Rješenje za pozivni centar

Što je rješenje za pozivni centar?

Rješenje za pozivni centar je bilo što što pozivni centar koristi u svojim svakodnevnim operacijama. Ova rješenja su lagana i laka za integrirati u postojeći okvir. Najbolja stvar kod njih je to što su skalabilna, što znači da rješenja za pozivni centar za mala poduzeća rade dobro i za velika i obrnuto.

Koji softver se koristi u centru za pozive?

Rješenja za pozivni centar se najčešće koriste za automatsku distribuciju poziva i prediktivne pozive. Međutim, najbolja rješenja za pozivni centar mogu pojednostaviti tijek rada vaših agennata korištenjem progresivnog biranja brojeva, skripti i lakog upravljanja incidentima za pozive temeljene na cloudu..

LiveAgent-ov pozivni centar

Koja je razlika između kontaktnog centra i pozivnog centra?

Izrazi kontakt centar i pozivni centar se često koriste naizmjenično, ali to su dvije drastično različite stvari. Kontakt centar je tu da pomaže klijentima s bilo kojim upitom ili problemom, dok se pozivni centar koristi za kontaktiranje klijenata za prodaju, promociju ili prezentaciju.

Virtualni kontakt centar je odlično rješenje za B2C operacije. Ova rješenja za kontakt centar i pozivni centar temeljena na cloudu su fantastična i minimiziraju količinu resursa potrebnu za takve operacije. Također pomažu poboljšati cjelokupnu izvedbu kontakt centra.

Većina kontakt centara za odlazne pozive koristi višekanalni pristup koji im omogućava da pomažu klijentima korištenjem različitih medija – od dolaznih poziva i SMS-ova do emailova i poruka na društvenim medijima. Kontakt centri za dolazne pozive obično koriste softver koji nije toliko sofisticiran, ali i dalje pruža način za poboljšanje komunikacije.

LiveAgent višekanalni tiketing

Većina poduzeća koristi rješenje za kontakt centar temeljeno na cloudu umjesto lokalnog rješenja, jer je puno lakše za integrirati u postojeće okvire i obično zahtijeva manje resursa.

Kako poduzeća mogu imati koristi od rješenja za pozivni centar?

Dobro rješenje za pozivni centar čini vaš tim efikasnijim koristeći svoje ujedinjeno sučelje i vašem poduzeću daje:

Nadalje, softver bogat značajkama kao što je LiveAgent vam omogućuje analizu svakog dijela vašeg poslovanja, potpunu optimizaciju i korištenje više digitalnih kanala za komunikaciju – sve unutar jednog softvera.

Zašto je osiguranje kvalitete važno za rješenja pozivnog centra?

Činjenica da vaš pozivni centar ili kontakt centar ima rješenje kao što je LiveAgent ne znači nužno da ćete vidjeti instant poboljšanje kvalitete. Osiguranje kvalitete je tu da zagladi manje probleme i postavi standarde kvalitete jer želite pružati dosljednu i pouzdanu uslugu.

Iako klijenti ne moraju uvijek biti u pravu, oni trebaju imati izvrsno korisničko iskustvo, a s propisnim osiguranjem kvalitete, to im možete jamčiti svaki put.

Kako rješenje za pozivni centar pomaže radnicima na daljinu?

Rješenje za pozivni centar nudi više prednosti, posebno ako imate radnike na daljinu. Na primjer, dosta timova radi od kuće tijekom pandemije, a sve više i više poduzeća outsourca svoje pozivne centre na udaljenije destinacije.

To znači da će svako poduzeće trebati snažan softver za pozivni centar, kao što je LiveAgent, za rješavanje komunikacije s klijentima. Takav softver je idealan za radnike na daljinu jer ima lagano postavljanje na daljinu, laku implementaciju i preusmjeravanje poziva na temelju vještina.

Značajka preusmjeravanja poziva unutar LiveAgent softvera za pozivni centar

Koja oprema je potrebna za pozivni centar?

Iako se tehnologija pozivnih centara drastično promijenila zadnjih godina, standardna oprema nije. Pozivni centar treba računala, specijalizirani softver i podržavane uređaje za pozivanje kao što su slušalice, mikrofoni i fizički telefoni.

Međutim, samo postavljanje i puštanje pozivnog centra u rad nije dovoljno. Stvari kao što su softver za skripte, inteligentna softverska rješenja i rješenja za višekanalnu komunikaciju pomažu da pozivni centar radi brže i s većim standardom kvalitete.

Set up your call center within minutes!

Get your call center productivity to the highest level and improve the quality of customer interactions with LiveAgent.

Frequently asked questions

Što je rješenje za pozivni centar?

Rješenje za pozivni centar je alat koji pomaže u dolaznim ili odlaznim operacijama bilo kojeg pozivnog ili cloud kontakt centra,. Velik broj rješenja za pozivni centar nudi i podršku za druge važne komunikacijske kanale, što im povećava korisnost i čini ih potpunim cloud rješenjem za kontakt centar.

Koji softver se koristi u pozivnom centru?

Oni koriste IVR softver za automatske odgovore i preusmjeravanje dolaznih poziva na temelju vještine, VoIP za primanje poziva putem interneta korištenjem računala, softver za nadzor kvalitete poziva i CRM za lak pristup podacima korisnika.

Koja je razlika između kontaktnog centra i pozivnog centra?

Pozivni centar je mjesto odakle agenti pozivaju klijente za prodaju, promocije ili prezentacije - kontakt centar je usmjeren na stvari poput korisničke podrške. Prodajni timovi mogu koristiti rješenja za pozivni centar za odlazne pozive temeljena na cloudu, dok pozivni centri za dolazne pozive ili timovi korisničke službe za dolazne pozive mogu koristiti rješenja pozivnog centra za dolazne pozive.

Kako poduzeća mogu imati koristi od rješenja za pozivni centar?

Korištenjem rješenja kao što je LiveAgent, poduzeća mogu poboljšati svoju stopu odgovora, maksimizirati zadovoljstvo klijenata i nadzirati što njihovi agenti rade u bilo kojem trenutku. Dodatno, ona pojednostavljuju interne prakse i poboljšavaju način interakcije agenata s klijentima.

Zašto je osiguranje kvalitete važno za rješenja za pozivni centar?

Dosljednost i pouzdanost su ključni kod ispunjavanja očekivanja klijenata i odgovaranja na upite klijenata. Putem osiguranja kvalitete možete usaditi obje kvalitete i vaše agente i značajno usavršiti B2C komunikaciju.

Kako rješenje za pozivni centar pomaže radnicima na daljinu?

Brza implementacija, laka višekanalna komunikacija i preusmjeravanje poziva na temelju vještina su načini na koje rješenje za pozivni centar centralizira radnike na daljinu i čini njihov rad lakšim. To zauzvrat poboljšava produktivnost agenata i pomaže im u pružanju boljeg i personaliziranijeg iskustva klijentima.

Koja oprema je potrebna za pozivni centar?

Kostur bilo kojeg pozivnog centra čine računala i nešto osnovnog softvera, ali bilo koji dobar pozivni centar će imati frontdesk rješenje kao što je LiveAgent za pomoć s većinom aspekata poslovanja. Velik broj pozivnih centara za dolazne i odlazne pozive koristi dodatnu opremu za pružanje odlične korisničke službe i dosljedno korisničko iskustvo. Ta oprema uključuje automatske pozivatelje, setove slušalica i mikrofona, uređaje za napredno pozivanje ili čak i aplikacije za produktivnost i poboljšanje izvedbi agenata.

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo