Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Predlošci za win-back email

Klijenti su najviše angažirani s poduzećem onog trenutka kada obave svoju prvu kupnju ili se pretplate na novosti. Neovisno od toga koliko je privlačan vaš raspon proizvoda ili koliko dobro korisničko iskustvo nudite, klijenti i pretplatnici će u određenom trenutku prestati biti angažirani oko vašeg poduzeća.

To ne mora nužno biti rezultat nečega pogrešno u vašoj marketinškoj strategiji – to je jednostavno prirodan proces udaljavanja.

Znači li to da jednostavno trebate prepustiti svoje vjerne klijente ili sljedbenike, možda vašoj konkurenciji, bez borbe za njihovu pažnju? Naravno da ne! Uzevši u obzir da je otprilike pet puta jeftinije zadržati postojećeg klijenta nego dobiti novog (izvor), win-back emailovi trebaju biti esencijalni dio bilo koje efektivne marketinške strategije.

Predlošci za win-back email
Save our templates as canned responses

Što zapravo win-back email znači?

Win-back email je poruka, ili niz poruka, koje šaljete neangažiranim klijentima u nadi da ćete ih uvjeriti da se vrate u vašu online trgovinu i obave kupnju ili ih re-angažirati s vašim email kampanjama. Kako bi imali najveće šanse za uspjeh u ponovnom pridobivanju takvih klijenata, nužno je ponuditi im neku vrstu posebnog popusta ili dodane vrijednosti koja će ih ponovno zainteresirati za vašu kompaniju.

Doprijeti do klijenta neće biti moguće sa slanjem jednog emaila. Neovisno od toga koliko je vaša ponuda super, primatelj može iskoristiti taj poticajni popust da iskoristi odličnu priliku za jednu kupovinu i opet se udalji od vas. Umjesto toga, preporučljivo je da šaljete više emailova kako bi završili proces re-angažmana uspješno. Prvi email bi trebao sadržavati već spomenuti popust ili dodanu vrijednost, popraćen s porukom koja podsjeća klijenta o svim odličnim prednostima ili značajkama koje mu vaše poduzeće nudi.

Sephora win-back email
A win-back email from Sephora

Na kraju, ako se klijent ne re-angažira oko vašeg brenda. onda je vjerojatno vrijeme da ga pustite i u skladu s time očistite svoju bazu podataka za emailove. Dakle, trebali bi poslati im zadnju poruku kako bi ih obavijestili da ih brišete sa svog popisa emailova i istovremeno im dati još jednu šansu da se re-angažiraju.

Naslovi win-back emailova

  • Prošlo je dugo vremena! Kupujte ponovno s nama uz [X]% popust na sve
  • Gdje ste bili? Nedostajali ste nam! Vratite se, imamo odličnu ponudu za vas
  • Imamo [X] razloga zašto i dalje trebate kupovati s nama
  • Nedostajete svima u [kompanija]! Imamo top [X] razloga da ostanete na našem popisu za slanje emailova
  • Recite nam ako želite da vam se i dalje javljamo
  • Rastanci su teški, ali još nije kasno da se pomirimo!

Predlošci za win-back emailove

Win-back email predložak 1 – nuđenje popusta

Win-back email predložak 2 – informiranje o razlozima za ostanak

Win-back email predložak 3 – brisanje s popisa pretplatnika

Win-back email predlošci – Najčešća pitanja

Trebam li uključiti popust u win-back email?

Gift with a ribbon

Glavni razlog slanja win-back emaila je pružanje ponude ili dodane vrijednosti koja će ohrabriti prijašnje vjerne i zainteresirane klijente ili pretplatnike da se ponovno angažiraju sa sadržajem ili ponudama vašeg brenda. Jedan od najboljih načina za to je jednostavna ponuda bogatog i jedinstvenog popusta.

Ne morate stati tu – također je važno da ih podsjetite o svim razlozima zašto se trebaju nastaviti vraćati u vašu trgovinu. Ta vrsta emaila bi također trebala nuditi popust kako bi maksimizirala svoj utjecaj. Na kraju, zadnja šansa je win-back email sa opcijom otkazivanja pretplate, koji također može sadržavati popust koji može primamiti klijente da se vrate u vašu trgovinu.

Koliko win-back emailova trebam poslati?

Open source ticketing system

Trebate poslati jedan email s ponudom popusta kako bi ohrabrili klijenta da se ponovno vrati u vašu trgovinu. Čak i ako iskoristi taj vaučer za kupnju, i dalje se savjetuje slanje još jedne poruke koja naglašava najveće prednosti statusa vjernog klijenta vaše kompanije, kako bi spriječili gubitak njihovog angažmana ili iskorištavanja vaučera za samo jednu kupnju. Na kraju, ako se primatelj ne vrati u vašu trgovinu, ne odgovori ili ne otvori vaše emailove, onda trebate poslati zadnju poruku i pitati ga želi li biti odstranjen s vašeg popisa email adresa. To će vam pomoći u uređivanju vaše baze podataka za pretplatnike i omogućiti vam da se koncentrirate na bolje klijente.

Što ako netko ne odgovori na moj zadnji win-back email?

Reply icon

Možete poslati još jedan email tjedan nakon zadnjeg, za slučaj da se prethodni izgubio u njihovoj ulaznoj pošti. Bilo koja dodatna poruka koju pošaljete nakon brisanja iz baze bi trebala naglašavati vrijednost vašeg proizvoda. Ako i dalje ne dobijete odgovor, onda je možda najbolje da zaboravite na tog bivšeg klijenta i nastavite naprijed.

Utilize our free 14-day trial to win-back your customers today!

Save our fully customizable email templates, or use them as canned messages.

Free trial
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Trebam li uključiti popust u win-back email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Glavni razlog slanja win-back emaila je pružanje ponude ili dodane vrijednosti koja će ohrabriti prijašnje vjerne i zainteresirane klijente ili pretplatnike da se ponovno angažiraju sa sadržajem ili ponudama vašeg brenda. Jedan od najboljih načina za to je jednostavna ponuda bogatog i jedinstvenog popusta.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koliko win-back emailova trebam poslati?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Trebate poslati jedan email s ponudom popusta kako bi ohrabrili klijenta da se ponovno vrati u vašu trgovinu.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Što ako netko ne odgovori na moj zadnji win-back email?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Možete poslati još jedan email tjedan nakon zadnjeg, za slučaj da se prethodni izgubio u njihovoj ulaznoj pošti. Bilo koja dodatna poruka bi trebala naglašavati vrijednost vašeg proizvoda. Ako i dalje ne dobijete odgovor, onda je možda najbolje da zaboravite na tog bivšeg klijenta i nastavite naprijed.” } }] }
Nazad na predloške Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo