U LiveAgent-u pozivi se mogu odrađivati na više uređaja. Svaki agent može birati koji uređaj želi koristiti.
Provjerite podržane uređaje ispod
Headset
Ukoliko ste naviknuti koristiti klasični headset s vašim računalom, budite bez brige. U potpunosti je podržan.
Preglednik
Ne morate kupiti nikakvu posebnu opremu kako biste započeli koristiti call centar. Koristite ugrađeni mikrofon vašeg računala.
Preporučujemo korištenje posljednje verzije vašeg Internet preglednika.
Mobilne aplikacije
LiveAgent ima mobilne aplikacije tako da možete podršku pružati i u pokretu.
- iOS
- Android
Hardverski telefon
Povežite bilo koji hardverski telefon s LiveAgent call centrom. Podržane su sve marke.
Najpopularniji brendovi hardver telefona:
- Cisco
- Gigaset
- Grandstream
- Yealink
- Mitel
Resursi baze znanja:
Use a SIP phone with LiveAgent
Curious to see how easy it can be? Try it today with a free-14 day trial. No credit card required.
Softver za dolazne pozive call centra
Softver pozivnog centra ima stotine značajki koje mogu transformirati tijek korisničke službe i poboljšati zadovoljstvo kupaca, povećati prodaju te povećati produktivnost agenata. Kako bi unaprijedili call centar za dolazne pozive, potrebno je pružiti odgovarajući trening agentima, dati im prave alate za rad te motivirati ih nagradama i poticanjem novih ideja. Call centar za dolazne pozive znači da poduzeće prima pozive od već postojećih kupaca, a radi s njima kao služba za korisnike ili tehnička podrška.
Vodeći softphone softver za poslovne B2B & B2C kontakte
LiveAgent je najbolje ocijenjen softver za podršku za male i srednje tvrtke. Pruža višejezičnu podršku i jednostavan je za upotrebu putem cloud tehnologije.