LiveAgent i Apty su samo neki od uslužnih programa samoposlužne korisničke službe dostupnih na tržištu. Ove usluge nude automatizaciju i rješenja za praćenje performansi, a nude besplatnu probnu verziju. Usluga Solvvy nudi napredne chatbotove i skalabilno personalizirano korisničko iskustvo. Probna verzija samoposlužnih softverskih rješenja korisna je za poduzeća kako bi testirala najvažnije značajke i odabrala pravi proizvod za svoje potrebe. LiveAgent nudi besplatnu probnu verziju od 14 dana.
Help desk softver za male tvrtke
Kako biste imali uspješan start-up, važno je biti pristupačan i dostupan putem različitih kanala kao što su redovna pošta, telefonski pozivi i online chat. Svaki kontakt s potencijalnim kupcima ili investitorima je važan, stoga se preporučuje korištenje softvera za optimizaciju svakodnevnih zadataka putem automatizacije. To će uštedjeti vrijeme koje se može uložiti u važnije dijelove poslovanja. Saznajte više o ovim alatima.
Softver za dolazne pozive call centra
Softver pozivnog centra ima stotine značajki koje mogu transformirati tijek korisničke službe i poboljšati zadovoljstvo kupaca, povećati prodaju te povećati produktivnost agenata. Kako bi unaprijedili call centar za dolazne pozive, potrebno je pružiti odgovarajući trening agentima, dati im prave alate za rad te motivirati ih nagradama i poticanjem novih ideja. Call centar za dolazne pozive znači da poduzeće prima pozive od već postojećih kupaca, a radi s njima kao služba za korisnike ili tehnička podrška.
Softver za pomoć obrazovnim i nevladinim organizacijama
Modernizirajte korisničku podršku svoje institucije uz pristupačnu i pametnu organizaciju te korisnu internetsku prisutnost usmjerenu na kupce. Potencijalne učenike i roditelje privucite uz chat uživo, a nove donatore uz modernu razmišljajuću strategiju. Sretne korisnike najbolji su korisnici, a mi nudimo recepcionarske usluge migracije iz popularnih help desk rješenja. Saznajte detaljnije.
Live chat za obrazovne i nevladine organizacije
Live chat predstavlja efikasno rješenje za obrazovne i nevladine organizacije u pogledu podrške korisnicima i povećanja njihovog angažmana. Agenti mogu rješavati više chatova istovremeno, a chat omogućuje korisnicima da dobiju brze odgovore na pitanja i potrebe. Što je još važnije, smanjuje se količina upita za podrškom putem telefona i maila. Live chat također nudi brojne značajke, poput proaktivnih chat pozivnica, standardnih odgovora i univerzalne ulazne pošte. Na taj način organizacije mogu učinkovitije komunicirati sa svojim donatorima ili studentima i optimizirati svoju strategiju prikupljanja sredstava i upisa.
Live chat za e-commerce i usluge
Live chat je koristan za ciljanje klijenata. Prilagodljive značajke, kao što su pregled chata, obrazac prije chata i univerzalna ulazna pošta, poboljšavaju razgovor i pomažu u razvijanju CRM podataka. Live chat također pruža alate za povećanje prodaje i zadržavanja klijenata, uključujući pametne odgovore, pregled tipkanja u realnom vremenu i chat distribuciju. Ankete poslije chata mogu se koristiti za poboljšanje navigacije web stranice i za optimiziranje sadržaja. Važne vještine za live chat agente uključuju računalnu sposobnost, odlično znanje gramatike, multitasking, znanje o poslovanju i proizvodima, brzo razmišljanje, odlične komunikacijske vještine, profesionalnost i ljubaznost. LiveAgent nudi besplatni test tipkanja i konkurentnu cijenu za jednog agenta.
Zahvaljujemo vam na registraciji na LiveAgent.
Poslati ćemo vam poruku na vašu e-mail adresu koja sadrži vaše podatke za prijavu čim vaš račun bude instaliran.
Ukoliko pričekate ovdje nekoliko minuta, čim instalacija završi moći će te pristupiti vašem računu izravno odavde.
Kada proces bude gotov, poslati ćemo vam vaše podatke za prijavu u inbox.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma