Partner
Što je ActiveCampaign?
ActiveCampaign je platforma za automatizaciju korisničkog iskustva. Pomaže automatizirati mnoge procese marketinga, prodaje i podrške koji se odvijaju u pozadini.
Kako ga možete koristiti?
Integriranje ActiveCampaign u LiveAgent omogućuje vam stvaranje oznaka za različite potencijalne kupce na vašem LiveAgent računu, upravljanje pretplatama kupaca i povezivanje s vašim ponudama.
Prednosti
- Upravljajte i pratite pretplate kupaca
- Povežite se s ponudama ActiveCampaign
- Poboljšajte svoj radni proces
Frequently asked questions
Za što se koristi ActiveCampaign?
- segmentacija
- personalizacija
- marketinška automatizacija e-pošte
- marketinška automatizacija
Što je ActiveCampaign?
ActiveCampaign je CX platforma za automatizaciju koja vam omogućuje povezivanje i upravljanje vašim kupcima.
Asana je alat za timsku suradnju i upravljanje radom, koji se koristi za izradu projekata, dodjeljivanje poslova, postavljanje rokova i komunikaciju s kolegama. Integracija Asana s LiveAgent-om putem usluge Zapier omogućuje automatizaciju različitih zadataka kao što su dodavanje novih korisnika, uklanjanje/dodavanje korisnika u određenu grupu, ili stvaranje novih razgovora. Asana je alat za upravljanje projektima i integracija s LiveAgent-om povećava učinkovitost tima i omogućuje uštedu vremena. LiveAgent nudi različita rješenja za poboljšanje tijeka rada i korisničke podrške kao što su chat uživo, društvene mreže i baza znanja. Besplatna registracija uz mogućnost odabira naziva poddomene i primanja promotivnih ponuda.
Ovaj tekst opisuje različite alate i načine podrške korisničke službe, uključujući online aplikaciju za chat, aplikaciju za pozivni centar te chat podršku. Vrlo je važno održavati točnost gramatike i pravopisa te personalizirati odgovore kako bi se klijent osjećao posvećenim. Postoji i mogućnost sortiranja tiketa i dodjele određenom agentu.
Live chat gumb ima brojne prednosti za tvrtke koje koriste sustav za kolica za kupovinu kao što je OpenCart, uključujući smanjenje troškova, poboljšanje prodaje i povećanje zadovoljstva klijenata. LiveAgent nudi integraciju s OpenCartom i mogućnost postavljanja live chat gumbe na web stranice, a svojim korisnicima pružaju i brojne značajke i alate za korisničku podršku. Vlasnici uKit poslovnih web stranica također mogu integrirati LiveAgent za postavljanje live chat gumbe. LiveAgent je softver za live chat koji omogućuje 24/7 korisničku podršku i besplatan probni period od 14 dana.
Dobro došli u naš affiliate progam!
LiveAgent je softver za podršku s odličnim chatom, ticketingom i automatizacijom za pružanje odlične korisničke podrške. Koriste ga poznate tvrtke poput Huaweija, BMW-a i Sveučilišta Oxford, a dostupni su različiti paketi korisnika. Omogućuje live chat, pozivni centar i dolazni poziv uz mogućnost prikladanog i efikasnog rješavanja pitanja klijenata, te pristup namjenskom agentu za podršku. Svi klijenti imaju pristup 24/7 chat podršci i email podršci od 9:00 do 17:00 (CET) od ponedjeljka do petka. Postoji mogućnost migracije podataka iz Qonvo-a, a besplatni probni periodi su dostupni bez kreditne kartice. LiveAgent je pouzdana i popularna platforma za malena i srednja poduzeća.