Najbolji besplatni softver za pozivni centar

Uživajte u neograničenom snimanju poziva, povratnim pozivima i IVR odmah danas.

  • ✓ Bez troškova postavljanja
  • ✓ Korisnička služba 24/7
  • ✓ Kreditna kartica vam nije potrebna    
  • ✓ Otkažite bilo kad
Koriste ga
Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Call center in help desk software - LiveAgent
Call Center Software

Trebate besplatni call centar softver?

Prema CCW, 62% organizacija smatra kako će najveći izazov u budućim ulaganjima biti integracija sa trenutnim softverom pozivnog centra.

S LiveAgent-om to ne mora biti izazov. Dodajte svoj telefonski broj u LiveAgent i počnite upućivati i primati pozive putem preglednika, hardverskog telefona ili mobilnih aplikacija. Pohranite neograničene snimke poziva u LiveAgent i koristite ih za obuku ili u pravne svrhe.

Već danas započnite povećavati razinu zadovoljstva kupaca i produktivnost agenta s našim besplatnim softverom za pozivni centar.

  • Category leaders badge for 2022 from GetApp

Prednosti besplatnog call centar rješenja

Implementirajte besplatni softver za call centar i steknite ove prednosti:

Brže vrijeme odgovaranja

Besplatne ticketing značajke pomažu vam umanjiti ukupno vrijeme provedeno na rješavanju problema s kupcem.

Jedinstvena točka za kontakt

Vaš tim za podršku može na jednom mjestu obrađivati sve zahtjeve kupaca s više kanala.

Poboljšana produktivnost agenata

Upravljajući svim kanalima podrške na jednom mjestu, vaši agenti troše manje vremena na rješavanje problema.

Značajke besplatnog call centar softvera

Besplatni softver call centra LiveAgent štedi vam mnogo vremena i povećava produktivnost agenata. Oslobodite svoje agente potrebe rukovanjem s više uređaja i telefonskih aplikacija. Pomoću LiveAgent-ovog besplatnog call centra softvera možete upućivati pozive i odgovarati na sve vaše pozive na nadzornoj ploči LiveAgent ili u našoj LiveAgent aplikaciji. Naš besplatni softver pozivnog centra također podržava interne pozive među vašim agentima. Još jedna ključna prednost je naša značajka snimanja poziva. Ova značajka omogućuje vam pohranu i reprodukciju vaših snimaka poziva u svrhu obuke i u pravne svrhe.

Call Center Software Demo | LiveAgent | Live Agent04:40Youtube video: Call Center Software Demo | LiveAgent
Live Agent
features overview - integration

Dodatne besplatne značajke

Poboljšajte interakciju s kupcima pomoću našeg besplatnog softvera pozivnog centra. Osim značajki call centra, dobit ćete i besplatni univerzalni inbox ticketa, live chat , bazu znanja i mogućnost dodavanja neograničenog broja agenata. Naš besplatni call centar softver zauvijek je besplatan, ali ima ograničenja poput 7-dnevnog povijest pretraživanja ticketa, 1 adresa e-pošte, 1 telefonski broj i 1 gumb za live chat. Ako vas zanimaju naprednije značajke pogledajte naše plaćene planove.

Besplatni softver za call centar briše zastoje u korisničkoj podršci

Sporo vrijeme odgovaranja

12% Amerikanaca kaže kako im najveću frustraciju s korisničkom podrškom izaziva “sporost”. Statista

Manjak jasnoće na više medija

72% ispitanika smatra kako je loš znak kada moraju njihov problem objasniti više puta/agenata. Dimensional Research

Manjak transparentnosti

72% korisnika izjavilo je kako kada kontaktiraju korisničku podršku očekuju da agenti “znaju tko su, što su prije kupili i sl.” Microsoft

Men shaking hands - illustration

Isprobajte LiveAgent već danas

LiveAgent je najrecenziraniji i najbolje ocijenjen softver za pomoć korisnicima za MSP-ove u 2020. Započnite s našim besplatnim rješenjem za live chat i nadogradite na verziju koja se plaća u bilo kojem trenutku da biste dobili neograničenu povijest ticketa, više funkcija i bez ograničenja broja gumbova za chat, e-mail adresa, telefonskih brojeva i obrazaca za kontakt.

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna
Related Articles to Besplatni softver za pozivni centar
Pravilno izražavanje je ključno u korisničkoj službi. Treba izbjegavati nepotrebne riječi i negativan jezik te koristiti empatiju i spremnost za pomoć kako bi se osiguralo zadovoljstvo klijenata.

Obuka za pozivni centar: Korisnička služba – Što NE REĆI (sa IZRAZIMA koje možete KORISTITI umjesto toga!)

Pravilno izražavanje je ključno u korisničkoj službi. Treba izbjegavati nepotrebne riječi i negativan jezik te koristiti empatiju i spremnost za pomoć kako bi se osiguralo zadovoljstvo klijenata.

IVR i značajka za povratni poziv pomažu poduzećima optimizirati korisničku podršku automatskim odgovorima na pozive i smanjenjem čekanja.

DEMO ZNAČAJKI ZA IVR I POVRATNE POZIVE

IVR i značajka za povratni poziv pomažu poduzećima optimizirati korisničku podršku automatskim odgovorima na pozive i smanjenjem čekanja.

Poly Edge V30 IP telefon je jednostavan i dostupan uređaj sa podrškom za Power over Ethernet. S LiveAgentom, virtualni call centar poboljšava fleksibilnost i učinkovitost call centra, pružajući bolju korisničku podršku.

Poly Edge B30 IP Telephone – recenzija

Poly Edge V30 IP telefon je jednostavan i dostupan uređaj sa podrškom za Power over Ethernet. S LiveAgentom, virtualni call centar poboljšava fleksibilnost i učinkovitost call centra, pružajući bolju korisničku podršku.

Ovaj članak opisuje deset pravila za korisničku službu na webu, uključujući izbor imena poddomene i otvaranje besplatnog računa na LiveAgent.

10 pravila korisničke službe za web profesionalce

Ovaj članak opisuje deset pravila za korisničku službu na webu, uključujući izbor imena poddomene i otvaranje besplatnog računa na LiveAgent.

Dolazni pozivni centar je pozivni centar koji isključivo ili pretežno obrađuje dolazne telefonske pozive korisnika.

Pozivni centar za dolazne pozive

Pozivni centar za dolazne pozive je centar koji se bavi primanjem i obradom dolaznih telefonskih poziva korisnika. Pruža razne usluge kao što su podrška za korisnike, rješavanje problema i prijem narudžbi. Telefon je i dalje najčešće korišten kanal za korisničku uslugu.

Podržava se sigurnost kroz Program otkrivanja ranjivosti. LiveAgent je odličan alat za komunikaciju i podršku klijentima.

Yealink T33G IP Telephone – recenzija

Podržava se sigurnost kroz Program otkrivanja ranjivosti. LiveAgent je odličan alat za komunikaciju i podršku klijentima.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo