Pružatelj VoIP usluga

Tko je pružatelj VoIP usluga?

Pružatelji usluge prijenosa glasa putem interneta ili pružatelji VoIP usluge su agenti koji nude VoIP uslugu. Oni obično omogućuju klijentima uređaje i opremu za mjesečnu naknadu. Pružatelj usluga nudi VoIP sustav klijentima s komercijalnim ili privatnim VoIP potrebama.

VoIP telefonska usluga je prikladna za poduzeća jer pomaže u održavanju ujedinjene komunikacije s mušterijama i klijentima. VoIP pozivi su puno isplativiji u usporedbi s uobičajenim telefonskim sustavima. Njihove napredne značajke omogućuju neograničene opcije poziva putem stabilne internetske veze. To čini VoIP opciju boljim izborom..

Trebam li pružatelja usluga za VoIP?

Da, pružatelj usluga je potreban za postavljanje vašeg VoIP sustava. Izaberite pružatelja koji nudi najbolji omjer uloženog i dobivenog u skladu s vašim potrebama.

VoIP telefonski uređaji nemaju više samo opciju zvanja i primanja poziva putem širokopojasne internetske veze. Oni također omogućuju vašoj kompaniji da šalje fakseve online, koristi tekstualne poruke, rješava i preusmjerava sve telefonske pozive. Nadalje, oni vam omogućuju kreiranje audio i video sastanaka, gdje god da ste.

Kako izabrati pružatelja VoIP usluga?

1. Koji su vaši zahtjevi?

Prije pronalaska savršenog pružatelja VoIP usluga za vaše poduzeće, trebate podcrtati svoje zahtjeve. To će vam pomoći da napravite stručnu odluku. Od poznavanja vrste broja (besplatni, međunarodni ili lokalni) koji je potreban vašem poduzeću do količine dolaznih ili odlaznih poziva, trebate imati jasnu predodžbu zahtjeva vaše kompanije.

Softver za pozivni centar za dolazne i odlazne pozive

Kada ste ustvrdili organizacijske zahtjeve vaše kompanije, možete početi tražiti pružatelja VoIP usluga koji će ih ispuniti.

2. Recenzije klijenata

Jedan od najpouzdanijih načina izbora pružatelja usluga je provjeravanje njihovih recenzija i svjedočanstava klijenata. Razumijemo da se nekim recenzijama ne mora nuužno vjerovati, ali veći broj njih će vam dati dovoljno uvida kako bi mogli donijeti odluku.

3. Cjenovni planovi

Još jedan od ključnih faktora pri izboru pružatelja VoIP usluga je njegova cjenovna pristupačnost. Koliko pružatelj naplaćuje mjesečno po jednom korisniku? Koliko minuta mjesečno nude i stane li sve u okvir vašeg proračuna? Cijene igraju puno veću ulogu nego što možete zamisliti.

4. Kvaliteta usluge

Kvaliteta usluge se bira izborom pružatelja te usluge. Kakva je sveukupna kvaliteta paketa i jesu li ponuđene usluge dovoljno sigurne za vaše poslovanje?

Predlošci pozivnog centra

Kako postaviti VoIP telefon u svom domu?

Jednom kada se pretplatite na pružatelja VoIP usluga, postavljanje VoIP uređaja i kontakt broja za vaš dom je prilično jednostavno. U većini slučajeva, sve što trebate je VoIP telefonski adapter i par preinaka na vašoj kućnoj opremi.

Način povezivanja adaptera ovisi o njegovom modelu. Neki od njih se povezuju na vaše računalo ili modem. Drugi se moraju povezati izravno na modem. Prije povezivanja vašeg VoIP telefona, pobrinite se da isključite sve ostale podržane uređaje.

Povežite set slušalica i mikrofona koji ćete koristiti za VoIP pozive na adapter. Ključno je uključiti ga u pravi priključak. Dalje, uključite adapter i upalite ga. Zapamtite da i adapter i ruter moraju biti priključeni i upaljeni kako bi vaša VoIP usluga radila.

Kada je sve povezano, možete upaliti svoju opremu. Dajte malo vremena vašem modemu i novom adapteru da se potpuno sinkroniziraju. Nakon toga ćete čuti ton biranja. To označava da ste uspješno postavili VoIP u svom domu.

Zašto je VoIP usluga bolja za poduzeća u odnosu na klasične fiksne linije?

1. Isplativ

U odnosu na fiksne telefone, za postavljanje VoIP telefonske usluge ne trebate previše opreme. Lako se postavlja bez dodatnih troškova.

Osim toga, VoIP nudi neograničene pozive po jeftinim tarifama, što je inače prilično skupo ako koristite fiksne linije.

2. VoIP je lak za korištenje

Fiksne linije trebaju značajnu količinu pripremnog rada i opreme. Također zahtijevaju prilično vremena za postavljanje.

S VoIP uslugom telefoni vaše tvrtke mogu postati potpuno operativni u roku par minuta. Također možete s lakoćom koristiti različite uređaje jer su podaci o vašim klijentima odmah sinkronizirani. Dodatno, pošto su VoIP telefonske mreže brže od analognih linija, pozivi se povezuju puno brže a kvaliteta je i dalje odlična.

3. VoIP ima bolju kvalitetu zvuka

Kvaliteta zvuka kod VoIP-a je obično bolja nego kod analognih telefonskih usluga; međutim, to dosta ovisi o internetskoj vezi. Loša veza može smanjiti kvalitetu zvuka, ali robusna mreža daje jasan i stabilan zvuk.

4. Napredne značajke

Konvencionalne telefonske linije nemaju opcije video poziva, ali VoIP ima. Video konferencije su jedna od mnogih odličnih značajki VoIP-a. Ako se trebate povezati s klijentima kao poduzeće, video pozivi su dar s neba. Dalje, većina VoIP sustava dolazi sa softverom za automatsko biranje koji vam može uštedjeti dosta vremena.

Značajka video poziva unutar live chat softvera - LiveAgent

Koji su nedostaci korištenja VoIP usluga?

1. Radi samo putem interneta

To je glavna značajka VoIP-a, ujedno i njegova glavna mana. Ne možete koristiti VoIP bez pouzdane internetske veze.

2. Sigurnost sustava

Sigurnost je ključni problem kada je u pitanju VoIP, što vrijedi i za ostale digitalne tehnologije. Potencijalne opasnosti su krađa identiteta i informacija, prevare, hakiranje, napadi virusom, malware, spam, manipulacija pozivima i napadi putem odbijanja usluge.

2. Sigurnost sustava - App - Uploads - 2021 - 08 - Spam Filter Liveagent.png

3. Hitni pozivi

U kriznim slučajevima, tehnologija fiksnih telefona može naći vašu lokaciju. No pošto je VoIP komunikacija zapravo prijenos podataka između dvije IP adrese, a ne fizičke lokacije, trenutno ne postoji pouzdana metoda utvrđivanja izvora vašeg VoIP telefonskog poziva.

LiveAgent offers plenty of integrations with various VoIP providers.

Curious about VoIP and how it can give you the ability to make affordable calls?

Frequently asked questions

Tko je pružatelj VoIP usluga?

Pružatelji usluge prijenosa glasa putem interneta ili VoIP usluge nude VoIP usluge poduzećima i pojedincima. Obično naplaćuju svoje usluge mjesečno putem pretplate.

Trebam li pružatelja usluga za VoIP?

Da, pružatelj usluge je potreban za postavljanje vašeg VoIP sustava.

Kako izabrati pružatelja VoIP usluga?

To ovisi o vašim poslovnim zahtjevima. Uzmite u obzir zahtjeve klijenata, kvalitetu usluge i cijenu.

Kako postaviti VoIP telefon u svom domu?

Sve što trebate je telefonski adapter i nekoliko preinaka na vašoj kućnoj opremi. Adapter, baš kao i vaš ruter, mora biti uključen u struju, povezan i upaljen cijelo vrijeme.

Zašto je VoIP usluga bolja za poduzeća u odnosu na klasične fiksne linije?

Ona je cjenovno isplativa jer nema početnih ulaganja osim pretplate. Lakše ju je održavati nego fiksnu telefoniju. Ima velik broj naprednih značajki kao što su video pozivi i bolja kvaliteta zvuka, između ostalog.

Koji su nedostaci korištenja VoIP usluge?

Kao i sve ostalo, VoIP također ima svoje nedostatke. Oni nisu najbolja opcija za hitne pozive i njihovo korištenje je nemoguće bez interneta. Dakle, ako nemate pristup internetu, ne možete uraditi ništa.

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo