Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Kontakti

Što su Help Desk kontakti?

Kontakti službe za pomoć pohranjuju osnovne podatke o vašim klijentima, uključujući njihovo ime, e-poštu, telefonski broj i ostale osobne podatke. Uz to, softver službe za pomoć poput LiveAgent omogućuje vam stvaranje prilagođenih polja kontakata za pohranu jedinstvenih podataka o vašim kontaktima, poput veličine cipele ili modela automobila.

Kontakti

Koje podatke možete pohraniti u svoje kontakte?

Značajka kontakata LiveAgent može pohraniti sljedeće podatke o vašim kupcima:

  • First and last name
  • Avatar (fotografija/slika profila)
  • Više e-mail adresa
  • Više telefonskih brojeva
  • Vremenska zona
  • Spol
  • Poduzeće i radna pozicija
  • Jezik
  • IP adresa
  • Podaci o pregledniku (kao što je Google Chrome)

  • Grupe kontakata (Grupe kontakata kojima ste ih dodijelili, poput VIP klijenata ili govornika španjolskog)
  • Privatne bilješke (interne bilješke koje vam mogu poslužiti kao podsjetnici – poput: ne zovete u 11:00)
  • Kontaktovi ticketi (Svi ticketi koje su poslali putem različitih komunikacijskih kanala)
  • Prilagodljive informacije
Kontakti

Gdje mogu pronaći moje kontakte?

  1. Prijavite se u LiveAgent
  2. Kliknite na Kontakti
Kontakti

Kako biste kreirali novi kontakt, jednostavno kliknite narančasti gumb Kreiraj. Da biste pogledali/dodali/uredili postojeće podatke o kontaktu, kliknite željeni kontakt i ispunite/prilagodite potrebne podatke.

Dodavanje kontakta - LiveAgent

Kako kreirati jedinstvena kontakt polja?

  1. Prijavite se u LiveAgent
  2. Kliknite na Konfiguracija
  3. Kliknite na Sustav
  4. Kliknite na Kontakt polja
  5. Kliknite na narančasto Kreiraj dugme
Kontakti

6. Postavite naziv koda za svoje prilagođeno polje za kontakt. To može biti nešto poput “hair_color” ili “country”. Napominjemo kako kôd može sadržavati samo mala slova, brojeve, crtice ili donje crte. Nije dopušten razmak.

Kontakti

7. Imenujte svoje prilagođeno polje za kontakt. Ovoga puta možete ga nazvati “Boja kose” ili “Zemlja” bez ikakvih ograničenja oblikovanja.
8. Kliknite Vrsta i odaberite opciju unosa koja vam najviše odgovara. Možete birati između unosa za tekstni okvir, okvira s popisom, okvira za potvrdu, grupe potvrdnih okvira ili poštanske adrese.
9. Neobvezno: Kliknite opis i postavite opis za prilagođeno polje za kontakt. Opis može pružiti dodatne informacije u vezi s poljem za vas i vaše osoblje.
10. Kliknite Vidljivost i odaberite želite li da prilagođeno polje kontakta bude vidljivo svaki put kada stvorite kontakt.
11. Kliknite Kreiraj

Možete i stvoriti jedinstveno polje kontakta izravno u kontaktima. Kako biste to učinili, molimo:

  1. Prijavite se u LiveAgent
  2. Kliknite na Kontakti
  3. Kliknite na željeni kontakt
  4. Kliknite na Dodaj polje
  5. Kliknite na Kreiraj polje
Kontakti

6.Slijedite korake 6-11 iz gornjih uputa.
7. Imajte na umu ako u koraku 10 ne odaberete “Uvijek vidljivo”, morat ćete kliknuti na “Dodaj polje” da biste vidjeli/odabrali polje za kontakt koje ste stvorili u budućnosti.

Zašto je korisno stvarati profile kupaca putem značajke kontakata službe za pomoć?

Usluga s više znanja

Stvaranje temeljitih kontaktnih kartica može vašim agentima pomoći u pružanju bolje usluge za svoje klijente. Što više podataka prikupite, to će vam biti lakše pružiti upućene i relevantne odgovore na pitanja kupaca.

Na primjer, recimo da radite u automobilskoj industriji. Potencijalni kupac zainteresiran je za Mercedes AMG, ali još uvijek je neodlučan oko kupnje. Ako ove podatke zabilježite na njihovu kontakt karticu, uključujući sve dodatne specifikacije u odjeljku s bilješkama, moći ćete ih iskoristiti u budućnosti.

Sljedeći put kad vas kontaktiraju, možete ih impresionirati prisjećanjem na model i marku automobila koji su ih zanimali. Neće morati ponavljati svoje želje i potrebe, što većina kupaca smatra lošom korisničkom uslugom.

Create rich customer profiles for free

Save all the essential info about your customers directly inside your help desk for free. Try it today. No credit card required.

Start free 14-day trial

Personaliziranija usluga

Ispunjavanje kontakt kartica također vam može pomoći prilagoditi prodaju, marketing i podršku. Na primjer, recimo kako vas potencijalni kupac kontaktira e-mailom. Imaju pitanje o određenom paru cipela, odnosno njihovoj cijeni.

Potencijalni kupac želi znati postoji li popust i hoće li ga biti u budućnosti. Spremanjem ovih podataka na njihovu kontakt karticu, moći ćete ih proaktivno kontaktirati nakon što proizvod bude na akciji. To biste mogli učiniti tako da odgodite ticket u svom ticketing sustavu dok promocija ne bude aktivna.

Kontakti

Možete ići korak dalje pa čak i provjeriti njihovu veličinu cipela na njihovoj kontakt kartici. Tada biste mogli kontaktirati kupca i reći kako je proizvod koji su gledali prije nekoliko tjedana napokon na akciji, a vi imate par u njihovoj veličini. Ova vrsta korisničke usluge je ono što kupci žele – ulažući dodatni napor, kako navodi Shep Hyken, legenda korisničke službe. Štoviše, možete biti sigurni da ćete nakon ove vrste interakcije steći vjernog kupca i zagovornika robne marke.

Poboljšano zadovoljstvo korisnika

Stvaranjem izuzetnih korisničkih iskustava s personaliziranom i dobro informiranom uslugom, zadržat ćete kupce zadovoljnima vašom tvrtkom Ako ih učinite sretnima, to može dovesti do dugoročnih veza i pružiti dodatne prednosti kao što su povoljne recenzije, zagovaranje robne marke i ponovljene kupnje.

  • Roman Bosch

    Roman Bosch

    Partly

    Zadovoljstvo je imati odličan portal koji poboljšava našu korisničku službu.

  • christine preusler

    Christine Preusler

    HostingAdvice

    LiveAgent stimulira naše agente za pružanje bolje, brže i još točnije podrške.

  • Karl Dieterich

    Karl Dieterich

    Covomo

    LiveAgent pomogao nam je ostvariti dva bitna cilja: povećati zadovoljstvo korisnika i prodaju.

  • Hendrik Henze

    Hendrik Henze

    HEWO Internetmarketing

    LiveAgent koristimo od kolovoza i jako smo zadovoljni.

  • Razvan Sava

    Razvan Sava

    Webmaster Deals

    Otkad koristimo LiveAgent, naše se vrijeme odziva povećalo za 60%.

  • Taras Baca

    Taras Baca

    XperienceHR

    Stopa konverzije naših kupaca porasla je za 325% u prvom mjesecu od postavke i aktivne upotrebe LiveAgent-a.

  • user testimonials

    Andrej Ftomin

    TAZAR Group

    Moram reći da nikada nisam doživio tako profesionalan pristup korisnicima.

  • Matt Janaway

    Matt Janaway

    The Workplace Depot

    Smatramo da je LiveAgent daleko najbolje rješenje za chat uživo.

  • Viviane Carter

    Viviane Carter

    CSI Products

    Koristimo LiveAgent na svim našim web stranicama za e-trgovinu. Alat se jednostavno koristi i poboljšava našu produktivnost.

  • Christian Lange

    Christian Lange

    Lucky-Bike

    Pomoću LiveAgent-a možemo pružiti našim korisnicima podršku bez obzira na to gdje se nalaze.

  • Jens Malmqvist

    Jens Malmqvist

    Projure

    Preporučio bih LiveAgent svakome tko želi da njegova služba za korisnike bude bolja i učinkovitija.

  • user testimonials

    Catana Alexandru

    Websignal

    Siguran sam da bismo proveli 90% našeg dana razvrstavajući e-poštu da nemamo LiveAgent.

  • JanWienk

    Jan Wienk

    All British Casino

    Uz LiveAgent možemo učiniti naše igrače sretnim nudeći učinkovitiju podršku koja rezultira višim stopama povrata.

  • Allan Bjerkan

    Allan Bjerkan

    Norske Automaten

    LiveAgent je pouzdan, s razumnom cijenom i jednostavno odličan izbor za brza poslovanja na mreži!

  • Sissy Böttcher

    Sissy Böttcher

    Study Portals

    Dopada nam se jer je lak za korištenje i nudi odličnu funkcionalnost, kao što je, na primjer, korisna značajka za...

  • Peter Koning

    Peter Koning

    TypoAssassin

    Volimo LiveAgent - čini korisničku podršku lakom

  • user testimonials

    Aranzazu F

    Factorchic

    Sviđa nam se da možemo svojim korisnicima ponuditi najbolje iskustvo podrške. Zbog toga smo izabrali LiveAgent.

  • Rick Nuske

    Rick Nuske

    MyFutureBusiness

    Od postavljanja do stalne podrške i svega ostalog između, LiveAgent-om tim nastavlja impresionirati.

  • Vojtech Kelecsenyi

    Vojtech Kelecsenyi

    123-Nakup

    LiveAgent nam štedi stotine dragocjenih minuta svaki dan čineći korisničku službu urednom i jasnom.

  • Rafael Kobalyan

    Rafael Kobalyan

    Betconstruct

    Neograničeni broj posrednika, e-pošta, društvene mreže i integracija telefona. Sve to za manje nego što smo plaćali kod prethodnog davatelja...

  • Martin Drugaj

    Martin Drugaj

    Atomer

    Koristimo LiveAgent od 2013. Ne možemo zamisliti da radimo bez njega.

  • Ivan Golubović

    Ivan Golubović

    AVMarket

    To je isplativo rješenje koje Vam može pomoći s velikom količinom zahtjeva za podršku putem različitih kanala.

  • user testimonials

    Rustem Gimaev

    Centar jezika Antalya Consulting

    Odgovaranje na e-mailove putem Outlooka bilo je jako zahtjevno. Koristeći LiveAgent sigurni smo kako je na svaki email odgovoreno na...

  • Randy Bryan

    Randy Bryan

    tekRESCUE

    LiveAgent je sjajno rješenje. S vrlo malo truda uspio sam ga u par minuta pokrenuti i osposobiti da glatko radi.

  • Timothy G. Keys

    Timothy G. Keys

    Marietta Corporation

    Toplo preporučujem LiveAgent proizvod, ne samo kao Kayako alternativu već kao puno bolje rješenje s dodanom vrijednošću.

  • user testimonials

    Mihaela Teodorescu

    eFortuna

    Služba za podršku uvijek je brzo reagirala, brzo implementiravši rješenja.

  • Hilda Andrejkovičová

    Hilda Andrejkovičová

    TrustPay

    Pomaže nam kategorizirati prirodu tiketa i statistički pratiti što naši klijenti najviše trebaju.

  • user testimonials

    Alexandra Danišová

    Nay

    MI vidimo LiveAgent kao odličan alat za komunikaciju s klijentima.

  • user testimonials

    Samuel Smahel

    m:zone

    LiveAgent je ubrzao komunikaciju s našim klijentima i također nam dao opciju za chat s njima.

  • David Chandler

    David Chandler

    Volterman

    Jednostavno rečeno - LiveAgent pobjeđuje sve u svom, pa čak i višem cjenovnom rangu.

Više prodaje

Što su vaši kupci zadovoljniji vašom uslugom i marketinškim naporima, to više kupuju. Oni također dovode nove kupce preporučujući vašu tvrtku i dijeleći svoja pozitivna iskustva s prijateljima i obitelji. Ako i dalje pružate iznimna korisnička iskustva, stvorit ćete prekrasan ciklus sretnih, vjernih kupaca koji dovode nove kupce koji stvaraju novi prihod.

Resursi baze znanja

Želite li saznati više o help desk kontaktima? Pogledajte našu bazu znanja, akademiju i blog koji pokrivaju sve što trebate znati.

LiveAgent Product Tour

Spremni ste postaviti vaše kontakte?

Otkrijte koliko je jednostavno pružiti znalačku i personaliziranu uslugu pomoću kontakt kartica službe za pomoć. Isprobajte danas besplatno s našim besplatnim 14-dnevnim probnim razdobljem. Kreditna kartica nije potrebna.

Isprobajte LiveAgent već danas​

Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.

3,000+ recenzija Trustpilot GetApp G2 Crowd

{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Što su help desk kontakti?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Help desk kontakti spremaju bitne informacije o vašim kupcima kao što su ime, e-mail, telefonski broj i druge osobne informacije.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Koje informacije možete pohraniti u vašim kontaktima?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Uz osobne informacije, help desk softver LiveAgent omogućuje vam kreiranje prilagođenih polja za spremanje jedinstvenih informacija o vašim korisnicima, kao npr. veličinu stopala ili model automobila. ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Zašto je korisno izrađivati profile korisnika kroy funkcionalnost help desk kontaktata?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: ” Omogućuje vam pružanje znalačke i personalizirane podrške. ” } }] }

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo