Telefonska podrška je i dalje među najvažnijim načinima pružanja brze i učinkovite podrške. Svaki bi ih help desk trebao imati, iako nije uvijek prikladno ili povoljno kupiti hardverske telefone. Softfoni rješavaju ovaj problem kako bi i vaš help desk mogao biti konkurirentan.
LiveAgent nudi mogućnost povezivanja i korištenja softfona (softverskih telefona). Omogućuje korisnicima upućivanje poziva putem računalna . Softfoni komuniciraju s davateljem usluga razmjene poziva putem SIP protokola (SIP trunking).
Pozive i dalje obrađuje, snima i zabilježava sam LiveAgent.
Softfon je neobavezna aplikacija treće strane koja radi u unisono s vašim call centrom . Ako već koristite nekakav softfon klijent, to je velika prednost.
Softfon klijenti
koji omogućuju korisnicima uspostavljanje VoIP poziva:
iOS i Android uređaji sa SIP funkcionalnošću
Resursi baze znanja
Streamline your Facebook support today
Answer Facebook messages and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.
Kako se nositi s ljutim klijentima
Upravljanje ljutim klijentima zahtijeva empatičan i profesionalan pristup, rješavanje problema, jasnu komunikaciju i ispriku za bolju korisničku uslugu.
Vještine korisničke službe – video tečaj obuke
Korisnička služba je ključna za izvrsno iskustvo kupaca. Treba se usredotočiti na razumijevanje potreba, brzi odgovor i aktivno slušanje kako bi se izbjegla loša korisnička usluga i gubitak poslovanja.
LiveAgent Webinar 3: Live chat i pozivnice za chat
LiveAgent webinari pružaju korak-po-korak upute za postavljanje live chat značajke prema specifičnim potrebama poduzeća.