Alternative za pozivni centar za prodaju i podršku

Saznajte zašto je LiveAgent najbolja alternativa za pozivni centar za tržištu.

  • ✓ Bez troškova postavljanja
  • ✓ Korisnička služba 24/7
  • ✓ Kreditna kartica vam nije potrebna
  • ✓ Otkažite bilo kad
  • Započnite | Mjesec dana besplatno Pogledajte video
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
Help desk software comparison
Alternatives background

Trebate usporedbu softvera za pozivni centar?

Umorni ste od vaših trenutnih alata za podršku i tokova rada? Vrijeme je da se prebacite na alternativu za pozivne centre! Otkrijte bogate mogućnosti integracije, profesionalne značajke i odlične uštede.

Naša će detaljna usporedba osvijetliti najpopularnije alternative za pozivne centre, njihove značajke i ocjene korisnika kako bismo vam pomogli odabrati pravo rješenje za vaše poslovanje i industriju.

Značajke Liveagent
Besplatno isprobajte najbolji softver za pozivne centre! Kreditna kartica nije potrebna.
AirCall
Usporedi AirCall Inc. i LiveAgent.
RingCentral TalkDesk Zendesk Talk
Usporedi Zendesk Talk i LiveAgent.
Ukupna ocjena
Ukupne ocjene softvera od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.7
LiveAgent je dobio ukupnu ocjenu 4.7 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.2
AirCall je dobio ukupnu ocjenu 4.2 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.3
RingCentral je dobio ukupnu ocjenu 4.3 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.5
TalkDesk je dobio ukupnu ocjenu 4.5 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.3
Zendesk Talk je dobio ukupnu ocjenu 4.3 od 5 od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
Jednostavnost korištenja
Ocjene za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.6
LiveAgent je dobio ocjenu 4.6 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.4
AirCall je dobio ocjenu 4.4 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.3
RingCentral je dobio ocjenu 4.3 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.7
TalkDesk je dobio ocjenu 4.7 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.3
Zendesk Talk i je dobio ocjenu 4.3 od 5 za jednostavnost korištenja od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
Korisnička podrška
Ocjene korisničke podrške od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.7
LiveAgent je dobio ocjenu 4.7 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.2
AirCall je dobio ocjenu 4.2 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.4
RingCentral je dobio ocjenu 4.4 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.6
TalkDesk je dobio ocjenu 4.6 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.2
Zendesk Talk je dobio ocjenu 4.2 od 5 za korisničku podršku od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
Vrijednost za novac
Ocjene vrijednosti za novac od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.7
LiveAgent je dobio ocjenu 4.7 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.0
AirCall je dobio ocjenu 4.0 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.0
RingCentral je dobio ocjenu 4.0 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.5
TalkDesk je dobio ocjenu 4.5 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
4.1
Zendesk Talk je dobio ocjenu 4.1 od 5 za omjer vrijednosti za novac proizvoda od provjerenih korisnika na sustavu Capterra.
Cijena
Cijena softvera u američkim dolarima po agentu mjesečno.
$39/mjesečno/agent Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
$30-$50/mjesečno/agent Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
$19.99-$49.99/mjesečno/agent Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
Treba zatražiti ponudu TalkDesk nudi prilagođene cijene svakom korisniku. Potrebno je podnijeti zahtjev za ponudu na njihovoj web stranici.
$49-$99/mjesečno/agent Cjenovni rang dostupnih tarifa. Sve se tarife naplaćuju mjesečno u američkim dolarima. Prikazana cijena odgovara cijeni za jednog agenta mjesečno.
Integrirani pozivni centar
Pozivni centar koji se može koristiti za uspostavljanje i primanje poziva korištenjem automatske raspodjele poziva.
LiveAgent nudi integrirani pozivni centar.
AirCall nudi integrirani pozivni centar.
RingCentral nudi integrirani pozivni centar.
TalkDesk nudi integrirani pozivni centar.
Zendesk Talk nudi integrirani pozivni centar.
Zapisivanje poziva
Prikupljanje i analiza obujma poziva, informacije o pozivatelju te ishodi poziva.
LiveAgent nudi zapisivanje poziva.
AirCall nudi zapisivanje poziva.
RingCentral nudi zapisivanje poziva.
TalkDesk nudi zapisivanje poziva.
Zendesk Talk nudi zapisivanje poziva.
Snimanje poziva
Snimanje svakog uspostavljenog i zaprimljenog poziva i reprodukcija zapisa bilo kada.
LiveAgent nudi snimanje poziva.
AirCall nudi snimanje poziva.
RingCentral nudi snimanje poziva.
TalkDesk nudi snimanje poziva.
Zendesk Talk nudi snimanje poziva.
Upravljanje eskalacijama
Upozorenja i eskalacije za pozive na temelju prioriteta iz Ugovora o razini usluge.
LiveAgent nudi upravljanje eskalacijama.
AirCall ne nudi upravljanje eskalacijama.
RingCentral nudi upravljanje eskalacijama.
TalkDesk nudi upravljanje eskalacijama.
Zendesk Talk nudi upravljanje eskalacijama.
Ulazni pozivni centar
Pozivni centar koji je opremljen za zaprimanje dolaznih korisničkih poziva.
LiveAgent ima ulazni pozivni centar.
AirCall ima ulazni pozivni centar.
RingCentral ima ulazni pozivni centar.
TalkDesk ima ulazni pozivni centar.
Zendesk Talk ima ulazni pozivni centar.
Interaktivni glasovni odgovor (IVR)
Tehnologija koja omogućava pozivateljima kretanje kroz telefonski sustav prije razgovora sa stvarnim operaterom.
LiveAgent nudi značajke IVR.
AirCall nudi značajke IVR.
RingCentral nudi značajke IVR.
TalkDesk nudi značajke IVR.
Zendesk Talk nudi značajke IVR.
Ručno biranje
Ručni brojčanik koji agenti koriste za ručno biranje brojeva korisnika, jedan nakon drugog.
LiveAgent nudi ručno biranje.
AirCall nudi ručno biranje.
RingCentral nudi ručno biranje.
TalkDesk nudi ručno biranje.
Zendesk Talk nudi ručno biranje.
Izlazni pozivni centar
Pozivni centar koji je opremljen za izlazne pozive (od agenata korisnicima).
LiveAgent nudi izlazni pozivni centar.
AirCall nudi izlazni pozivni centar.
RingCentral nudi izlazni pozivni centar.
TalkDesk nudi izlazni pozivni centar.
Zendesk Talk nudi izlazni pozivni centar.
Prediktivno biranje
Prediktivno biranje automatski poziva brojeve dok ne otkrije vezu i zatim preusmjerava poziv agentu.
LiveAgent ne nudi prediktivno biranje.
AirCall ne nudi prediktivno biranje.
RingCentral nudi prediktivno biranje.
TalkDesk nudi prediktivno biranje.
Zendesk Talk nudi prediktivno biranje.
Progresivno biranje
Progresivno biranje je automatizirani sustav biranja koji prikazuje kontaktne informacije korisnika agentu prije biranja telefonskog broja.
LiveAgent ne nudi progresivno biranje.
AirCall ne nudi progresivno biranje.
RingCentral nudi progresivno biranje.
TalkDesk nudi progresivno biranje.
Zendesk Talk nudi progresivno biranje.
Upravljanje redovima čekanja
Sustav koji se koristi za upravljanje redovima čekanja poziva.
LiveAgent nudi upravljanje redovima čekanja poziva.
AirCall nudi upravljanje redovima čekanja poziva.
RingCentral nudi upravljanje redovima čekanja poziva.
TalkDesk nudi upravljanje redovima čekanja poziva.
Zendesk Talk nudi upravljanje redovima čekanja poziva.
Čavrljanje u stvarnom vremenu
Nativni widget za čavrljanje uživo koji se može postaviti na vašu stranicu i koristiti za komunikaciju u stvarnom vremenu s posjetiteljima vaše web stranice.
LiveAgent nudi čavrljanje u stvarnom vremenu.
AirCall ne nudi čavrljanje u stvarnom vremenu.
RingCentral nudi čavrljanje u stvarnom vremenu.
TalkDesk nudi čavrljanje u stvarnom vremenu.
Zendesk Talk nudi čavrljanje u stvarnom vremenu.
Izvještavanje/Analitika
Analitička upravljačka ploča koja vam omogućava generiranje izvještaja o učinkovitosti.
LiveAgent nudi izvještavanje i analitiku.
AirCall nudi izvještavanje i analitiku.
RingCentral nudi izvještavanje i analitiku.
TalkDesk nudi izvještavanje i analitiku.
Zendesk Talk nudi izvještavanje i analitiku.

Vaši favoriti koriste našu alternativu za pozivne centre

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Neusporedive uštede na opremi i međunarodnim pozivima

LiveAgent-ov pozivni centar temeljen na webu ještedljivo rješenje za lokalne i međunarodne dolazne i odlazne pozive. Nema skrivenih naknada za korištenje ili dodatnih troškova.

Neprestano dodajemo nove značajke i poboljšavamo naš softver kako bi vaš virtualni pozivni centar uvijek bio opremljen najnovijom tehnologijom — besplatno.

Cjenovno prihvatljivo, pouzdano i jednostavno za korištenje

Prebacite se već danas na naš softver za automatizaciju pozivnog centra. Započnite s uspostavljanjem i primanjem poziva u samo nekoliko minuta. Jednostavno odaberite pružatelja VoIP usluge, instalirajte uređaje svojih agenata i spremni ste za rad. Toliko je lako.

LiveAgent VoIP call center
ivr

Profesionalna alternativa za pozivne centre

Tko kaže da alternative za pozivne centre ne mogu biti profesionalne? LiveAgent nudi bogate mogućnosti integracije, najbolju razinu zaštite i profesionalne značajke kao što su IVR, ACD, praćeno prebacivanje poziva i automatske povratne pozive.

I za velike i male kompanije

LiveAgent je idealna alternativa za pozivne centre za samostalne poduzetnike, kompanije u nastajanju, male i velike tvrtke, pa čak i korporacije. Softver za kontakt centar je moguće 100 % prilagoditi i skalirati prema vašim potrebama bilo da ga koristite za internu podršku ili udaljenu prodaju. Naš softver za pozivni centar je industrijski lider te nudi preko 179 značajki i preko 40 integracija za ispunjenje svih vaših potreba.

LiveAgent call logs
Call routing in LiveAgent

Nema dodatnih troškova po minuti

Dosta vam je toga da baš svaki alat stoji cijelo bogatstvo? Platite samo za korištenje u stvarnom vremenu! Bez skrivenih naknada, nema dodatnih troškova po minuti, nema naknada za pohranu. To je način na koji LiveAgent radi!

Mnoštvo konteksta

Pomozite svojim agentima podrške pomoću besprijekornih prelazaka između odgovaranja na pozive i pronalaska važnih korisničkih podataka. LiveAgent olakšava pronalazak svih kontekstualnih informacija o rješavanju korisničkog problema od početka do kraja zahvaljujući našem ugrađenom CRM sustavu.

LiveAgent CRM integrations
LiveAgent helpdesk tour

Svi kanali podrške pod jednim krovom

Najbolje alternative za pozivne centre nude intuitivan UI s unificiranom radnom površinom za agenta koja lijepo organizira komunikaciju s korisnicima s različitih komunikacijskih kanala kao što su live chat, društvene mreže, email (Outlook i Gmail alternative) i korisnički portali.

Idealno za stvaranje korisničkog iskustva koje se pamti

Želite li se dodatno potruditi za svoje korisnike? Uradite to! Naša značajka video poziva vam omogućava da vodite svoje klijente kroz složene probleme kombiniranjem live chata, videa te online nadzora posjetitelja. E to je korisnička usluga!

Customer empathy Video Call feature in LiveAgent-
New internal call in LiveAgent

Zapeli ste?

Naša alternativa za pozivne centre nudi besplatan chat unutar aplikacije i pozive. Nazovite kolegu kad god je vam je potrebna pomoć ili imate kratko pitanje.

Još samo nekoliko razloga zašto je LiveAgent najbolja alternativa za pozivne centre

Uštedite više uz LiveAgent

Pogledajte kakav je učinak LiveAgent softvera za pozivni centar u odnosu na konkurenciju i pronađite pravo rješenje za pozive za vaše poduzeće

Naši klijenti to kažu najbolje

Related Articles to Alternative za pozivne centre
Kreirajte i postavite pozivnice za chat u LiveAgent-u kako biste povećali angažman klijenata i prodaju. Iskoristite prednosti personalizirane podrške i brzog odgovaranja na pitanja kupaca. Besplatni video vodič nudi korake za postavljanje pozivnica za chat.

Kako kreirati pozivnice za chat u LiveAgent-u

Kreirajte i postavite pozivnice za chat u LiveAgent-u kako biste povećali angažman klijenata i prodaju. Iskoristite prednosti personalizirane podrške i brzog odgovaranja na pitanja kupaca. Besplatni video vodič nudi korake za postavljanje pozivnica za chat.

Priložite datoteke vašim člancima iz baze znanja. Isprobajte LiveAgent-ovu značajku - Privici u člancima. Pročitajte više o tome u članku sada.

Prilozi u člancima

LiveAgent nudi sveobuhvatno rješenje za podršku korisnicima, uključujući webinare i bazu znanja. Također omogućuje stvaranje online zajednice za korisnike. Isprobajte besplatno danas!

Chat korisničke službe pruža chat u stvarnom vremenu za klijente za razgovor s predstavnicima korisnika. To je jedan od alata za najbržu komunikaciju.

Chat usluga

Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!

Saznajte više o automatizaciji prodaje i kako vaša tvrtka može automatizirati nepotrebne prodajne procese radi poboljšanja prihoda i učinkovitosti.

Automatizacija prodaje

Automatizacija prodaje omogućuje dosljednost robne marke, učinkovito korištenje resursa i veći povrat ulaganja. Važno je pametno integrirati automatizaciju kako bi se podiglo poslovanje na sljedeću razinu. LiveAgent nudi razne alate za automatizaciju prodajnih procesa.

Learn with LiveAgent. We share articles about customer service, live chat software, call center setup, self-service support, and more!

Recenzije

2021 je godina digitalnih tehnologija. Poduzeća trebaju usvojiti klijento-centrični pristup. Softveri za kontakt centar, live chat i email podršku mogu poboljšati korisničku službu. Integracija WhatsApp-a također može biti korisna.

Najbrži način pružanja podrške svojim kupcima je stupanje u kontakt putem chata uživo. Alat za chat uživo pruža korisničku uslugu u stvarnom vremenu.

Alat za chat

Alati za chat omogućuju korisnicima da razgovaraju u stvarnom vremenu i dijele poruke, slike, videozapise i hiperveze. LiveAgent nudi prilagođive opcije usmjeravanja, dizajna i integracije s društvenim mrežama. Isprobajte besplatno!

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

Start Free Trial x