Raspored za uređaje za pozive

Što je raspored za uređaje za pozive?

Raspored za uređaje za pozive je značajka pozivnog centra koja omogućuje agentima izbor vremena i datuma kada su dostupni za poziv. Ova značajka će automatski uključiti ili isključiti dostupnost za pozive za određene uređaje na temelju izabranog vremena i datuma. Uz raspored uređaja, agenti korisničke podrške ne moraju ručno uključivati ili isključivati svoje stanje dostupnosti – značajka će to automatski odraditi.

Kako funkcionira raspored uređaja za pozive?

Kao LiveAgent korisnik, dok ste u aplikaciji, možee kliknuti na opciju za Glasovni Status (ikona telefona u gornjem desnom kutu u LiveAgent-u) i aktivirati značajku u postavkama izabranog uređaja. Možete izabrati razne prilagođene opcije na različitim uređajima, ako je potrebno. Jednom kada aktivirate ovu značajku, vaša dostupnost za pozive će se automatski promijeniti na temelju izabranog vremena i datuma. Klijenti vas neće moći kontaktirati telefonom izvan odabranog vremena i datuma. Ova značajka funkcionira za bilo koji povezani uređaj za pozive koji izaberete — softphone, mobilni uređaj, SIP telefon i drugi.

Zašto trebate koristiti raspored uređaja za pozive?

Raspored uređaja se brine o smjenama agenata pozivnog centra, tako da oni ne moraju ručno podešavati svoju dostupnost. Ova značajka će se automatski pobrinuti o dostupnosti agenta, tako da se mogu fokusirati na ostale zadatke bez straha da će agenti propustiti svoju smjenu ili nastaviti raditi dugo nakon završetka smjene. Raspored uređaja može pomoći u prevenciji više operativnih problema kao što su propušteni pozivi, preusmjeravanje na nedostupne agente i više, ovisno o posebnostima pozivnog centra kada su u pitanju pojedinačni klijenti. Ova značajka je također korisna za agente koji koriste više uređaja na različitim lokacijama i u različitim stanjima.

Zašto je raspored za uređaje važan?

Raspored za uređaje je važan jer može poboljšati vođenje pozivnog centra u više slučajeva. Kao prvo, olakšava rješavanje poziva klijenata tijekom povećanja broja uređaja u uredu ili kada je agent dostupan na više uređaja. Agenti korisničke službe s više uređaja mogu biti sigurni jer će primati pozive samo na onaj uređaj koji naša značajka postavi kao online. Telefonski pozivi unutar cijele organizacije će uvijek biti usmjereni samo na točne osobe i samo na online agente.

Ključne prednosti

  • Bolje upravljanje agentima – Raspored svih poziva će vam pomoći u efikasnom vođenju timova, neovisno o lokaciji agenta ili uređaja za pozivanje
  • Poboljšana organizacija poziva – Organiziranje uređaja za pozive pomaže agentima da nastave pružati osnovne usluge bez grešaka kao što su ostavljanje uređaja online kada bi trebao biti offline i slično.
  • Poboljšano upravljanje vremenom – Automatizacija rasporeda pozivnih uređaja omogućuje agentima fokus na telefonske pozive umjesto na upravljanje uređajima.

Kako aktivirati značajku za raspored uređaja za pozivanje?

Aktiviranje ove značajke je lako i zahtijeva samo par minuta. Slijedite kratki vodič ispod. Napomena: morate imati povezani SIP uređaj kako bi mogli aktivirati ovu značajku.

  • Otvorite vaš LiveAgent i kliknite na opcije za Glasovni Status (ikona telefona u gornjem desnom kutu).
Slika prikazuje kako pristupiti opciji za Glasovni Status unutar LiveAgent-a
Glasovni status
  • Izaberite i kliknite na SIP uređaj na kojem želite postaviti raspored. Kliknite na gumb “Raspored novog plana” na dnu prozorčića.
Slika prikazuje gdje pristupiti rasporedu uređaja unutar postavki za glasovni status
Postavljanje novog plana na uređaj
  • Izaberite vrijeme kada želite da vaš SIP uređaj bude dostupan za pozive i kliknite Sačuvaj na dnu prozorčića.
Slika koja prikazuje raspoređivanje uređaja unutar LiveAgent-a
Raspored dostupnosti uređaja

Frequently asked questions

What is call device scheduling?

Device scheduling is a call center feature that allows agents to select times and dates of call availability. This feature will automatically turn call availability on and off particular devices according to selected times and dates. With Device scheduling, customer support agents don’t have to turn their availability on and off manually - the feature will do it automatically.

How can I use call device scheduling?

As a LiveAgent user, while in the app, you can click on the Voice Status options (the phone icon in the top right corner in LiveAgent), and activate the feature in the settings of a device of your selection. You can select different times and dates on various devices if necessary. Once you activate this feature, your call availability will automatically change based on desired times and dates.

Can I use call device scheduling on multiple devices?

Yes, you can set up different times of availability on different devices, regardless of how many they are. Set up your phone to be available outside of your regular office hours, set your SIP device to available during work hours, or mix and match according to your preferences.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo