Jira

Što je Jira?

Jira je softver za praćenje programskih pogrešaka, problema i projekata. Danas je evoluirao u jedan od najsnažnijih alata za upravljanje poslom koji je dostupan na tržištu, a koriste ga timovi širom svijeta koji se fokusiraju na upravljanje proizvodima i projektima, agilnost, razvoj softvera, praćenje programskih pogrešaka i upravljanje zadacima.

Kako ga možete koristiti?

Jira ima višestruku svrhu i nudi različita rješenja za vaš tijek rada. Jira Software Cloud može vam pomoći u prodaji i praćenju problema ili upravljanju ažuriranjima, bilješkama, recenzijama korisnika ili više. Na vama je kako ćete koristiti ovaj softver za praćenje.

Praćenje i upravljanje problemima

Jira vam omogućuje da stvorite zadatke, dodijelite ih pojedincima i timovima, postavite prioritete i pratite njihov napredak. Omogućuje vam i premještanje zadataka između faza razvoja radi maksimalne transparentnosti tijeka rada.

Izvještavanje

Pomoću Jire možete stvoriti sveobuhvatna izvješća kako biste bolje razumjeli napredak određenih projekata. Na primjer, Jira može pratiti koliko trošite na svaki projekt kako biste svoj tijek rada prilagodili svom budžetu.

Scrum i Kanban

Jira nudi ploče Scrum i Kanban koje su spremne za upotrebu. Te ploče služe kao čvorišta za upravljanje zadacima koja sadrže različite zadatke u projektu. Korištenjem ovih ploča možete pružiti veću transparentnost tijeku rada različitih timova.

Prednosti

Kada povežite Jiru sa svojim LiveAgent računom, moći ćete:

  • Vidjeti tikete povezane s Jira zadacima unutar LiveAgent-a
  • Spojiti zadatke s tiketima određenih kupaca
  • Pretraživati Jira tikete izravno u LiveAgent-u

Kako integrirati Jiru s LiveAgent-om

LiveAgent uključuje izvorni integracijski dodatak za Jiru, pa lako možete povezati dvije aplikacije s vaše help desk konfiguracije. Ne trebate imati vještine kodiranja, samo pratite ovaj vodič da biste naučili kako integrirati Jiru s LiveAgent-om.

Prvi korak je otići na vašu LiveAgent konfiguraciju. Idite na odjeljak dodataka i pronađite Jira. Kliknite na prekidač za aktiviranje da biste aktivirali dodatak. LiveAgent će se morati ponovno učitati nakon ovog koraka.

Gdje pronaći dodatak Jira u postavkama LiveAgent-a
Odjeljak LiveAgent dodataka

Pronađite aktivni dodatak Jira i kliknite na konfiguracijski kotačić da biste postavili integraciju.

Aktivirani dodatak Jira u LiveAgentu s dostupnom opcijom konfiguracije
Konfigurirajte Jira dodatak

Sada morate unijeti svoje podatke. Prvo polje mora sadržavati vaš Jira URL. Zatim u drugo unesite svoju e-adresu. Upotrijebite e-adresu koju ste koristili prilikom postavljanja svog Jira računa. Posljednje polje zahtijeva API token.

Prozor za konfiguraciju dodatka Jira u postavkama LiveAgent-a
Konfiguracija dodatka Jira

Ispod polja možete pronaći poveznicu. Kliknite na nju i generirajte svoj API token, a zatim ga kopirajte i zalijepite u polje API tokena u LiveAgentu.

Gdje stvoriti API tokene u Jiri
Stvorite API token

Ne zaboravite kliknuti Spremi kad završite.

Uspješno konfigurirani dodatak Jira u LiveAgent-u
Uspjeh

Sada je vaša Jira integracija spremna. Da biste vidjeli kako funkcionira, otvorite e-mail tikete ili bilo koje druge po vašem izboru i pogledajte ploču na desnoj strani. Ovdje možete vidjeti ikone svojih integracija (ako ste neke već aktivirali). Potražite logotip Jira u otvorenom tiketu.

Jira logotip u prikazu tiketa
Jira logotip krajnje desno

Kada kliknete na njega, lako možete kreirati problem izravno iz prikaza tiketa. Nakon što kliknete na gumb Stvori, otvorit će se novi prozor Jira, u kojem možete unijeti detalje tiketa.

Novi Jira prozor s izradom i opisom novog problema
Novi problem u Jiri

Kako integrirati Jira Software Cloud s LiveAgent-om putem Zapiera

Za integraciju putem Zapiera potrebno je samo par minuta. Doista je jednostavno. Zapier povezuje dvije značajke od dvije različite aplikacije. U ovom slučaju, aplikacije su Jira Software Cloud i LiveAgent-ov softver za korisničku podršku. Nije potrebno imati vještine kodiranja kako bi ih uskladili da rade zajedno, samo pratite ovaj jednostavan vodič ili pokušajte to sami napraviti na Zapieru.

Prije svega, trebat će vam Zapier račun. Ako ga nemate, možete ga stvoriti ovdje. Kada se prijavite, idite na stranicu za integraciju LiveAgent + Jira softvera u oblak.

Stranica LiveAgent i Jira integracije na Zapieru
LiveAgent + Jira integracija na Zapieru

Pomaknite se prema dolje na stranici dok ne vidite odjeljak Poveži LiveAgent + Jira Software Cloud za nekoliko minuta. Ovdje možete odabrati okidač i radnju. Okidač u jednoj aplikaciji aktivira radnju u drugoj, stvarajući integraciju. Odaberite one koji odgovaraju vašim potrebama.

Kao primjer, prikazat ćemo vam integraciju s okidačem Jira Novi Problem i LiveAgent radnjom Stvori Razgovor. Kada ste ih odabrali, nastavite klikom na plavi gumb.

Povežite LiveAgent i Jiru na Zapieru nakon što odaberete okidač i radnju kao na slici
Povežite Jiru s LiveAgent-om

U ovom odjeljku morate postaviti okidač za Jira Software Cloud. Prijavite se na svoj račun Atlassian/Jira i nastavite s postavljanjem. Morat ćete dati dopuštenje Zapieru za rukovanje vašim podacima.

Postavljanje Jira okidača u Zapieru
Postavljanje Jira okidača

Kliknite na Spremi & Nastavi kad ste gotovi.

Završeno postavljanja okidača Jira
Završetak postavljanja okidača Jira

Posljednji korak u postavljanju okidača je testiranje okidača. Možete preskočiti ovaj korak, ali toplo preporučujemo da prođete kroz test. Potrebno je samo nekoliko sekundi. U slučaju da naiđete na bilo kakve probleme, Zapier će vam ponuditi praktičan vodič za rješavanje problema koji će vam pomoći.

Test Jira okidača
Test okidača

Sada morate postaviti LiveAgent radnju. Postupak je isti kao i prije, osim što trebate ispuniti još nekoliko polja, u našem slučaju da odredite razgovor koji će se stvoriti. Ispunite e-adresu pošiljatelja, e-adresu primatelja, predmet i poruku. U slučaju da želite detaljnije odrediti radnju, možete ispuniti i nepotrebna polja.

Postavljanje LiveAgent radnje u Zapieru
Postavljanje LiveAgent radnje

Kad završite, napravite posljednji test integracije.

Test integracije Jire i LiveAgent-a na Zapieru
Test integracije

Nakon uspješnog testa, idite na LiveAgent i pogledajte svoj odjeljak za tiketiranje. Svaki put kad se u Jira Software Cloud kreira novi problem, dobit ćete tiket s informacijama.

Primjer uspješne integracije u LiveAgent prikazu tiketa
Primjer tiketa

I to je to! Uspješno ste integrirali Jira Software Cloud s LiveAgent sustavom tiketiranja.

Frequently asked questions

Što je Jira?

Jira je softver za upravljanje projektima koji vam omogućuje da upravljate zadacima, projektima i proizvodima. Štoviše, ukazuje na moguće greške koje treba ispraviti.

Koje su prednosti upotrebe Jire?

- prilagodljiv

- korisni dodaci

- prilagođen korisnicima

- povećava učinkovitost tijeka rada

 

Nazad na Integracije Kreirajte račun besplatno
Želite saznati više o Jira Service Management bazi znanja? Pogledajte naš članak da saznate kako radi i kako se pokazala na našim testovima.

Jira Service Management – recenzija baze znanja

Jira Service Management je softver za upravljanje projektima koji se također može koristiti kao softver baze znanja. Ima moderni uređivač članaka te nudi ogromnu raznovrsnost i fleksibilnost. Suvlasnik ima ocjenu 4.3 na recenzijama softvera baze znanja, a cijena počinje od 21 mjesečno. Integracija u početku može biti zbunjujuća i neki recenzenti smatraju da je skupo na plaćenim planovima. Ali općenito ima dobre recenzije i funkcionalnosti.

LiveAgent is a help desk software that connects multiple platforms into one interface. Check out all the available integrations right now.

Axialys

LiveAgent Softver za pomoć u tvrtkama nudi besplatni probni period od 7 ili 30 dana, a sadrži 180 značajki, 40 integracija i alate za produktivnost. Pomaže u upravljanju komunikacijskim kanalima i integracijama društvenih medija te zadržavanju korisnika i povećanju produktivnosti. Također, ima podršku, ažuriranja i popuste te mogućnost pretplate na newsletter.

LiveAgent poboljšava zadovoljstvo kupaca pomoću višekanalnog softvera za angažman kupaca. Pogledajte prednosti LiveAgent-a i uvjerite se sami.

Iskoristite softver za angažman korisnika

Softver za angažman kupaca bi trebao u osnovne pakete uključivati višekanalno angažiranje kupaca, automatizaciju, gamifikaciju, izvještavanje, centralizirano upravljanje, integracije, segmentaciju i ugrađeni CRM. Multi-kanalni angažman omogućuje komunikaciju s kupcima putem više kanala. Automatizacija čuva vrijeme, a promotivne e-mailove mogu primiti kupci koji su zadovoljili određene kriterije.

Axigen vam daje rješenje za suradnju unutar ureda i email poslužitelj. Saznajte kako ga integrirati s LiveAgent-om u par lakih koraka.

Axigen

Axigen je email poslužitelj i groupware s više značajki za suradnju koji nudi visoku razinu sigurnosti i laku administraciju, idealan je za kompanije sa manjim IT timovima. Axigen se može koristiti kao rješenje za suradnju i email poslužitelj te se može integrirati s LiveAgent-om za unaprjeđenje help deska i pružanje najbolje korisničke podrške. Axigen pruža 24/7 korisničku podršku svakom klijentu, a liveAgent integracija je dostupna.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo