Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

In-app podrška

Što je In-app podrška?

Zadržavanje kupaca je vitalni dio svakog uspješnog poslovanja. Pomoću In-app podrške možete lakše pomoći svojim kupcima. Ne trebaju više napustiti aplikaciju da bi prijavili problem.

Ova značajka može biti posebno korisna za kupce koji koriste mobilnu aplikaciju, gdje bi u suprotnom morali napustiti aplikaciju da bi tražili način da se obrate timu za podršku vaše kompanije.

Podrška u aplikaciji pruža se gumbom za pomoć smještenim u aplikaciji, koji kupce dovodi do mnogih članaka o podršci. Za daljnju pomoć kontaktira se agent za podršku i kreira se tiket.

FAQ

Što je In-app podrška?

In-app podrška u aplikaciji omogućuje kupcima interakciju s timom za korisničku podršku (ili botovima) unutar same aplikacije. Najčešće je to moguće zahvaljujući komunikacijskom sučelju koje je slično načinu komuniciranja u drugim kanalima kao što su Messenger ili WhatsApp. Dakle, intuitivno je za korisnika. To omogućava korisnicima da se angažiraju u pravo vrijeme.

 

Kako se pobrinuti za In-app podršku?

Da bi mu se pružila podrška u aplikaciji, prije svega, tehnički, kupac mora biti u mogućnosti da lako uđe u samu aplikaciju, a zatim se obratiti timu za podršku. Trebala bi biti intuitivna i vizualno privlačna. Sa strane korisničke podrške, klijent bi trebao dobiti instantni odgovor koji će mu pomoći da riješi svoj problem. Ako je moguće, ne biste trebali prebacivati ​​korisnika na druge kanale, već mu pomoći izravno u aplikaciji.

 

Zašto je In-app podrška važna?

Svakodnevno se vrijeme koje korisnici provode na mobilnim uređajima povećava, a vrijeme koje pristupaju internetu putem stolnih računala smanjuje. Sve više kupaca naručuje proizvode ili rezervira usluge putem mobilnih uređaja, zbog čega je toliko važno da aplikacije omogućuju i učinkovitu korisničku uslugu. Ne biste trebali slati klijenta na opciju e-pošte ili telefonskog poziva.

 

Nazad na Rječnik Kreirajte račun besplatno

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo