Telefonska podrška je i dalje među najvažnijim načinima pružanja brze i učinkovite podrške. Svaki bi ih help desk trebao imati, iako nije uvijek prikladno ili povoljno kupiti hardverske telefone. Softfoni rješavaju ovaj problem kako bi i vaš help desk mogao biti konkurirentan.
LiveAgent nudi mogućnost povezivanja i korištenja softfona (softverskih telefona). Omogućuje korisnicima upućivanje poziva putem računalna . Softfoni komuniciraju s davateljem usluga razmjene poziva putem SIP protokola (SIP trunking).
Pozive i dalje obrađuje, snima i zabilježava sam LiveAgent.
Softfon je neobavezna aplikacija treće strane koja radi u unisono s vašim call centrom . Ako već koristite nekakav softfon klijent, to je velika prednost.
Softfon klijenti
koji omogućuju korisnicima uspostavljanje VoIP poziva:
- MicroSIP
- X-Lite
- Ekiga
- Jitsi
- Linphone
- Icanblink
- i više…
iOS i Android uređaji sa SIP funkcionalnošću
Resursi baze znanja
Streamline your Facebook support today
Answer Facebook messages and comments directly from your help desk starting today. Start your free 14-day trial now. No credit card required.
Soft vještine u službi za korisnike
Predstavnici službe za korisnike moraju imati visoko razvijene hard i soft vještine. Međutim, koje su to najvažnije soft vještine?
Prosječno vrijeme poziva i prosječno vrijeme rješavanja poziva (AHT) su ključne metrike za procjenu učinkovitosti agenata u pozivnom centru. AHT uključuje vrijeme razgovora, čekanja i radnje poslije poziva, dok prosječno vrijeme poziva uzima u obzir samo vrijeme razgovora i čekanja. Praćenje vremena poziva pomaže u identifikaciji problema i planiranju obuke agenata.
The article discusses the importance of involving customers in the early stages of their user journey and how customer support within an application can improve customer experience. It also highlights the benefits of using customer service templates and surveys to gather feedback from customers. The use of canned messages and templates for customer support can improve efficiency, consistency, and productivity while maintaining the brand's tone. The article provides ten examples of customer support templates for common issues and inquiries.
Što je vrijednost za klijenta?
Prijedlog vrijednosti za kupca je ključna marketinška strategija za pridobivanje i zadržavanje klijenata. Važno je razumjeti potrebe klijenata, istaknuti se od konkurencije, segmentirati klijente i prilagoditi cijenu kako bi se pružila vrijednost klijentima i ostvarila profitabilnost.