Tražite Bitrix24 alternativu?

Saznajte zašto je LiveAgent najbolja alternativa za Bitrix24 na tržištu.

  • ✓ Bez naknade za postavljanje    
  • ✓ Korisnička služba 24/7    
  • ✓ Kreditna kartica nije potrebna    
  • ✓ Mogućnost otkazivanja u bilo kojem trenutku
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Dosadio vam je vaš help desk softver?

Želite se prebaciti na posebni softver za korisničku podršku? LiveAgent vas podržava. Pružajte podršku preko e-pošte, čavrljanja uživo, društvenih mreža, baze znanja i pozivnog centra. S više od 175 značajki i 40 integracija možete se usredotočiti na korisničku podršku kao nikada prije.

Pojednostavite vašu službu za korisnike pomoću odgovarajućeg softvera i migrirajte sa sustava Bitrix24 na LiveAgent u nekoliko minuta. Nudimo vam potpomognutu migraciju sa sustava Bitrix24 koja će importirati sve svoje podatke sa sustava Bitrix24 na LiveAgent. Besplatno je i traži samo 5 minuta.

  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Razmotrite LiveAgent.
Softver za korisničku podršku na više kanala.

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software

Uštedite više uz LiveAgent

Bitrix24 vs LiveAgent usporedba

Značajke LiveAgent Bitrix24
Tiketing
Sadrži upravljački alat koji procesuira i katalogizira zahtjeve korisničke službe.
LiveAgent nudi tiketing.
Bitrix24 nudi tiketing.
Live Chat
Chat widget u realnom vremenu koji možete postaviti na bilo koju stranicu.
LiveAgent nudi live chat.
Bitrix24 nudi live chat.
Pozivni centar
Pozivni centar koji se može koristiti za pozivanje i primanje poziva koristeći automatsku distribuciju poziva.
LiveAgent nudi pozivni centar.
Bitrix24 nudi pozivni centar.
Samoposluga
Značajka koja vam omogućava izgradnju korisničkog portala na koji se vaši klijenti mogu registrirati i dobiti pristup prošlim tiketima i sadržaju baze znanja.
LiveAgent nudi samoposlužni portal.
Bitrix24 nudi samoposlužni portal.
Facebook
Facebook integracija koja prikuplja sve komentare i spominjanja i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima odgovaranje na sve komentare i spominjanja na društvenim medijima izravno iz softvera za korisničku podršku.
LiveAgent nudi Facebook integraciju.
Bitrix24 nudi Facebook integraciju.
Twitter
Twitter integracija koja prikuplja sve komentare i spominjanja i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima odgovaranje na tvitove izravno iz softvera.
LiveAgent nudi Twitter integraciju.
Bitrix24 nudi Twitter integraciju.
Instagram
Instagram integracija koja prikuplja sve komentare i spominjanja i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima odgovaranje na sve komentare i spominjanja na društvenim medijima izravno iz softvera za korisničku podršku.
LiveAgent nudi Instagram integraciju.
Bitrix24 nudi Instagram integraciju.
Viber
Viber integracija koja prikuplja sve poruke i pretvara ih u tikete. Integracija također omogućuje korisnicima odgovaranje i prenošenje svih Viber poruka izravno iz softvera za korisničku podršku.
LiveAgent nudi Viber integraciju.
Bitrix24 nudi Viber integraciju.
WhatsApp
WhatsApp integracije s helpdeskovima omogućuju korisnicima da odgovaraju na sve WhatsApp poruke unutar višekanalnog tiketing sustava i tretiraju ih kao i ostale tikete korisničke podrške.
LiveAgent nudi WhatsApp integraciju.
Bitrix24 nudi WhatsApp integraciju.
Baza znanja
Repozitorij znanja koji sadrži bitne informacije uključujući rješenja najčešćih problema, FAQ i razne vodiče.
LiveAgent nudi bazu znanja.
Bitrix24 nudi bazu znanja.
Korisnički forum
Online forum za raspravu namijenjen vašim klijentima i smješten unutar vaše baze znanja.
LiveAgent nudi korisnički forum.
Bitrix24 ne nudi korisnički forum.
Automatizacija i pravila
Tijekovi rada koje možete automatizirati i izbjeći ponavljajuće zadatke.
LiveAgent nudi automatizaciju i pravila.
Bitrix24 nudi automatizaciju i pravila.
API
Set funkcija koji omogućuje različitim aplikacijama da rade zajedno.
LiveAgent nudi API funkcije.
Bitrix24 nudi API funkcije.
Interaktivni glasovni odgovor (IVR)
Tehnologija koja omogućuje pozivateljima navigaciju kroz telefonski sustav prije razgovora sa stvarnim operaterom.
LiveAgent nudi IVR značajke.
Bitrix24 nudi IVR značajke.
Video pozivi
Poziv koji sadrži video, slično kao Skype, Zoom, ili Facetime pozivi.
LiveAgent nudi video pozive.
Bitrix24 nudi video pozive.
Neograničena povijest
Tiketi ne ističu niti se brišu -- možete ih vidjeti bilo kada.
LiveAgent nudi neograničenu povijest.
Bitrix24 nudi neograničenu povijest.
Neograničene web stranice
Možete koristiti ovaj softver na neograničenom broju web stranica.
LiveAgent nudi neograničene web stranice.
Bitrix24 nudi neograničene web stranice.
Neograničeni chat gumbi
Možete postaviti neograničen broj chat gumba na vašim web stranicama.
LiveAgent nudi neograničene chat gumbe.
Bitrix24 nudi neograničene chat gumbe.
Neograničen broj tiketa/emailova
Možete primiti neograničen broj emailova i tiketa.
LiveAgent nudi neograničen broj emailova i tiketa.
Bitrix24 nudi neograničen broj emailova i tiketa.
Neograničeno snimanje poziva
Snimite svaki dolazni i odlazni poziv i reproducirajte snimku bilo kad.
LiveAgent nudi neograničeno snimanje poziva.
Bitrix24 nudi neograničeno snimanje poziva.
Neograničena 24/7 podrška
Korisnička podrška je tu 24/7 bez ograničenja broja upita koje možete poslati.
LiveAgent nudi neograničenu 24/7 podršku.
Bitrix24 nudi neograničenu 24/7 podršku.

3 razloga zašto kompanije prelaze na LiveAgent

Poboljšano zadovoljstvo

LiveAgent povećava korisničko zadovoljstvo i poboljšava stope konverzije. 

Povećana produktivnost

Povećajte vrijeme rada svojih ageneta i riješite korisničke upite zahtvaljujući našem univerzalnom sandučiću ulazne pošte.

Bogate mogućnosti

Zahvaljujući više od 175 značajki službe za korisnike, pružanje podrške bit će mačji kašalj.

Person deciding between two solutions

Moćna alternativa za Bitrix24

Želite li se više usredotočiti na korisničku podršku i pružanje različitih rješenja na vašoj službi za korisnike? LiveAgent je pravi odgovor na vaše potrebe. LiveAgent vam nudi alate, značajke i integracije za pružanje bolje korisničke podrške bez dodatnog nereda u vašem softveru. I, neće upropastiti vaš proračun. Nudimo vam tri tarife s razumnim cijenama za vaše poslovanje. Nadalje, možete kupiti posebne značajke kako biste izbjegli preplaćivanje ili napraviti tarifu prema vašim potrebama.

Bolja služba za korisnike

Korisnička podrška važan je dio svakog uspješnog poslovanja i stoga ne smije biti zanemarena. Korištenjem specijalnog softvera koji je usredotočen na pružanje boljih rješenja za vašu korisničku podršku, možete povećati zadovoljstvo korisnika i povrat ulaganja.

Neka budu zadovoljni s odgovarajućim softverom.

Customer providing review for service on mobile phone

Provjerite zašto se kompanije prebacuju na LiveAgent

  • “Tako je bogat funkcijama i nadmašio je moju petogodišnju pretplatu na zendesk. Stoga sam se prebacio. Vrlo dobra vrijednost za mene kao vlasnika male tvrtke.” Albert

  • Prvo sam isprobao Zendesk, ali nakon višesatne konfiguracije i razumijevanja modela cijena shvatio sam da to nije za mene. Umjesto toga počeo sam koristiti LiveAgent i moram reći da sam zasad vrlo zadovoljan. Sustav je dobio točno onu količinu konfiguracije koju želim i još nisam pronašao nešto što nije moguće učiniti. Sama podrška je sjajna i obično će na Vaša pitanja odgovoriti u nekoliko minuta.”Erik

  • “Prešli smo na LiveAgent iz ZenDesk-a … i više se nećemo vratiti … Nevjerojatno pristupačna cijena i uvijek korisni tim za podršku koji su nam spremni pomoći 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Drugo, napredna razina automatizacije koja je doslovno zamijenila našu potrebu za Zapier-om jer postoji dobra količina integracija. Osim toga, oni također daju toliko zamjenskih e-adresa da bi se sve to vrlo lako povezalo.” Aaron

  • “Mi i naši klijenti neprestano smo imali problema sa ZenDeskom, ali nakon razmatranja različitih opcija, izabrali smo LiveAgent na temelju korisničkih recenzija i njegove cijene.” Adam

  • “Godinama sam koristio ZenDesk i bio sam umoran od ovih e-adresa u stilu tikete i da ne mogu priložiti datoteke svojim e-porukama, već samo slati veze. Ono što mi se sviđa u LiveAgentu: šalje e-poštu (ne tikete), mogu priložiti datoteke, organizirati protok e-pošte lakše nego u ZenDesk-u, mogu ćaskati i upravljati e-poštom iz istog prozora. Također, LiveAgent podržava proračunske tablice u svojim e-porukama i ima sjajan tim za podršku. Vlad

  • “Prešli smo na ovaj sustav nakon mnogo godina korištenja ZenDesk-a. Funkcionalnost je sjajna: obrasci za kontakt, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama – sve u jednoj usluzi i svi su ti moduli dobro osmišljeni i kompetentno međusobno komuniciraju. Svidjelo mi se što usluga stabilno radi čak i na mobilnim platformama (nakon ZenDesk-a ovo nam je ogroman plus).” Olga

  • “Isprobao sam razna rješenja, uključujući Zendesk, Freshdesk i još mnogo toga. Zatim sam pronašao LiveAgent. Izvrstan alat, dobra vrijednost za novac, jednostavna uporaba, velika podrška i pomoć pri implementaciji. I sada je, nakon nekoliko godina korištenja, i dalje najbolji izbor za alat za podršku koji smo mogli učiniti. ” Michal

  • “I ranije sam koristio mnoge druge sustave za pomoć, kao što su LiveZilla, Zopim, Zendesk, Freshdesk, Desk.com itd. LiveAgent ih je pobijedio u svakom pogledu zbog cijene, značajki, korisničke podrške i značajki za mobilni telefon.” Harrison

Do more customer support for less money

Platite samo ono što zbilja trebate

Bitrix24 je odličan alat, ali možda nije idealan za svaku tvrtku. S LiveAgent-om ćete dobiti samo najbolje i odgovarajuće alate i značajke, i ne morate plaćati za nešto što nećete koristiti.

Nudimo vam tri tarife s razumnom cijenom koje će vam dati točno ono što trebate. I ako vam to nije dovoljno, možete kupiti dodatne značajke koje će poboljšati vaš tijek rada.

Spremni ste za promjenu?

LiveAgent je softver za korisničku podršku s najviše recenzija i najboljim ocjenama za male i srednje tvrke u 2020. Budite blizu svojih korisnika i brže im pomozite zahvaljujući LiveAgent-u.

Ready to switch to LiveAgent

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Bitrix24 alternativa
Kako kontaktirati Egencia korisničku službu putem emaila, live chat podrške, telefonskog broja, podrške putem društvenih medija i samoposlužne podrške.

Egencia help desk kontakti

Egencia nudi podršku korisnicima putem help desk, ticketing softvera, live chata i društvenih medija. Također imaju bazu znanja i SLA sporazume. Dostupni su putem e-maila, live chata i društvenih mreža.

Kako kontaktirati Travelstop-ovu korisničku službu putem emaila, live chat podrške, telefonskog broja, podrške putem društvenih medija i samoposlužne podrške.

Travelstop help desk kontakti

Travelstop je softver za upravljanje putovanjima koji nudi podršku putem društvenih medija, e-pošte i live chata. Kontaktirajte ih na hello@travelstop.com.

Kako kontaktirati Itilite korisničku službu putem emaila, live chat podrške, telefonskog broja, podrške putem društvenih medija i samoposlužne podrške.

Itilite help desk kontakti

Digitalna platforma za upravljanje putovanjima Itilite pruža podršku putem e-pošte, telefona i live chata. Za više informacija posjetite njihovu web stranicu. Itilite kontakti za podršku su contact@itilite.com i + 1 83346 05669.

Teletek je švedski operater koji nudi cloud-based telefonske centrale s mobilnim MEX ekstenzijama. Pročitajte više o Teletek integraciji.

Teletek

Teletek je pružatelj VoIP usluga u Europi od 2008. Integracija Teleteka u LiveAgent omogućuje ekonomičan način pristupa klijentima putem više uređaja. Nema dodatnih troškova za integraciju u LiveAgent.

Pobrinite se za vaše klijente na vašim OpenCart web stranicama s live chatom. OpenCart integracija za LiveAgent vam omogućava da smjestite live chat gumb na vašu web stranicu.

OpenCart

Uvođenje live chata u OpenCart i Shopify trgovine poboljšava komunikaciju s kupcima, smanjuje vrijeme rješavanja problema i povećava prodaju.

Drupal integracija za LiveAgent vam omogućava postavljanje live chat gumba na vašu web stranicu. Konvertirajte svoje posjetitelje brže i odgovorite im putem sustava za tiketing.

Drupal

Prednosti korištenja Drupala su visoka razina sigurnosti, upravljanje stranicama iz jednog sučelja, optimizacija sadržaja za uređaje i ekstenzije modula.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo