integraciju.
Bitrix24 nudi Twitter integraciju.
Instagram
Instagram integracija koja prikuplja sve komentare i spominjanja i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima odgovaranje na sve komentare i spominjanja na društvenim medijima izravno iz softvera za korisničku podršku.
LiveAgent nudi Instagram integraciju.
Bitrix24 nudi Instagram integraciju.
Viber
Viber integracija koja prikuplja sve poruke i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima odgovaranje i prenošenje svih Viber poruka izravno iz softvera za korisničku podršku.
LiveAgent nudi Viber integraciju.
Bitrix24 nudi Viber integraciju.
WhatsApp
WhatsApp integracije s helpdeskovima omogućuju korisnicima da odgovaraju na sve WhatsApp poruke unutar višekanalnog tiketing sustava i tretiraju ih kao i ostale tikete korisničke podrške.
LiveAgent nudi WhatsApp integraciju.
Bitrix24 nudi WhatsApp integraciju.
Baza znanja
Repozitorij znanja koji sadrži bitne informacije uključujući rješenja najčešćih problema, FAQ i razne vodiče.
LiveAgent nudi bazu znanja.
Bitrix24 nudi bazu znanja.
Korisnički forum
Online forum za raspravu namijenjen vašim klijentima i smješten unutar vaše baze znanja.
LiveAgent nudi korisnički forum.
Bitrix24 ne nudi korisnički forum.
Automatizacija i pravila
Tijekovi rada koje možete automatizirati i izbjeći ponavljajuće zadatke.
LiveAgent nudi automatizaciju i pravila.
Bitrix24 nudi automatizaciju i pravila.
API
Set funkcija koji omogućuje različitim aplikacijama da rade zajedno.
LiveAgent nudi API funkcije.
Bitrix24 nudi API funkcije.
Interaktivni glasovni odgovor (IVR)
Tehnologija koja omogućuje pozivateljima navigaciju kroz telefonski sustav prije razgovora sa stvarnim operaterom.
LiveAgent nudi IVR značajke.
Bitrix24 nudi IVR značajke.
Video pozivi
Poziv koji sadrži video, slično kao Skype, Zoom, ili Facetime pozivi.
LiveAgent nudi video pozive.
Bitrix24 nudi video pozive.
Neograničena povijest
Tiketi ne ističu niti se brišu -- možete ih vidjeti bilo kada.
LiveAgent nudi neograničenu povijest.
Bitrix24 nudi neograničenu povijest.
Neograničene web stranice
Možete koristiti ovaj softver na neograničenom broju web stranica.
LiveAgent nudi neograničene web stranice.
Bitrix24 nudi neograničene web stranice.
Neograničeni chat gumbi
Možete postaviti neograničen broj chat gumba na vašim web stranicama.
LiveAgent nudi neograničene chat gumbe.
Bitrix24 nudi neograničene chat gumbe.
Neograničen broj tiketa/emailova
Možete primiti neograničen broj emailova i tiketa.
LiveAgent nudi neograničen broj emailova i tiketa.
Bitrix24 nudi neograničen broj emailova i tiketa.
Neograničeno snimanje poziva
Snimite svaki dolazni i odlazni poziv i reproducirajte snimku bilo kad.
LiveAgent nudi neograničeno snimanje poziva.
Bitrix24 nudi neograničeno snimanje poziva.
Neograničena 24/7 podrška
Korisnička podrška je tu 24/7 bez ograničenja broja upita koje možete poslati.
LiveAgent nudi neograničenu 24/7 podršku.
Bitrix24 nudi neograničenu 24/7 podršku.

3 razloga zašto kompanije prelaze na LiveAgent

Poboljšano zadovoljstvo

LiveAgent povećava korisničko zadovoljstvo i poboljšava stope konverzije. 

Povećana produktivnost

Povećajte vrijeme rada svojih ageneta i riješite korisničke upite zahtvaljujući našem univerzalnom sandučiću ulazne pošte.

Bogate mogućnosti

Zahvaljujući više od 175 značajki službe za korisnike, pružanje podrške bit će mačji kašalj.

Person deciding between two solutions

Moćna alternativa za Bitrix24

Želite li se više usredotočiti na korisničku podršku i pružanje različitih rješenja na vašoj službi za korisnike? LiveAgent je pravi odgovor na vaše potrebe. LiveAgent vam nudi alate, značajke i integracije za pružanje bolje korisničke podrške bez dodatnog nereda u vašem softveru. I, neće upropastiti vaš proračun. Nudimo vam tri tarife s razumnim cijenama za vaše poslovanje. Nadalje, možete kupiti posebne značajke kako biste izbjegli preplaćivanje ili napraviti tarifu prema vašim potrebama.

Bolja služba za korisnike

Korisnička podrška važan je dio svakog uspješnog poslovanja i stoga ne smije biti zanemarena. Korištenjem specijalnog softvera koji je usredotočen na pružanje boljih rješenja za vašu korisničku podršku, možete povećati zadovoljstvo korisnika i povrat ulaganja.

Neka budu zadovoljni s odgovarajućim softverom.

Customer providing review for service on mobile phone

Provjerite zašto se kompanije prebacuju na LiveAgent

Do more customer support for less money

Platite samo ono što zbilja trebate

Bitrix24 je odličan alat, ali možda nije idealan za svaku tvrtku. S LiveAgent-om ćete dobiti samo najbolje i odgovarajuće alate i značajke, i ne morate plaćati za nešto što nećete koristiti.

Nudimo vam tri tarife s razumnom cijenom koje će vam dati točno ono što trebate. I ako vam to nije dovoljno, možete kupiti dodatne značajke koje će poboljšati vaš tijek rada.

Spremni ste za promjenu?

LiveAgent je softver za korisničku podršku s najviše recenzija i najboljim ocjenama za male i srednje tvrke u 2020. Budite blizu svojih korisnika i brže im pomozite zahvaljujući LiveAgent-u.

Ready to switch to LiveAgent

Tražite alternativu nečeg drugog?

Zanima vas kako stojimo u odnosu na druga popularna rješenja za službu za korisnike? Pogledajte naše stranice s usporedbama i pogledajte što sve nudimo.

    Related Articles to Bitrix24 alternativa
    LiveAgent webinari pružaju korak-po-korak upute za postavljanje live chat značajke prema specifičnim potrebama poduzeća.

    LiveAgent Webinar 3: Live chat i pozivnice za chat

    LiveAgent webinari pružaju korak-po-korak upute za postavljanje live chat značajke prema specifičnim potrebama poduzeća.

    Saznajte što čini LiveAgent odličnom alternativom za SpiceWorks. Započnite vaš besplatni probni period i saznajte više o sustavu za tiketing.

    Tražite alternativu za SpiceWorks?

    Kreirajte pamtljivo korisničko iskustvo i povećajte zadovoljstvo klijenata za veći prihod. Poboljšajte vrijednost klijenta i ostvarite više prodaja.

    LiveAgent je izvrsna alternativa ako želite dobiti više mogućnosti za komunikaciju sa svojim kupcima. Prebacite se s CallPagea na LiveAgent odmah.

    Tražitealternativu za CallPage?

    Korisnici hvale LiveAgent zbog širokog raspona značajki, podrške i pristupačne cijene. Prešli su s drugih platformi poput Zendeska zbog bolje funkcionalnosti i podrške.

    Ako tražite moćnu Collab alternativu, razmotrite LiveAgent. Saznajte kako Collab i LiveAgent stoje u usporedbi i što više odgovara vašem poduzeću.

    Trebate Collab alternativu?

    LiveAgent je fleksibilno i skalabilno rješenje za kontakt centar. Pruža poboljšanu korisničku podršku i povećava stope konverzije.

    Ako tražite besplatnu bazu znanja, LiveAgent vas može opskrbiti s jednom besplatnom bazom znanja. Pogledajte naš help desk i saznajte više.

    Tražite besplatni softver za bazu znanja?

    Stvorite bazu znanja za podršku kupcima i olakšajte komunikaciju s njima. LiveAgent nudi odličnu podršku kroz besplatne predloške odgovora i softver za kontakt centre, čime se povećava efikasnost i zadovoljstvo kupaca. CEO LiveAgent-a, Peter Komornik, ističe važnost kombinacije live chata, ticketinga i automatizacije za pružanje vrhunske podrške korisnicima. Fer i besplatni softver za bazu znanja također nudi odlično rješenje za početnike, ali plaćeni planovi nude razne značajke koje olakšavaju tijek rada i pružaju više mogućnosti za pružanje korisničke podrške. Inovacije kao što su AI mijenjaju pristup korisnicima i pružaju priliku za poboljšanje korisničkog iskustva.

    LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

    Kalkulator cijena korisničke podrške

    LiveAgent predstavlja vrlo pouzdano i jednostavno alat za komunikaciju s klijentima koji pomaže povećati zadovoljstvo korisnika i drastično poboljšati prodaju. Mnogi korisnici su izrazili svoje zadovoljstvo brzom reakcijom Kundskog servisa i korisničke podrške, kao i naprednim značajkama poput kategorizacije tiketa i statističkog praćenja potreba klijenata. Osim toga, cijena LiveAgent-a je razumna i prilično isplativa, a alat se može lako integrirati s različitim kanalima, uključujući e-poštu, društvene medije i telefonske pozive. U usporedbi s drugim sličnim alatima, LiveAgent je ocijenjen kao bolji izbor s dodanom vrijednošću.

    Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

    Start Free Trial x