Što je oznaka za pozive?
Neovisno o veličini vašeg pozivnog centra, važno je ostati organiziran. Čak i s manje klijenata, vaši agenti se mogu zbuniti ako nema jasne organizacije korisničkih problema s kojima se susreću.
Označavanje vaših poziva je jedna od najkorisnijih poslovnih praksi. Dodavanje etiketa ili oznaka poziva za dolazne i odlazne pozive vam omogućava da ostanete u tijeku, neovisno o količini posla. Organizacija je ključ uspješnog pozivnog centra.
Označavanje poziva je jedna od naprednih značajki pozivnog centra koje vam pomažu pružiti odličnu korisničku uslugu neovisno od vrsti poduzeća koje vodite. Identifikacija bijesnih poziva klijenata, praćenje konverzija putem poziva i stope napuštenih poziva vam pomažu u prilagodbi poslovnih metoda kako bi poboljšali vašu stopu konverzije.
LiveAgent helpdesk softver ima puno nevjerojatnih mogućnosti za pozivni centar, uključujući i označavanje vaših poziva.
Zašto je korištenje oznaka za pozive važno?
Svaki dobar menadžer ili vlasnik poduzeća zna da je pozitivno korisničko iskustvo osnova prihoda uspješnog poduzeća.
Označavanje vaših telefonskih poziva smanjuje broj napuštenih poziva jer omogućava agentima da se efikasnije snalaze u telefonskim interakcijama. Puno im je lakše podignuti slušalicu i brzo riješiti problem kada u startu vide što bi problem mogao biti, detalje o klijentu i sve druge potrebne informacije.
Kada su interakcije s klijentima jasno kategorizirane, možete ih s lakoćom analizirati i identificirati trendove i sličnosti koje se pojavljuju. Na taj način možete procijeniti kvalitetu potencijalnih klijenata koje vaše marketinške kampanje generiraju, kao i nadzirati produktivnost vašeg pozivnog centra.
Štoviše, kada je svaki problem ili pritužba u korisničkoj službi označen i kategoriziran, to vam omogućuje da ranije primijetite izazove u prodaji ili podrški. Na taj način možete unaprijediti svoje kampanje (email kampanje, Google Ads, itd.), personalizirati vaš pristup (npr. prilagođeni pozdravi) i povećati vaše prodaje.
Jedan od važnih alata za daljnje proučavanje interakcija s klijentima je i snimanje poziva. Ne zaboravite da možete označavati i vaše snimke poziva, tako da ih možete koristiti za daljnju analizu, recenzije, pa čak i treniranje novih članova vašeg tima korisničke podrške
Primjeri oznaka za pozive
Neke od uobičajenih oznaka su:
- VIP klijent
- tehnička podrška
- pritužbe
- povrat narudžbe
- referenca na pozivatelja
- dodatne kontakt informacije
- odjeli (prodajni, marketinški i slično)
Osim popisa standardnih oznaka, LiveAgent vam omogućuje i dodjelu prilagođenih oznaka za pozive vašim interakcijama u kontakt centru. Možete čak i kreirati nove prilagođene oznake koje će najbolje pristajati vašem poduzeću.
Nadalje, možete dodati obavezno označavanje poziva u vašu poslovnu praksu. To znači da vaši agenti moraju označiti svaki poziv nakon što završi. Neki od tih obaveznih poziva mogu biti ime ili ID agenta koji rukuje pozivom, odjel, telefonski broj i slično.
LiveAgent has a built-in call center, so it’s easy to set up and use.
Get access to all of LiveAgent’s call center features, which include both basic and advanced call center functions.
Frequently asked questions
Kako dodati oznake za pozive?
To ovisi o softveru koji koristite. U članku iznad možete naći poveznicu koja će vas odvesti do detaljnih uputa o tome kako dodati obične oznake za pozive, kao i one prilagođene. S značajkom za označavanje možete kategorizirati sve, od jednostavnih upita o proizvodu do bijesnih poziva.