Besplatna proba

Language switcher

–Hidden comment

Use attributes in format region_from and region_to= to change the languages showing in language switcher.
Available regions are:
europe_from europe_to
asia_from asia_to
mideast_from mideast_to
america_from america_to

Example:
europe_from=0 europe_to=22 will put all languages (ordered in language switcher settings) from 1 to 21 to Europe region:
asia_from=22 asia_to=25 will put all languages from 23 to 24 (so only 2) into Asia region.

Softver za upravljanje komunikacijom s kupcima

Komunikacija igra temeljnu ulogu u svim aspektima poslovanja. Kad se pravilno upravlja, inovativna komunikacija s kupcima oblikuje identitet marke i bitno pridonosi značajnim i trajnim odnosima s kupcima.

logo clients forbes
logo clients airbus
logo clients nascar
logo clients usc
logo esky color
slido green
undraw analyze 17kw

Što biste trebali znati?

Tvrtke iz različitih razloga trebaju komunicirati sa svojim kupcima. Kako bi publika bila informirana i angažirana, organizacije koriste širok raspon komunikacijskih kanala i metoda kao što su e-mail, razmjena tekstualnih poruka, live chat, glasovni pozivi, društveni mediji i još mnogo toga.

Inovativna komunikacijska rješenja su platforme zasnovane na oblaku koje nude usko integrirane mogućnosti, a koje vam zauzvrat omogućuju snažno, dosljedno i pozitivno korisničko iskustvo. Pružanje ovih dosljednih iskustava izazov je za većinu tvrtki jer kupci sve manje opraštanju i sve su tehnološki pismeniji.

Zašto biste trebali koristiti softver za upravljanje komunikacijom s kupcima?

Danas kupci očekuju personaliziranu, brzu i stručnu uslugu. Pogledajmo neke ključne brojke i trendove u e-Commercu od 2019:

Smiley face icon

Gubljenje kupaca

41% kupaca prešli su na drugo poduzeće zbog slabe personalizacije.

Bag icon

Veće trošenje

48% kupaca potroše više ako im je iskustvo personalizirani.

Message icon

Nerelevantan sadržaj

74% kupaca mrze kada im se prikazuje nerelevantan sadržaj.

undraw feeling proud qne1

Zašto CCM softver?

Da rezimiramo, učinkovito upravljanje komunikacijom s kupcima podrazumijeva pružanje vrlo korisnih, relevantnih komunikacija putem kanala koji kupci preferiraju. Da bi pružili takva personalizirana, centralizirana i pojednostavljena iskustva, timovi koji sudjeluju u komunikaciji s kupcima trebaju napredne alate.

Softver za upravljanje komunikacijom s kupcima aplikacija je za komunikaciju i suradnju koji omogućuje tvrtkama upravljanje velikim brojem odlaznih i dolaznih komunikacija s kupcima kroz niz kanala. Osigurava da su komunikacije s kupcima relevantne, odgovorne, dosljedne i temeljene na podacima prikupljenim iz prošlih iskustava.

Napredni CCM softver

Potpuno opremljeni softver za upravljanje komunikacijom s klijentima LiveAgent dizajniran je za objedinjavanje brojnih kontakt kanala i osiguravanje dosljednosti više kanala. Sve-u-jednom LiveAgent-a help desk rješenje pruža tvrtkama jedinstven pogled na interakciju s kupcima, održava jasnu evidenciju svih relevantnih podataka i integrira se neprimjetno sa postojećim poslovnim aplikacijama i sustavima kako bi se osiguralo visoko personalizirano korisničko iskustvo.

undraw all the data h4ki
undraw add color 19gv

Tko koristi CCM softver?

Prema nedavnom Market Guide izdanju za CCM kojeg izdaje Gartner, CCM rješenja primarno koriste industrije poput osiguranja, bankarstva, zdravstva i komunalnih usluga za generiranje komunikacija poput računa, izvoda, korespondencije ili upozorenja/obavijesti.

Upravljanje komunikacijom s kupcima organizacije široko koriste za marketing i svrhe naplate, pa je po pravilu softver za upravljanje komunikacijom s kupcima u vlasništvu timova za marketing, prodaju i podršku.

Ključne funkcionalnosti najboljeg CCM softvera

Pri odabiru softvera za upravljanje komunikacijom s kupcima važno je uzeti u obzir ključne značajke koje nudi. Softver bi vam trebao omogućiti prilagodbu načina na koji vaša tvrtka komunicira sa svojim kupcima i isporuči pravu poruku pravim kanalom u pravo vrijeme.

Group 370 icon

Cross i multi-channel konsolidacija

Kada tražite najbolje rješenje za upravljanje komunikacijom s kupcima, očekujte da pruža jasna, besprijekorna i dosljedna korisnička iskustva na svim kanalima (putem telefona, chata uživo, e-pošte i društvenih medija.)

Cloud icon

Prebacivanje na usluge u oblaku

Drugi važan zahtjev modernog poslovanja je funkcionalnost dizajnirana s ciljem optimizacije procesa. Platforme koje se temelje na oblaku ili hibridnim rješenjima rješavaju ovaj izazov i smanjuju visoke troškove održavanja legacy CCM sustava.

Phone icon

Dvosmjerna komunikacija

Suvremeni CCM softver trebao bi podržavati dolaznu i odlaznu komunikaciju, a svi zapisi kupaca pohranjeni su na jednom mjestu. Tvrtke očekuju kako će pregledati i upravljati svim podacima o kupcima na jednom, lako dostupnom i prikladnom mjestu.

LiveAgent-ovo napredno CCM rješenje

LiveAgent pruža cjelovito rješenje dizajnirano za upravljanje komunikacijom s kupcima. Korištenjem LiveAgent-a vaš će tim biti dobro opremljen za generiranje, distribuciju i praćenje komunikacija. Visokotehnološka platforma za upravljanje komunikacijom s kupcima pruža visoko prilagođeno iskustvo koje se neprimjetno integrira s postojećim poslovnim aplikacijama i sustavima. Ako tražite vrhunski ccm softver za poboljšanje prepoznatljivosti robne marke i povećanu lojalnost kupaca, isprobajte LiveAgent. Sa svojim snažnim paketom značajki dizajniranim da maksimalizira operativnu učinkovitost pozivnog centra, LiveAgent je najrecenziraniji i najbolje ocijenjeni help desk softver u kategoriji malih i srednjih poduzeća za 2020.

support

Provjerite još neke ključne funkcionalnosti

Uz gore navedene značajke, odličan softver za upravljanje komunikacijom s kupcima trebao bi sadržavati i moćne alate za autoriranje i analitiku angažmana kupaca. Provjerite još ključnih značajki koje bi moćan CCM softver trebao sadržavati klikom na donji gumb.

help desk no clue about team performance

Moćni autorski alati

Sve više tvrtki odlučuje se koristiti namjenskim CCM rješenjem s ugrađenom funkcionalnošću za stvaranje i upravljanje ključnim elementima sadržaja unutar svojih komunikacija. Najnaprednija CCM rješenja danas pružaju izuzetno moćno iskustvo stvaranja ili uređivanja i omogućuju netehničkim poslovnim korisnicima ažuriranje komunikacija bez kompromisa u pogledu kvalitete i vremena.

live chat increase sales

Analitika angažmana kupaca

Analitika je bitna značajka softvera za upravljanje komunikacijom s kupcima jer tvrtkama omogućuje prikupljanje mjernih podataka za ključne poslovne funkcije (najkorišteniji kanali, količina ticketa, stope razlučivosti, cijena po dodiru). Te informacije tvrtkama pružaju inteligentne uvide na temelju podataka koji podržavaju rast prihoda i profitabilnost.

CCM Software FAQ

Što je softver za upravljanje komunikacijom s kupcima?

Softver za upravljanje komunikacijom s kupcima ili kratko CCM softver omogućava vašem poslovanju da se učinkovito nosi s bilo kojim upitima kupaca. Kako? Pa, CCM softver objedinjuje svu vašu komunikaciju u jednom sučelju. Na primjer, e-mail, live chat, pozivi, forum, SoMe, upiti u bazu znanja itd. Štoviše, značajke korisničke službe pomažu vašim agentima u pružanju besprijekornog CX-a. Kao rezultat, to može dovesti do poboljšanih odnosa s kupcima, povećanja prihoda i ukupnog zadovoljstva kupaca.

Kako komunicirate s kupcima?

Danas kupci komuniciraju na više kanala. Stoga je važno biti prisutan i odgovoriti na svakoj platformi. Na primjer, chat, e-mail ili telefonski pozivi. Ali, kako učinkovito komunicirate s njima? Osim help desk rješenja, koje u velikoj mjeri koristi vašem poslovanju, uvijek biste trebali pozdraviti kupca, predstaviti se, pustiti kupca da govori/piše bez ometanja, ispričati se ako je potrebno i biti ljubazni.

Zašto je komunikacija s kupcima bitna?

Uspješna komunikacija s kupcima može biti važan faktor za vaše poslovanje. Doslovno vas može izdvojiti od konkurencije. Kupci se žele osjećati saslušanima i žele biti cijenjeni. Učinkovita komunikacija može izgraditi dugoročne odnose, što rezultira i većom prodajom.

Biti će te u dobrim rukama!

Znate li što Huawei, BMW, Yamaha i 02 imaju zajedničko? Pogodili ste... LiveAgent!

Isprobajte sada besplatno Kreditna kartica nije potrebna

Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.

×

Dogovorite jedan na jedan poziv i otkrijte koje pogodnosti LiveAgent može donijeti vašem poduzeću.

Dostupni smo na više datuma

Dogovorite demo