Što je dispozicija poziva?
U pozivnim centrima i kontakt centrima, dispozicija poziva je oznaka vezana za ishod dolaznog ili odlaznog poziva. Ona je integralni dio softverskih rješenja za pozivni centar.
Šifre dispozicije poziva su također poznate kao oznake za pozive ili šifre aktivnosti. Kada agenti završe poziv, oni nađu točnu šifru dispozicije (kategoriju dispozicije) koja najbolje opisuje poziv. Te kategorije variraju u ovisnosti od softverskog sustava koji koristite. Većina softverskih alata za kontakt centar (npr. LiveAgent helpdesk softver) dopušta postavljanje prilagođenih šifri za dispoziciju poziva, kao i dodavanje više šifri za isti poziv. Neki od najčešćih primjera kategorija dispozicije poziva su:
- bez odgovora
- zauzet
- napušten u redu
- prekinuta veza
- ostavljena glasovna poruka
- zainteresiran
- nije zainteresiran
- demo rezerviran
- zakazan sastanak
- posao završen
- zahtijeva popratne radnje
- ne kontaktirajte
- pogrešan broj
Kako funkcionira dispozicija poziva?
Na primjer, potencijalni klijent pokaže zanimanje za kupovinu ili dobivanje više informacija o proizvodu kompanije tijekom cold calla. Prodajni predstavnik ih zatim označi kao “zainteresiran” odabirom prikladne kategorije s popisa dostupnih opcija u padajućem izborniku.
Čak možete i postaviti automatske popratne akcije, kao što je slanje pozivnica za demo, popratni email ili email zahvale ili drip kampanju. S druge strane, ako potencijalni klijent ne pokazuje nikakvo zanimanje, agent ih označava s “nezainteresiran”. CRM sustav ih onda može preseliti na popis “nemojte kontaktirati” za određeni vremenski period, dok ne dođe vrijeme da ih vaš prodajni tim opet kontaktira.
Zašto je dispozicija poziva važna?
Ušteda vremena agenata – Uklanja potrebu za ručnim unosom bilješki nakon svakog poziva i tako omogućuje učinkovito upravljanje kontakt centrom.
Manje mjesta za ljudsku pogrešku – Podaci o rasporedu poziva su standardizirani i automatizirani te time rezultiraju većom točnošću podataka.
DNC sukladnost – Označavanjem neuspjelih poziva, agenti mogu s lakoćom prepoznati neproduktivne brojeve prema vrsti obrade i optimizirati popise poziva.
Uvidi – Praćenjem ishoda poziva i analizom metrika dispozicije, menadžeri prodaje mogu koristiti ovo vrijedno znanje kako bi optimizirali svoje prodajne procese.
Zadovoljstvo korisnika – upravitelji kontaktnog centra dobivaju bolji uvid u ciljeve i ponašanje klijenata, što dovodi do pružanja viših razina korisničke usluge.
Choose only the best for your call center
LiveAgent is the most reviewed and #1 rated call center software for SMB.
Frequently Asked Questions
Koje su prednosti dispozicije poziva?
Funkcija dispozicije poziva je ključna značajka softvera za pozivni centar. Ona olakšava agentima kontakt centra praćenje ishoda poziva (i odlaznih i dolaznih ) i omogućuje im da kreiraju uspješnije popise za kampanje poziva. Također pomaže pojednostaviti popratne procese, poboljšati angažman klijenata i povećati ROI.
Kako može dispozicija poziva povećati vaš prodajni ROI?
S kodovima za dispoziciju poziva, prodajni timovi mogu lakše filtrirati pogrešne potencijalne klijente i usredotočiti se na atraktivnije potencijalne klijente koje će lakše konvertirati. Dodatno, kada imaju brz pristup povijesti svakog kontakta s klijentima, agenti mogu razviti osobniji pristup za prodajne pozive i poboljšati efikasnost prodajnih konverzija.
Jesu li dispozicije poziva dio LiveAgent-a?
Da, poznatije su kao oznake. LiveAgent-ov softver za kontaktni centar automatski prebacuje sve dolazne i odlazne pozive u korisničke tikete. Ovi tiketi se mogu dalje organizirati i kategorizirati dodavanjem oznaka, automatski ili pojedinačno, te postavljanjem predefiniranih pravila automatizacije. Možete dodati više oznaka za jedan tiket, filtrirati tikete po oznakama i generirati različite vrste izvješća o oznakama.
Prosječno vrijeme poziva i prosječno vrijeme rješavanja poziva (AHT) su ključne metrike za procjenu učinkovitosti agenata u pozivnom centru. AHT uključuje vrijeme razgovora, čekanja i radnje poslije poziva, dok prosječno vrijeme poziva uzima u obzir samo vrijeme razgovora i čekanja. Praćenje vremena poziva pomaže u identifikaciji problema i planiranju obuke agenata.
Što je tehnologija pozivnog centra?
Tehnologija pozivnog centra ključna je za korisničku podršku, a trendovi poput cloud rješenja, omnikanalnog pristupa i samoposlužnih alata oblikuju industriju. Softverska rješenja za pozivni centar omogućuju bolje iskorištavanje PBX telefonskih sustava, a preporučuje se usmjeriti se na strategiju diferencijacije kroz izvrsnu korisničku uslugu. Praćenje izvedbe centra i korištenje govorne analitike za unapređivanje rješavanja poziva također su ključni. Trendovi će nastaviti oblikovati industriju kako bi se klijentima pružila jednostavna komunikacija i pristupačnija korisnička podrška.