Kako postaviti pravila u LiveAgent-u
Saznajte kako postaviti pravila u LiveAgent-u za automatizaciju upravljanja tiketima i poboljšanje procesa korisničke podrške. Iskoristite sve komunikacijske kanale za poboljšanje učinkovitosti vašeg procesa upravljanja tiketima.
LiveAgent Webinar 3: Live chat i pozivnice za chat
LiveAgent webinari pružaju korak-po-korak upute za postavljanje live chat značajke prema specifičnim potrebama poduzeća.
Povećana učinkovitost i niži troškovi podrške omogućuju agentima proaktivnu prodaju. Softver kontaktnog centra pruža više prilika za prodaju uz sveobuhvatne podatke o kupcima. LiveAgentov višekanalni softver smanjuje vrijeme odziva i pruža podršku kroz samoposlužni portal. Pruža bogate značajke za podršku i omogućava brzo rješavanje problema.
LiveAgent Webinar 1: Uvod i opći pregled
LiveAgent Webinar pruža uvide i savjete za poboljšanje zadovoljstva korisnika i optimizaciju radnih procesa podrške. Namijenjen je poduzećima za učinkovito upravljanje operacijama korisničke podrške. Besplatno isprobajte!
Kako aktivirati vaš Instagram plugin u LiveAgent-u
LiveAgent nudi integraciju s Instagramom za poboljšanje korisničke podrške. Poduzeća mogu upravljati upitima i zahtjevima klijenata putem Instagrama direktno iz LiveAgent upravljačke ploče. Besplatno kreirajte račun i saznajte više.
Tražite alternativu za SpiceWorks?
Kreirajte pamtljivo korisničko iskustvo i povećajte zadovoljstvo klijenata za veći prihod. Poboljšajte vrijednost klijenta i ostvarite više prodaja.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.