Komunikacija igra temeljnu ulogu u svim aspektima poslovanja. Kad se pravilno upravlja, inovativna komunikacija s kupcima oblikuje identitet marke i bitno pridonosi značajnim i trajnim odnosima s kupcima.
Tvrtke iz različitih razloga trebaju komunicirati sa svojim kupcima. Kako bi publika bila informirana i angažirana, organizacije koriste širok raspon komunikacijskih kanala i metoda kao što su e-mail, razmjena tekstualnih poruka, live chat, glasovni pozivi, društveni mediji i još mnogo toga.
Inovativna komunikacijska rješenja su platforme zasnovane na oblaku koje nude usko integrirane mogućnosti, a koje vam zauzvrat omogućuju snažno, dosljedno i pozitivno korisničko iskustvo. Pružanje ovih dosljednih iskustava izazov je za većinu tvrtki jer kupci sve manje opraštanju i sve su tehnološki pismeniji.
Danas kupci očekuju personaliziranu, brzu i stručnu uslugu. Pogledajmo neke ključne brojke i trendove u e-Commercu od 2019:
41% kupaca prešli su na drugo poduzeće zbog slabe personalizacije.
48% kupaca potroše više ako im je iskustvo personalizirani.
74% kupaca mrze kada im se prikazuje nerelevantan sadržaj.
Da rezimiramo, učinkovito upravljanje komunikacijom s kupcima podrazumijeva pružanje vrlo korisnih, relevantnih komunikacija putem kanala koji kupci preferiraju. Da bi pružili takva personalizirana, centralizirana i pojednostavljena iskustva, timovi koji sudjeluju u komunikaciji s kupcima trebaju napredne alate.
Softver za upravljanje komunikacijom s kupcima aplikacija je za komunikaciju i suradnju koji omogućuje tvrtkama upravljanje velikim brojem odlaznih i dolaznih komunikacija s kupcima kroz niz kanala. Osigurava da su komunikacije s kupcima relevantne, odgovorne, dosljedne i temeljene na podacima prikupljenim iz prošlih iskustava.
Potpuno opremljeni softver za upravljanje komunikacijom s klijentima LiveAgent dizajniran je za objedinjavanje brojnih kontakt kanala i osiguravanje dosljednosti više kanala. Sve-u-jednom LiveAgent-a help desk rješenje pruža tvrtkama jedinstven pogled na interakciju s kupcima, održava jasnu evidenciju svih relevantnih podataka i integrira se neprimjetno sa postojećim poslovnim aplikacijama i sustavima kako bi se osiguralo visoko personalizirano korisničko iskustvo.
Prema nedavnom Market Guide izdanju za CCM kojeg izdaje Gartner, CCM rješenja primarno koriste industrije poput osiguranja, bankarstva, zdravstva i komunalnih usluga za generiranje komunikacija poput računa, izvoda, korespondencije ili upozorenja/obavijesti.
Upravljanje komunikacijom s kupcima organizacije široko koriste za marketing i svrhe naplate, pa je po pravilu softver za upravljanje komunikacijom s kupcima u vlasništvu timova za marketing, prodaju i podršku.
Pri odabiru softvera za upravljanje komunikacijom s kupcima važno je uzeti u obzir ključne značajke koje nudi. Softver bi vam trebao omogućiti prilagodbu načina na koji vaša tvrtka komunicira sa svojim kupcima i isporuči pravu poruku pravim kanalom u pravo vrijeme.
Kada tražite najbolje rješenje za upravljanje komunikacijom s kupcima, očekujte da pruža jasna, besprijekorna i dosljedna korisnička iskustva na svim kanalima (putem telefona, chata uživo, e-pošte i društvenih medija.)
Drugi važan zahtjev modernog poslovanja je funkcionalnost dizajnirana s ciljem optimizacije procesa. Platforme koje se temelje na oblaku ili hibridnim rješenjima rješavaju ovaj izazov i smanjuju visoke troškove održavanja legacy CCM sustava.
Suvremeni CCM softver trebao bi podržavati dolaznu i odlaznu komunikaciju, a svi zapisi kupaca pohranjeni su na jednom mjestu. Tvrtke očekuju kako će pregledati i upravljati svim podacima o kupcima na jednom, lako dostupnom i prikladnom mjestu.
LiveAgent pruža cjelovito rješenje dizajnirano za upravljanje komunikacijom s kupcima. Korištenjem LiveAgent-a vaš će tim biti dobro opremljen za generiranje, distribuciju i praćenje komunikacija. Visokotehnološka platforma za upravljanje komunikacijom s kupcima pruža visoko prilagođeno iskustvo koje se neprimjetno integrira s postojećim poslovnim aplikacijama i sustavima. Ako tražite vrhunski ccm softver za poboljšanje prepoznatljivosti robne marke i povećanu lojalnost kupaca, isprobajte LiveAgent. Sa svojim snažnim paketom značajki dizajniranim da maksimalizira operativnu učinkovitost pozivnog centra, LiveAgent je najrecenziraniji i najbolje ocijenjeni help desk softver u kategoriji malih i srednjih poduzeća za 2020.
Uz gore navedene značajke, odličan softver za upravljanje komunikacijom s kupcima trebao bi sadržavati i moćne alate za autoriranje i analitiku angažmana kupaca. Provjerite još ključnih značajki koje bi moćan CCM softver trebao sadržavati klikom na donji gumb.
Sve više tvrtki odlučuje se koristiti namjenskim CCM rješenjem s ugrađenom funkcionalnošću za stvaranje i upravljanje ključnim elementima sadržaja unutar svojih komunikacija. Najnaprednija CCM rješenja danas pružaju izuzetno moćno iskustvo stvaranja ili uređivanja i omogućuju netehničkim poslovnim korisnicima ažuriranje komunikacija bez kompromisa u pogledu kvalitete i vremena.
Analitika je bitna značajka softvera za upravljanje komunikacijom s kupcima jer tvrtkama omogućuje prikupljanje mjernih podataka za ključne poslovne funkcije (najkorišteniji kanali, količina ticketa, stope razlučivosti, cijena po dodiru). Te informacije tvrtkama pružaju inteligentne uvide na temelju podataka koji podržavaju rast prihoda i profitabilnost.
CRM softver omogućuje lak pristup podacima svakom zaposleniku, upravljanje kontaktima, dokumentima i ponudama te integraciju e-pošte. Najbolje prakse uključuju odabir pravog softvera, osposobljavanje zaposlenika i korištenje automatizacije. Važno je provjeriti jesu li svi potrebni podaci i informacije u CRM-u.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!
Join our community of happy clients and provide excellent customer support with LiveAgent.
Naša web stranica koristi kolačiće (cookie). Ukoliko nastavite, smatramo kako ste dopustili korištenje cookie-a kako je i napisano i našoj Politika privatnosti i cookie pravila.
Answer more tickets with our all-in-one help desk software. Try LiveAgent for 30 days with no credit card required.
Hello, I’m Andrej. We’re thrilled to invite you to an exclusive software demo where we’ll showcase our product and how it can transform your customer care. Learn how to achieve your business goals with LiveAgent or feel free to explore the best help desk software by yourself with no fee or credit card requirement.
Andrej Saxon | LiveAgent support team