Što je označavanje poziva?
Značajka za označavanje poziva vam omogućava dodavanje različitih etiketa za vaše telefonske pozive, temeljenih na kontekstu. To je moćan poslovni alat koji se može dodati u napredni sustav za preusmjeravanje poziva kako bi dalje pojednostavili procese kontakt centra.
Na primjer, klijent nazove vaš kontakt centar kako bi se žalio na proizvod ili uslugu. Možete taj poziv označiti sa “Pritužbe”. Možete biti vrlo precizni. Dodajte oznake vezane za određene vrste proizvoda, marketinške kampanje koje su rezultirale tim potencijalnim klijentom ili bilo što drugo što će vam pomoći kategorizirati pozive klijenata koje vaš kontakt centar zaprimi.
Zašto je označavanje poziva važno za vaše poduzeće?
Postoji više prednosti korištenja sustava za označavanje poziva u vašem centru za pozive. Pogledajmo neke od njih.
organiziranost – Razvrstavanje poziva u određene kategorije omogućava agentima vašeg pozivnog centra da ostanu u tijeku procesa pozivnog centra time što puno učinkovitije navigiraju količinom svog rada.
analita poziva – Označavanje poziva olakšava analizu i proučavanje podataka vašeg pozivnog centra. To vam može pomoći ne samo mjeriti produktivnost i poslovnu izvedbu vašeg kontakt centra, nego i omogućiti vam da bolje procijenite kvalitetu potencijalnih klijentata koje različite marketinške kampanje proizvode.
prepoznavanje trendova – Kada su svi vaši podaci jasno označeni i razvrstani u kategorije, puno je lakše prepoznati trendove i uzorke problema korisničke službe, kao i marketinških i prodajnih metoda.
označavanje gnjevnih poziva – Čak i najbolji timovi podrške primaju pozive od gnjevnih klijenata. Označavanje tih poziva vam omogućava da bolje shvatite zašto se događaju. Pojavljuje li se ime određenog zaposlenika često u ovim interakcijama? Možda je određeni proizvod ili usluga povezana s takvim pozivima.
ponovno osvajanje vaših potencijalnih klijenata – Ako označite točan razlog zašto se neki od vaših potencijalnih klijenta nisu konvertirali u stvarne, možete omogućiti uslugu temeljenu na kontekstu i razviti točnije strategije ponovnog osvajanja za vašu iduću interakciju.
identifikacija izazova – Kada prepoznate i označite problematična područja za vaše klijente, možete kreirati uvjerljiviju strategiju i povećati vaše prodaje.
Korištenje označavanja poziva za bolju korisničku uslugu
Pružanje odlične korisničke usluge je ne samo važno, nego i ključno za ostvarivanje vaših poslovnih ciljeva.
Call tagging can help your agents deliver more personalized service to the customers. For example, if they can see customer name tags, they can greet them by their names. You can categorize customer interactions using tags so the customer care reps can navigate their previous interactions with the clients.
Nadalje, uvođenjem učinkovitog označavanja poziva možete lakše analizirati snimke poziva i identificirati nezadovoljne klijente. Uočavanje uzoraka u problemima korisničke službe je ključno za operacije vašeg pozivnog centra.
Are you delivering the best possible customer experience?
It costs 5 times more to acquire a customer than to retain an existing one. Use LiveAgent to drive brand loyalty with every customer interaction. With LiveAgent, it’s easy.
Frequently Asked Questions
Što je označavanje poziva u pozivnom centru?
Označavanje poziva, između ostalih naprednih značajki pozivnog centra, vam omogućava da operacije vašeg pozivnog centra ostanu organizirane. Dodavanjem različitih oznaka za pozive klijenata vaši agenti će ne samo biti u tijeku svih interakcija s privlačnim mogućim klijentima, nego i pružiti odličnu korisničku uslugu vašim klijentima. Nadalje, označavanje poziva vam omogućuje bolju navigaciju kada je riječ o analizi podataka klijenata i prepoznavanju trendova u komunikaciji s klijentima.
Zašto je označavanje važno u pozivnim centrima?
U okruženju pozivnog centra, organiziranost je prioritet. Kontakt centri su često prezatrpani količinom posla i brojem poziva koje zaprime. Oznake za pozive omogućuju kategorizaciju i lakše snalaženje unutar različitih interakcija s klijentima.
Koje su neke od popularnih oznaka koje se koriste?
Neke od najčešće korištenih oznaka uključuju tehničku podršku, odjel prodaje, pritužbe klijenata, povrat narudžbe i slično. Također možete koristiti obavezno označavanje poziva koje tjera agente da dodijele određenu oznaku odmah nakon telefonskog poziva.
Kako kreirati prilagođene oznake?
To većinom ovisi od softvera koji koristite. Poveznica u članku iznad će vas odvesti na stranicu koja objašnjava kako kreirati prilagođene oznake koristeći LiveAgent helpdesk softver.
Što je poziv bez oznaka?
To je dolazni ili odlazni poziv kojemu još nije dodijeljena oznaka unutar vašeg sustava.
Ključ za izvrsnu korisničku uslugu je javni nastup i učinkovita komunikacija. Bihevioralni dizajn pruža alate za poboljšanje proizvoda, a klijento-centrični poslovni model ključan je za dugoročni uspjeh. Važno je koristiti meke vještine u poslovanju, pravilno izražavanje, empatija i staviti klijente u središte.