S LiveAgent-om to ne mora biti izazov. Dodajte svoj telefonski broj u LiveAgent i počnite upućivati i primati pozive putem preglednika, hardverskog telefona ili mobilnih aplikacija. Pohranite neograničene snimke poziva u LiveAgent i koristite ih za obuku ili u pravne svrhe.
Već danas započnite povećavati razinu zadovoljstva kupaca i produktivnost agenta s našim besplatnim softverom za pozivni centar.
The FREE account is free forever, but it comes with limited features.
Implementirajte besplatni softver za call centar i steknite ove prednosti:
Besplatne ticketing značajke pomažu vam umanjiti ukupno vrijeme provedeno na rješavanju problema s kupcem.
Vaš tim za podršku može na jednom mjestu obrađivati sve zahtjeve kupaca s više kanala.
Upravljajući svim kanalima podrške na jednom mjestu, vaši agenti troše manje vremena na rješavanje problema.
Besplatni softver call centra LiveAgent štedi vam mnogo vremena i povećava produktivnost agenata. Oslobodite svoje agente potrebe rukovanjem s više uređaja i telefonskih aplikacija. Pomoću LiveAgent-ovog besplatnog call centra softvera možete upućivati pozive i odgovarati na sve vaše pozive na nadzornoj ploči LiveAgent ili u našoj LiveAgent aplikaciji. Naš besplatni softver pozivnog centra također podržava interne pozive među vašim agentima. Još jedna ključna prednost je naša značajka snimanja poziva. Ova značajka omogućuje vam pohranu i reprodukciju vaših snimaka poziva u svrhu obuke i u pravne svrhe.
Poboljšajte interakciju s kupcima pomoću našeg besplatnog softvera pozivnog centra. Osim značajki call centra, dobit ćete i besplatni univerzalni inbox ticketa, live chat , bazu znanja i mogućnost dodavanja neograničenog broja agenata. Naš besplatni call centar softver zauvijek je besplatan, ali ima ograničenja poput 7-dnevnog povijest pretraživanja ticketa, 1 adresa e-pošte, 1 telefonski broj i 1 gumb za live chat. Ako vas zanimaju naprednije značajke pogledajte naše plaćene planove.
12% Amerikanaca kaže kako im najveću frustraciju s korisničkom podrškom izaziva “sporost”. Statista
72% ispitanika smatra kako je loš znak kada moraju njihov problem objasniti više puta/agenata. Dimensional Research
72% korisnika izjavilo je kako kada kontaktiraju korisničku podršku očekuju da agenti “znaju tko su, što su prije kupili i sl.” Microsoft
LiveAgent je najrecenziraniji i najbolje ocijenjen softver za pomoć korisnicima za MSP-ove u 2020. Započnite s našim besplatnim rješenjem za live chat i nadogradite na verziju koja se plaća u bilo kojem trenutku da biste dobili neograničenu povijest ticketa, više funkcija i bez ograničenja broja gumbova za chat, e-mail adresa, telefonskih brojeva i obrazaca za kontakt.
Recite zbogom nejasnoćama uz softver za interakciju s korisnicima
Počnite koristiti softver za interakciju s korisnicima već danas. Budite u toku sa svim zahtjevima kupaca i poboljšajte korisničko iskustvo na svim kanalima.
Pružite odličnukorisničku uslugu.
Odlična korisnička usluga počinje s boljim help desk softverom. Pogledajte prednosti LiveAgent-a i započnite s upotrebom za 5 minuta.
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.