Vodeći softphone softver za poslovne B2B & B2C kontakte

LiveAgent nudi VoIP phone podršku na temelju SIP koji je dio rješenja pozivnog centra.

Počnite pružati besprijekornu telefonsku podršku već danas – bez obzira na vašu lokaciju. Pružite podršku iz udobnosti svog doma, ureda ili čak u pokretu pomoću naše izvorne aplikacije!

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
eSky logo
Slido green logo
Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent

Što je softphone softver?

Softverski softphone je alat koji olakšava telefonske pozive putem interneta umjesto korištenja tradicionalnih telekomunikacijskih signala.

Budući da je sustav softverski, može se koristiti s računalima ili mobilnim telefonima umjesto namjenskog hardvera ili fiksnih telefona.

Zašto u poslu treba koristiti LiveAgent-ov Softphone softver?

Jeftiniji

LiveAgent je integriran s više od 35 internacionalnih VoIP partnera. Nabavite SIP uređaj za malu mjesečnu naknadu i zaboravite plaćanja dodatnih troškova po minuti.

Idealan za rad na daljinu

Upotreba softphone softvera vam daje mogućnost rada s bilo kojeg mjesta. Odgovarajte na pozive iz udobnosti vašeg doma, ureda ili čak u pokretu!

Pouzdaniji

Tehnologija softphona pruža prednosti kao što su evidentiranje poziva, snimanje poziva, preusmjeravanje poziva, kristalno čisti zvuk, IVR stabla i opcije povratnog poziva kako bi podrška bila besprijekorna i nezaboravna.

Sretni kupci su najbolji kupci

Nudimo usluge čuvara migracije iz većine popularnih rješenja službe za pomoć na tržištu.

Značajke LiveAgent-ovog softphone softvera

Call routing feature in LiveAgent's call center software

Pametno usmjeravanje poziva

LiveAgent usmjerava dolazne pozive odgovarajućim odjelima i agentima putem slučajnih ili prioritetnih dodjela.

Pozivi se usmjeravaju samo prema agentima koji su trenutno na mreži i dostupni za preuzimanje poziva.

Free trial

IVR i opcije povratnog poziva

LiveAgent vam pruža mogućnost izrade prilagođenog IVR izbornika koji uključuje opciju povratnog poziva.</ p>

Možete snimiti vlastite IVR poruke izravno unutar LiveAgent-a ili preuzeti generičke unaprijed izrađene IVR pozdrave i poruke s izbornika.

IVR
Inbound and Outbound Call Center Software by LiveAgent

Interni pozivi u kolektivu

LiveAgent podržava besplatne interne pozive (i razgovore!) između svih vaših agenata. Svi se pozivi temelje na pregledniku i odvijaju se u aplikaciji. Nema potrebe za preuzimanjem bilo kojeg vanjskog softvera ili aplikacija trećih strana.

Započnite chat već danas

Prilagodite uslugu videopozivima

Trebate razgovarati direktno s kupcem, ali je predaleko? Započnite videopoziv ! LiveAgent vam pruža mogućnost prijenosa svih poziva pokrenutih preglednikom u video pozive.

Get personal
two people video calling
LiveAgent - free customer management software Performance analysis

Praćenje poziva, zapisnici i izvješća

Nadgledajte broj dolaznih i odlaznih poziva, pogledajte koji agent odgovara na većinu poziva, koliko traje svaki poziv i još mnogo kontrolnih podataka </ a> koji će vam pomoći da shvatite kako vam ide i kako možete poboljšati svoju korisničku uslugu.

Neograničene snimke poziva

LiveAgent-ov softphone softver može pohraniti neograničen broj snimki poziva . Svaki vaš dolazni i odlazni poziv bit će zabilježen i pohranjen u LiveAgent-u.

Ako ikada budete trebali pristupiti snimkama radi osiguranja kvalitete, obuke agenata, predaje ulaznica ili u pravne svrhe, to možete učiniti jednim klikom.

Free trial
LiveAgent Call Recording Example inside of the ticket
LiveAgent softphones devices preview

Više softphone klijenata

LiveAgent integrira & nbsp; s više klijenata softphona koji korisnicima omogućuje upućivanje VoIP poziva.

LiveAgent mobilna app

Izradili smo izvornu aplikaciju za Android i iOS koja se neprimjetno integrira s vašim web klijentom.

Počnite pružati korisničku uslugu u pokretu s prijenosnim softverskim softverom.

google play badge
app store badge
LiveAgent logo on phone screen
Peter Komornik

LiveAgent kombinira izvrsni chat uživo, prodaju ulaznica i automatizaciju koja nam omogućuje pružanje iznimne podrške našim kupcima.

black Slido logo

Zašto je LiveAgent-ov softphone softver pravi izbor za vas?

adjust shifts

Jednostavan za upotrebu na temelju cloud tehnologije

LiveAgent je utemeljen na cloud tehnologiji jednostavan za postavljanje i upotrebu. Započnite koristiti naš robusni softver pozivnog centra u roku od nekoliko minuta, bez uključivanja vašeg IT osoblja.

Call routing benefits

Sve u jednoj višekanalnoj platformi

Softphone softver samo je dio složenijeg rješenja koje vam omogućuje jednostavno upravljanje ticket-ima , e-poštom, chatovi , pozivi i poruke društvenih mreža .

Right tools to increase sales

Povjerenje preko 21.000 tvrtki

LiveAgent pomaže tvrtkama da pruže najbolju moguću korisničku uslugu od 2004. Pridružite se obitelji LiveAgent-a i saznajte zašto smo # 1 ocijenjen softver za pomoć za male i srednje tvrtke.

Multilingual support in LiveAgent

Posve višejezični softver

Naš softver za uspjeh kupaca se koristi širom svijeta i isporučuje se s potpunom ili djelomičnom višejezičnom podrškom. Nudi više od 40 jezika aplikacije i omogućuje vam potpuno prilagođavanje svakog posebnog slova ili naglaska u aplikaciji.

Dosta vam je prebacivanja između telefona, razgovora, e-pošte i ostalih komunikacijskih alata?

Nećete morati! LiveAgent je jedinstveni softver koji integrira više komunikacijskih kanala pod jednim krovom po pristupačnim i transparentnim cijenama. Nemojte plaćati dodatne naknade samo za upotrebu pozivnog centra. Usporedite naše višekanalno rješenje s ostalim pružateljima usluga na tržištu.

3,000+ Trustpilot | GetApp | G2 crowd reviews

Upset man-illustration

Migrirajte na LiveAgent

    LiveAgent je povezan s 99+% VoIP providera

    • GBC Networks
    • Cal4Care
    • Equada
    • iPlan
    • Telnyx
    • CYN Solutions Inc.
    • MCN Telecom
    • ClickPhone
    • Voip do Brasil
    • DirectCall
    • Sinch
    • MultiTEL
    • OptiTELECOM
    • Sipcall
    • Fale Mais
    • Flash Telecom
    • Telsome
    • Actio
    • Megafon
    • Teletek
    • CloudItalia
    • Swan
    • Flowroute
    • Benemen

    Vidi sve partnere i integracije.

    Što naši klijenti mogu reći o nama?

    Related Articles to Softphone softver
    Istražite ponudu najboljih softvera za pozivni centar na tržištu. Izaberite idealni softver pozivnog centra za vašu web stranicu i podignite svoju korisničku uslugu u zvijezde.

    Softver za pozivni centar

    LiveAgent je visoko cijenjen softver za pozivni centar s višekanalnim sučeljem za agente, integracijama treće strane i push notifikacijama. Pruža pouzdanu korisničku podršku i pomaže u povećanju zadovoljstva korisnika. Twilio, Dixa, Nextiva, Nice CXone i UJET su također popularni softveri za pozivni centar, svaki s svojim jedinstvenim značajkama i prednostima.

    Great customer service starts with better Help Desk Software. See the benefits of LiveAgent and get started with it in 5 minutes.

    Provide excellent customer service.

    Softphone softver može pomoći u poboljšanju poslovne komunikacije između članova tima. Neki od najboljih značajki uključuju instant chat poruke, konferencijske pozive, dijeljenje zaslona, dijeljenje datoteka, snimanje poziva i daljinsko prosljeđivanje poziva. Integracija s drugim alatima kao što su platforme za instant poruke i online sastanke može pomoći u pojednostavljenju radnih procesa i poboljšanju produktivnosti. Nedostaci korištenja softphone-a uključuju ograničenu kompatibilnost i mogućnost sigurnosnih rizika. Različite vrste softphone-a uključuju računalni, mobilni, web bazirani i hibridni softphone.

    LiveAgent-ov softver za samoposlugu klijenata će proširiti vaše mogućnosti podrške. Omogućite svojim klijentima da samostalno rješavaju probleme 24/7.

    Samoposlužni softver

    Zoho Desk, Intercom, Help Scout, Whatfix, and Zendesk are all recommended self-service software options for improving customer support and satisfaction.

    Istraživanje pokazuje kako 39% potrošača više voli podršku putem telefona u odnosu na druge komunikacijske kanale. Pomoću liveagent-a možete postaviti virtualni pozivni centar u vašem help desk-u. Jednostavno upravljajte dolaznom komunikacijom s kupcima, poboljšajte performanse tima za podršku i generirajte više prodaje.

    Softver za dolazne pozive call centra

    Softver pozivnog centra ima stotine značajki koje mogu transformirati tijek korisničke službe i poboljšati zadovoljstvo kupaca, povećati prodaju te povećati produktivnost agenata. Kako bi unaprijedili call centar za dolazne pozive, potrebno je pružiti odgovarajući trening agentima, dati im prave alate za rad te motivirati ih nagradama i poticanjem novih ideja. Call centar za dolazne pozive znači da poduzeće prima pozive od već postojećih kupaca, a radi s njima kao služba za korisnike ili tehnička podrška.

    Softver za bazu znanja mora se imati pri pružanju podrške vašim kupcima. LiveAgent nudi ne samo to već i više. Otkrijte zašto biste trebali odabrati LA.

    Osnažite klijente sa instant odgovorima

    LiveAgent-ova baza znanja omogućava pružanje podrške na više jezika, poboljšava korisničko iskustvo i smanjuje opterećenje korisničke podrške. Kreiranje baze znanja važno je za pružanje brze pomoći kupcima i zadovoljstvo korisnika.

    LiveAgent je višekanalni softver službe za pomoć koji prikuplja interakcije s kupcima s više kanala, uključujući najpopularnije platforme društvenih medija.

    Softver za podršku na društvenim medijima bez stresa

    Poboljšajte zadržavanje klijenata kroz različite marketinške strategije, uključujući pružanje vrhunske korisničke usluge na društvenim medijima. LiveAgent softver integrira se s više komunikacijskih kanala i nudi gotovo 200 značajki.

    Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

    Start Free Trial x