Viber je aplikacija za besplatne pozive i razmjenu poruka preko više platformi, dostupna za Android, iOS, Microsoft Windows, macOS i Linux. Viber se može usporediti s drugim aplikacijama za razmjenu poruka kao što su WhatsApp, Signal i Telegram. Njegova osnovna funkcionanost leži u izravnoj razmjeni poruka, pozivanju, video pozivima i slanju poruka drugim korisnicima.
Zašto je važna Viber korisnička podrška?
Današnji korisnici imaju visoka očekivanja. Oni očekuju iskustvo podrške bez problema i žele komunicirati s tvrtkama preko mnogo platformi, uključujući društvene mreže i aplikacije za razmjenu poruka kao što je Viber. Zašto?
Mnogim je korisnicima jednostavnije poslati poruku u odnosu na traženje na Googleu poslovnih informacija ili pretraživanje njihove stranice u potrazi za rješenjima. Svaki korisnik ima drugačija očekivanja i potrebe, i kao takve, kompanije trebaju pokušati uslužiti baš svakog korisnika.
Happy customers are the best customers
Nudimo vam pomoć prilikom prebacivanja s popularnih help desk rješenja.
Kako mogu pružiti trenutnu korisničku podršku preko Vibera?
Pružanje trenutačne i personalizirane korisničke podrške koja ima znanja preko Vibera je jednostavno pomoću odgovarajućih alata. LiveAgent jedan od rijetkih sustava korisničke podrške koji u ovom trenutku nudi integraciju s Viberom.
Naša integracija osigurava da budete obaviješteni svaki put kada dobijete novu tekstualnu poruku preko Vibera. Osim toga, automatski pretvara svaku poruku u zahtjev za podršku službe za korisnike. Kada imate ovakvu vrstu tehnologije na raspolaganju, tada ne morate stalno nadzirati uređaje i osigurava da su sve tekstualne poruke na Viberu uredno organizirane i dostupne da im mogu pristupiti svi vaši agenti podrške.
Što možete uraditi s integracijom?
Sastavili smo popis integracijskih osnovnih značajki kako biste znali kako korištenje Vibera za korisničku službu može poboljšati produktivnost vašeg tima i povećati zadovoljstvo korisnika.
Integracija LiveAgent-ovog softvera za korisničku službu s Viberom će moći:
- Primati Viber tekstualne poruke i pretvarati ih u zahtjeve za podršku. Ne trebate nadzirati vaše pametne uređaje ili aplikaciju na stolnom računalu.
- Odgovarati na Viber tekstualne poruke kroz LiveAgent upravljačku ploču. Kako je navedeno, ne morate imati druge uređaje kod sebe. Odgovarajte na upite svojih korisnika preko svoje LiveAgent upravljačke ploče i dobivat će odgovore na svoju Viber aplikaciju. Tako je jednostavno!
- Arhivirati i organizirati prošle Viber zahtjeve za podršku. Zahvaljujući LiveAgent-u, jednostavno možete vidjeti prošle razgovore i dodijeliti im oznake umjesto da morate bezglavo pretraživati svoj telefon.
Kako to izgleda/radi u praksi?
Ako vas zanima hoće li vaši korisnici znati da koristite vanjski alat za odgovaranje na njihove Viber poruke, odgovor glasi ne. Pogledajte kako radi u ovom podrobnom video vodiču.
Kako integrirati Viber s LiveAgent-om
1. Prvo trebate kreirati Active Bot. Idite na ovu web stranicu i unesite telefonski broj koji je povezan s vašim računom na Viberu.
2. Ubrzo nakon toga ćete primiti tekstualnu poruku na Viber s kodom. Unesite kod na web stranicu i prijavite se.
3. Kliknite na Create bot account
4. Iskočit će novi prozor. Unesite sve potrebne informacije i kliknite save. Nakon što kliknete save, sustav će automatski generirati token.
5. Kopirajte token i prijavite se u LiveAgent.
6. Navigirajte na Configuration
7. Kliknite System
8. Kliknite Plugins
9. Pronađite Viber i uključite dodatak pritiskom na gumb (treba pozeleniti)
Nakon što ste aktivirali Viber dodatak, vratite se na Configuration.
10. Kliknite Viber accounts
11. Kliknite Connect. Iskočit će novi prozor.
13. Zalijepite token u kolonu “Token”.
13. Odaberite odjel na koji želite preusmjeriti dolazne Viber poruke
15. Kliknite na Poveži se i to je to! Vaš bi Viber trebao raditi!
BONUS: Ako želite olakšati korisnicima stupanje u kontakt s vama preko Vibera, stavite QR kod sa svog Viber Active Bot računa na svoju web stranicu. Kako biste saznali više o tome kako vaši korisnici mogu koristiti QR kod da vas kontaktiraju, pogledajte kraj ovog vodiča za integraciju.
Kako vaše poslovanje može imati koristi od integracije?
- Viber integracija LiveAgenta može vam uštedjeti i vrijeme i novac jer će vaši agenti trošiti manje vremena nadzirući uređaje
- Može vam pomoći pružiti bržu podršku putem naprednih alata kao što su unaprijed pripremljene poruke
- Može vam pomoći da pružite prilagođenije odgovore zahvaljujući našem ugrađenom CRM-u koji vam je pri ruci kad god odgovarate na Viber poruke putem LiveAgenta
- Može poboljšati vašu korisničku podršku i zadovoljstvo pružanjem stvarnih uvida u podatke. Na primjer, ako želite znati koliko je Viber upita riješeno pri prvom kontaktu u proteklom mjesecu, jednostavno generirajte izvješće. Uz LiveAgentovu značajku izvješćivanja, možete jednostavno segmentirati svoje podatke prema učinku tijekom vremena, prema agentu, odjelu ili kanalu.
- Odgovaranje na Viber poruke putem LiveAgenta je sigurnije. Zašto? Viber ulaznice pohranjuju se u zajednički univerzalni inbox kojemu može pristupiti svaki agent podrške. To znači da ne morate brinuti o:
- dijeljenu svojih informacija o prijavi u Viber s mnogim zaposlenicima
- tome da ste ostali prijavljeni na javim uređajima
- ćete izgubiti uređajte kojima ste prijavljeni u svoj Viber račun
- Kompetitivna prednost. LiveAgent je jedan od rijetkih softvera korisničke podrške koji nudi integraciju s Viberom.
Learn from real data insights
Get an overview of how well you’re doing in terms of performance and customer satisfaction. Find out today with a free trial. No credit card required.
Spremni ste isprobati našu integraciju?
Pustite nas da se pobrinemo o organizaciji i logistici kako biste se mogli usredotočiti na pružanje pouzdane podrške bez zadrške svim svojim korisnicima.Započnite svoj besplatni 30-dnevni probni rok već danas. Kreditne kartice nisu potrebe.
Looking for a powerful messaging platform to connect with your customers?
With LiveAgent's Viber feature, you can easily connect with your customers on their preferred messaging platform.
CRM softver omogućuje lak pristup podacima svakom zaposleniku, upravljanje kontaktima, dokumentima i ponudama te integraciju e-pošte. Najbolje prakse uključuju odabir pravog softvera, osposobljavanje zaposlenika i korištenje automatizacije. Važno je provjeriti jesu li svi potrebni podaci i informacije u CRM-u.
Chat usluga omogućuje korisnicima razgovor u stvarnom vremenu s agentima korisničke podrške putem IM aplikacije na web stranici organizacije. LiveAgent pruža različite opcije za chat u svojim uslugama podrške, s ciljem smanjenja troškova i poboljšanja društvene interakcije. Integracija s CRM-om je također moguća. Try LiveAgent!