Kako dodati live chat u Open Cart store
Dodajte live chat na svoju Open Cart web trgovinu, poboljšajte korisničku podršku i smanjite vrijeme rješavanja problema. LiveAgent omogućava jednostavnu integraciju.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!
LiveAgent | Softver pozivnog centra u vašem helpdesku
Pozivni centar i IVR tehnologija pružaju prednosti klijentima i poduzećima, uključujući poboljšanje komunikacije i učinkovitosti podrške.
Saznajte kako trenirati timove u komunikaciji i otkriti iskustva korisnika o poznatim mjestima. Pročitajte više o tome kako kreirati gumbe za chat u LiveAgent-u. Live chat agenti trebaju biti učinkoviti i brzi u odgovaranju na upite korisnika, te koristiti softver za korisničku podršku za poboljšanje produktivnosti. Besplatni test tipkanja putem live chata dostupan je za poboljšanje vještina live chat agenata.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.