Što je In-app podrška?
Zadržavanje kupaca je vitalni dio svakog uspješnog poslovanja. Pomoću In-app podrške možete lakše pomoći svojim kupcima. Ne trebaju više napustiti aplikaciju da bi prijavili problem.
Ova značajka može biti posebno korisna za kupce koji koriste mobilnu aplikaciju, gdje bi u suprotnom morali napustiti aplikaciju da bi tražili način da se obrate timu za podršku vaše kompanije.
Podrška u aplikaciji pruža se gumbom za pomoć smještenim u aplikaciji, koji kupce dovodi do mnogih članaka o podršci. Za daljnju pomoć kontaktira se agent za podršku i kreira se tiket.
Frequently asked questions
Što je In-app podrška?
In-app podrška u aplikaciji omogućuje kupcima interakciju s timom za korisničku podršku (ili botovima) unutar same aplikacije. Najčešće je to moguće zahvaljujući komunikacijskom sučelju koje je slično načinu komuniciranja u drugim kanalima kao što su Messenger ili WhatsApp. Dakle, intuitivno je za korisnika. To omogućava korisnicima da se angažiraju u pravo vrijeme.
Kako se pobrinuti za In-app podršku?
Da bi mu se pružila podrška u aplikaciji, prije svega, tehnički, kupac mora biti u mogućnosti da lako uđe u samu aplikaciju, a zatim se obratiti timu za podršku. Trebala bi biti intuitivna i vizualno privlačna. Sa strane korisničke podrške, klijent bi trebao dobiti instantni odgovor koji će mu pomoći da riješi svoj problem. Ako je moguće, ne biste trebali prebacivati korisnika na druge kanale, već mu pomoći izravno u aplikaciji.
Zašto je In-app podrška važna?
Svakodnevno se vrijeme koje korisnici provode na mobilnim uređajima povećava, a vrijeme koje pristupaju internetu putem stolnih računala smanjuje. Sve više kupaca naručuje proizvode ili rezervira usluge putem mobilnih uređaja, zbog čega je toliko važno da aplikacije omogućuju i učinkovitu korisničku uslugu. Ne biste trebali slati klijenta na opciju e-pošte ili telefonskog poziva.
Expert note
In-app podrška omogućuje kupcima da lakše prijave probleme bez napuštanja aplikacije, poboljšavajući iskustvo kupaca i zadržavanje istih. Važan dio svakog uspješnog poslovanja.

Kvalitetna služba za korisničku podršku je ključna za uspješno poslovanje, a pravovremena i personalizirana podrška može povećati lojalnost kupaca. Korisnička podrška se razlikuje od korisničke službe, koja se fokusira na vrijednosti kupaca. Izvještaji korisničke službe su kritični za procjenu učinkovitosti podrške, a najbolje prakse mogu poboljšati kvalitetu poslovanja i iskustvo korisnika. Iskustvo s korisničkom službom je važno za podršku kupcima.
Predlošci korisničke podrške su korisni za agente korisničke podrške, a ocjena korisničkog napora (CES) može poboljšati zadovoljstvo korisnika. Informacije o kupcima su važne za bolju podršku, a korisnički obrazac je ključ za izvrsnu korisničku službu. Osim toga, recenzije korisničke službe mogu pomoći u razvoju i zadovoljstvu korisnika.
Predlošci follow-up email-ova korisničke podrške
The article discusses best practices for improving customer support and experience, including the importance of knowledge bases and templates, self-service portals, metrics, and feedback. It also recommends the use of social media for support and suggests LiveAgent software for issue resolution. The article offers six email templates for customer service communications.
LiveAgent nudi softver za korisničku službu, VoIP telefonske sustave i druge alate za upravljanje pritužbama i emailovima. Ističu se besplatnim probnim periodom, podrškom, predlošcima i webinarijima. Također nude integracije i alternative. Tvrtka je osvojila nekoliko nagrada i partnera. Kontakt informacije su dostupne na njihovoj web stranici. Sva prava su pridržana, uz poglavlja o uvjetima korištenja i politici sigurnosti.