Alternative za pozivni centar za prodaju i podršku

Saznajte zašto je LiveAgent najbolja alternativa za pozivni centar za tržištu.

  • ✓ Bez troškova postavljanja
  • ✓ Korisnička služba 24/7
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Alternative za pozivne centre za prodaju i podršku

Umorni ste od trenutačnih alata za podršku i tokova rada? Vrijeme je da se prebacite na alternativu za pozivne centre! Otkrijte bogate mogućnosti integracije, profesionalne značajke i odlične uštede. Naša će detaljna usporedba osvijetliti najpopularnije alternative za pozivne centre, njihove značajke i ocjene korisnika kako bismo vam pomogli odabrati pravo rješenje za vaše poslovanje i industriju.

  • Category leaders badge for 2022 from GetApp
Značajke Liveagent AirCall
Usporedi AirCall Inc. i LiveAgent.
RingCentral TalkDesk Zendesk Talk
Usporedi Zendesk Talk i LiveAgent.
Ukupna ocjena
Ukupne ocjene softvera od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.7
LiveAgent je dobio ukupnu ocjenu 4.7 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.2
AirCall je dobio ukupnu ocjenu 4.2 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.3
RingCentral je dobio ukupnu ocjenu 4.3 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.5
TalkDesk je dobio ukupnu ocjenu 4.5 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.3
Zendesk Talk je dobio ukupnu ocjenu 4.3 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
Jednostavnost korištenja
Ocjene za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.6
LiveAgent je dobio ocjenu 4.6 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.4
AirCall je dobio ocjenu 4.4 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.3
RingCentral je dobio ocjenu 4.3 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.7
TalkDesk je dobio ocjenu 4.7 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.3
Zendesk Talk i je dobio ocjenu 4.3 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
Korisnička podrška
Ocjene korisničke podrške od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.7
LiveAgent je dobio ocjenu 4.7 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.2
AirCall je dobio ocjenu 4.2 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.4
RingCentral je dobio ocjenu 4.4 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.6
TalkDesk je dobio ocjenu 4.6 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.2
Zendesk Talk je dobio ocjenu 4.2 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
Vrijednost za novac
Ocjene vrijednosti za novac od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.7
LiveAgent je dobio ocjenu 4.7 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.0
AirCall je dobio ocjenu 4.0 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.0
RingCentral je dobio ocjenu 4.0 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.5
TalkDesk je dobio ocjenu 4.5 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.1
Zendesk Talk je dobio ocjenu 4.1 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
Cijena
Cijena softvera u američkim dolarima po agentu mjesečno.
$39/mjesečno/agent Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
$30-$50/mjesečno/agent Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
$19.99-$49.99/mjesečno/agent Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
Treba zatražiti ponudu TalkDesk nudi prilagođene cijene svakom korisniku. Potrebno je podnijeti zahtjev za ponudu na njihovoj web stranici.
$49-$99/mjesečno/agent Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
Integrirani pozivni centar
Pozivni centar koji se može koristiti za uspostavljanje i primanje poziva korištenjem automatske raspodjele poziva.
LiveAgent nudi integrirani pozivni centar.
AirCall nudi integrirani pozivni centar.
RingCentral nudi integrirani pozivni centar.
TalkDesk nudi integrirani pozivni centar.
Zendesk Talk nudi integrirani pozivni centar.
Zapisivanje poziva
Prikupljanje i analiza obujma poziva, informacije o pozivatelju te ishodi poziva.
LiveAgent nudi zapisivanje poziva.
AirCall nudi zapisivanje poziva.
RingCentral nudi zapisivanje poziva.
TalkDesk nudi zapisivanje poziva.
Zendesk Talk nudi zapisivanje poziva.
Snimanje poziva
Snimanje svakog uspostavljenog i zaprimljenog poziva i reprodukcija zapisa bilo kada.
LiveAgent nudi snimanje poziva.
AirCall nudi snimanje poziva.
RingCentral nudi snimanje poziva.
TalkDesk nudi snimanje poziva.
Zendesk Talk nudi snimanje poziva.
Upravljanje eskalacijama
Upozorenja i eskalacije za pozive na temelju prioriteta iz Ugovora o razini usluge.
LiveAgent nudi upravljanje eskalacijama.
AirCall ne nudi upravljanje eskalacijama.
RingCentral nudi upravljanje eskalacijama.
TalkDesk nudi upravljanje eskalacijama.
Zendesk Talk nudi upravljanje eskalacijama.
Ulazni pozivni centar
Pozivni centar koji je opremljen za zaprimanje dolaznih korisničkih poziva.
LiveAgent ima ulazni pozivni centar.
AirCall ima ulazni pozivni centar.
RingCentral ima ulazni pozivni centar.
TalkDesk ima ulazni pozivni centar.
Zendesk Talk ima ulazni pozivni centar.
Interaktivni glasovni odgovor (IVR)
Tehnologija koja omogućava pozivateljima kretanje kroz telefonski sustav prije razgovora s operaterom koji je čovjek.
LiveAgent nudi značajke IVR.
AirCall nudi značajke IVR.
RingCentral nudi značajke IVR.
TalkDesk nudi značajke IVR.
Zendesk Talk nudi značajke IVR.
Ručno biranje
Ručni brojčanik koji agenti koriste za ručno biranje brojeva korisnika, jedan nakon drugog.
LiveAgent nudi ručno biranje.
AirCall nudi ručno biranje.
RingCentral nudi ručno biranje.
TalkDesk nudi ručno biranje.
Zendesk Talk nudi ručno biranje.
Izlazni pozivni centar
Pozivni centar koji je opremljen za izlazne pozive (od agenata korisnicima).
LiveAgent nudi izlazni pozivni centar.
AirCall nudi izlazni pozivni centar.
RingCentral nudi izlazni pozivni centar.
TalkDesk nudi izlazni pozivni centar.
Zendesk Talk nudi izlazni pozivni centar.
Prediktivno biranje
Prediktivno biranje automatski poziva brojeve dok ne otkrije vezu i zatim preusmjerava poziv agentu.
LiveAgent ne nudi prediktivno biranje.
AirCall ne nudi prediktivno biranje.
RingCentral nudi prediktivno biranje.
TalkDesk nudi prediktivno biranje.
Zendesk Talk nudi prediktivno biranje.
Progresivno biranje
Progresivno biranje je automatizirani sustav biranja koji prikazuje kontaktne informacije korisnika agentu prije biranja telefonskog broja.
LiveAgent ne nudi progresivno biranje.
AirCall ne nudi progresivno biranje.
RingCentral nudi progresivno biranje.
TalkDesk nudi progresivno biranje.
Zendesk Talk nudi progresivno biranje.
Upravljanje redovima čekanja
Sustav koji se koristi za upravljanje redovima čekanja poziva.
LiveAgent nudi upravljanje redovima čekanja poziva.
AirCall nudi upravljanje redovima čekanja poziva.
RingCentral nudi upravljanje redovima čekanja poziva.
TalkDesk nudi upravljanje redovima čekanja poziva.
Zendesk Talk nudi upravljanje redovima čekanja poziva.
Čavrljanje u stvarnom vremenu
Nativni widget za čavrljanje uživo koji se može postaviti na vašu stranicu i koristiti za komunikaciju u stvarnom vremenu s posjetiteljima vaše web stranice.
LiveAgent nudi čavrljanje u stvarnom vremenu.
AirCall ne nudi čavrljanje u stvarnom vremenu.
RingCentral nudi čavrljanje u stvarnom vremenu.
TalkDesk nudi čavrljanje u stvarnom vremenu.
Zendesk Talk nudi čavrljanje u stvarnom vremenu.
Izvještavanje/Analitika
Analitička upravljačka ploča koja vam omogućava generiranje izvještaja o učinkovitosti.
LiveAgent nudi izvještavanje i analitiku.
AirCall nudi izvještavanje i analitiku.
RingCentral nudi izvještavanje i analitiku.
TalkDesk nudi izvještavanje i analitiku.
Zendesk Talk nudi izvještavanje i analitiku.

Vaši favoriti koriste našu alternativu za pozivne centre

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Neusporedive uštede na opremi i međunarodnim pozivima

LiveAgent-ov pozivni centar temeljen na webu je troškovno učinkovito rješenje za lokalne i međunarodne dolazne i odlazne pozive. Nema skrivenih naknada za korištenje ili dodatnih troškova. Stalno dodajemo nove značajke i poboljšavamo naš softver kako bi vaš virtualni pozivni centar uvijek bio opremljen najnovijom tehnologijom — besplatno.

Cjenovno prihvatljivo, pouzdano i jednostavno za korištenje

Prebacite se već danas na naš softver za automatizaciju pozivnog centra. Započnite s uspostavljanjem i primanjem poziva u samo nekoliko minuta. Jednostavno odaberite pružatelja VoIP usluge, instalirajte uređaje svojih agenata i spremni ste za rad. Toliko je lako.

LiveAgent VoIP call center
ivr

Profesionalna alternativa za pozivne centre

Tko kaže da alternative za pozivne centre ne mogu biti profesionalne? LiveAgent nudi bogate mogućnosti integracije, najbolju razinu zaštite i profesionalne značajke kao što su IVR, ACD, praćeno prebacivanje poziva i automatske povratne pozive.

I za velike i male kompanije

LiveAgent je idealna alternativa za pozivne centre za samostalne poduzetnike, kompanije u nastajanju, male i velike tvrtke, pa čak i korporacije. Softver za kontakt centar je moguće 100 % prilagoditi i skalirati prema vašim potrebama bilo da ga koristite za internu podršku ili udaljenu prodaju. Naš softver za pozivni centar je industrijski lider te nudi preko 179 značajki i preko 40 integracija za ispunjenje svih vaših potreba.

LiveAgent call logs
Call routing in LiveAgent

Nema dodatnih troškova po minuti

Dosta vam je toga da baš svaki alat stoji cijelo bogatstvo? Platite samo za korištenje u stvarnom vremenu! Bez skrivenih nakanda, nema dodatnih troškova po minuti, nema nakanda za pohranu. To je način na koji LiveAgent radi!

Mnoštvo konteksta

Pomognite svojim agentima podrške pomoću besprijekornih prelazaka između odgovaranja na pozive i pronalaska važnih korisničkih podataka. LiveAgent olakšava pronalazak svih kontekstualnih informacija o rješavanju korisničkog problema od početka do kraja zahvaljujući našem ugrađenom sustavu CRM.

LiveAgent CRM integrations
LiveAgent helpdesk tour

Svi kanali podrške pod jednim krovom

Najbolje alternative za pozivne centre nude intuitivan UI s unificiranom radnom površinom za agenta koja lijepo organizira komunikaciju s korisnicima s različitih komunikacijskih kanala kao što su live chat, društvene mreže, email (Outlook i Gmail alternative) i korisnički portali.

Idealno za stvaranje korisničkog iskustva koje se pamti

Želite li se dodatno potruditi za svoje korisnike? Uradite to! Naša značajka video poziva vam omogućava da vodite svoje korisnike kroz složene probleme kombiniranjem čavrljanja uživo, videa te online nadzora posjetitelja. E, pa to je korisnička podrška!

Customer empathy Video Call feature in LiveAgent-
New internal call in LiveAgent

Zapeli ste?

Naša alternativa za pozivne centre nudi besplatno čavrljanje unutar aplikacije i pozive. Nazovite kolegu kad god je vam je potrebna pomoć ili imate kratko pitanje.

Još samo nekoliko razloga zašto je LiveAgent najbolja alternativa za pozivne centre

Uštedite više s LiveAgentom

Pogledajte kakav je učinak softvera LiveAgent call centra u odnosu na konkurenciju i pronađite pravo rješenje za pozive za svoju tvrtku

Naši korisnici to kažu najbolje

  • Partly

    Roman Bosch

    Partly

    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.

  • HostingAdvice.com

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.

  • covomo

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.

  • HEWO

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.

  • WebMaster Deals

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.

  • XperienceHR

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.

  • TAZAR Group

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.

  • The Workplace Depot

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.

  • CSI Products

    Viviane Carter

    CSI Products

    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.

  • Lucky Bike

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.

  • Projure

    Jens Malmqvist

    Projure

    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.

  • Websignal

    Catana Alexandru

    Websignal

    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.

  • All British Casino

    Jan Wienk

    All British Casino

    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.

  • Norske Automaten

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!

  • Study Portals

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...

  • TypoAssassin

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom

  • Factorchic

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.

  • MyFutureBusiness

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.

  • 123 Nakup

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.

  • Betconstruct

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...

  • Atomer

    Martin Drugaj

    Atomer

    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.

  • AVMarket

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.

  • Centar jezika Antalya Consulting

    Rustem Gimaev

    Centar jezika Antalya Consulting

    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...

  • tekRESCUE

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.

  • Marietta Corporation

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.

  • eFortuna

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.

  • TrustPay

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.

  • Nay

    Alexandra Danišová

    Nay

    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.

  • m:zone

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.

  • Volterman

    David Chandler

    Volterman

    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

FAQ

Zašto biste se trebali odlučiti za LiveAgent iz usporedbe softvera pozivnog centra?

S LiveAgentom imate kontrolu nad podrškom svog pozivnog centra. Naše rješenje temeljeno na oblaku pruža vam help desk koji je jednostavan za korištenje i upravljanje. Cijene su jednostavne, a plaćate samo ono što koristite. Možete dodavati, mijenjati ili brisati agente i usluge.

Koje značajke pozivnog centra nudi LiveAgent?

LiveAgent nudi mnoštvo značajki pozivnog centra, kao što su videopozivi, interni pozivi, IVR, automatski povratni pozivi, neograničeno snimanje poziva i još mnogo toga.

Related Articles to Alternative za pozivne centre
Liveagent je ultimativno help desk rješenje za vaše poslovanje. Liveagent pruža podršku putem e-pošte, chata uživo, društvenih mreža, baze znanja i pozivnog centra i sve to po izvrsnoj cijeni. Odaberite jedan od naša tri plaćena plana ili odaberite zasebne značajke kako biste prilagodili svoj help desk.

Tražite li ZenDesk Talk alternativu?

LiveAgent je najbolje ocijenjeni softver za help desk za mala i srednja poduzeća u 2020. Nudi kontakte obrazaca, chat uživo, baze podataka i integraciju s društvenim mrežama. LiveAgent radi dobro čak i na mobilnim platformama i koriste ga tvrtke kao što su Huawei, BMW, Yamaha i 02. Isprobajte ga besplatno.

Liveagent je vrhunsko višekanalno rješenje za vašu tvrtku. Iskoristite 175+ funkcionalnosti i 40+ integracija te sjajne alate već danas.

Tražite alternativu za Customerly?

LiveAgent je sve popularniji među tvrtkama zbog svoje pristupačne cijene, napredne automatizacije i mogućnosti integracije. Mnogi korisnici prelaze na LiveAgent nakon iskustva s drugim rješenjima poput Zendesk ili Freshdesk. LiveAgent nudi alat za podršku koji je jednostavan za korištenje, podržava e-poštu, datoteke, chat uživo i proračunske tablice te ima sjajan tim za podršku.

LiveAgent ima više od 175 funkcionalnosti, preko 40 integracija i sučelje koje će vam pomoći unaprijediti workflow. Pogledajte jedan od naših plaćenih planova pretplate ili odaberite funkcionalnosti.

Tražite alternativu za Drift?

LiveAgent je najbolje ocijenjeni softver za pomoć korisnicima MSP-a u 2020, koji pruža vrhunsko rješenje za podršku. Brojna svjedočanstva korisnika pokazuju kako je LiveAgent zamijenio druge sustave poput Zendesk-a, Freshdeska i Desk.com-a, te nudi mnoge mogućnosti kao što su kontakt obrasci, chat uživo, baze podataka, integracija s društvenim mrežama i podrška za mobilne telefone. LiveAgent nudi dobru vrijednost za novac, jednostavnu upotrebu i sjajnu podršku.

Želite li premjestiti podatke iz Front-a na drugo rješenje? Pogledajte LiveAgent i vidite prednosti. Počnite besplatnu probu danas.

Migrirate s Front-a?

LiveAgent je alat za komunikaciju s klijentima koji pomaže u kategorizaciji tiketa i statističkom praćenju potreba korisnika. Brojni korisnici u različitim industrijama izrazili su veliko zadovoljstvo njegovom primjenom, ocijenivši ga kao najbolje rješenje za chat uživo. Primjena LiveAgent-a poboljšala je produktivnost, ubrzala komunikaciju s klijentima i povećala stopu konverzije kupaca.

LiveAgent je najbolje rješenje korisničke podrške za vaše poslovanje. Pružajte podršku preko više kanala i računa. Pružajte pomoć pomoću najboljih alata i olakšajte svoj tijek rada pomoću odličnog sustava zahtjeva za podršku. 4 razloga zašto kompanije prelaze na LiveAgent najbrže čavrljanje uživo naš widget za čavrljanje uživo je najbrži na tržištu s prikazom čavrljanja za 2,5 sekunde.

Tražite altenativu za Vocalcom?

Tvrtke sve više prelaze na LiveAgent nakon korištenja drugih sustava, uključujući ZenDesk. LiveAgent nudi naprednu razinu automatizacije i dobru količinu integracija, kao i podršku 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu. Sustav je jednostavan za upotrebu, podržava prilog datoteka i organizaciju protoka e-pošte te ima dobru vrijednost za novac. Korisnici su zadovoljni i stabilnošću rada na mobilnim platformama te kompetentnom komunikacijom modula usluge.

Ograničeni centar za pomoć ograničava korisnicima prijavu kako bi predali zahtjeve za pomoć ili odgovarali na njih. Bez ograničavanja svog centra za pomoć pomoći će vam da ostanete usredotočeni.

Ograničeni centar za pomoć

LiveAgent softver za pozivni centar omogućuje označavanje poziva za analizu i identifikaciju trendova, ali i poboljšanu korisničku uslugu. Zaposlenici sa pristupom znanju kroz internu bazu podataka mogu riješiti složenije zahtjeve klijenata. Besplatni softver za evidentiranje poziva je teško pronaći, ali integracija s davateljem VoIP-a je ključna za organiziranje telefonskih interakcija. Implementacija softvera za pozivni centar omogućuje izvanrednu korisničku podršku i pojednostavljuje poslovanje. LiveAgent je jedan od softvera koji pomoću analize govora pomaže u prepoznavanju trendova interakcije s klijentima.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo