Tražite alternativu za 3CX?

Otkrijte zašto je LiveAgent najbolja 3CX alternativa na tržištu.

  • ✓ Bez naknade za postavljanje    
  • ✓ Korisnička podrška 24/7    
  • ✓ Nije potrebna kreditna kartica    
  • ✓ Otkažite bilo kada
Korišten od
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Umorni ste od Vašeg softvera za pomoć?

Prebacite se s telefonskog sustava 3CX na LiveAgent i stvorite jedinstveni komunikacijski centar za svoju tvrtku. Istražite LiveAgent sustav tiketiranja koji može podnijeti i više od poslovnih telefonskih sustava i live chat-a. Poboljšajte svoju poslovnu komunikaciju putem sustava tiketiranja, live chat-a, call centra, baze znanja, Viber-a i društvenih medija. Nastavite čitati da saznate više ili već danas započnite naše besplatno 14-dnevno probno razdoblje.
  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Uštedite više s LiveAgentom

Unlimited call recordings in LiveAgent's call center software

Pojednostavljeno upravljanje kontaktnim centrom

Jednostavno povežite Vaš VoIP telefonski broj i upravljajte s više poziva od strane Vaših korisnika istodobno. Vodite računa o online sastancima s videopozivima ili stvorite prilagođene IVR kanale koji usmjeravaju pozive prema različitim agentima u odjelima Vaše tvrtke. Pregledajte cjelovit popis značajki poziva koje nudi naše rješenje kontaktnog centra i pogledajte kako možete poboljšati korisničko iskustvo s LiveAgent-om.

3CX vs LiveAgent

Značajke Liveagent 3CX
Ticketing
Sadrži alat za upravljanje koji obrađuje i katalogizira zahtjeve za korisničku podršku.
LiveAgent nudi ticketing..
3CX ne nudi ticketing.
Live Chat
Widget za chat u stvarnom vremenu koji možete postaviti na bilo koju web stranicu.
LiveAgent nudi Live Chat u Ticket+Chat planu za 29 USD/mjesec/agent.
3CX nudi Live Chat u planu za 158 USD/mjesec.
Pozivni centar
Pozivni centar koji se može koristiti za upućivanje i primanje poziva pomoću automatske distribucije poziva.
LiveAgent nudi pozivni centar u All inclusive paketu za 39 USD/mjesec/agent.
3CX nudi pozivni centar u paketu za 158 USD/mjesec.
Samousluživanje
Značajka koja vam omogućuje da izgradite korisnički portal za koji vaši klijenti mogu ponovno prikupljati pristup svojim prošlim ticketima i sadržaju baze znanja.
LiveAgent nudi samouslužni portal u Ticket planu za 15 USD/mjesec.
3CX ne nudi samouslužni portal.
Facebook
Facebook integracija koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Facebook integraciju.
3CX nudi Facebook integraciju u planu za 158 USD/mjesec.
Twitter
Integracija Twittera koja prikuplja sva spominjanja i komentare te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da na Tweetove odgovaraju izravno iz softvera.
LiveAgent nudi Twitter integraciju.
3CX ne nudi Twitter integraciju.
Instagram
Integracija Instagrama koja dohvaća sve komentare i spomene te ih pretvara u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovore na sve komentare i napomene iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Instagram integraciju.
3CX ne nudi Instagram integraciju.
Viber
Viber integracija koja dohvaća sve poruke i pretvara ih u tickete. Integracija također omogućuje korisnicima da odgovaraju i emitiraju Viber poruke izravno iz softvera za pomoć društvenih medija.
LiveAgent nudi Viber integraciju.
3CX ne nudi Viber integraciju.
Baza znanja
Spremište znanja koje sadrži bitne informacije, uključujući vodiče za rješavanje problema, česta pitanja i članke s uputama.
LiveAgent nudi bazu znanja u planu za 15 USD/mjesec/agent.
3CX ne nudi bazu znanja..
Forum za korisnike
Mrežna ploča za raspravu za vaše klijente koja se nalazi izravno u vašoj bazi znanja.
LiveAgent nudi korisnički forum.
3CX ne nudi korisnički forum.
Automatizacija i pravila
Tokovi rada koje možete automatizirati kako biste uklonili zadatke koji se ponavljaju.
LiveAgent nudi automatizaciju i pravila u planu za 15USD/mjesec/agent.
3CX ne nudi automatizaciju i pravila.
API
Skup funkcija koje omogućuju rad različitih aplikacija zajedno.
LiveAgent nudi API funkcije u Ticket planu za 15 USD/Agent/Mjesec.
3CX nudi API funkcije u planu za 158 USD/Mjesec.
Interaktivni glasovni odgovor (IVR)
Tehnologija koja dopušta dolaznim pozivateljima da navigiraju telefonskim sustavom prije razgovora s ljudskim operaterom.
LiveAgent nudi IVR u planu za 39 USD/mjesec/agent.
3CX nudi IVR u planu za 158USD/mjesec.
Video pozivi
Poziv koji sadrži video zapis, sličan Skype, Zoom ili Facetime pozivima.
LiveAgent nudi video pozive u All-inclusive paketu od 39 USD/agent/mjesec.
3CX nudi video pozive u planu za 158USD/mjesec.
Neograničena povijest
Ticketi ne ističu niti se brišu - možete ih pogledati u bilo kojem trenutku.
LiveAgent nudi neograničenu povijest u Ticket planu za 15 USD/mjesec/agent.
3CX nudi neograničenu povijest u planu za 158 USD/mjesec.
Neograničen broj web stranica
Softver možete koristiti na neogranićenom broju web stranica.
LiveAgent nudi neograničen broj web stranica u Ticket planu za 15USD/agent/mjesec.
3CX nudi neograničen broj web stranica za 158 USD/mjesec.
Neograničeno chat dugmadi
Možete postaviti neograničen broj chat dugmadi na vašu web stranicu
LiveAgent nudi neograničen broj chat dugmad.
3CX ne nudi neograničen broj chat dugmad.
Neograničeno ticketa/e-mailova
Možete zaprimiti neograničen broj ticketa i/ili e-mailova.
LiveAgent nudi neograničen broj ticketa i e-mailova u planu za 15USD/mjesec/agent.
3CX nudi neograničen broj ticketa i e-mailova u planu za 158 USD/mjesec.
Neograničeno snimanje poziva
Snimite svaki upućeni ili primljeni poziv i reproducirajte snimku u bilo kojem trenutku.
LiveAgent nudi neograničeno snimanje poziva u All-inclusive paketu za 39 USD/mjesec/agent.
3CX nudi neograničeno snimanje poziva za 158USD/mjesec.
Neograničena 24/7 podrška
Korisnička podrška dostupna je 24 sata dnevno bez ograničenja broja upita koje možete poslati.
LiveAgent nudi neograničenu 24/7 podršku.
3CX ne nudi neograničenu 24/7 podršku.

Odlazni i dolazni call centar s naprednim svojstvima

Učinite Vašu brigu o korisnicima učinkovitom pomoću našeg sustava tiketiranja

Poboljšajte angažman korisnika i dosegnite do ljudi s bilo kojeg kanala. Prebacite se na softver s intuitivnim sučeljem i više-kanalnim sustavom tiketiranja koji upravlja svakim potrebnim komunikacijskim kanalom korisnika. Unaprijedite odjel za korisničku podršku ili prodajni odjel pomoću sustava tiketiranja, najbržeg chata uživo, call centra, korisničkog portala, Viber-a, Facebook-a, Twitter-a, i Instagram-a.
Reports in Help desk software - LiveAgent

Poslovna telefonska usluga samo je jedan od naših sjajnih alata

LiveAgent streamlines multiple customer service channels into one piece of software
Chat button gallery in Live chat software - LiveAgent

Dobijte najbolje korisničke recenzije uz naš brzi chat uživo

Widget za chat uživo a Vašoj web stranici može učiniti čuda za Vašu prodaju i korisničku podršku. Proaktivne pozivnice za chat osiguravaju poboljšanje angažmana Vaših korisnika, dok pregled tipkanja u stvarnom vremenu može ubrzati Vaše agente i pomoći im u brzom rješavanju problema. U kombinaciji s brzinom našeg live chat-a, Vaš tim za korisničku podršku može obavljati svoj posao učinkovito i s izvrsnim rezultatima.

Chat uživo s naprednim svojstvima za najbolju brigu o korisnicima

Osiguravamo da naši korisnici budu zadovoljni

Dajemo sve od sebe da saslušamo naše korisnike i zato je naša korisnička podrška dostupna za pomoć pri bilo kakvom problemu 24/7. Pošaljite nam email, chatajte s nama online ili nas nazovite kad god Vam zatreba pomoć ili želite saznati nešto novo o LiveAgent-u. Pregledajte recenzije i pogledajte zašto su naši korisnici odlučili početi koristiti LiveAgent.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Chat invitation gallery in Live chat software - LiveAgent
  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.

  • Centar jezika Antalya Consulting

    Rustem Gimaev

    Centar jezika Antalya Consulting

    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.

Peter Komornik

LiveAgent kombinira izvrstan chat uživo, tiketing i automatizaciju koja nam omogućava iznimnu podršku za naše klijente.

black Slido logo
LiveAgent Product Tour | Live Agent02:25Youtube video: LiveAgent Product Tour
Live Agent

Spremni ste isprobati?

Usporedite naše pristupačne cjenovne planove ili započnite svoje besplatno 14-dnevno probno razdoblje već danas. Niste obvezani na ništa niti su potrebne informacije o kreditnoj kartici kako bi započeli probno razdoblje. Želite li prvo saznati više o LiveAgent-u? Pregledajte našu web stranicu ili pogledajte video za upoznavanje kako biste vidjeli sve što LiveAgent može učiniti.

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Što je 3CX alternativa?

3XC alternativa je dosta, ali samo nekoliko njih može odgovarati kvaliteti usluge. Live Agent radi sve što može kako bi vam pomogao u stvaranju velikog i učinkovitog pozivnog centra za Vašu korisničku podršku.

Možete li uspostaviti call centar s LiveAgent-om?

Da, i to je samo početak. LiveAgent nudi višekanalni sustav prodaje karata koji također obrađuje e-poštu, live chat, društvene medije i korisnički portal.

Koje su prednosti 3CX alternative LiveAgent-a?

LiveAgent obrađuje više komunikacijskih kanala s klijentima, što znači da vaši klijenti mogu lako doći do Vas s gotovo bilo kojeg medija.

Related Articles to 3CX alternativa
LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Tražite alternativu za Extend?

LiveAgent is a help desk solution that connects multiple channels in one interface. Find out more about LiveAgent and its business/industry benefits.

Tražite li alternativu za ConnectWise? Otkrijte sjajni LiveAgent tiketing sustav podržan nevjerojatnim značajkama i integracijama.

TražiteConnectWise alternativu?

LiveAgent je pionirski softver koji nudi mogućnosti live chata i korisničke službe. Od 2021. godine, LiveAgent je najbolje ocijenjeno i najrecenziranije rješenje za korisničku službu na tržištu, koristi ga preko 150 milijuna korisnika i 40 000 poduzeća širom svijeta. LiveAgent pomaže u kreiranju nezaboravnog korisničkog iskustva, povećava zadovoljstvo i vrijednost kupaca te ostvaruje veću prodaju zadržavanjem vjernosti kupaca.

Tražite li bolju alternativu za LivePerson? Vidite LiveAgent, nagrađivani višekanalni softver službe za pomoć.

Tražite li boljualternativu za LivePerson?

Kupcima se može povećati zadovoljstvo korištenjem sjajnih ljudi i izvrsnog softvera te pravim alatima. LiveAgent nudi različite opcije za pružanje korisničke podrške, uključujući chat uživo, e-poštu, pozivanje centra i društvene mreže, a sve se to može pratiti putem pouzdanog sustava ticketa. Korisnici se mogu povezati sa svojim kupcima ili potencijalnim klijentima putem njihovih omiljenih kanala. LiveAgent je dostupan za prodajni tim ili agent za podršku.

Tražite li Dixa alternativu? Saznajte više o pristupačnom višekanalnom tiketnom sustavu i značajkama LiveAgent-a.

Tražite Dixa alternativu?

Kompanije širom svijeta hvale LiveAgent kao sjajno rješenje za komunikaciju sa klijentima. Izvještaji kažu da je LiveAgent jednostavan za upotrebu, poboljšava produktivnost i uslugu korisnicima, čineći ih sretnima i rezultirajući većom stopom povrata. Kompanije tvrde da je LiveAgent jednostavno najbolji izbor u svom cjenovnom rang, sa izvrsnim portalom koji optimizira korisničku službu i potiče agente da pružaju bolju podršku. Način korištenja LiveAgent-a štedi vrijeme i poboljšava stopu konverzije.

Tražite pravu alternativu za osTicket? Usporedite odmah LiveAgent i osTicket te pronađite bolji softver za korisničku podršku već danas.

Tražite osTicket alternativu?

LiveAgent je alat za komunikaciju s klijentima koji povećava zadovoljstvo korisnika i prodaju. Korisnici imaju pozitivno iskustvo s podrškom i vremena odziva se poboljšalo za 60%. Stopa konverzije kupaca je porasla za 325% nakon aktivne upotrebe LiveAgent-a. Alat se jednostavno koristi i poboljšava produktivnost. Preporučuje se svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.

Helpcrunch Alternativa 2

Helpcrunch Alternativa 2

LiveAgent nudi softver za korisničku službu, VoIP telefonske sustave te mnoge druge funkcionalnosti. Nude i podršku i obilazak sustava. LiveAgent je tvrtka koja je osvojila nagrade i certifikate, ima recenzije korisnika i partnerske programe. Također nude blog, rječnik, akademiju i webinare. Tvrtka je stekla povjerenje korisnika diljem svijeta.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo