Što je označavanje poziva?
Značajka za označavanje poziva vam omogućava dodavanje različitih etiketa za vaše telefonske pozive, temeljenih na kontekstu. To je moćan poslovni alat koji se može dodati u napredni sustav za preusmjeravanje poziva kako bi dalje pojednostavili procese kontakt centra.
Na primjer, klijent nazove vaš kontakt centar kako bi se žalio na proizvod ili uslugu. Možete taj poziv označiti sa “Pritužbe”. Možete biti vrlo precizni. Dodajte oznake vezane za određene vrste proizvoda, marketinške kampanje koje su rezultirale tim potencijalnim klijentom ili bilo što drugo što će vam pomoći kategorizirati pozive klijenata koje vaš kontakt centar zaprimi.
Zašto je označavanje poziva važno za vaše poduzeće?
Postoji više prednosti korištenja sustava za označavanje poziva u vašem centru za pozive. Pogledajmo neke od njih.
organiziranost – Razvrstavanje poziva u određene kategorije omogućuje agentima vašeg pozivnog centra da ostanu u tijeku svih procesa kontakt centra jer mogu učinkovito pregledati vlastiti tijek rada.
analiza poziva – Označavanje poziva olakšava analizu podataka pozivnog centra. To vam može pomoći u mjerenju ne samo produktivnosti vašeg kontakt centra i poslovne izvedbe, nego vam i omogućuje da bolje procijenite kvalitetu potencijalnih klijenata koje različite marketinške kampanje proizvode.
prepoznavanje trendova – Kada su svi vaši podaci jasno označeni i razvrstani u kategorije, puno je lakše prepoznati trendove i uzorke unutar problema korisničke službe, kao i marketinških i prodajnih metoda.
označavanje bijesnih poziva – Čak i najbolji timovi podrške prime pokoji bijesan poziv od klijenata. Njihovo označavanje vam omogućava da bolje shvatite zašto se to događa. Postoji li određeni zaposlenik čije ime se uvijek pojavi u tim interakcijama? Ili možda postoji određeni proizvod ili usluga koji su povezani s tim pozivima.
ponovno osvajanje vaših potencijalnih klijenata – Ako precizno označite razlog zašto neki od vaših potencijalnih klijenata nisu konvertirani, možete pružiti uslugu temeljenu na kontekstu i razviti točnije strategije ponovnog osvajanja za vašu iduću interakciju.
prepoznavanje izazova – Kada prepoznate i označite problematična područja za vaše klijente, možete kreirati privlačniju strategiju i povećati vaše prodaje.
Korištenje označavanja poziva za bolju korisničku uslugu
Pružanje odlične korisničke usluge je ne samo važno, nego i ključno za ostvarivanje vaših poslovnih ciljeva.
Označavanje poziva može pomoći vašim agentima u pružanju personaliziranije usluge klijentima. Na primjer, ako mogu vidjeti oznaku za ime klijenta, mogu ih pozdraviti koristeći njihovo ime. Možete kategorizirati interakcije s klijentima koristeći oznake, tako da predstavnici korisničke službe mogu pregledati prijašnje interakcije s klijentima.
Nadalje, uvođenjem učinkovitog označavanja poziva možete lakše analizirati snimke poziva i identificirati nezadovoljne klijente. Uočavanje uzoraka u problemima korisničke službe je ključno za operacije vašeg pozivnog centra.
Are you delivering the best possible customer experience?
It costs 5 times more to acquire a customer than to retain an existing one. Use LiveAgent to drive brand loyalty with every customer interaction. With LiveAgent, it’s easy.
Frequently asked questions
Što je označavanje poziva u pozivnom centru?
Označavanje poziva, između ostalih naprednih značajki pozivnog centra, vam omogućava da operacije vašeg pozivnog centra ostanu organizirane. Dodavanjem različitih oznaka za pozive klijenata vaši agenti će ne samo biti u tijeku svih interakcija s privlačnim mogućim klijentima, nego i pružiti odličnu korisničku uslugu vašim klijentima. Nadalje, označavanje poziva vam omogućuje bolju navigaciju kada je riječ o analizi podataka klijenata i prepoznavanju trendova u komunikaciji s klijentima.
Zašto je označavanje važno u pozivnim centrima?
U okruženju pozivnog centra, organiziranost je prioritet. Kontakt centri su često prezatrpani količinom posla i brojem poziva koje zaprime. Oznake za pozive omogućuju kategorizaciju i lakše snalaženje unutar različitih interakcija s klijentima.
Koje su neke od popularnih oznaka koje se koriste?
Neke od najčešće korištenih oznaka uključuju tehničku podršku, odjel prodaje, pritužbe klijenata, povrat narudžbe i slično. Također možete koristiti obavezno označavanje poziva koje tjera agente da dodijele određenu oznaku odmah nakon telefonskog poziva.
Kako kreirati prilagođene oznake?
To većinom ovisi od softvera koji koristite. Poveznica u članku iznad će vas odvesti na stranicu koja objašnjava kako kreirati prilagođene oznake koristeći LiveAgent helpdesk softver.
Što je poziv bez oznaka?
To je dolazni ili odlazni poziv kojemu još nije dodijeljena oznaka unutar vašeg sustava.
- Tehnologija pozivnog centra (Objašnjeno)
- Predlošci za pozivni centar (Kopirajte i koristite) | LiveAgent
- Što je pozivni centar za dolazne pozive? (+Prednosti) | LiveAgent
- Opis posla nadzornika pozivnog centra - Savjeti, odgovornosti i vještine
- Što su oznake korisničke podrške (+ besplatni probni period) | LiveAgent
- Dolazni poziv (Objašnjeno)
- TelefonBG - LiveAgent
- Rješenje za pozivni centar (Objašnjeno)