Viber je aplikacija za besplatne pozive i razmjenu poruka preko više platformi, dostupna za Android, iOS, Microsoft Windows, macOS i Linux. Viber se može usporediti s drugim aplikacijama za razmjenu poruka kao što su WhatsApp, Signal i Telegram. Njegova osnovna funkcionanost leži u izravnoj razmjeni poruka, pozivanju, video pozivima i slanju poruka drugim korisnicima.
Zašto je važna Viber korisnička podrška?
Današnji korisnici imaju visoka očekivanja. Oni očekuju iskustvo podrške bez problema i žele komunicirati s tvrtkama preko mnogo platformi, uključujući društvene mreže i aplikacije za razmjenu poruka kao što je Viber. Zašto?
Mnogim je korisnicima jednostavnije poslati poruku u odnosu na traženje na Googleu poslovnih informacija ili pretraživanje njihove stranice u potrazi za rješenjima. Svaki korisnik ima drugačija očekivanja i potrebe, i kao takve, kompanije trebaju pokušati uslužiti baš svakog korisnika.
Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.
Happy customers are the best customers
Kako mogu pružiti trenutnu korisničku podršku preko Vibera?
Pružanje trenutačne i personalizirane korisničke podrške koja ima znanja preko Vibera je jednostavno pomoću odgovarajućih alata. LiveAgent jedan od rijetkih sustava korisničke podrške koji u ovom trenutku nudi integraciju s Viberom.
Naša integracija osigurava da budete obaviješteni svaki put kada dobijete novu tekstualnu poruku preko Vibera. Osim toga, automatski pretvara svaku poruku u zahtjev za podršku službe za korisnike. Kada imate ovakvu vrstu tehnologije na raspolaganju, tada ne morate stalno nadzirati uređaje i osigurava da su sve tekstualne poruke na Viberu uredno organizirane i dostupne da im mogu pristupiti svi vaši agenti podrške.
Što možete uraditi s integracijom?
Sastavili smo popis integracijskih osnovnih značajki kako biste znali kako korištenje Vibera za korisničku službu može poboljšati produktivnost vašeg tima i povećati zadovoljstvo korisnika.
Integracija LiveAgent-ovog softvera za korisničku službu s Viberom će moći:
- Primati Viber tekstualne poruke i pretvarati ih u zahtjeve za podršku. Ne trebate nadzirati vaše pametne uređaje ili aplikaciju na stolnom računalu.
- Odgovarati na Viber tekstualne poruke kroz LiveAgent upravljačku ploču. Kako je navedeno, ne morate imati druge uređaje kod sebe. Odgovarajte na upite svojih korisnika preko svoje LiveAgent upravljačke ploče i dobivat će odgovore na svoju Viber aplikaciju. Tako je jednostavno!
- Arhivirati i organizirati prošle Viber zahtjeve za podršku. Zahvaljujući LiveAgent-u, jednostavno možete vidjeti prošle razgovore i dodijeliti im oznake umjesto da morate bezglavo pretraživati svoj telefon.
Kako to izgleda/radi u praksi?
Ako vas zanima hoće li vaši korisnici znati da koristite vanjski alat za odgovaranje na njihove Viber poruke, odgovor glasi ne. Pogledajte kako radi u ovom podrobnom video vodiču.
Kako integrirati Viber s LiveAgent-om
1. Prvo trebate kreirati Active Bot. Idite na ovu web stranicu i unesite telefonski broj koji je povezan s vašim računom na Viberu.
2. Ubrzo nakon toga ćete primiti tekstualnu poruku na Viber s kodom. Unesite kod na web stranicu i prijavite se.
3. Kliknite na Create bot account
4. Iskočit će novi prozor. Unesite sve potrebne informacije i kliknite save. Nakon što kliknete save, sustav će automatski generirati token.
5. Kopirajte token i prijavite se u LiveAgent.
6. Navigirajte na Configuration
7. Kliknite System
8. Kliknite Plugin
9. Pronađite Viber i uključite dodatak pritiskom na gumb (treba pozeleniti)
Nakon što ste aktivirali Viber dodatak, vratite se na Configuration.
10. Kliknite Viber accounts
11. Kliknite Connect. Iskočit će novi prozor.
13. Zalijepite token u kolonu “Token”.
14. Odaberite odjel u koji želite preusmjeravati dolazne Viber poruke
15. Kliknite na Connect i to je to! Vaš bi Viber trebao raditi!
BONUS: Ako želite olakšati korisnicima stupanje u kontakt s vama preko Vibera, stavite QR kod sa svog Viber Active Bot računa na svoju web stranicu. Kako biste saznali više o tome kako vaši korisnici mogu koristiti QR kod da vas kontaktiraju, pogledajte kraj ovog vodiča za integraciju.
Kako vaše poslovanje može imati koristi od integracije?
- LiveAgent-ova Viber integracija vam može uštedjeti i vrijeme i novac jer će vaši agenti trošiti manje vremena na nazdor uređaja
- Može vam pomoći u pružanju brže podrške putem naprednih alata kao što su gotove poruke
- Može vam pomoći pružati personaliziranije odgovore zahvaljujući našem ugrađenom sustavu CRM koji je dostupan kad god odgovarate na Viber poruke kroz LiveAgent
- Može poboljšati vašu korisničku podršku i zadovoljstvo pružanjem stvarnih podataka. Na primjer, ako želite znati koliko ste Viber upita riješili pri prvom kontaktu u prošlom mjesecu, jednostavno napravite izvještaj. Pomoću LiveAgent-ove značajke za izvještavanje, možete jednostavno podijeliti svoje podatke prema performansama tijekom vremena, po agentu, odjelu ili kanalu.
- Odgovaranje na Viber poruke preko LiveAgent-a je sigurnije. Zašto? Viber zahtjevi za podršku se spremaju u univerzalni pretinac ulazne pošte kojemu može pristupiti svaki agent podrške. Ovo znači da ne morate brinuti o:
- dijeljenu svojih informacija o prijavi u Viber s mnogim zaposlenicima
- tome da ste ostali prijavljeni na javim uređajima
- ćete izgubiti uređajte kojima ste prijavljeni u svoj Viber račun
- Kompetitivna prednost. LiveAgent je jedan od rijetkih softvera korisničke podrške koji nudi integraciju s Viberom.
Spremni ste isprobati našu integraciju?
Pustite nas da se pobrinemo o organizaciji i logistici kako biste se mogli usredotočiti na pružanje pouzdane podrške bez zadrške svim svojim korisnicima. Započnite svoj besplatni 14-dnevni probni rok već danas. Kreditne kartice nisu potrebe.
{ “@context”: “https://schema.org”, “@type”: “FAQPage”, “mainEntity”: [{ “@type”: “Question”, “name”: “Što je Viber?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Viber je aplikacija za besplatne pozive i razmjenu poruka preko više platformi, dostupna za Android, iOS, Microsoft Windows, macOS i Linux. Viber se može usporediti s drugim aplikacijama za razmjenu poruka kao što su WhatsApp, Signal i Telegram.” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako mogu pružiti trenutnu korisničku podršku preko Vibera?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Pružanje trenutke korisničke usluge na Viberu ovisi o alatima koje imate na raspolaganju. Korištenjem alata službe za korisnike kao što je LiveAgent osigurava da ćete biti obaviješteni o svakoj novoj poruci ” } }, { “@type”: “Question”, “name”: “Kako može integracija s Viberom donijeti korist mom poslovanju?”, “acceptedAnswer”: { “@type”: “Answer”, “text”: “Može poboljšati učinkovitost agenta, uštediti vrijeme, smanjiti troškove, poboljšati zadovoljstvo korisnika i osigurati bolju sigurnost podataka.” } }] }Learn from real data insights
Get an overview of how well you’re doing in terms of performance and customer satisfaction. Find out today with a free trial. No credit card required.
Savjetnik za korisničku podršku
Visokoprobni softver, LiveAgent, omogućuje slanje prilagođenih poruka potencijalnim klijentima i automatizaciju prioritetnih zadataka za prodajni tim.