Dispozicija poziva

Što je dispozicija poziva?

U pozivnim centrima i kontakt centrima, dispozicija poziva je oznaka vezana za ishod dolaznog ili odlaznog poziva. Ona je integralni dio softverskih rješenja za pozivni centar.

Šifre dispozicije poziva su također poznate kao oznake za pozive ili šifre aktivnosti. Kada agenti završe poziv, oni nađu točnu šifru dispozicije (kategoriju dispozicije) koja najbolje opisuje poziv. Te kategorije variraju u ovisnosti od softverskog sustava koji koristite. Većina softverskih alata za kontakt centar (npr. LiveAgent helpdesk softver) dopušta postavljanje prilagođenih šifri za dispoziciju poziva, kao i dodavanje više šifri za isti poziv. Neki od najčešćih primjera kategorija dispozicije poziva su:

  • bez odgovora
  • zauzet
  • napušten pri čekanju
  • prekinuta veza
  • povratni poziv

  • ostavljena glasovna pošta
  • zainteresiran
  • nezainteresiran
  • demo zakazan
  • sastanak dogovoren
  • dogovor sklopljen
  • zahtijeva popratne radnje
  • nemojte kontaktirati
  • pogrešan broj

Kako funkcionira dispozicija poziva?

Na primjer, potencijalni klijent pokaže zanimanje za kupovinu ili dobivanje više informacija o proizvodu kompanije tijekom cold calla. Prodajni predstavnik ih zatim označi kao “zainteresiran” odabirom prikladne kategorije s popisa dostupnih opcija u padajućem izborniku.

Čak možete i postaviti automatske popratne akcije, kao što je slanje pozivnica za demo, popratni email ili email zahvale ili drip kampanju. S druge strane, ako potencijalni klijent ne pokazuje nikakvo zanimanje, agent ih označava s “nezainteresiran”. CRM sustav ih onda može preseliti na popis “nemojte kontaktirati” za određeni vremenski period, dok ne dođe vrijeme da ih vaš prodajni tim opet kontaktira.

CRM

Zašto je dispozicija poziva važna?

  • Manje prostora za ljudske greške – Podaci dispozicije poziva su standardizirani i automatizirani, dakle točnost podataka je vrlo visoka.

  • DNC sukladnost – Označavanjem neuspješnih poziva agenti lako identificiraju beskorisne brojeve po vrsti dispozicije te optimiziraju popise za pozivanje.

  • Uvidi – Praćenjem ishoda poziva i analizom metrika dispozicije, prodajni menadžeri mogu iskoristiti ove vrijedne podatke kako bi optimizirali prodajne procese.

Izvještaj o učinku unutar softvera za korisničku podršku - LiveAgent
  • Zadovoljstvo klijenata – Menadžeri pozivnih centara dobijaju bolje uvide u ciljeve klijenata i njihovo ponašanje, što omogućava pružanje viših razina korisničke usluge.

Choose only the best for your call center

LiveAgent is the most reviewed and #1 rated call center software for SMB.

Frequently asked questions

Koje su prednosti dispozicije poziva?

Funkcija dispozicije poziva je ključna značajka softvera za pozivni centar. Ona olakšava agentima kontakt centra praćenje ishoda poziva (odlaznih i dolaznih poziva) i omogućuje im da kreiraju uspješnije popise za kampanje poziva. Također pomaže pojednostaviti popratne procese, poboljšati angažman klijenata i povećati ROI.

Kako može dispozicija poziva povećati vaš prodajni ROI?

S kodovima za dispoziciju poziva, prodajni timovi mogu lakše filtrirati pogrešne potencijalne klijente i usredotočiti se na atraktivnije potencijalne klijente koje će lakše konvertirati. Dodatno, kada imaju brz pristup povijesti svakog kontakta s klijentima, agenti mogu razviti osobniji pristup za prodajne pozive i poboljšati efikasnost prodajnih konverzija.

Jesu li dispozicije poziva dio LiveAgent-a?

Da, poznatije su kao oznake. LiveAgent-ov softver za kontaktni centar automatski prebacuje sve dolazne i odlazne pozive u korisničke tikete. Ovi tiketi se mogu dalje organizirati i kategorizirati dodavanjem oznaka, automatski ili pojedinačno, te postavljanjem predefiniranih pravila automatizacije. Možete dodati više oznaka za jedan tiket, filtrirati tikete po oznakama i generirati različite vrste izvješća o oznakama.

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

    Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

    ×
    Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

    Dostupni smo na više datuma

    Dogovorite demo