Što je oznaka za pozive?
Neovisno o veličini vašeg pozivnog centra, važno je ostati organiziran. Čak i s manje klijenata, vaši agenti se mogu zbuniti ako nema jasne organizacije korisničkih problema s kojima se susreću.
Označavanje vaših poziva je jedna od najkorisnijih poslovnih praksi. Dodavanje etiketa ili oznaka poziva za dolazne i odlazne pozive vam omogućava da ostanete u tijeku, neovisno o količini posla. Organizacija je ključ uspješnog pozivnog centra.
Označavanje poziva je jedna od naprednih značajki pozivnog centra koje vam pomažu pružiti odličnu korisničku uslugu neovisno od vrsti poduzeća koje vodite. Identifikacija bijesnih poziva klijenata, praćenje konverzija putem poziva i stope napuštenih poziva vam pomažu u prilagodbi poslovnih metoda kako bi poboljšali vašu stopu konverzije.
LiveAgent helpdesk software provides many outstanding call center capabilities including tagging your calls.
Zašto je korištenje oznaka za pozive važno?
Svaki dobar menadžer ili vlasnik poduzeća zna da je pozitivno korisničko iskustvo osnova prihoda uspješnog poduzeća.
Označavanje vaših telefonskih poziva smanjuje broj napuštenih poziva jer omogućava agentima da se efikasnije snalaze u telefonskim interakcijama. Puno im je lakše podignuti slušalicu i brzo riješiti problem kada u startu vide što bi problem mogao biti, detalje o klijentu i sve druge potrebne informacije.
When the customer interactions are clearly categorized, you can easily analyze them and identify any trends or commonalities that might occur. This way you can assess the quality of leads that your marketing campaigns produce as well as monitor the productivity of your call center.
Whatsmore, having every customer service issue or complaint labeled and categorized allows you to spot any sales or support challenges much sooner. This way, you can further your campaigns (email campaigns, Google Ads, etc.), personalize your approach (e.g. custom greeting) and increase your sales.
Jedan od važnih alata za daljnje proučavanje interakcija s klijentima je i snimanje poziva. Ne zaboravite da možete označavati i vaše snimke poziva, tako da ih možete koristiti za daljnju analizu, recenzije, pa čak i treniranje novih članova vašeg tima korisničke podrške
Primjeri oznaka za pozive
Neke od uobičajenih oznaka su:
- VIP customer
- technical support
- complaints
- order returns
- caller reference
- additional contact information
- department (sales, marketing departments, etc.)
Osim popisa standardnih oznaka, LiveAgent vam omogućuje i dodjelu prilagođenih oznaka za pozive vašim interakcijama u kontakt centru. Možete čak i kreirati nove prilagođene oznake koje će najbolje pristajati vašem poduzeću.
Nadalje, možete dodati obavezno označavanje poziva u vašu poslovnu praksu. To znači da vaši agenti moraju označiti svaki poziv nakon što završi. Neki od tih obaveznih poziva mogu biti ime ili ID agenta koji rukuje pozivom, odjel, telefonski broj i slično.
LiveAgent has a built-in call center, so it’s easy to set up and use.
Get access to all of LiveAgent’s call center features, which include both basic and advanced call center functions.
Frequently Asked Questions
How to add call tags?
It depends on the software you are using. In the article above you can find a link that will take you to detailed instructions on how to add both ordinary call tags, as well as custom tags in LiveAgent. With this tagging feature, you can categorize everything from a simple product inquiry to angry calls.
Predlošci za email pozivnicu na razgovor
Članak ističe važnost poziva na razgovor kao oblika komunikacije s klijentima i predstavlja predloške email pozivnica za korištenje u marketinškoj strategiji. Ističe se da telefonski pozivi i direktan razgovor između ljudi nikada neće biti zastarjeli te da su digitalni alati tek dodatak klasičnoj komunikaciji. Također su navedeni primjeri naslova za takve pozivnice te 7 predložaka za različite situacije. Članak daje odgovore na najčešća pitanja o slanju email pozivnica.
Predlošci pozivnog centra koje grade čvrste odnose s korisnicima
Rješavanje poziva u call centru može se unaprijediti revizijom politika i procedura te korištenjem analize govora. Do treniranja zaposlenika za rješavanje problema i kreiranja personaliziranih skripti, što rezultira izvrsnom korisničkom uslugom. Važno je biti empatičan prema klijentima i pokazati razumijevanje za njihove probleme. Praćenje izvedbe centra je također važno. Skripta pozivnog centra može povećati dosljednost u komunikaciji s klijentima te pružiti kvalitetnu korisničku uslugu.
Predlošci e-pošte dobrodošlice
Slanje emaila zahvale klijentima i uključivanje relevantnog kupona može povećati angažman kupaca, a autentične rukom pisane zahvalnice mogu poboljšati lojalnost kupaca. Važno je biti transparentan i, ako postoje problemi, ponuditi rješenje kako bi se održao dobar odnos s kupcima. Predlošci e-pošte za potvrdu narudžbe daju primjere za pisanje emailova, a LiveAgent program nudi prilagodljive predloške e-maila koje treba pisati s pozitivnim tonom i dodati privitke po potrebi. Dobrodošli emailovi su važni za izgradnju dugoročnih odnosa s novim klijentima, a samo 57,7% brendova šalje takve e-pošte.