Besplatna proba

Kontakti

Što su Help Desk kontakti?

Kontakti službe za pomoć pohranjuju osnovne podatke o vašim klijentima, uključujući njihovo ime, e-poštu, telefonski broj i ostale osobne podatke. Uz to, softver službe za pomoć poput LiveAgent omogućuje vam stvaranje prilagođenih polja kontakata za pohranu jedinstvenih podataka o vašim kontaktima, poput veličine cipele ili modela automobila.

Kontakti

Koje podatke možete pohraniti u svoje kontakte?

Značajka kontakata LiveAgent može pohraniti sljedeće podatke o vašim kupcima:

  • First and last name
  • Avatar (fotografija/slika profila)
  • Više e-mail adresa
  • Više telefonskih brojeva
  • Vremenska zona
  • Spol
  • Poduzeće i radna pozicija
  • Jezik
  • IP adresa
  • Podaci o pregledniku (kao što je Google Chrome)

  • Grupe kontakata (Grupe kontakata kojima ste ih dodijelili, poput VIP klijenata ili govornika španjolskog)
  • Privatne bilješke (interne bilješke koje vam mogu poslužiti kao podsjetnici – poput: ne zovete u 11:00)
  • Kontaktovi ticketi (Svi ticketi koje su poslali putem različitih komunikacijskih kanala)
  • Prilagodljive informacije
Kontakti

Gdje mogu pronaći moje kontakte?

  1. Prijavite se u LiveAgent
  2. Kliknite na Kontakti
Kontakti

Kako biste kreirali novi kontakt, jednostavno kliknite narančasti gumb Kreiraj. Da biste pogledali/dodali/uredili postojeće podatke o kontaktu, kliknite željeni kontakt i ispunite/prilagodite potrebne podatke.

Dodavanje kontakta - LiveAgent

Kako kreirati jedinstvena kontakt polja?

  1. Prijavite se u LiveAgent
  2. Kliknite na Konfiguracija
  3. Kliknite na Sustav
  4. Kliknite na Kontakt polja
  5. Kliknite na narančasto Kreiraj dugme
Kontakti

6. Postavite naziv koda za svoje prilagođeno polje za kontakt. To može biti nešto poput “hair_color” ili “country”. Napominjemo kako kôd može sadržavati samo mala slova, brojeve, crtice ili donje crte. Nije dopušten razmak.

Kontakti

7. Imenujte svoje prilagođeno polje za kontakt. Ovoga puta možete ga nazvati “Boja kose” ili “Zemlja” bez ikakvih ograničenja oblikovanja.
8. Kliknite Vrsta i odaberite opciju unosa koja vam najviše odgovara. Možete birati između unosa za tekstni okvir, okvira s popisom, okvira za potvrdu, grupe potvrdnih okvira ili poštanske adrese.
9. Neobvezno: Kliknite opis i postavite opis za prilagođeno polje za kontakt. Opis može pružiti dodatne informacije u vezi s poljem za vas i vaše osoblje.
10. Kliknite Vidljivost i odaberite želite li da prilagođeno polje kontakta bude vidljivo svaki put kada stvorite kontakt.
11. Kliknite Kreiraj

Možete i stvoriti jedinstveno polje kontakta izravno u kontaktima. Kako biste to učinili, molimo:

  1. Prijavite se u LiveAgent
  2. Kliknite na Kontakti
  3. Kliknite na željeni kontakt
  4. Kliknite na Dodaj polje
  5. Kliknite na Kreiraj polje
Kontakti

6.Slijedite korake 6-11 iz gornjih uputa.
7. Imajte na umu ako u koraku 10 ne odaberete “Uvijek vidljivo”, morat ćete kliknuti na “Dodaj polje” da biste vidjeli/odabrali polje za kontakt koje ste stvorili u budućnosti.

Zašto je korisno stvarati profile kupaca putem značajke kontakata službe za pomoć?

Usluga s više znanja

Stvaranje temeljitih kontaktnih kartica može vašim agentima pomoći u pružanju bolje usluge za svoje klijente. Što više podataka prikupite, to će vam biti lakše pružiti upućene i relevantne odgovore na pitanja kupaca.

Na primjer, recimo da radite u automobilskoj industriji. Potencijalni kupac zainteresiran je za Mercedes AMG, ali još uvijek je neodlučan oko kupnje. Ako ove podatke zabilježite na njihovu kontakt karticu, uključujući sve dodatne specifikacije u odjeljku s bilješkama, moći ćete ih iskoristiti u budućnosti.

Sljedeći put kad vas kontaktiraju, možete ih impresionirati prisjećanjem na model i marku automobila koji su ih zanimali. Neće morati ponavljati svoje želje i potrebe, što većina kupaca smatra lošom korisničkom uslugom.

Create rich customer profiles for free

Save all the essential info about your customers directly inside your help desk for free. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Personaliziranija usluga

Ispunjavanje kontakt kartica također vam može pomoći prilagoditi prodaju, marketing i podršku. Na primjer, recimo kako vas potencijalni kupac kontaktira e-mailom. Imaju pitanje o određenom paru cipela, odnosno njihovoj cijeni.

Potencijalni kupac želi znati postoji li popust i hoće li ga biti u budućnosti. Spremanjem ovih podataka na njihovu kontakt karticu, moći ćete ih proaktivno kontaktirati nakon što proizvod bude na akciji. To biste mogli učiniti tako da odgodite ticket u svom ticketing sustavu dok promocija ne bude aktivna.

Kontakti

Možete ići korak dalje pa čak i provjeriti njihovu veličinu cipela na njihovoj kontakt kartici. Tada biste mogli kontaktirati kupca i reći kako je proizvod koji su gledali prije nekoliko tjedana napokon na akciji, a vi imate par u njihovoj veličini. Ova vrsta korisničke usluge je ono što kupci žele – ulažući dodatni napor, kako navodi Shep Hyken, legenda korisničke službe. Štoviše, možete biti sigurni da ćete nakon ove vrste interakcije steći vjernog kupca i zagovornika robne marke.

Poboljšano zadovoljstvo korisnika

Stvaranjem izuzetnih korisničkih iskustava s personaliziranom i dobro informiranom uslugom, zadržat ćete kupce zadovoljnima vašom tvrtkom Ako ih učinite sretnima, to može dovesti do dugoročnih veza i pružiti dodatne prednosti kao što su povoljne recenzije, zagovaranje robne marke i ponovljene kupnje.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    It’s a pleasure to have a great portal that improves our customer service.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent empowers our agents to provide better, faster, and more accurate support.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent helped us to achieve 2 important goals: increase customer satisfaction and sales.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    We have been using LiveAgent since August and we are really satisfied with it.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Since we are using LiveAgent our response time increased by 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Our paid customer conversion rate went up 325% the first month we've set up and actively started using LiveAgent.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    I have to say, I have never experienced such a professional customer approach.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    We find LiveAgent to be the best live chat solution by far.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    We use LiveAgent on all of our ecommerce websites. The tool is easy to use and improves our productivity.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    With LiveAgent we’re able to give our customers support wherever they are.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    I can recommend LiveAgent to anyone interested in making their customer service better and more effective.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    I'm sure we would spend 90% of our day sorting through emails if we didn't have LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    With LiveAgent we are able to keep our players happy by offering more efficient support resulting in higher return rates.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent is reliable, reasonably priced, and simply a great choice for any fast-paced online business!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    We like it because it is easy to use and offers great functionality, such as useful reporting features.

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    We love LiveAgent - it makes supporting our customers easy.

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    We like to offer our customers the best support experience. That’s why we chose LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    From setup to ongoing support and everything else in between, the team at LiveAgent continues to impress.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent saves us hundreds of precious minutes every day by making customer service clear and in order.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Unlimited agents, email, social media, and phone integration. All that for less than we were paying with our previous provider.

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    We’ve been using LiveAgent since 2013. We can't imagine working without it.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    It's a cost-effective solution that can help you with a large amount of support requests via different channels.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Antalya Consulting Language Center

    Answering emails from Outlook was so hard to manage. With LiveAgent we're sure every email is answered in time.

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent is so awesome. With very little time and effort I had it up and running smoothly in a few...

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    I highly recommend the LiveAgent product, not only as a Kayako alternative but a much better solution with added value.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    The support team always responded promptly with quick to implement solutions.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    It helps us categorize the nature of the tickets and statistically track what our clients need most.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    We see LiveAgent as a great tool for communicating with customers.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent sped up our communication with our customers and gave us an option to chat with them as well.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Simply put - LiveAgent beats everything out there at this, or even higher, price-points.

Više prodaje

Što su vaši kupci zadovoljniji vašom uslugom i marketinškim naporima, to više kupuju. Oni također dovode nove kupce preporučujući vašu tvrtku i dijeleći svoja pozitivna iskustva s prijateljima i obitelji. Ako i dalje pružate iznimna korisnička iskustva, stvorit ćete prekrasan ciklus sretnih, vjernih kupaca koji dovode nove kupce koji stvaraju novi prihod.

Resursi baze znanja

Želite li saznati više o help desk kontaktima? Pogledajte našu bazu znanja, akademiju i blog koji pokrivaju sve što trebate znati.

LiveAgent Product Tour

Spremni ste postaviti vaše kontakte?

Otkrijte koliko je jednostavno pružiti znalačku i personaliziranu uslugu pomoću kontakt kartica službe za pomoć. Isprobajte danas besplatno s našim besplatnim 14-dnevnim probnim razdobljem. Kreditna kartica nije potrebna.

Try LiveAgent Today​

We offer concierge migration services from most of the popular help desk solutions.

3,000+ reviews Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Što su help desk kontakti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Help desk kontakti spremaju bitne informacije o vašim kupcima kao što su ime, e-mail, telefonski broj i druge osobne informacije.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koje informacije možete pohraniti u vašim kontaktima?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Uz osobne informacije, help desk softver LiveAgent omogućuje vam kreiranje prilagođenih polja za spremanje jedinstvenih informacija o vašim korisnicima, kao npr. veličinu stopala ili model automobila. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Zašto je korisno izrađivati profile korisnika kroy funkcionalnost help desk kontaktata?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: ” Omogućuje vam pružanje znalačke i personalizirane podrške. ” } }] }

Our website uses cookies. By continuing we assume your permission to deploy cookies as detailed in our privacy and cookies policy.

×
Schedule a one-on-one call and discover how LiveAgent can benefit your business.

We’re available on multiple dates

Schedule a demo