Softver za upravljanje komunikacijom s kupcima

Komunikacija igra temeljnu ulogu u svim aspektima poslovanja. Kad se pravilno upravlja, inovativna komunikacija s kupcima oblikuje identitet marke i bitno pridonosi značajnim i trajnim odnosima s kupcima.

Forbes logo
airbus logo
Nascar logo
USC logo
Slido green logo
analyze - illustration

Što biste trebali znati?

Tvrtke iz različitih razloga trebaju komunicirati sa svojim kupcima. Kako bi publika bila informirana i angažirana, organizacije koriste širok raspon komunikacijskih kanala i metoda kao što su e-mail, razmjena tekstualnih poruka, live chat, glasovni pozivi, društveni mediji i još mnogo toga.

Inovativna komunikacijska rješenja su platforme zasnovane na oblaku koje nude usko integrirane mogućnosti, a koje vam zauzvrat omogućuju snažno, dosljedno i pozitivno korisničko iskustvo. Pružanje ovih dosljednih iskustava izazov je za većinu tvrtki jer kupci sve manje opraštanju i sve su tehnološki pismeniji.

Zašto biste trebali koristiti softver za upravljanje komunikacijom s kupcima?

Danas kupci očekuju personaliziranu, brzu i stručnu uslugu. Pogledajmo neke ključne brojke i trendove u e-Commercu od 2019:

Smiley face icon

Gubljenje kupaca

41% kupaca prešli su na drugo poduzeće zbog slabe personalizacije.

Veće trošenje

48% kupaca potroše više ako im je iskustvo personalizirani.

Nerelevantan sadržaj

74% kupaca mrze kada im se prikazuje nerelevantan sadržaj.

feeling proud - illustration

Zašto CCM softver?

Da rezimiramo, učinkovito upravljanje komunikacijom s kupcima podrazumijeva pružanje vrlo korisnih, relevantnih komunikacija putem kanala koji kupci preferiraju. Da bi pružili takva personalizirana, centralizirana i pojednostavljena iskustva, timovi koji sudjeluju u komunikaciji s kupcima trebaju napredne alate.

Softver za upravljanje komunikacijom s kupcima aplikacija je za komunikaciju i suradnju koji omogućuje tvrtkama upravljanje velikim brojem odlaznih i dolaznih komunikacija s kupcima kroz niz kanala. Osigurava da su komunikacije s kupcima relevantne, odgovorne, dosljedne i temeljene na podacima prikupljenim iz prošlih iskustava.

Napredni CCM softver

Potpuno opremljeni softver za upravljanje komunikacijom s klijentima LiveAgent dizajniran je za objedinjavanje brojnih kontakt kanala i osiguravanje dosljednosti više kanala. Sve-u-jednom LiveAgent-a help desk rješenje pruža tvrtkama jedinstven pogled na interakciju s kupcima, održava jasnu evidenciju svih relevantnih podataka i integrira se neprimjetno sa postojećim poslovnim aplikacijama i sustavima kako bi se osiguralo visoko personalizirano korisničko iskustvo.

data analysis - illustration
add color to design - illustration

Tko koristi CCM softver?

Prema nedavnom Market Guide izdanju za CCM kojeg izdaje Gartner, CCM rješenja primarno koriste industrije poput osiguranja, bankarstva, zdravstva i komunalnih usluga za generiranje komunikacija poput računa, izvoda, korespondencije ili upozorenja/obavijesti.

Upravljanje komunikacijom s kupcima organizacije široko koriste za marketing i svrhe naplate, pa je po pravilu softver za upravljanje komunikacijom s kupcima u vlasništvu timova za marketing, prodaju i podršku.

Ključne funkcionalnosti najboljeg CCM softvera

Pri odabiru softvera za upravljanje komunikacijom s kupcima važno je uzeti u obzir ključne značajke koje nudi. Softver bi vam trebao omogućiti prilagodbu načina na koji vaša tvrtka komunicira sa svojim kupcima i isporuči pravu poruku pravim kanalom u pravo vrijeme.

Cross i multi-channel konsolidacija

Kada tražite najbolje rješenje za upravljanje komunikacijom s kupcima, očekujte da pruža jasna, besprijekorna i dosljedna korisnička iskustva na svim kanalima (putem telefona, chata uživo, e-pošte i društvenih medija.)

Prebacivanje na usluge u oblaku

Drugi važan zahtjev modernog poslovanja je funkcionalnost dizajnirana s ciljem optimizacije procesa. Platforme koje se temelje na oblaku ili hibridnim rješenjima rješavaju ovaj izazov i smanjuju visoke troškove održavanja legacy CCM sustava.

Dvosmjerna komunikacija

Suvremeni CCM softver trebao bi podržavati dolaznu i odlaznu komunikaciju, a svi zapisi kupaca pohranjeni su na jednom mjestu. Tvrtke očekuju kako će pregledati i upravljati svim podacima o kupcima na jednom, lako dostupnom i prikladnom mjestu.

LiveAgent-ovo napredno CCM rješenje

LiveAgent pruža cjelovito rješenje dizajnirano za upravljanje komunikacijom s kupcima. Korištenjem LiveAgent-a vaš će tim biti dobro opremljen za generiranje, distribuciju i praćenje komunikacija. Visokotehnološka platforma za upravljanje komunikacijom s kupcima pruža visoko prilagođeno iskustvo koje se neprimjetno integrira s postojećim poslovnim aplikacijama i sustavima. Ako tražite vrhunski ccm softver za poboljšanje prepoznatljivosti robne marke i povećanu lojalnost kupaca, isprobajte LiveAgent. Sa svojim snažnim paketom značajki dizajniranim da maksimalizira operativnu učinkovitost pozivnog centra, LiveAgent je najrecenziraniji i najbolje ocijenjeni help desk softver u kategoriji malih i srednjih poduzeća za 2020.

support illustration

Provjerite još neke ključne funkcionalnosti

Uz gore navedene značajke, odličan softver za upravljanje komunikacijom s kupcima trebao bi sadržavati i moćne alate za autoriranje i analitiku angažmana kupaca. Provjerite još ključnih značajki koje bi moćan CCM softver trebao sadržavati klikom na donji gumb.

help desk no clue about team performance - icon

Moćni autorski alati

Sve više tvrtki odlučuje se koristiti namjenskim CCM rješenjem s ugrađenom funkcionalnošću za stvaranje i upravljanje ključnim elementima sadržaja unutar svojih komunikacija. Najnaprednija CCM rješenja danas pružaju izuzetno moćno iskustvo stvaranja ili uređivanja i omogućuju netehničkim poslovnim korisnicima ažuriranje komunikacija bez kompromisa u pogledu kvalitete i vremena.

live chat increases sales

Analitika angažmana kupaca

Analitika je bitna značajka softvera za upravljanje komunikacijom s kupcima jer tvrtkama omogućuje prikupljanje mjernih podataka za ključne poslovne funkcije (najkorišteniji kanali, količina ticketa, stope razlučivosti, cijena po dodiru). Te informacije tvrtkama pružaju inteligentne uvide na temelju podataka koji podržavaju rast prihoda i profitabilnost.

Bit ćete u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna
G2 Crowd
Capterra
GetApp
Related Articles to Softver za upravljanje komunikacijom s kupcima
Kako kontaktirati Itilite korisničku službu putem emaila, live chat podrške, telefonskog broja, podrške putem društvenih medija i samoposlužne podrške.

Itilite help desk kontakti

Digitalna platforma za upravljanje putovanjima Itilite pruža podršku putem e-pošte, telefona i live chata. Za više informacija posjetite njihovu web stranicu. Itilite kontakti za podršku su contact@itilite.com i + 1 83346 05669.

Kako kontaktirati Egencia korisničku službu putem emaila, live chat podrške, telefonskog broja, podrške putem društvenih medija i samoposlužne podrške.

Egencia help desk kontakti

Egencia nudi podršku korisnicima putem help desk, ticketing softvera, live chata i društvenih medija. Također imaju bazu znanja i SLA sporazume. Dostupni su putem e-maila, live chata i društvenih mreža.

VoIP studio je profesionalni pružatelj telekomunikacijskih usluga spreman za obradu vaših poziva. Prepun je funkcionalnosti i alata koji će vam olakšati posao.

VoIPstudio

VoIP telefonski sustavi, softveri za korisničku službu i sustavi za upravljanje pritužbama dio su ponude LiveAgent platforme.

Pobrinite se za vaše klijente na vašim OpenCart web stranicama s live chatom. OpenCart integracija za LiveAgent vam omogućava da smjestite live chat gumb na vašu web stranicu.

OpenCart

Uvođenje live chata u OpenCart i Shopify trgovine poboljšava komunikaciju s kupcima, smanjuje vrijeme rješavanja problema i povećava prodaju.

Teletek je švedski operater koji nudi cloud-based telefonske centrale s mobilnim MEX ekstenzijama. Pročitajte više o Teletek integraciji.

Teletek

Teletek je pružatelj VoIP usluga u Europi od 2008. Integracija Teleteka u LiveAgent omogućuje ekonomičan način pristupa klijentima putem više uređaja. Nema dodatnih troškova za integraciju u LiveAgent.

Prijenos poziva vodi brigu o vašim pozivima. Praćeni prijenos čeka završetak poziva sve dok nije bilo odgovoren, odbačen ili jednostavno nije odgovoren od strane drugog agenta.

Prijenos poziva

Praćeni prijenosi poziva omogućuju prebacivanje poziva s jednog agenta na drugog bez potrebe čekanja, poboljšavajući korisničko iskustvo.

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×
Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo