DEMO ZNAČAJKI ZA IVR I POVRATNE POZIVE
IVR i značajka za povratni poziv pomažu poduzećima optimizirati korisničku podršku automatskim odgovorima na pozive i smanjenjem čekanja.
Poly Edge B30 IP Telephone – recenzija
Poly Edge V30 IP telefon je jednostavan i dostupan uređaj sa podrškom za Power over Ethernet. S LiveAgentom, virtualni call centar poboljšava fleksibilnost i učinkovitost call centra, pružajući bolju korisničku podršku.
10 pravila korisničke službe za web profesionalce
Ovaj članak opisuje deset pravila za korisničku službu na webu, uključujući izbor imena poddomene i otvaranje besplatnog računa na LiveAgent.
Pozivni centar za dolazne pozive
Pozivni centar za dolazne pozive je centar koji se bavi primanjem i obradom dolaznih telefonskih poziva korisnika. Pruža razne usluge kao što su podrška za korisnike, rješavanje problema i prijem narudžbi. Telefon je i dalje najčešće korišten kanal za korisničku uslugu.
Yealink T33G IP Telephone – recenzija
Podržava se sigurnost kroz Program otkrivanja ranjivosti. LiveAgent je odličan alat za komunikaciju i podršku klijentima.
We appreciate your recent sign up for a LiveAgent.
A message will be sent to your email address containing login details, right after your account is installed.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Dostupni smo na više datuma